JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/38657-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przetarg nieograniczony na dostawy do siedziby Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie materiałów promocyjnych oznakowanych logotypami - 26 zadań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38657 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Nafty i Gazu , ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.inig.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawy do siedziby Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie materiałów promocyjnych oznakowanych logotypami - 26 zadań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy do siedziby Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie (ul. Łukasiewicza 1 w Krakowie) materiałów promocyjnych oznakowanych logo, w podziale na 26 zadań.Wszystkie przedmioty stanowiące treść zamówienia muszą być wykonane z wysokiej jakości materiałów.
Oferent wraz z ofertą dostarczy próbkę przedmiotu zamówienia, którego wzór będzie oceniany przez komisję zamawiającego, uwzględniając: jakość, trwałość i estetykę wykonania. 
Wybrany wzór będzie wiążący po podpisaniu umowy, przy realizacji zamówienia. 
Koszt transportu pokrywa Wykonawca.
Miejsce dostawy: Kraków, ul. Łukasiewicza 1, Dział Marketingu i Szkoleń.
Wartość zamówienia powyżej 14.000 euro.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na tożsamy przedmiot zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 26.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.inig.pl/ZPub/zp2.asp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, w pok. 223, u Pani Magdaleny Szymanik w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, Kraków, ul. Lubicz 25 A, sekretariat - pok.113, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, Priorytet 1, Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Projekt pt. Innowacyjne technologie wytwarzania mikroemulsji woskowych do specjalistycznych zastosowań w gospodarce. Nr umowy: WND-POIG.01.03.01-12-093/09.)

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, Priorytet 2 Infrastruktura sfery B+R, DZIAŁANIE 2.3 Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, Projekt pt.: Rozwój infrastruktury informatycznej Instytutu nafty i Gazu oraz utworzenie informacyjnych zasobów nauki w postaci cyfrowej dla branży naftowej i gazowniczej, Umowa o dofinansowanie nr: POIG.02.03.00-00-007/10-02

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Priorytet 1. Badania i rozwój nowoczesnych technologii. Specjalistyczne środki chemiczne zapewniające ciągłą eksploatację złóż ropy i gazu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Długopis.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Długopis -  wzór 1 - 1.440 szt.
Długopis plastikowy, kolor zielony (zbliżony do PANTONE 349 C) wyposażony w metalowy klip i miękki uchwyt ułatwiający pisanie. Kształt długopisu - klepsydra. Długopis wykonany częściowo z przezroczystego plastiku. Wymiary dł. ok. 14 cm (+/- 0,5 cm), średnica 1,5 cm (+/- 0,2 cm), nadruk jednostronny na korpusie długopisu, z prawej strony klipu, jeden kolor nadruku.

Długopis -  wzór 2 -  310 szt.
Materiały promujące projekty finansowane ze środków unijnych
Długopis plastikowy, kolor zielony (zbliżony do PANTONE 349 C) wyposażony w metalowy klip i miękki uchwyt ułatwiający pisanie. Kształt długopisu - klepsydra. Długopis wykonany częściowo z przezroczystego plastiku. Wymiary dł. ok. 14 cm (+/- 0,5 cm), średnica 1,5 cm (+/- 0,2 cm), nadruk jednostronny na korpusie długopisu, z prawej strony klipu, jeden kolor nadruku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ołówek mechaniczny z gumką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ołówek mechaniczny z gumką - wzór 1 -  640 szt.
Plastikowy ołówek, półprzezroczysty, w kolorze zielonym (zbliżonym do PANTONE 349 C) z gumką, wyposażony w  minimum 3 wkłady, z klipsem. Wielkość ołówka (+/- 10% podanych wymiarów)15,3 x 0,8x 0,8 cm. Nadruk 1 kolor, z prawej strony klipu.

Ołówek mechaniczny z gumką - wzór 2 - 110 szt.
Materiały promujące projekty finansowane ze środków unijnych
Plastikowy ołówek, półprzezroczysty, w kolorze zielonym (zbliżonym do PANTONE 349 C) z gumką, wyposażony w  minimum 3 wkłady, z klipsem. Wielkość ołówka (+/- 10% podanych wymiarów)15,3 x 0,8x 0,8 cm. Nadruk 1 kolor, z prawej strony klipu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zestaw zakreślaczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw zakreślaczy - wzór 1 -120 szt.
Zestaw 4 metalowych zakreślaczy. Każdy zakreślacz z innym kolorem tuszu: żółtym, różowym, zielonym, pomarańczowym. Kolor zakreślacza: chrom błysk. Transparentna część korpusu. Logo grawerowane na podstawce. Podstawka w kolorze srebrny mat. Wymiary: 14 cm x 5 cm x 10,5 cm (+/- 10% podanych wymiarów)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zestaw elegancki z etui.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw elegancki z etui - wzór 1- 50 szt.
Zestaw zawiera metalowy długopis i ołówek w kolorze srebrnym oraz etui w kolorze czarnym. Etui wykonane z ekoskóry. Zestaw pakowany w ozdobne pudełeczko. Nadruk 1 kolor na wewnętrznej stronie pudełeczka.

Zestaw elegancki z etui - wzór 2 - 60 szt.
Materiały promujące projekty finansowane ze środków unijnych
Zestaw zawiera metalowy długopis i ołówek w kolorze srebrnym oraz etui w kolorze czarnym. Etui wykonane z ekoskóry. Zestaw pakowany w ozdobne pudełeczko. Nadruk 1 kolor na wewnętrznej stronie pudełeczka..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zestaw z drzewa różanego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw z drzewa różanego - wzór 1 -140 szt
W skład zestawu wchodzi: drewniany długopis z niebieskim, metalowym wkładem i drewniane pióro wieczne (które zawiera niebieski nabój) oraz nożyk do listów. Długopis i pióro wyposażone są w matowe, metalowe aplikacje, lakierowane na srebrno. Grawer INSTYTUT NAFTY I GAZU wewnątrz drewnianego opakowania na wieczku. Zestaw pakowany w ozdobne pudełko z drzewa różanego. Rozmiar 17,5 x 7,5 x 2cm (+/- 10% podanych wymiarów).  Pakowany w pojedynczy kartonik..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Smycz reklamowa taśma.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Smycz reklamowa taśma - wzór 1 - 650 szt.
Nadruk dwustronny, jeden kolor, logotyp, nazwa firmy i adres www.inig.pl wyśrodkowany w poziomie, maksymalna wysokość logo to 11 mm, nadruk na wysokiej jakości taśmie satynowej w  kolorze zielonym (zbliżonym do PANTONE 349 C) szer. smyczy 15 mm, długość - nie mniej niż 900 mm i nie więcej niż 950 mm, smycz z metalowym karabińczykiem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Smycz biżuteryjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Smycz biżuteryjna - wzór 1 - 110 szt.
Metalowa smycz z łańcuszkiem, srebrna. Łączenie skóra, wytrzymała zawieszka na telefon. Grawer jednostronny na metalowym zaczepie. Długość łańcuszka 35 cm (+/- 1 cm)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Notatnik ekoskóra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Notatnik ekoskóra - wzór 1 - 80 szt
Notatnik ekoskóra (wewnątrz wykończenie materiałem, czarny). Posiada dwie przegródki na wizytówki oraz 30-kartkowy notes. Grawer logo umieszczone na blaszce na zewnętrznej stronie okładki. Rozmiar notatnika 13,5 x 9 x 1,4 cm (+/- 10% podanych wymiarów). Notatnik powinien mieć z boku gumkę na wpięcie długopisu.

Notatnik ekoskóra - wzór 2 - 60 szt
Materiały promujące projekty finansowane ze środków unijnych
Notatnik ekoskóra (wewnątrz wykończenie materiałem, czarny). Posiada dwie przegródki na wizytówki oraz 30-kartkowy notes. Grawer logo umieszczone na blaszce na zewnętrznej stronie okładki. Rozmiar notatnika 13,5 x 9 x 1,4 cm (+/- 10% podanych wymiarów). Notatnik powinien mieć z boku gumkę na wpięcie długopisu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Latarka z diodami LED.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Latarka z diodami LED - wzór 1 - 50 szt
Metalowa latarka z 3 diodami LED i metalowym karabińczykiem. Kolor czarny.  Grawer - logo na obudowie. Rozmiar latarki 5,3 x o 1,4 cm  (+/- 10% podanych wymiarów)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Ceramiczny kubek reklamowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kubek ceramiczny - wzór 1 - 220 szt 
Ceramiczny kubek reklamowy. Kubek zbliżony do modelu OCEAN. Wysokość: 125 mm, pojemność: 270 ml,  średnica: 70 mm (+/- 10% podanych wymiarów).  Kolor: biały. Nadruk na zewnątrz, dwa kolory. Projekt po stronie Wykonawcy.

Kubek ceramiczny - wzór 2 - 260 szt 
Materiały promujące projekty finansowane ze środków unijnych
Ceramiczny kubek reklamowy. Kubek zbliżony do modelu OCEAN. Wysokość: 125 mm, pojemność: 270 ml,  średnica: 70 mm (+/- 10% podanych wymiarów).  Kolor: biały. Nadruk na zewnątrz, dwa kolory. Projekt po stronie Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Torba na dokumenty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Torba na dokumenty wzór nr 1 - 100 szt
Torba z poliestru na dokumenty z kieszenią główną oraz dodatkową na przedzie. Zapinana na zamek, wzmocniony uchwyt do noszenia. Kolor czarny, z zielonym pasem poziomym. Wymiary: 38,5 x 28,5 x 3 cm (+/- 10% podanych wymiarów).  Nadruk logo, jeden kolor Środki smarowe 2012 z przodu torby.

Torba na dokumenty wzór nr 2 - 100 szt
Torba z poliestru na dokumenty z kieszenią główną oraz dodatkową na przedzie. Zapinana na zamek, wzmocniony uchwyt do noszenia. Kolor czarny, z zielonym pasem poziomym. Wymiary: 38,5 x 28,5 x 3 cm (+/- 10% podanych wymiarów).  Nadruk logo, jeden kolor z przodu torby..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Podstawka na telefon.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawka na telefon - wzór 1 - 110 szt
Podstawka na telefon, kolor srebrny, plastikowa.  Wymiary: 6,7 x 7 x 8 cm (+/- 10% podanych wymiarów). Grawer z przodu podstawki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pamięć USB z naklejką epoksydową.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pamięć USB z naklejką epoksydową wzór 1 - 280 szt
Pamięć USB z naklejką epoksydową. Nadruk CMYK, logo. Kształt - kwadrat. Kolor - czarny. Wyposażona w zatyczkę i zawieszkę. Pojemność 4 GB.

Pamięć USB z naklejką epoksydową wzór 2 - 100 szt
Materiały promujące projekty finansowane ze środków unijnych
Pamięć USB z naklejką epoksydową. Nadruk 2 kolory.Kształt - kwadrat. Kolor - czarny. Wyposażona w zatyczkę i zawieszkę. Pojemność 4 GB.

Pamięć USB z naklejką epoksydową wzór 3 - 100 szt
Pamięć USB z naklejką epoksydową. Nadruk 2 kolory, Środki smarowe 2012. Kształt - kwadrat. Kolor - czarny. Wyposażona w zatyczkę i zawieszkę. Pojemność 4 GB..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pendrive - zestaw konferencyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pendrive - zestaw konferencyjny wzór 1 - 93 szt.
Pendrive zintegrowany ze smyczą. Pendrive połączony ze smyczą za pomocą magnesu. Nadruk jednostronny, dwa kolory, logotyp, tekst wyśrodkowany w poziomie, maksymalna wysokość logo to 11 mm, nadruk na wysokiej jakości taśmie satynowej o kolorze białym, szer. smyczy (+ - 2 mm) 15 mm, długość - nie mniej niż 900 mm i nie więcej niż 950 mm. Smycz zakończona plastikowym karabińczykiem w kolorze białym. Nadruk na pendrive 2 kolory. Pojemność pendrive a 2GB. 

Pendrive - zestaw konferencyjny wzór 2 - 60 szt.
Materiały promujące projekty finansowane ze środków unijnych
Pendrive zintegrowany ze smyczą, przeznaczony na potrzeby promocji projektu finansowanego ze środków unijnych, Projekt pt. Innowacyjne technologie wytwarzania mikroemulsji woskowych do specjalistycznych zastosowań w gospodarce. Pendrive połączony ze smyczą za pomocą magnesu. Nadruk jednostronny, dwa kolory, logotyp, tekst wyśrodkowany w poziomie, maksymalna wysokość logo to 11 mm, nadruk na wysokiej jakości taśmie satynowej o kolorze białym, szer. smyczy (+ - 2 mm) 15 mm, długość - nie mniej niż 900 mm i nie więcej niż 950 mm. Smycz zakończona plastikowym karabińczykiem w kolorze białym. Nadruk na pendrive 2 kolory. Pojemność pendrive a 2GB..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Brelok z miarką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Brelok z miarką - wzór 1 - 110 szt
Brelok z miarką o długości 1 m, w kwadratowej obudowie z plastiku, wyposażony w metalową zawieszkę z kółkiem. Kolor zielony. Logo umieszczone na obudowie. Nadruk dwustronny. Nadruk z przodu 2 kolory. Nadruk z tyłu 1 kolor.
Wymiary: 40 x 40 x 10 mm (+/- 10% podanych wymiarów)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Lampka do czytania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lampka do czytania - wzór 1 - 100 szt. 
Lampka do czytania, plastikowa, srebrna. Biała dioda LED. 3 baterie dołączone. Wymiary: 12x3, 5x2, 8 cm (+/- 10% podanych wymiarów). Nadruk 1 kolor..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Szkło powiększające.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkło powiększające - wzór 1 - 200 szt
Szkło powiększające z miarką. Plastikowe, białe. Rozmiar 8,5 x 5,5 cm (+/- 10% podanych wymiarów). Nadruk dwa kolory. Pakowane pojedynczo w torebkę foliową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Torba papierowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Torba papierowa - wzór 1 - 540 szt.
Wymiary: 33 x 9 x24 cm, kolor torby biały, materiał kreda 150g, laminowanie błysk, uchwyt - sznurek przewlekany, rodzaj sznurka bawełna, kolor sznurka biały, grubość sznurka 5 mm, długość sznurka 35 cm, wzmocnienia uchwytów (boków) - kartonik 450g, wzmocnienia dna kartoniki 450g, nadruk logo z dwóch stron torby, CMYK, logotyp lewy dolny róg, wymiary logo 26x30 mm, u podstawy na zielonym pasku (170x70 mm) adres www.inig.pl.  

Torba papierowa - wzór 2 - 70 szt.
Materiały promujące projekty finansowane ze środków unijnych
Wymiary: 33 x 9 x24 cm, kolor torby biały, materiał kreda 150g, laminowanie błysk, uchwyt - sznurek przewlekany, rodzaj sznurka bawełna, kolor sznurka biały, grubość sznurka 5 mm, długość sznurka 35 cm, wzmocnienia uchwytów (boków) - kartonik 450g, wzmocnienia dna kartoniki 450g, nadruk logo z dwóch stron torby, CMYK, logotyp lewy dolny róg, wymiary logo 26x30 mm, u podstawy na zielonym pasku (170x70 mm) adres www.inig.pl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Lampka USB do laptopa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lampka USB do laptopa - wzór 1 - 100 szt
Lampka do oświetlania klawiatury notebooka lub dokumentów w pobliżu komputera; metalowa, w kolorze srebrnym; elastyczna konstrukcja ułatwia ustawienie pożądanej pozycji; zasilanie przez port USB; dioda LED. Długość 45 cm (+/- 10% podanych wymiarów). Grawer na główce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Krówka mleczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krówka mleczna -  wzór 1 - 195 kg
Ciągutka, pakowana w etykietę lakierowaną, jednostronnie kredowaną 80g/m2, z nadrukiem firmowym, druk 4+0 oraz wkładki 60 mm na 70 mm parafinowane, waga jednej krówki - min. 10g max 13 g. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostawy partiami.

Krówka mleczna -  wzór 2 - 25 kg
Materiały promujące projekty finansowane ze środków unijnych
Ciągutka, pakowana w etykietę lakierowaną, jednostronnie kredowaną 80g/m2, z nadrukiem firmowym, druk 4+0 oraz wkładki 60 mm na 70 mm parafinowane, waga jednej krówki - min. 10g max 13 g. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostawy partiami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Płyta CD z nadrukiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Płyta CD z nadrukiem - wzór 1 -  465 szt
Płyta CD z nadrukiem, druk cyfrowy, nie więcej niż 10 wzorów. Zamówienie realizowane partiami, jedna partia nie mniej niż 50 szt. Projekt graficzny CD zostanie przygotowany przez Zamawiającego. 

Płyta CD z nadrukiem - wzór 2 -  60 szt
Materiały promujące projekty finansowane ze środków unijnych
Płyta CD z nadrukiem, druk cyfrowy, nie więcej niż 10 wzorów. Zamówienie realizowane partiami, jedna partia nie mniej niż 50 szt. Projekt graficzny CD zostanie przygotowany przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Wizytownik eko skóra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wizytownik eko skóra - wzór 1 - 120 szt
Etui na wizytówki wykonane z metalu chromowanego, oprawione w eko skórę
w kolorze czarnym. Zamykane na magnes. Rozmiary: 9,8 x 6,3 cm (+/- 10% podanych wymiarów). Grawer na metalowej części.

Wizytownik eko skóra - wzór 2 - 100 szt
Materiały promujące projekty finansowane ze środków unijnych
Etui na wizytówki wykonane z metalu chromowanego, oprawione w eko skórę
w kolorze czarnym. Zamykane na magnes. Rozmiary: 9,8 x 6,3 cm (+/- 10% podanych wymiarów). Grawer na metalowej części..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Kalendarz biurkowy składany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kalendarz biurkowy składany - wzór 1 - 500 szt.
Kalendarz biurkowy stojący, składany. Po rozłożeniu: przekrój trójkątny długość 210, wysokość 100, szerokość 75 mm. Druk: 4/0 full kolor CMYK. Papier:  Karton matowy, jednostronnie powlekany, min. 250 g/m2.  Na podstawie bigowanie umożliwiające zapięcie w dolnej części podstawy. Projekt graficzny kalendarza zostanie przygotowany przez Zamawiającego. Termin realizacji listopad 2012..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Kalendarz ścienny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kalendarz ścienny - wzór 1 - 280 szt
Kalendarz ścienny - kalendarz trójdzielny z główką, z polem pod nadruk reklamowy minimum 33 cm x 86 cm; ze zrywanymi kartami; kalendarium: układ trójstopniowy (trzy oddzielne kalendaria) - miesiąc bieżący wyróżniony kolorystycznie; nazwy miesięcy w języku angielskim, niemieckim, nazwy tygodnia dni tygodnia w języku polskim, podwójne imiona, bieżąca numeracja tygodni; format pojedynczego kalendarium minimum 31 cm x 15 cm; pod kalendariami - materiał usztywniający - karton jednostronnie bielony 230 g/m2; pasek regulowany z okienkiem w kolorze czerwonym; pole pod jednokrotny, całoroczny nadruk reklamowy minimum 33 cm x 12 cm; główka - format 20 cm x 33 cm; efekt wypukłości zdjęcia dzięki podklejce z tektury falistej, naklejonej na tekturę introligatorską mieloną o grubości 1,5 mm; papier: kalendaria - offset 80 g/m2, główka - karton jednostronnie bielony 230 g/m2, plecy - karton jednostronnie bielony 300 g/m2; kalendaria - papier offsetowy 80g/m2 introligatorka: bloki kalendarium klejone i doklejane do pleców, główka oklejana i doklejana do pleców; możliwość nadruku pomiędzy kalendariami; druk: grafika- jednostronny, barwny + lakier UV; kalendaria - jednostronny, barwny. 
Projekt graficzny kalendarza zostanie przygotowany przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia - listopad 2012..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Kalendarz książkowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kalendarz książkowy - wzór 1 - 100 szt
Format A5, 1 dzień na 1 stronie, sobota i niedziela na 1 stronie, na dole strony kalendarium całoroczne (rozłożone na dwóch stronach), bez registrów. Zamawiający dopuszcza zamieszczenie części informacyjnej ( kalendarz stuletni, mapy, itp. - proszę o podanie listy dodatkowych informacji, może być w formie przykładowego egzemplarza).Kalendarz nie powinien zawierać materiałów reklamowych innych firm. Oprawa tworzywo sztuczne, gładkie, kolor zielony (zbliżony do PANTONE 349 C), tasiemka czerwona, tłoczenie na okładce - INSTYTUT NAFTY I GAZU 2013, papier biały, 90 g/m2. Termin realizacji zamówienia - listopad 2012..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.19.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Torba papierowa eko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Torba papierowa eko -wzór 2 - 200 szt
Materiały promujące projekty finansowane ze środków unijnych
Ekologiczna torba papierowa, wymiar 22 x 10,5 x 36 cm, kolor zielony (zbliżony do PANTONE 349 C), uchwyt papierowy płaski w kolorze torby, nadruk dwustronny, 1 kolor..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.45.00-3, 30.49.97.92-8, 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość, trwałość i estetyka wykonania - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com